Eka päivä uutena äitinä

Anonyymi

ja pieleenm enee, miehen lapset tulee tänne yöksi ja en tykkää siitä että tullaan kysymättämulta mitään. Aioin siivota tänään ja järkkää täällä mutta kesat taas pilaa kaiken, koko viikonlopun. Leikkipuistoon ja pitsaa syödään ja leikitään äitiä ja isää, mutta mitään ei saa sanoa ja komentaa eikä kasvattaa.
Aln jo nyt olla täynnä tätä äitinä oloa, että kjuin paljon saatte omaa aikaa? Onko äitipuolen lomia tarjolla missä?
Omat on isoja joten nyt alkaa alusta tämä sirkus. Häiriköitä on kiva kasvattaa, en suosittele.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jätä ne.

    • Anonyymi

      Ensinnäkin mikä on ”uusäiti ja uusisä”.
      Sitte en ymmärrä ” pieleenm, enee miehen lapset” ?? Kysymättämulta, aioin ,järkkää täällä, mutta kesat.? Miten niin taas, kun ne ”kesat” ei ole ennen käyneet.
      Aln kjuin, ja kuitenkin kivaa.
      Mitä wittua en saa selkoa , olet joko kännissä, tai täysi sekopää, tai sairas.

      • Anonyymi

        Niih, miksi olet katkera? Kurjaa kun sulla menee huonosti, onko sulla menny sussun kanssa poikki ja nyt purkaat sitä täällä? Jos et osaa lukee nii mene kouluun, vai oletko niin huono ettet saa käydä koulua? surullista, kannattaako silti rikkoa tositen perheitä? Surullista ja sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niih, miksi olet katkera? Kurjaa kun sulla menee huonosti, onko sulla menny sussun kanssa poikki ja nyt purkaat sitä täällä? Jos et osaa lukee nii mene kouluun, vai oletko niin huono ettet saa käydä koulua? surullista, kannattaako silti rikkoa tositen perheitä? Surullista ja sairasta.

        Ohhoh, nyt vasta paksua tulee , sinä raukka se koulua tarviit, kun et osaa kirjoittaa, ja kuvittelet, että tuosta sinun mongerruksesta jotain selvää saa, etkö tosiaanka huomaa kuinka huonosti kirjoitat, nuo muut arvostelut jätän omaan arvoonsa.
        Ilmeisesti olet nuo yllämainitut jutut kaikki, sekopää, kännissä ja sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niih, miksi olet katkera? Kurjaa kun sulla menee huonosti, onko sulla menny sussun kanssa poikki ja nyt purkaat sitä täällä? Jos et osaa lukee nii mene kouluun, vai oletko niin huono ettet saa käydä koulua? surullista, kannattaako silti rikkoa tositen perheitä? Surullista ja sairasta.

        Niih, miksi sinä olet katkera? Kurjaa kun sulla menee huonosti, onko sulla menny sossun ja kelan kanssa poikki ja nyt purkaat sitä täällä? Ja et osaa lukea ja kirjoittaa nii mene kouluun, vai taidat olla niin surkea ettet saa edes käydä koulua? surullista, kannattaako silti kirjoitella mitään , kun et osaa. Surullista ja sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh, nyt vasta paksua tulee , sinä raukka se koulua tarviit, kun et osaa kirjoittaa, ja kuvittelet, että tuosta sinun mongerruksesta jotain selvää saa, etkö tosiaanka huomaa kuinka huonosti kirjoitat, nuo muut arvostelut jätän omaan arvoonsa.
        Ilmeisesti olet nuo yllämainitut jutut kaikki, sekopää, kännissä ja sairas.

        Hih, katkeruushan sulla ja kateus...aika hyvin sie sait selvää mongerruksesta, huomaan että sulla on aivoissa vikaa
        No miksi sitten juot niin paljon kun tajuut että sun alkoholismin takia mielipiteesi on vähän dingdong... surullista.
        Mutta selviit kyllä kun haet apua, vielä ei ole myöhäistä kun ymmärttä itse että et ole ajan tasalla toisten kanssa.
        Kirjota tähän ogelmasi niin ratkotaan niitä yhdessä. Niin sunkaan ei tarvi mongerruksista saaha selvää eikä painiskella alkoholisimin kanssa yksin.


