Honda ulos F1-sarjasta kauden 2021 jälkeen.
Honda jättää F1-sarjan.
5
83
Vastaukset
- Anonyymi
Mersun ylivoima pilannut koko lajin.
Nyt Mersun kovin vastustaja lähtee sarjasta. - Anonyymi
No ei kyllä haittaa yhtään mitään päiväntasaajan tällä puolella.
- Anonyymi
Hondan pomojen päitä putoilee. 2015 tulivat uudelleen moottorintoimittajiksi. Kehitystyöhön on käytetty satoja miljoonia ja vihdoin kun on vähän valoa tunnelin päässä, niin vedetäänkin matto alta!!
- Anonyymi
RedBull ostaa Hondan F1-moottori tehtaan.
Kaudella 2022 moottorin nimi on RedBull.- Anonyymi
RedBull lähtee nousukiitoon, kun pääsevät noista Honda sählääjistä eroon. Mario Illien moottoriteami ottaa vastuun RedBullin moottoripuolen kehityksestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740