Toyota Yariksen rengasmeteli auton sisällä on todella häiritsevän suurta ja kovaa ajettaessa 60-80 km/h.
Voiko Yariksen äänieristystä mitenkään helopsti parantaa?
Vai hommaanko kuulosuojaimet?
Yariksen valtava rengasmelu sisällä
171
3051
Vastaukset
- AnonyymiEipä noita suunnittelumokia oikein pysty millään paikkaamaan, melu on ja pysyy. Viisainta tuo on laittaa kiertoon ja valita hiljaisempi merkki, niitäkin on jopa pienissä autoissa, merkkiä en viitsi sanoa ettei paikallinen kunnianpuolustaja saa kohtausta. - AnonyymiEipä ole suunnitelu moka vaan silkka talouskysymys tiedoksesi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eipä ole suunnitelu moka vaan silkka talouskysymys tiedoksesi. Hyvällä suunnittelulla saadaan melu hallintaan, totta on että Toyotan ylimitoitetut säästö on iso syy miksi Toyotissa on kovin melu. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hyvällä suunnittelulla saadaan melu hallintaan, totta on että Toyotan ylimitoitetut säästö on iso syy miksi Toyotissa on kovin melu. Hyvä suunnittelu olisi nostanut auton hinnan liian korkeaksi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hyvä suunnittelu olisi nostanut auton hinnan liian korkeaksi. Yariksen hinta on ainakin meillä kovasti ylihintainen, mutta hölmöjä on ihan oikein rahastaa. 
 
- AnonyymiSaa kyllä ja maksaa noin tonnin. - AnonyymiKuusakoski hakee halvemmalla. 
 
- AnonyymiAja max 50 km/h ja pysy pois maanteiltä. 
- AnonyymiHelppoa mutta maksaa vain muutaman sata euroa. Soittele tai käy tuolla niin saat varmuudella hiljaisemman auton. Autosi on hyvä auto. 
 Hänellä on pitkä kokemus ja youtubesta voit seurata miten hommat on hoituneet.
 https://www.jjcustom.fi/tietoa-meista/
 Saat hiljaisemman auton muutamalla satasella.- AnonyymiToyota Yaris todellakin tarvitsee kiireesti lisää äänieristystä. Ihmetyttää ettei Toyotalla ole kiinnitetty asiaan huomiota. Muilla merkeillä on sisämelulta paljon hiljaisempia autoja olemassa samassa kokoluokassa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Toyota Yaris todellakin tarvitsee kiireesti lisää äänieristystä. Ihmetyttää ettei Toyotalla ole kiinnitetty asiaan huomiota. Muilla merkeillä on sisämelulta paljon hiljaisempia autoja olemassa samassa kokoluokassa. Kuten skoota rabbit. Korvatulpat, korvasuojat ja venäläismallinen karvahattu suojaavat kuuloa hyvin. 
- AnonyymiHauska linkki, epätoivoinen, mutta hauska. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Toyota Yaris todellakin tarvitsee kiireesti lisää äänieristystä. Ihmetyttää ettei Toyotalla ole kiinnitetty asiaan huomiota. Muilla merkeillä on sisämelulta paljon hiljaisempia autoja olemassa samassa kokoluokassa. Toki varmasti löytyy hiljaisempiakin tuossa kokoluokassa, mutta ne on vähintään tupla hintaisia. Hinta huomioiden Yaris on tuossa luokassa hiljaisempia autoja. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hauska linkki, epätoivoinen, mutta hauska. https://www.youtube.com/c/JJCustom/videos 
 Avaisitko hieman tuota epätoivoinen kohtaa,kiitos.
 
- AnonyymiAutotarvikeliikkeissä on myynnissä erilaisia äänieristysmattoja. - AnonyymiEi n valitettavasti auta 
- AnonyymiEi n valitettavasti auta 
 