    • Anonyymi

      Mä oon ollu viikon nyt uutena äitinä mihen lapsille. Kaikki hyväksyy muut paitsi exänä ja lapsensa. Mä en oo mitään mut ei se mitään ei nääkään oo mulle mitään, siten on helpompi komentaa ja rähjätä kun ei oo tunteita noita kohtaan.
      Minä nähytän kuka olen ja snaon jos pitää ja aina pitää, häiriköitä ja hirviöitä on pakko ksavattaa. En näe mitään syytä miksi pitäisi lelliä, jos ei sovi voi lähtä. Mä en lähde mihinkään, jään tänne kasvatuspuuhiin, ei ne onnistu tekeen mitään ellen ole vahtimassa. En voi jättääheitä pulaan, vaikka tekis mielä häippästä helpompana elämään. On pakko hoitaa pesti loppuun ja autta aheitä normalisoitumaan ja oppimaan asioita, ja kuka sen tekis jos en minä? Jos lähtisin olisi heille kurja asia.,

      • Anonyymi

        Minä olen ollu viikon nyt uutena ISÄNÄ naiseni lapsille. Kaikki hyväksyy muut paitsi hänen Exä ja lapsensa. Minä en ole mitään , mutta ei se mitään ei nääkään ole mulle mitään, paitsi heidän äitinsä, siten on helpompi komentaa ja rähjätä kun ei oo tunteita noita kohtaan.
        Minä näytän kuka olen ja sanon , jos pitää, ojentaa , ja aina pitää, kun häiritään ja huudetaan on pakko puuttua . Teinit on hankalia. En näe mitään syytä miksi pitäisi lelliä, jos ei sovi voi Lähteä omalle isälleen Mä en lähde mihinkään, jään tänne , ei ne onnistu tekeen mitään ellen ole vahtimassa. Voin jättää heidät pulaan, tekis mieli lähteä helpompaan elämään. On pakko hoitaa uusperhe loppuun ja autta heitä oppimaan asioita, ja kuka sen tekis jos en minä? Jos lähtisin se olisi heille kurja asia.,


    • Anonyymi

      Mä oon tosi onnellinen kun mies vihdoin teki päätöksen et ottaa mut eikä exäänsä. Oli pitkä prosessi ooottaa päätöstä, ja kun valitisi mut muutin heti hänen taloonsa emännöimään. Kaikki meni uusiksi, ooneks mies on töis ja mä työttömänä niin voin rauhassa suunnitella ja ostella.
      Miehen lapset on täällä joskus onneksi niin saadaan miehen kans olla rauhassa omana perheensä, mun lapet on kans asumassa täällä. Miehen lapsita on riesaa kun ovat niin hankalia, että on hyvä ratkasu ett ne on harvoin, saahaan ihan rahassa olla.
      Exä on kans hankala koko ajan säätää jotain, ja suuttuu, en tiiä mistä. Kun vien hänen miehen niin siitä kai, ei kantsi läytää kyl uuden, kun vaa lähtee ettii. Elarit olis hyvä saaha pois niin jäis meille enempi tuhlattavaa, ei ole kiva meidän maksaa lapsista jotka on vaan joskus täällä haittana.

      • Anonyymi

        Taivaanrannan maalari taas haaveilee, työttömänä, ei sulla ole miestä eikä lapsia, olet yksinäinen alkoholisoitunut ihminen, ainoa asia sulla on Suomi 24 .


