Se haukkui vaimoaan huoraksi. Löikin sitä, ei koskaan kasvoihin. Jos sen naamassa oli jotain, niin se oli kaatunut siinä riehumisessa. Valmentaja käski jakaa sitä pillua meille kun se huorana kuitenkin jakaa kaikille. Me teinipojat oltiin hämillämme. Tietysti se nainen oli seksikäs ja kaunis. Se pyysi panemaan itseään. Ihan kuten sen mies käski. Toisaalta sen mies löi ja läpsi. Käski sitä olemaan meidän kanssa. Mutta sitä se nainenkin meiltä pyysi, tosin kun se mies oli ensin käskenyt. En sitä silloin niin ajatellut. Jotkut pojat ajatteli sitä syvällisemmin. Itse ajattelin vain seksiä. Nyt kyllä ajattelen sen vapaaehtoisuuden toisin, silloin en. Muistan kuin yritin suudella sen kanssa. Se oli jotenkin hirveen kömpeloä kun en osannut. Sillä oli ylähuuli ihan turvoksiaan. Hampaat vaan kolisi toisiaan vasten.
Valmentaja käskee
1
3956
Vastaukset
- Anonyymi
Toistuiko tuo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623