- AnonyymiHanki sellaiset poppivehkeet, ettei auton melu enää erotu. - AnonyymiEi tarvitse. 
 Vaihdoin tojoni uuteen Renault Clioon. On muuten todella hiljainen sisälle.
 Ja ihan muutenkin laatu näyttää olevan kohdallaan.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei tarvitse. 
 Vaihdoin tojoni uuteen Renault Clioon. On muuten todella hiljainen sisälle.
 Ja ihan muutenkin laatu näyttää olevan kohdallaan.Rellu hakkaa itäskodat ja volkkarit laadullaan kirkkaasti. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei tarvitse. 
 Vaihdoin tojoni uuteen Renault Clioon. On muuten todella hiljainen sisälle.
 Ja ihan muutenkin laatu näyttää olevan kohdallaan.Toyota Yariksen paras varusteineen versio maksaa 27000€ järkyttävä hinta semmoisesta meluisasta ahtaasta kopperosta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Rellu hakkaa itäskodat ja volkkarit laadullaan kirkkaasti. Renault todellakin on parantanut laatuaan nykyään todella kovasti. 
 Ja ei mikään kuuden vuoden takuu niin kuin Renaultissa nykyään on ole mitenkään mahdollista huonolaatuisissa autoissa.
 Esimerkiksi Toyotissa on nyt vain kolmen vuoden takuu.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Renault todellakin on parantanut laatuaan nykyään todella kovasti. 
 Ja ei mikään kuuden vuoden takuu niin kuin Renaultissa nykyään on ole mitenkään mahdollista huonolaatuisissa autoissa.
 Esimerkiksi Toyotissa on nyt vain kolmen vuoden takuu.Kova melu ja lyhyt takuu myy hyvin, kansa tykkää, kauppa käy ! Yaris Hybridin akkutakuu on 12 vuotta ja VW ID.3 vain 3 vuotta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kova melu ja lyhyt takuu myy hyvin, kansa tykkää, kauppa käy ! Yaris Hybridin akkutakuu on 12 vuotta ja VW ID.3 vain 3 vuotta. Jokainen tyylillään. 
 Mutta jos haluaa hiljaisen ja hyvillä ajo-ominaisuuksilla varustetun auton itselleen , niin silloin kannattaa kyllä Toyotat unohtaa ihan heti vallan kokonaan.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kova melu ja lyhyt takuu myy hyvin, kansa tykkää, kauppa käy ! Yaris Hybridin akkutakuu on 12 vuotta ja VW ID.3 vain 3 vuotta. Ei siinä nyt koskaan mitkään pitkät akkutakuut auta yhtään mitään kun kerran täysin todistetusti Toyotan kori ruostuu tuossa ajassa täysin korjauskelvottomaksi tuotteeksi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kova melu ja lyhyt takuu myy hyvin, kansa tykkää, kauppa käy ! Yaris Hybridin akkutakuu on 12 vuotta ja VW ID.3 vain 3 vuotta. Äläpäs Tero taas valehtele ID. 3 akkutakuu on 6 vuotta tai 160000 km. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Äläpäs Tero taas valehtele ID. 3 akkutakuu on 6 vuotta tai 160000 km. Ja Toyotan 10 v eikä 12 v. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ja Toyotan 10 v eikä 12 v. juuri noin on asia kun kerrot. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kova melu ja lyhyt takuu myy hyvin, kansa tykkää, kauppa käy ! Yaris Hybridin akkutakuu on 12 vuotta ja VW ID.3 vain 3 vuotta. Käytät sitten Yaristasi merkkiliikkeessä huollossa 12 vuotta. Muutoinhan ei takuu ole voimassa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kova melu ja lyhyt takuu myy hyvin, kansa tykkää, kauppa käy ! Yaris Hybridin akkutakuu on 12 vuotta ja VW ID.3 vain 3 vuotta. ... ja vastaavasti Yarisin takuu on vain 3 vuotta ja id.3:n akkutakuu 8 vuotta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kova melu ja lyhyt takuu myy hyvin, kansa tykkää, kauppa käy ! Yaris Hybridin akkutakuu on 12 vuotta ja VW ID.3 vain 3 vuotta. Hönön valheilla on lyhyet jäljet! 
 Toyotassa ei ole akkutakuuta ollenkaan. Akkuturva siinä on 10 vuotta, mutta sekin vain vuosi kerrallaan huollosta huoltoon. Vaatimus akkuturvan ylläpitoon on merkkihuollon käyttäminen.
 ID3: n akkutakuu on 8 vuotta!
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Renault todellakin on parantanut laatuaan nykyään todella kovasti. 
 Ja ei mikään kuuden vuoden takuu niin kuin Renaultissa nykyään on ole mitenkään mahdollista huonolaatuisissa autoissa.
 Esimerkiksi Toyotissa on nyt vain kolmen vuoden takuu.Rellua on edelleen epäluotettava auto. Ei voi susoitella kuin merkki harrastajille kunhan on joku muu auto jolla pääsee oikeasti liikumaan. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Toyota Yariksen paras varusteineen versio maksaa 27000€ järkyttävä hinta semmoisesta meluisasta ahtaasta kopperosta. Toyota Yaris on pikkuautoksi pitkäikäinen ja kestävä. Lisäksi se on viaton. Mikäli haluaa yhtä kestävän pikkuauton on piustettävä paljon lisää rahaa. Sekään välttämättä takaa, että saisi yhtä kestävän. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Rellu hakkaa itäskodat ja volkkarit laadullaan kirkkaasti. Älä viitsi! Renault on kaukana Toyotan laadusta. Clio ei ole kaksinen kippana. Melua ei juurikaan Yarista vähemmän. Muilta ominaisuuksiltaan Clio jää kauas Yariksesta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jokainen tyylillään. 
 Mutta jos haluaa hiljaisen ja hyvillä ajo-ominaisuuksilla varustetun auton itselleen , niin silloin kannattaa kyllä Toyotat unohtaa ihan heti vallan kokonaan.Valitettavasti tietosi on nyt väärä. Tototat on keloi ajettavia. Lue ja korjaa valheelliset kirjoituksesi. 
 