      • Anonyymi

        Mä oon tosi onnellinen kun nainen vihdoin teki päätöksen ja valitsi minut eikä exäänsä. Oli pitkä prosessi odottaa päätöstä, ja kun hän valitsi minut , muutin heti hänen taloonsa isännöimään . Kaikki meni uusiksi, onneksi nainen on töissä ja minä työttömänä niin voin rauhassa suunnitella elämääni.
        Naisen lapset on täällä onneksi niin saadaan naiseni kans olla rauhassa omana perheensä, mun lapet on myös asumassa täällä. Naisen lapsita on riesaa kun ovat niin huonosti käyttäytyviä , että on hyvä ratkasu että ne asuu täällä , saahaan ihan rahassa kasvattaa heitä.
        Exäni on myös hiukan hankala koko ajan säätää jotain, ja suuttuu, aina en tiedä mistä. Kun jätin hänet tämän naisen takia niin siitä kai kiukuttelee, eli kannattaa vaihtaa parempaan, kyllä hänkin pian miehen löytää. Elarit olis hyvä saaha pois niin jäis meille vähän pelivaraa, Koska me hoidamme koko katraan.


      • Anonyymi

        Suttura pehreen rikkoja.


    • Anonyymi

      Ja sitten heräsit ja se olikin unta.

      • Anonyymi

        Kyllä mä aamulla heräsin, mutta en nähnyt mitään unta. Todlellisuudessa tässä eletään koko ajan. Oletko kateellinen? Voi sua, etsi oma elämä niin ei tarvi katkreroitua muiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä aamulla heräsin, mutta en nähnyt mitään unta. Todlellisuudessa tässä eletään koko ajan. Oletko kateellinen? Voi sua, etsi oma elämä niin ei tarvi katkreroitua muiden.

        Ei kukaan kadehdi toisten siivellä eläjiä. Kun tilalles löydetään uusi mitä sulle jää? Minä olen meidän perheessä se kuka omistaa talot, autot ja tienaa ekemmän. Jos ukko haluaa lähteä hän ei saa mitään. Tosinainen hoitaa elämänsä ettei jää tyhjänpäälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan kadehdi toisten siivellä eläjiä. Kun tilalles löydetään uusi mitä sulle jää? Minä olen meidän perheessä se kuka omistaa talot, autot ja tienaa ekemmän. Jos ukko haluaa lähteä hän ei saa mitään. Tosinainen hoitaa elämänsä ettei jää tyhjänpäälle.

        Sullahan on kiva fantasia. Oletko 11 vai 12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä aamulla heräsin, mutta en nähnyt mitään unta. Todlellisuudessa tässä eletään koko ajan. Oletko kateellinen? Voi sua, etsi oma elämä niin ei tarvi katkreroitua muiden.

        Kyllä mä aamulla heräsin, ja olin nähnyt unta. Todlellisuudessa tässä eletään koko ajan veitsen terällä työttömänä ja rahattomana Olen kateellinen muille, joilla menee hyvin.Voi mua raukkaa en etsi omaa elämää vaan olen katkera ja kade muille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullahan on kiva fantasia. Oletko 11 vai 12

        Niin sullakin, oletko jo 50 vuotias?


    • Anonyymi

      On nää outoja ihmisiä jotka haluaa tahallaan hajoittaa toisten perheet! Ei myönnetä mitään.Miksi se on kivaa hajottaa? Vai onko ne niin sairaita mieletään etteivät itsekkään sitä ymmärrä?

      Ensin hajotetaan ja sitten haukutaan miehen perhe??? Mikä logiikka? Mitä pahaa se miehen vaimo ja lapset on tehneet että ovat ansainneet tuollaisen kohtalon? Jotenkin se ei käy fiksujen ihmisten järkeen. Ei vaikka kuin pyörittelisi ja miettisi.

      Onko nämä rikkojat itse kokeneet elämässään ja lapsuudessa tuksaa kun joku vie heidän isän tai äidin, että nyt pitää kostaa ihmisille ja lapsille joilla ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa? Ei tuo kovin terveeltä vaikuta.
      Jospa minäkin alkaisin rikkomaan toisten perheitä, ja nauramaan ja ilkkumaan lapsilleen että hähää vienpäs teidän isän, hahaaa... siitäs sait! Olen sen verran kaunis että miellytän monia miehiä, myös omaani. Voisihan sitä kokeilla, ja sitten tieäisi millasta se on ja miksi, kokemuksen kautta. Kaikkea pitää kokeilla. Jos näin alkajaisiksi hajotas kymmenen perhettä ja jos se on kivaa ja tuntee itsensä ylitse muiden niin voisi jatkaa...

