Fiumicinon lentokentältä pääsee Rooman keskustaan myös paikallislipun hinnalla (1,5€), tosin se ei ole kovin nopeaa. Ensin bussi Ostiaan (osta lippu kentältä), ja sitten Ostiasta paikallisjunalla Piramidelle.
Lentokentältä Rooman keskustaan
5
983
Vastaukset
- Anonyymi
Hmm, en ole ihan varma että tuo Fiumicino - Otia bussi kuuluu samaan bussilippujärjestelmään kuin tuo juna.
- Anonyymi
Sama lippu toimii, Piramidelta voi jopa jatkaa samalla lipulla metrolla eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama lippu toimii, Piramidelta voi jopa jatkaa samalla lipulla metrolla eteenpäin.
Oliko siinä joku aikarajoitus lipun voimassaolossa? Muistan laskeskelleeni noita pari vuotta sitten, kun käytiin Piazza Venezialla olevasta hotellista raitiovaunulla eläintarhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko siinä joku aikarajoitus lipun voimassaolossa? Muistan laskeskelleeni noita pari vuotta sitten, kun käytiin Piazza Venezialla olevasta hotellista raitiovaunulla eläintarhassa.
Aikaraja on muistaakseni 1,5h, kannattaa toki tarkistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikaraja on muistaakseni 1,5h, kannattaa toki tarkistaa.
Näin minäkin muistelin ulkoa, mutta tällainen löytyi googlaamalla: "...On buses your ticket is valid for 100 minutes allowing you to change buses using a single ticket...", eli vähän yli puolitoista tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087