- AnonyymiToyota kestää parhaiten kovaa käyttöä! - AnonyymiNiin ja se linkki: 
 https://www.kaleva.fi/yksi-automerkki-kestaa-varmimmin-kovaa-kayttoa-kat/1647683
- AnonyymiEn nyt tiedä kestääkö kovaa käyttöä. Keskimäärin ajetaan huomattavasti vähemmän kilometrejä vuodessa kuin premium-merkeillä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En nyt tiedä kestääkö kovaa käyttöä. Keskimäärin ajetaan huomattavasti vähemmän kilometrejä vuodessa kuin premium-merkeillä Tololooda kestää tallissa seisomista. Sitten voi kehua, miten on vielä toisessakin katsastuksessa alkuperäiset renkaat alla.... tai miten menee 100 tkm rikki vasta 7-10 vuoden iässä. 
 Hyvä esimerkki tohjon kilometreistä ovat D4D pommikoneen ongelmat. Siinähän kansipahvi menee vajaat 200 tkm ajettuna ja vaihto on tosi kätevä - irrota moottori ja asenna uusi tilalle. Maahantuoja korvasi moottorin/kansipahvin vaihdot alle 7 vuoden ja alle olikosenyt 180 tkm ajettuihin. Monella kerkisi vain tämä aikaraja ylittyä, vaikka kilometrit vielä alle rajan. Siis 180 tkm tahkoamiseen yli 7 vuotta. Reilut 20 tkm vuodessa. Sitä varten tosiaan tarvii dieselin.
 No, on täällä tojopapat kehuneet ostaneensa hypetyksen, jotta säästävät bensakuluissa, kun ajoa tulee sentään 8 tkm vuodessa. Se on tojopapan mielestä tosi paljon ja siksi on syytä vaihtaa autoa aina takuun päättyessä. Voi tulla paljon ajettuun autoon yllättäviä vikoja.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tololooda kestää tallissa seisomista. Sitten voi kehua, miten on vielä toisessakin katsastuksessa alkuperäiset renkaat alla.... tai miten menee 100 tkm rikki vasta 7-10 vuoden iässä. 
 Hyvä esimerkki tohjon kilometreistä ovat D4D pommikoneen ongelmat. Siinähän kansipahvi menee vajaat 200 tkm ajettuna ja vaihto on tosi kätevä - irrota moottori ja asenna uusi tilalle. Maahantuoja korvasi moottorin/kansipahvin vaihdot alle 7 vuoden ja alle olikosenyt 180 tkm ajettuihin. Monella kerkisi vain tämä aikaraja ylittyä, vaikka kilometrit vielä alle rajan. Siis 180 tkm tahkoamiseen yli 7 vuotta. Reilut 20 tkm vuodessa. Sitä varten tosiaan tarvii dieselin.
 No, on täällä tojopapat kehuneet ostaneensa hypetyksen, jotta säästävät bensakuluissa, kun ajoa tulee sentään 8 tkm vuodessa. Se on tojopapan mielestä tosi paljon ja siksi on syytä vaihtaa autoa aina takuun päättyessä. Voi tulla paljon ajettuun autoon yllättäviä vikoja.Samaa mieltä. 
 Tojota ei ole kyllä nyt mitenkään laadukas ajoneuvo hintaansa nähden.
 
- AnonyymiTojo on niin kestävää tekniikkaa, että se kestää 3 korin iän. - AnonyymiSelvästikään et ole koskaan omistanut Yarista. 
 
- AnonyymiMiksi joku ostaa yli 20000 euron Yariksen? - AnonyymiKoksa on rahaa ja arvostaa laatua. Historiasta voi asian tarkistaa. Esim vag on kehnoa laatua. 
 
- AnonyymiTossa olis halvempi vaihtoehto 
 2019Toyota YARIS DIESEL - 1.4 D-4D Y-oung, 1.4 Diesel 90 HV, 5d
 3.7.2019 Mittarilukema:km 38 561 hinta ruotsi 7400 eur- AnonyymiJuu, ei kun hakemaan Yaris Ruotsista, jihuu! 
 Päähän siinä räjähtää pelkästä melusta ennen kuin pääsee edes lautalle ellei jobbari ole tuonut sitä satamaan varmuuden vuoksi ettei kansivikaisus paljastuisi.
- AnonyymiAika sekaisin täytyy silloin nupistaan olla jos joku lähtee jonkun Yariksen vuoksi Ruotsiin sen hankintamatkalle. 
 
- AnonyymiTuo melu Tojotassa aiheuttaa sen, että teillä liikkuu paljon kokoajan alinopeutta ajavia Tojotia. 
- AnonyymiTaitaa Yaris olla jälleen 10 parhaan myydyimmän joukossa. 
 Yariskin on niin monille niin kallis, estää hankinnan muttei kateutta.- AnonyymiAika sekaisin täytyy nupistaa olla jos sitä alkaa kadehtimaan jotain tojojen omistajia. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Aika sekaisin täytyy nupistaa olla jos sitä alkaa kadehtimaan jotain tojojen omistajia. niinpä.... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:niinpä.... Syyskuun myyntitilastoissa Yaris oli pudonnut 10 myydyimmän joukosta. 
 
- AnonyymiMelu on Toyotan DNA:ssa ei siitä pääse eroon kuin vaihtamalla merkkiä. 
- AnonyymiToyotan huippukehuttu sähköinen voimalinja on niin äänetön että monet autotehtaat kopioivat sitä kilvan. - AnonyymiKukaan ei kopio Toyotan vanhentunutta halpishybridiä. Muilla on parempaa tekniikkaa. 
 
- Anonyymivaihda ensinmäisenä renkaat hiljaisemmaksi sitten vasta mieti muuta eristystä - AnonyymiMisukat alla, kehuivat rengasliikkeessä misukoita hiljaisiksi. 
- AnonyymiRenkaat ei paljon auta kun pikkukinnerissä ei ole äänieristystä, eikä siitä olla suunnittelussa välitetty. 
 