      • Anonyymi

        Ainut joka rikkoo perheen on se joka sieltä lähtee. Aikuista ihmistä ei kukaan voi pakottaa. Eiköhän lähtijällä ole jo pidempään ollut halu etsiä elämälleen jotain muuta ja silloin tulee se uusi ihminen kuvioihin. Ehkä sitä on jätetyn vaikea itselleen myöntää, että ei voi toisen aikuisen tekemisiin ja ajatuksiin vaikuttaa. Syytetään muita vaikka jokainen tietää lähtijän tehneen itse ratkaisun oman elämänsä suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainut joka rikkoo perheen on se joka sieltä lähtee. Aikuista ihmistä ei kukaan voi pakottaa. Eiköhän lähtijällä ole jo pidempään ollut halu etsiä elämälleen jotain muuta ja silloin tulee se uusi ihminen kuvioihin. Ehkä sitä on jätetyn vaikea itselleen myöntää, että ei voi toisen aikuisen tekemisiin ja ajatuksiin vaikuttaa. Syytetään muita vaikka jokainen tietää lähtijän tehneen itse ratkaisun oman elämänsä suhteen.

        Näin sanoo ihminen joka itse rikkoo perheitä. Muuten ei voi puolustella perheenrikkojia jos ei tee itse samoin.

        Kyllä se kolma AINA RIKKOO JA HAJOTTAA kaiekn mitä toislla on. Se on tosi surullista. Kun ei haluta nähdä omaa vikaa ja sairautta, niin tehdään mitä lystää ja halutaan tehdä pahaa toisille kun on itse kokenut joskus tosi pahaa.
        Kosto iskee. ja se on kivaa nähdä toisten kärsivät kun itse on joskus kärsinyt.

        Miksi perheitä ei voi jättää rauhaan? En tajuu miksi pitää lapsilta viedä isä???? Se on niin syvältä.
        Onko kiva nähdä kun lapset eivät koskaan enää tapaa isäänsä ja isä onpakotettu hylkäämään heidät? Miksi pitää syyttömille kostaa oma pahaolo ja mielenvika?

        Liian paljon on isättömiä lapsia jotka on menettäneet isän perheenrikkojille, miehet hylkää lapset eikä halua olla missään tekemisissä lastensa kanssa. Kiittäkää rikkojat siitäitseänne, että aikanaan lapset eivät halua olla isän kanssa tekemisissä. He hylkäävät isän kun isä hylkäsi heidät pieninä, silloin kun he isää tarvitsisivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sanoo ihminen joka itse rikkoo perheitä. Muuten ei voi puolustella perheenrikkojia jos ei tee itse samoin.

        Kyllä se kolma AINA RIKKOO JA HAJOTTAA kaiekn mitä toislla on. Se on tosi surullista. Kun ei haluta nähdä omaa vikaa ja sairautta, niin tehdään mitä lystää ja halutaan tehdä pahaa toisille kun on itse kokenut joskus tosi pahaa.
        Kosto iskee. ja se on kivaa nähdä toisten kärsivät kun itse on joskus kärsinyt.

        Miksi perheitä ei voi jättää rauhaan? En tajuu miksi pitää lapsilta viedä isä???? Se on niin syvältä.
        Onko kiva nähdä kun lapset eivät koskaan enää tapaa isäänsä ja isä onpakotettu hylkäämään heidät? Miksi pitää syyttömille kostaa oma pahaolo ja mielenvika?

        Liian paljon on isättömiä lapsia jotka on menettäneet isän perheenrikkojille, miehet hylkää lapset eikä halua olla missään tekemisissä lastensa kanssa. Kiittäkää rikkojat siitäitseänne, että aikanaan lapset eivät halua olla isän kanssa tekemisissä. He hylkäävät isän kun isä hylkäsi heidät pieninä, silloin kun he isää tarvitsisivat.