- AnonyymiYaris on oiva kaupunkiauto ja lisäksi erinomainen myös maantiellä, kokoluokkansa paras. - AnonyymiKuulosuojaimia suositellaan aktiivikäyttöön kun ajellaan Yariksella missä tahansa. 
- Anonyymiruukiin se on mitä oivallisin jos sattuu asumaan maassa jossa tiet on kunnossa. Maanteille ei kauheasti ole asiaa kuin pakosta, melu ja pieni auto ei anna muuta kuin kurjuutta, varsinkin kun se on tyypillinen halpatuote aasiasta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:ruukiin se on mitä oivallisin jos sattuu asumaan maassa jossa tiet on kunnossa. Maanteille ei kauheasti ole asiaa kuin pakosta, melu ja pieni auto ei anna muuta kuin kurjuutta, varsinkin kun se on tyypillinen halpatuote aasiasta. Venäjällähän Yariksia nykyään kasataan. 
 
- AnonyymiTojotan alustassa on myös jotakin vikaa. Päivittäin näen liikenteessä Tojotia, jotka hiljentävät vauhtia ainakin 10 kmh, jos pienikin kaarre tiessä. - AnonyymiTaitaa olla sinulla silmissä vikaa! 
 
- AnonyymiHalvalla ei saa hyvää. Eikä halvasta tule hyvää, vaikka sille pistetään kallis suomihinta panttimaksuineen. 
- AnonyymiNiin vaan on Yaris taas korkealla myytyjen uusien autojen listalla. - AnonyymiSyyskuussa ei ollut enää 10 myydyimmän listalla, onko alamäki alkanut. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Syyskuussa ei ollut enää 10 myydyimmän listalla, onko alamäki alkanut. Voisikohan sillä jotain tekemistä, että uutta mallia ei ole vielä rekisteröity. Vai johtuuko sinun ymmärtämättömyytesi siitä, että istut jonkun vanhan saksalaisromun kyydissä? 
 
- AnonyymiVaihda enemmin renkaat. 
 Mutta toki sitä äänenvaimennustakin voi tehdä, isompi homma vaan.
 Mutta kun se on pikkuautosta niin homma on vielä helpommasta päästä.
 Kannattaisi tehdä sisäpuolelle myös eli molemmin puolin äänenvaimennusmassaa ruiskuttelisi. Takapenkit pois ja mitä tarvii..
 Riski on kyllä että voi tulla pettymyskin kun auto ei sitten hiljentynytkään kovin paljoa.
 Mitä enemmän jaksaa nähdä vaivaa niin lopputulos on parempi, se että ruiskii sinne tänne massaa ja tai laittaa bitumimattoo niin tuleeko hyvä vai ei..- AnonyymiEri mieltä. 
 Eipä noita suunnittelumokia oikein kukaan pysty mitenkään korjailemaan ja paikkaamaan, melu Yariksessa on ja pysyy. Teki sitten mitä tahansa
 Viisainta tuo on laittaa kiireesti kiertoon ja valita hiljaisempi automerkki, niitäkin on toki olemassa jopa pienen kokoluokan autoissa, merkkiä en viitsi sanoa ettei paikallinen kunnianpuolustaja saa sydänkohtausta.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eri mieltä. 
 Eipä noita suunnittelumokia oikein kukaan pysty mitenkään korjailemaan ja paikkaamaan, melu Yariksessa on ja pysyy. Teki sitten mitä tahansa
 Viisainta tuo on laittaa kiireesti kiertoon ja valita hiljaisempi automerkki, niitäkin on toki olemassa jopa pienen kokoluokan autoissa, merkkiä en viitsi sanoa ettei paikallinen kunnianpuolustaja saa sydänkohtausta.Eipä niitä meluttomia pieniä autoja ole. 
 Jos on tietoa niin esiin vaan.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eipä niitä meluttomia pieniä autoja ole. 
 Jos on tietoa niin esiin vaan.Esimerkiksi vaikkapa Renault Clio. On todella hiljainen sisälle. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Esimerkiksi vaikkapa Renault Clio. On todella hiljainen sisälle. Paljonko dB? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Paljonko dB? Satasen vauhdissa sileällä asfaltilla 67db ja karhealla asfaltilla 70db samat edess ja takana ja huomio että renkaana 17 matalaprofiilinen rengas. 
 Aika loistavat arvot edullisessa pikkuautossa.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Satasen vauhdissa sileällä asfaltilla 67db ja karhealla asfaltilla 70db samat edess ja takana ja huomio että renkaana 17 matalaprofiilinen rengas. 
 Aika loistavat arvot edullisessa pikkuautossa.Eli noin 30% sisämelultaan hiljaisempi sisälle kuin esimerkiksi Yaris. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eli noin 30% sisämelultaan hiljaisempi sisälle kuin esimerkiksi Yaris. Sanoppa muuta, hyvää saa jos osaa ja haluaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sanoppa muuta, hyvää saa jos osaa ja haluaa. Toyota ei sellaista mukavuutta ja hiljaisuutta pysty tarjoamaan, vaikka on paljon kalliimpi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eipä niitä meluttomia pieniä autoja ole. 
 Jos on tietoa niin esiin vaan.Kyllä VW Polo 1.0 TSI kannattaa koeajaa ennen kuin alkaa hölmöjä päätöksiä tekemään. 
 Miksi ostaa Toyota Yaris kun samalla rahalla saa erittäin hyvän auton?
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Esimerkiksi vaikkapa Renault Clio. On todella hiljainen sisälle. Ei miuten pidä paikkaansa. Lisäksi elämöijät eivät ilmeisesti ole koeajaneet uutta Yarista. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Satasen vauhdissa sileällä asfaltilla 67db ja karhealla asfaltilla 70db samat edess ja takana ja huomio että renkaana 17 matalaprofiilinen rengas. 
 Aika loistavat arvot edullisessa pikkuautossa.Missä muka noin pienet db lukemat on saatu. Oliko jossain hallissa moottori sammutettuna. Renu ei ole juurikaan Toyotaa hiljaisempi. 
 
- AnonyymiGoodyearin performance 2 ja Mchelinin energyt ovat oikeasti hiljaisia renkaita. GY on ohjaustuntumaltaan todella hyvä ja sopii Jarpan ominaisuuksiin. PomppuContit mölyävät Jarpan alla kuin teurassiat. Ne ovat liian kovia ja tuhoavat ohjaustuntuman. - AnonyymiEi auta minkäänlaiset niin sanotut hiljaiset renkaat yhtään mitään kun autosta puuttuu äänieristys vallan kokonaan. 
 
- AnonyymiEnsiksi kannattais hankkia ajokortti. Kun olet saanut kortin j arahat auton opstoon vie autosi tuohon pajaan ja saat varmuudella rahoille katetta. 
 https://www.jjcustom.fi/
 Lue ja kuutele ja opi youtube asialliset selvitykset pajan kohteista niin ymmärrät että autoja kalliita ja halpoja voi parantaa muutamalla satasella selkästi.
 Korvatulppia voit käyttää myös nukkuessasi.- AnonyymiKorvatulpat on tojoissa ihan vakiovaruste. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Korvatulpat on tojoissa ihan vakiovaruste. Peräpuikot skoodassa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Peräpuikot skoodassa. Onko sinulla nyt ihan kaikki asiat kunnossa ja hyvin? 
 
- AnonyymiYariksen meluongelma on ratkaistu. 
 Vaihda se äkkiä oikeaan autoon.- Anonyyminiinpä.... 
 
- AnonyymiYaris on tehty naisille ja pizzakuskeille. - AnonyymiYaris on tyttöjen ajoneuvo. :-)) 
 
- AnonyymiKäsittääkseni japaninpaskoissa on huono ajettavuus ja kova melu verrattuna esim saksalaisiin laatuautoihin. Jos et tunne itteesi elämänhaluttomaksi toyotakuskiksi niin vaihda saksalaiseen tai tee niinkin ympäristöystävällinen ratkaisu ja ala pyöräilemään. 
- AnonyymiKuiskaavan hiljainen sähköhybriidi vie kilpailijansa tallin taakse. Toyota on vaan paras. - AnonyymiHiivit hybridillä pienen pätkän ja sitten tehoton bensakone paukahtaa käyntiin, tunnet selkeän nykäisyn ja ihmiset kadun varressa pelästyy. 
- AnonyymiValtava rengasmelu on Yariksessa selkeä ominaisuus eikä vika. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Valtava rengasmelu on Yariksessa selkeä ominaisuus eikä vika. Melu kuuluu Toyotan DNA:han 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Melu kuuluu Toyotan DNA:han Niin kuuluukin. 
 
- AnonyymiTäysin uusi Toyota Yaris myy parhaiten koska se on hiljaisin, pihein ja tehokkain. - AnonyymiToyotan omapoika ja valheella eteenpäin jälleen. Hyvin sä vedät. 
- AnonyymiMenetin kuuloni melkein vallan kokonaan kun ajelin yariksella puoli vuotta ihan päivittäin. 
 Sen verran kova rengasmelu Yariksessa sisällä nyt vain täysin todistetusti on.
 
- AnonyymiHyinday on paljon hiljaisempi ei tarvitse korvasuojaimia niinku Tohjo avensk 
 uusinta mallii upee farkku- AnonyymiKyllä nyt Huyndaikin on sisämeleltaan kovinkin äänekäs verrattuna vaikkapa eurooppalaisiin automerkkeihin, mutta todellakin paljon hilaisempi sisälle kuin esimerkiksi Yaris. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kyllä nyt Huyndaikin on sisämeleltaan kovinkin äänekäs verrattuna vaikkapa eurooppalaisiin automerkkeihin, mutta todellakin paljon hilaisempi sisälle kuin esimerkiksi Yaris. Kaikki kiinalaiset ajoneuvot tojo mukaan lukien ovat aina kovinkin äänekkäitä menopelejä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kaikki kiinalaiset ajoneuvot tojo mukaan lukien ovat aina kovinkin äänekkäitä menopelejä. Toyota taitaa olla se pahin metelöimään? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Toyota taitaa olla se pahin metelöimään? Totta turiset. 
 
- AnonyymiJännä juttu kun Toyotan ostaja ei koeaja autoja ja huomaa sen puutteita, kuten Toyotan kohtuuton melu. - AnonyymiJännä juttu että kaikkien muitten merkkien omistajat on koeajaneet Toyotaa kun tietävät sen kaikki puutteet ja meluhaitat. Kysyn vaan miksi ? 
 
- AnonyymiTalvirenkaiden vaihto se nyt on jo lähellä. 
 Silloin yariksen rengasmelu kohoaa huippulukemiin jos laita alle nastarenkaat.
- AnonyymiToyota on kuulemma paras auto pienessä kokoluokassa, kertoi TM. - Anonyymija äänekkäin sisämelultaan. 
- AnonyymiMissä kertoi?? 
 
- AnonyymiEläke mallissa TOYO meteli kuuluu hintaan kelan 
- AnonyymiMun naapuri joka ajaa toyotalla haukkuu itsekin toyotan sisämelua. Eikä se nyt taida sen parempikaan olla kuin muut. Meni kyllä taas läpi katsastuksesta, mutta tänä vuonna mennyt startti, polttoainepumppu, akku, jarrut, iskarit, tulpat ja etuvalo vaihtoon. Kyseiseltä autolta ikää löytyy 20vuotta, mutta jos toyotatyyppien puheet täälä pitäisi paikkaansa niin sehän olisi vielä uuden veroinen. - AnonyymiValtavan suuri rengasmeteli on Toyotan suurin ongelma. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Valtavan suuri rengasmeteli on Toyotan suurin ongelma. Pahin on todella nopea ruostuminen. 
 
- AnonyymiYaris taitaa olla taas luokkansa myydyin auto. Pihi, hiljainen ja tehokas. Katkera pala joillekin.😁 - AnonyymiMiksi valehtelet? 
 Tuossa Yariksen kokoluokassa Ford Fiesta on se eniten myyty auto maailmassa.
 
- AnonyymiEi kuulosuojaimetkaan auta yhtään mitään kun tojotalla ajelee. 
- AnonyymiMelun kasvamisesta tietää, että Tojo toimii ja kiihtyy. - AnonyymiSe kiihtyminen on vain kovin näennäistä ja taitaa olla ,että kuski kiihtyy eniten, varsinkin siinä vaiheessa kun muut pyyhkivät ohi ja kuskin korvat alkaa tinnittää. 
- AnonyymiTodella laiska yaris on kiihtymään. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Todella laiska yaris on kiihtymään. Ehkä siksi melua halutaan että kuski luulee auton kiihtyvän, hihii!! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ehkä siksi melua halutaan että kuski luulee auton kiihtyvän, hihii!! Niinpä. 
 Horneteissakin on kuulemma pienempi sisämelu kuin tojotissa.
 Ja Hornetithan kiihtyvät todella nopeasti.
 
- AnonyymiToyotan hybridi on kuiskaavan hiljainen, tehotykki ja vähäkulutuksinen. - AnonyymiHöpö, höpö. 
 Ei ole nyt millään hybridilaitteilla minkäänlaista merkitystä Toyotan todella karmean kovaan rengasmeluun auton sisätiloissa.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Höpö, höpö. 
 Ei ole nyt millään hybridilaitteilla minkäänlaista merkitystä Toyotan todella karmean kovaan rengasmeluun auton sisätiloissa.Kaameat rengasäänet ja tiivisteiden suhinat vain korostuvat sinä hetkenä kun polttomoottori sammahtaa pieneksi hetkeksi ja kun tuntee pienen nykäisyn, niin huomaa kun melu tasapainottuu kun polttis paukahti käyntiin. 
 
- AnonyymiJohtuuks se melu siitä et tojolla asentaneet siihe rullalaudan enkaat? 
 tarkista asia joskus ne tojon amikset saattaa mokata tollee- AnonyymiJuu, ne laitaa Yarikseen joka 17" paloletkuja ja jyrinä on ilomme. 
 
- AnonyymiToyotan kaikki autot ovat luokkansa hiljaisimpia. - AnonyymiToi on muuten ihan tosi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Toi on muuten ihan tosi. Hihii, epätoivoista yritystä kääntää asiat vastoin faktoja. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hihii, epätoivoista yritystä kääntää asiat vastoin faktoja. Juu, ei auta edes hysteerinen nauru. 
- AnonyymiHöpö, höpö. 
 Esimerkiksi Ford Fiesta ja Volkswagen Polo ovat sisämelultaan todella paljon hilaisempia autoja kuin esimerkiksi Toyota Yaris.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Höpö, höpö. 
 Esimerkiksi Ford Fiesta ja Volkswagen Polo ovat sisämelultaan todella paljon hilaisempia autoja kuin esimerkiksi Toyota Yaris.Ja parempia ajoltaan ja mukavuudeltaan. 
 
- AnonyymiSellaista höpisevät ne, jotka eivät ole koeajamassa uutta Yarista. Uskomaton on usko saksalaisiin romuihin. - AnonyymiEn usko sinua. 
 Suurin tyhmyys ja typeryys suomalaiselta ihmiseltä on ostaa esimerkiksi jokin uusi japanilainen tai korealainen auto.
 Japani tai kummatkin Koreat ei osta Suomesta juuri mitään, miksi me suomalaisetkaan sitten ostaisimme jotain japanilaisia tai korealaisia tuotteita? Ei tietenkään kannata noita missään tapauksessa suomalaisten ihmisten ostaa.
 Saksa ja Ruotsi esimerkiksi ostaa Suomesta paljon erilaista tavaraa, Ja näin sitten myös auto näistä maista on suomalaisten järkevää ostaa ainakin Suomen kauppataseen kannalta.
- AnonyymiYaris on surkea melupesä joka ruostuu ennätysajassa ja 1,5 koneella tuo kinneri maksaa 30 000€. Ei mitään järkeä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Yaris on surkea melupesä joka ruostuu ennätysajassa ja 1,5 koneella tuo kinneri maksaa 30 000€. Ei mitään järkeä. Totta turiset. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Yaris on surkea melupesä joka ruostuu ennätysajassa ja 1,5 koneella tuo kinneri maksaa 30 000€. Ei mitään järkeä. Mistähän olet löytänyt 1,5 koneisen 30.000 e Yariksen. Ehkä se löytyy samasta mielikuvituksesta, kuin käsitys ruostuvasta Yariksesta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En usko sinua. 
 Suurin tyhmyys ja typeryys suomalaiselta ihmiseltä on ostaa esimerkiksi jokin uusi japanilainen tai korealainen auto.
 Japani tai kummatkin Koreat ei osta Suomesta juuri mitään, miksi me suomalaisetkaan sitten ostaisimme jotain japanilaisia tai korealaisia tuotteita? Ei tietenkään kannata noita missään tapauksessa suomalaisten ihmisten ostaa.
 Saksa ja Ruotsi esimerkiksi ostaa Suomesta paljon erilaista tavaraa, Ja näin sitten myös auto näistä maista on suomalaisten järkevää ostaa ainakin Suomen kauppataseen kannalta.Taitaa olla taloustiedot hieman hakusessa. Varmaan olet huomannut, ellet ole sitten omien kuvitelmiesi vanki, että ns. ruotsalainen Volvo, on kiinalaisomistuksessa, ja suuri osa sakasalaisista autoista tehdään ihan muualla, kuin Saksassa. Yaris valmistetaan Ranskassa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Taitaa olla taloustiedot hieman hakusessa. Varmaan olet huomannut, ellet ole sitten omien kuvitelmiesi vanki, että ns. ruotsalainen Volvo, on kiinalaisomistuksessa, ja suuri osa sakasalaisista autoista tehdään ihan muualla, kuin Saksassa. Yaris valmistetaan Ranskassa. Moottori lehden koeajossa uusinta Yarista moittivat isosta MOOTTORIN MELUSTA siihen vielä iso rengasmelu päälle soppa onkin valmis.. Kuulosuojaimet sais kaupanpäälle tulla. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mistähän olet löytänyt 1,5 koneisen 30.000 e Yariksen. Ehkä se löytyy samasta mielikuvituksesta, kuin käsitys ruostuvasta Yariksesta. Lähtöhinta vähän alle, mutta toimitusmaksut, metalliväri, toiset renkaat ja muut varusteet, niin kyllä siinä 30kiloa kertyy helposti hintaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Lähtöhinta vähän alle, mutta toimitusmaksut, metalliväri, toiset renkaat ja muut varusteet, niin kyllä siinä 30kiloa kertyy helposti hintaa. Rakensin Toyotan sivuilla Yariksen ja 30 000€ tuli ylitettyä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Taitaa olla taloustiedot hieman hakusessa. Varmaan olet huomannut, ellet ole sitten omien kuvitelmiesi vanki, että ns. ruotsalainen Volvo, on kiinalaisomistuksessa, ja suuri osa sakasalaisista autoista tehdään ihan muualla, kuin Saksassa. Yaris valmistetaan Ranskassa. Kyllä meidän suomalaisten kannattaa nyt vain ihan aina pelkästään vain hankkia niitä alkuperäisiä aitoja eurooppalaisia autoja itsellemme. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mistähän olet löytänyt 1,5 koneisen 30.000 e Yariksen. Ehkä se löytyy samasta mielikuvituksesta, kuin käsitys ruostuvasta Yariksesta. Tuolta linkin löytyy myös sinulle. 
 https://www.toyota.fi/autot/yaris/rakenna?path=engine/09a6531a-c3f1-4d2d-b4d3-eb45cbb35478/7b77d85b-8f26-4645-82ac-22154a7d6293/4f9f5aba-09f2-4e9f-8af9-7d21b126b0d8&financeOption=cash
 Tuohon päälle sitten vielä talvirenkaat vanteineen ja lohko- ja sisätilanlämppärit. Niin 30 donaa euroissa ylittyy aivan varmasti.
 Ja kyseinen ajoneuvo ruostuukin sitten vielä todella nopeasti.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tuolta linkin löytyy myös sinulle. 
 https://www.toyota.fi/autot/yaris/rakenna?path=engine/09a6531a-c3f1-4d2d-b4d3-eb45cbb35478/7b77d85b-8f26-4645-82ac-22154a7d6293/4f9f5aba-09f2-4e9f-8af9-7d21b126b0d8&financeOption=cash
 Tuohon päälle sitten vielä talvirenkaat vanteineen ja lohko- ja sisätilanlämppärit. Niin 30 donaa euroissa ylittyy aivan varmasti.
 Ja kyseinen ajoneuvo ruostuukin sitten vielä todella nopeasti.aika kallista, sanoisin. 
 
- AnonyymiYaris on laadultaan todella surkea ajoneuvo. - Anonyyminiinpä....... 
- AnonyymiJuuri noin. 
 Yaris on hintaansa nähden todella huonolaatuinen ajoneuvo.
- AnonyymiMitkään pikku autot eivät ole laadultaan hyviä paitsi sellaiset, jotka maksaa tuplasi sen mitä Yaris. Tämä uusi Yaris on poikkeuksellisen hiljainen. Varmaan hiljaisin hintaluokassaan. Muutenkin huippua luokassaan. 
 
- AnonyymiSe melu on Toyotan varmatoiminen vakiovaruste. 
- AnonyymiJopa Ladassakin on paljon paremmat äänieristykset kuin Toyotassa. - AnonyymiAjatelkaa, tuo isolohko kinnerin hinta nousee helposti yli 30ke varusteineen ja silti siitä puuttuu äänieritys ja ruostesuojaus ja on melkoisen tuhnu liikkumaan. 
 Ja noin suolainen hinta vain sillä että se kulkee hieman pienemmällä kulutuksella kuin moni muu paljon hiljaisempi, tehokkaampi ja kaikessa muussa parempi auto. Tuota kulutuserolla saatua säästöä ei kuoleta koskaan ja kun ottaa huomioon, että auto on kaupunkiauto, niin ei siihen kilsoja kerry koskaan kuin nimeksi.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ajatelkaa, tuo isolohko kinnerin hinta nousee helposti yli 30ke varusteineen ja silti siitä puuttuu äänieritys ja ruostesuojaus ja on melkoisen tuhnu liikkumaan. 
 Ja noin suolainen hinta vain sillä että se kulkee hieman pienemmällä kulutuksella kuin moni muu paljon hiljaisempi, tehokkaampi ja kaikessa muussa parempi auto. Tuota kulutuserolla saatua säästöä ei kuoleta koskaan ja kun ottaa huomioon, että auto on kaupunkiauto, niin ei siihen kilsoja kerry koskaan kuin nimeksi.30 tuhannella eurolla saa jo ihan oikean autonkin hankittua. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:30 tuhannella eurolla saa jo ihan oikean autonkin hankittua. Niinpä, mutta näitä hölmöjä höynäytettäviä jotka uskovat säästävänsä kun ostavat 10ke ylihintaisen meluavan auton ja ajavat sillä enimmillään 10tkm vuodessa. Taitaa kuoletusaika olla enemmän kuin ihmisen elinajanodote syntymästä hautaan? 
 
- AnonyymiSe onm vanha kunnon urateeni. 
 Ihan rautakaupan ja halvinta vaahtoa. Parilla purkilla jariksen suojaa ja tulee jäykkyyttäkin lisää.- AnonyymiEri mieltä. 
 Uretaanihan on vain pelkkä lämpöeriste, eikä koskaan mikään äänieriste.
 
- AnonyymiPeltorit päähän niin Yariksen melun sietää. 
- Anonyymihttps://www.tivi.fi/uutiset/tv/aadfc9ab-22d5-42d4-866b-c8ffe04f3b30?ref=ampparit:b094 
 pieni m elu lompakossa-ei latausta- AnonyymiMiten liittyy järjettömään meluun. Vain hölmö sitä sietää kun on parempaakin saatavana. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miten liittyy järjettömään meluun. Vain hölmö sitä sietää kun on parempaakin saatavana. Ei mitenkään. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei mitenkään. niinpä........ 
 
- AnonyymiYaris on historian kovimpia ruostujia. Ilmankos niitä ei kovin vanhoja enää missään näe. - AnonyymiJa se melu, huhuu kuka hölmö noita tuleekaan ostamaan. 
 
- Anonyymihttps://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjkkOWIqtnsAhWrw4sKHaoTAPEQwqsBMAR6BAgKEAM&url=https://www.youtube.com/watch?v=FhdWqdFzvGM&usg=AOvVaw3gmJGPuEs-grE6rzEaEuny 
 Mikähän on paras! Kannattaa katsoa yllä oleva video.- AnonyymiTietysti Ford. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tietysti Ford. heh! 
- AnonyymiNo noita rainoja löytyy joka makuun ja mieleen. 
 Corollankin piti olla se paras luokassaan, mutta kuinka kävi? No viimeiseksi jäi jälleen kerran.
 
- AnonyymiAloittajalle vastaan että kyllä voi. Auton äänieristys on todellakin asia jolle voi hyvinkin paljon. Lopputulos riippuu siitä paljoko mahdollista käyttää aikaa ja/tai rahaa. 
 Yarisin kokoluokan auton melun saa kyllä samalle tasolle kuin mersun C-luokka.- Anonyymi"Yarisin kokoluokan auton melun saa kyllä samalle tasolle kuin mersun C-luokka." 
 Tuskinpa vain.
 
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiinNvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535520
- Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiinJo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943418
- Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453309
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762487
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral582382
- Nepotismi jytkyttää porvaristossaTaas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751897
- Persut palkkaavat verorahoillaavustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991715
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71146
- Ville Rajainmäki, 25, omaishoitajaHän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal231112
- 1111001