        Meni metsään arvauksesi. Olen yh äiti. Kasvattanu 3 lasta aikuiseksi. Ostanut yh äitinä oman asunnon. En ole katkeroitunut ja ex mieheni kanssa hyvissä väleissä ollut erosta saakka, vaikka meillä omat elämät onkin. Ei pidä olettaa jos on itse kakera. Kaikki eivät sitä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sanoo ihminen joka itse rikkoo perheitä. Muuten ei voi puolustella perheenrikkojia jos ei tee itse samoin.

        Kyllä se kolma AINA RIKKOO JA HAJOTTAA kaiekn mitä toislla on. Se on tosi surullista. Kun ei haluta nähdä omaa vikaa ja sairautta, niin tehdään mitä lystää ja halutaan tehdä pahaa toisille kun on itse kokenut joskus tosi pahaa.
        Kosto iskee. ja se on kivaa nähdä toisten kärsivät kun itse on joskus kärsinyt.

        Miksi perheitä ei voi jättää rauhaan? En tajuu miksi pitää lapsilta viedä isä???? Se on niin syvältä.
        Onko kiva nähdä kun lapset eivät koskaan enää tapaa isäänsä ja isä onpakotettu hylkäämään heidät? Miksi pitää syyttömille kostaa oma pahaolo ja mielenvika?

        Liian paljon on isättömiä lapsia jotka on menettäneet isän perheenrikkojille, miehet hylkää lapset eikä halua olla missään tekemisissä lastensa kanssa. Kiittäkää rikkojat siitäitseänne, että aikanaan lapset eivät halua olla isän kanssa tekemisissä. He hylkäävät isän kun isä hylkäsi heidät pieninä, silloin kun he isää tarvitsisivat.

        Näin sanoo ihminen joka itse rikkonut oman perheensä. Muuten ei voi puolustella itseään kun on itse oman pesänsä hajoittanut

        Kyllä se isä ja äiti AINA RIKKOO JA HAJOTTAA kaiekn mitä ovat saaneet aikaiseksi . Se on tosi surullista. Kun ei haluta nähdä omia vikoja ja sairautta, niin tehdään mitä lystää ja halutaan tehdä pahaa omalle perheelle , kun on itse kokenut joskus tosi pahaa.
        Kosto iskee. ja se on kivaa nähdä oman perheen kärsivän kun itse on joskus kärsinyt.

        Miksi ei voi tappelematta ja perustaa rauhan ?En tajuu miksi pitää lapsilta viedä perhe ??? Se on niin syvältä.
        Onko kiva nähdä kun lapset eivät koskaan enää tapaa isäänsä ja ja äitiänsä , äiti ja isä on hyljännyt perheensä ja lapset ? Miksi pitää syyttömille kostaa oma pahaolo ja mielenvika?

        Liian paljon on isättömiä ja äidittömiä lapsia jotka on menettäneet isän ja äidin , miehet ja naiset hylkää lapset eikä halua olla missään tekemisissä lastensa kanssa. Kiittäkää siitä itseänne rikkojat , että aikanaan lapset eivät halua olla isän ja äidin kanssa tekemisissä. He hylkäävät isän ja äitin kun isä ja äiti hylkäsi heidät pieninä, silloin kun he isää ja äitiä tarvinnut, sitte saavat vanhemmat itkeä vanhainkodissa kun lapset ei välitä .


    • Anonyymi

      Meillä kyllä ero oli yhteinen päätös...että metsään meni taas.

      • Anonyymi

        Kukaan ei täällä puhu yhteisestä päätöksestä. Se on niin , että kun pari eroo yhteisestä päätöksestä niin sillonin ei mitään väliä vaikka naisella olisi sata MIESTÄ Surkeeta se on jos vieras sika vie naisen tosta noin vaan. Ero pitä kydä aina yhteisestä päätöksestä , pukkien pitää oppia siihen ettei mene kenenkään väliin ja vie kenenkään NAISTA antaisivat perheellisten olla rauhassa.

        Mutta pukit kun ei tajuu, on pakko varastaa toisen nainen Vapaita naisia on baarit pullollaan, eronneita ja sinkkuja sieltä sen kun hakee.
        Mutta kun se varastaminen on niin kivaa. voi näyttä miten osaa iskeä naisen.


    • Anonyymi

      Kyllä toi katkeruus on vallannut koko sun maailman. Energiaas tuhlaat vellomalla katkeruudessasi.

      • Anonyymi

        En niinkään puhuisi katkeruudesta vaan säälistä niitä miekkosia kohtaan jotka rikkovat toisten perheet. Ei ole selitystä kellään miksi tekevät niin.

        Arvata pitää että kun ei ole heillä omaa elämää niin pitää varastaa se muilta. Varkaudesta tässä on kyse, viedä toisten NAINEN.
        Miksi vain se varattu NAINEN kiinnostaa, miksi ei ne vapaat NAISET, joita on baarit ja terassit pullollaan kesäisin. Sieltä senkun valkkaa, ja jättäisivät kunnon NAISET rauhaan jotka haluavat olla perheensä kanssa.
        Mutta jos luvataan kuuta taivaalta helppoa elämää ja vapaata sinne tänne, niin miksi ei Nainen lähtisi? Suuret lupaukset on aina parempaa kuin omat lapset, siksi lapset jäävätkin ISÄN luokse melkein aina kun NAISET huoraa ja hylkää ja evät osaa olla ÄITI. Niin on parempi, MIEHET ei lapsiaan hylkää kenenkään tähden, äidit aina. Surullista että heille ei ole annettu järkeä.
        Häntäheikeille sanoisin että jos tästä tehtäsiin sakon alainen, se voisi olla 10 000 e sakko ja ikuinen elatus 3 000 kk perheelle niin ei kyllä varmasti perheitä rikottaisi, mutta kun ei saa rakkautta niin niitä rikotaan satoja ja aina vaan uusia.


    • Anonyymi

      Tääl joku botti kopsaaa kaikkien jutut ja luulee että on ite ne kirjottanu. Aika mautonta sarkasmia. Keksi omat jutut ja tekemiset, älä kopsaaa. Mitä muuta sie kopsaat kun juttuja?

      • Anonyymi

        Joku kopioi vain sinun juttujasi tasa-arvon vuoksi , ei saa syrjiä ketään, se on rasismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kopioi vain sinun juttujasi tasa-arvon vuoksi , ei saa syrjiä ketään, se on rasismia.

        Nimenomaan liian yksipuolinen näkemys muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kopioi vain sinun juttujasi tasa-arvon vuoksi , ei saa syrjiä ketään, se on rasismia.

        Jep, niissä on vaihdettu sukupuoli toiseen , enkä ole nähnyt, että kaikkien juttuja olis kopioitu, vain tuon yhden joka vihaa ja mollaa naisia.


    • Anonyymi

      Aika omituista että jotkut isät tuovat uusia sutturoita lasten ja ezän silmien eteen, ihan kuin kehujakseen että naisia saa kenet vaan ja yrittää saada exän ja lapet mustssykkaisesrti. En ole koskaan ymmärtänyt sitä että erotaan sitten etitään uusi nainen vaikka mistä ja sitten leikitään niin ihanaa isää ettei ikinä. Kuka iti antaa omat lapsensa tuommoseen menoon mukaan? E kukaan. Lasten ei kuulu nähdä yhtään perheenrikojija eikä olla osa enää isän elämään. Meis saa yksi pitää sutturat On säälittävää ettei mies arvosta lapsiaan yhtään vaan heittää ne pois ja vaihtaa naakkoihin sitten kun ovat aikuisia tuuppautuu heidän elämään muta kun isä hylkäsi lapet niin nyt lapset hylkäsi moisen isän.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe