entäs miesten tukat?

Anonyymi

Kysytäänpä väliin miestenkin.hiuksista.
Miehilöähän hiusten pituus vaiihtelee melkoisesti. On pitkätukkaisia, on sellaisia, joilla ei. erota, onko kaljua vai. ei. viimeksi mainitut ovat useimmiten yli 50-vuotiaita,

Tuolla tukattomuudella voi tosiaan peittää kaljun!

Täystukattomuuden.ylläpitäminen.tulee halvaksikin. Tukan voi pitää plematyomana omn parranajokoneen avulla. Juuri näin menettelee tämän kirjoittaja.

Millainen tukkamalli sopisi tai ei sopisi 80 -miehelle,vai onko väliä?

81

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehelle sopii sotilasmallinen tukka, siisti ja miehekäs. Kaljukin on ihan ok, mutta nimenomaan täyskalju tai että jäljellä olevat hiukset on ihan lyhyet. Paidan kauluksen päälle ei saa roikkua tukkaa, se on epäsiistiä. Pulisongit on hirveät, kuin njollain halpahintaisella Auervaaralla.
      Tämä koskee kaikkia miehiä alkaen viimeistään keski-iästä.

    • Anonyymi

      Lyhyt tukka on miehekkään ja menevän miehen merkki.
      Pitkätukkainen mies ällöttää.

    • Anonyymi

      Absurdi aloitus. Hahhah. Monikaan 80 miehistä ei voi paljon valita tukkamalliaan.

    • Anonyymi

      Aika monet tekee trumppi-kampauksen. Kun päälaella ei kasva tukkaa, sivutukkaa kasvatetaan ja se pyöräytetään ovelasti päälaelle ja laitetaan paljon lakkaa. Tuuli tekee tepposet ja paljastaa naurettavan fuskauksen. Pitkä tukka miehellä on jäämistä jonnekkin nuoruuteen, jonkun bändityypin idoliksi jämähtämistä. Huumetyypeilläkin on pitkät tukat. Säästyypä parturirahat aineisiin.

    • Päänmuoto ja kasvonpiirteet sanelevat hiusten sopivuuden niin miehille kuin naisillekin.

      • Anonyymi

        Sukupuoli sanelee , miehille miehekäs lyhyt tukka. Kalju tulee kaikenmuotoisiin päihin, jos on tullakseen. Sanele sinä vaan oma lettisi.


      • Anonyymi

        Eipä ole vielä osunut eteen moista ohjetta..
        Riittää kun herättää sillä vastakkaisen sukupuolen mielenkiinnon - tässäkin iässä.


    • Nää ulkonäkökriittiset ketjut on aika hauskoja. Miltä pitää minkäkin ihmisen (naisen tai miehen) näyttää?
      Tulee rakas edesmennyt mammani mieleen näistä puheenvuoroista.
      Siisti.
      Edestä siisti. Takaa siisti. Tyylikkyydellä, estetiikalla, trendeillä väliä, kunhan on vain SIISTI. Kuin juuri lakaistu keittiönlattia. Kuin tampatut matot. Kuin perunamuussi ilman "silmiä". Kauneus on edelleenkinkatsojan silmässä. (tai niink kuin keljuillaan oluenkantajan silmässä). Mielipiteitä saa olla, on oikeus tykätä vaikka mistä, mutta ei julistaa omia tykkäämisiään yleispäteviksi.
      Minä äänestän monimuotoisuutta, sääntöjen rikkomista, yksilöllisyyttä.

    • Anonyymi

      85% ihmisistä, varsinkaan miehistä, ei koskaan ehdi täyttää 80 vuotta.
      Mies on kai onnellinen, jos on yleensä siihen ikään elänyt.
      Naisille on tärkeää pohtia mikä hiusmalli sille sopisi.

    • Anonyymi

      Naapuripalstalla oli kovat keskustelut vaatteista. Täällä jauhetaan hiuksista.

      Näyttää, että ulkoinen olemus on näissäkin ikäryhmissä vielä kovin tärkeää.

      Jotta ei tule TAAS väärinkäsityksiä, niin en ole kieltämässä näitä keskusteluja. :))))

      • Anonyymi

        Kyllä ulkoinen olemus on tärkeä tässäkin iässä ja muutenkin kuin tansseissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ulkoinen olemus on tärkeä tässäkin iässä ja muutenkin kuin tansseissa.

        Tansseissa tärkeintä on tanssitaito.


    • Anonyymi

      Kaljuushan on miehellä arvostettava seikka.
      Se on testosteronin, mieshormonin, vaikutusta.

      • Anonyymi

        Juuri niin, kyllä se on todettu käytännössäkin:). Nykyisin pikkupojatkin viedään taas parturiin ja ovat pienestä pitäen pojan näköisiä. Ihanaa silittää pojanpojankin ajeltua niskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, kyllä se on todettu käytännössäkin:). Nykyisin pikkupojatkin viedään taas parturiin ja ovat pienestä pitäen pojan näköisiä. Ihanaa silittää pojanpojankin ajeltua niskaa.

        Eikö sinusta olisi kivaa pyöritellä miehesi pitkiä hiuksia sormien välissä.

        Saunan jälkeen voisit laittaa ne vaikka paplarit hälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinusta olisi kivaa pyöritellä miehesi pitkiä hiuksia sormien välissä.

        Saunan jälkeen voisit laittaa ne vaikka paplarit hälle.

        Ei sormituntumien tarvitse tosimieheen kohdistuneina olla pehmeitä! Mieluummin se kalju ja siihen liittyvät testosteronijutut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinusta olisi kivaa pyöritellä miehesi pitkiä hiuksia sormien välissä.

        Saunan jälkeen voisit laittaa ne vaikka paplarit hälle.

        Vähäänpä se mies joutuisi tyytymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin, kyllä se on todettu käytännössäkin:). Nykyisin pikkupojatkin viedään taas parturiin ja ovat pienestä pitäen pojan näköisiä. Ihanaa silittää pojanpojankin ajeltua niskaa.

        Itse en pidä, kun pienistä pojista tehdään äijämäisiä.

        Tosin en myöskään pidä vanhoilla ukoilla pitkistä hiuksista. Nuorekkaita he kuulemma haluavat olla, mutta kyllä siinä nuorekkuus katoaa ukolta, kun suusta tulee tekstiä, joka on niin vanhanaikaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en pidä, kun pienistä pojista tehdään äijämäisiä.

        Tosin en myöskään pidä vanhoilla ukoilla pitkistä hiuksista. Nuorekkaita he kuulemma haluavat olla, mutta kyllä siinä nuorekkuus katoaa ukolta, kun suusta tulee tekstiä, joka on niin vanhanaikaista.

        Mikä on "vanhanaikaista ... tekstiä"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on "vanhanaikaista ... tekstiä"?

        Esim. sellainen tekstii, josta feministit ei pidä. (en ole feministi)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en pidä, kun pienistä pojista tehdään äijämäisiä.

        Tosin en myöskään pidä vanhoilla ukoilla pitkistä hiuksista. Nuorekkaita he kuulemma haluavat olla, mutta kyllä siinä nuorekkuus katoaa ukolta, kun suusta tulee tekstiä, joka on niin vanhanaikaista.

        Äijämäinen mieluummin kuin ämmämäinen. Vanhan ukon pitkä tukka on jotain outoa, usein johonkin kulttiin liittyvää. Shamanismi liittää taikavoimia hiuksiin. Liittyy muihinkin kultteihin, kuten hippien huumeisiin. Pakanuuden aikaiset väkivaltaiset pimeät haltiatarut on näitä legolas-liuhutukkaisten valtakuntaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äijämäinen mieluummin kuin ämmämäinen. Vanhan ukon pitkä tukka on jotain outoa, usein johonkin kulttiin liittyvää. Shamanismi liittää taikavoimia hiuksiin. Liittyy muihinkin kultteihin, kuten hippien huumeisiin. Pakanuuden aikaiset väkivaltaiset pimeät haltiatarut on näitä legolas-liuhutukkaisten valtakuntaa.

        :)
        Tai sitten jos vain sattuu tykkäämään pitkästä tukasta. Tai sitten että jos
        Kuitenkin vain ne joilla on hyvä, paksu, kaunis tukka voivat pitää sitä joko pitkänä. Tai lyhyenä. Sääli ajaa kaljuksi, paitsi jos on todella vähän tukkaa. Kaljuus voi johtua myös usein perintötekijöistä, sairauksista, hormoonituotannosta.
        Ne hiuksilla koreilee joilla sitä on :))


    • Anonyymi

      Hyvä neuvo kaverilta

      Jokunen vuosi sitten, kun meikäläinen oli vielä alle kahdeksankympin, oltiin Penan kanssa ongella

    • Anonyymi

      Jokunen vuosi sitten, kun meikäläinen.oli vielä alle 80, oltiin Penan kanssa ongella Etelä-Karjalassa, taisi olla Savitaipaleella. Siinä puhuttiin meikäläisen tanssiharrastuksesta.

      Pakko oli todeta, ettei menestys ole ollut kehuttava. Naiset lähtevät useimmiten vastahakoisesti mukaan. Naisten haulla ei juurikaan kukaan tule hakemaan.

      Pena otti asian vakavasti. mietti hetken ja totesi: Ajapa tuo tukkas sellaks Urkki-malliseks, josta ei tiijjä,onko kaljua vai ei. Se kyllä vettää puoleesa naesija.

      Päätinpä kokeilla. Tulos oli tyrmäävä. Naiset lähtivät ilolla mukaan. Naisten hakuvuorolla olivat jonossa hakemassa. Monet pyysivät vielä hakemaan jenkkaan, polkkaan ja viimeiseen valssiin.

      Olinpa ja olen edelleen kiitollinen Penalle hyvästä neuvosta.

      • Anonyymi

        On siinä kaljussa taikaa, miehekkäät testosteronit siitä uhkuu. Ja on siisti, ei liiskaannu päähän kun hikoilee, ei tipu karvat daamin vaatteisiin. Voisi daamin mies vaikka suuttua kun löytäisi vieraan miehen hiuksen puserosta, nyt ei sitä vaaraa. Kalujunpeittokampaukset kaikkein säälittävimpiä, tai peruukki kuten Pekkarisella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On siinä kaljussa taikaa, miehekkäät testosteronit siitä uhkuu. Ja on siisti, ei liiskaannu päähän kun hikoilee, ei tipu karvat daamin vaatteisiin. Voisi daamin mies vaikka suuttua kun löytäisi vieraan miehen hiuksen puserosta, nyt ei sitä vaaraa. Kalujunpeittokampaukset kaikkein säälittävimpiä, tai peruukki kuten Pekkarisella.

        Se "taika" ei tehoa minuun. Pikemminkin vastenmielistä, toksista miehekkyyttä. Ei sytytä mitään kipinää. Vaihdan vain kanavaa.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Se "taika" ei tehoa minuun. Pikemminkin vastenmielistä, toksista miehekkyyttä. Ei sytytä mitään kipinää. Vaihdan vain kanavaa.

        Hassusti ovat jo asiat, kun tosi mies ei herätä "mitään kipinää". Ei ole tainnut herättää aikaisemminkaan.
        Meitä on moneksi . Ei siinä ole ensimmäinen nainen, joka inhoaa miehiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hassusti ovat jo asiat, kun tosi mies ei herätä "mitään kipinää". Ei ole tainnut herättää aikaisemminkaan.
        Meitä on moneksi . Ei siinä ole ensimmäinen nainen, joka inhoaa miehiä.

        Tosi macho kaljupäinen testosteroonia tihkuva nyrkinheiluttaja ei oo mun tyyppiä.
        Minulle miehen seksikkäin ruumiinosa on hänen korviensa välissä.
        Tarkoittaako se että inhoan miehiä?


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Tosi macho kaljupäinen testosteroonia tihkuva nyrkinheiluttaja ei oo mun tyyppiä.
        Minulle miehen seksikkäin ruumiinosa on hänen korviensa välissä.
        Tarkoittaako se että inhoan miehiä?

        Mistä sinä sen nyrkinheiluttajan keksit, kyllä pitkäletitkin sen osaa. Kekkonen oli kalju ja seksikäs ja se kalju sijaitsee juuri korvien välissä. Seksikkyys muodostuu monesta asiasta, se on kokonaisuus.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Tosi macho kaljupäinen testosteroonia tihkuva nyrkinheiluttaja ei oo mun tyyppiä.
        Minulle miehen seksikkäin ruumiinosa on hänen korviensa välissä.
        Tarkoittaako se että inhoan miehiä?

        Vastaus viimeiseen kysymykseen: Tuskin, mutta moni mies ei vain sellaiseen "pitämiseen" tyydy.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Tosi macho kaljupäinen testosteroonia tihkuva nyrkinheiluttaja ei oo mun tyyppiä.
        Minulle miehen seksikkäin ruumiinosa on hänen korviensa välissä.
        Tarkoittaako se että inhoan miehiä?

        Machoilu ei viittaa testosteroniin muuten , kuin että machoilija kokee tarpeelliseksi osoittaa, että hänellä on yleensä testosteronia. Käyttäytyy siis kuten diiva.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Tosi macho kaljupäinen testosteroonia tihkuva nyrkinheiluttaja ei oo mun tyyppiä.
        Minulle miehen seksikkäin ruumiinosa on hänen korviensa välissä.
        Tarkoittaako se että inhoan miehiä?

        Onko tuo kopioitu feministien käsikirjasta?🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen nyrkinheiluttajan keksit, kyllä pitkäletitkin sen osaa. Kekkonen oli kalju ja seksikäs ja se kalju sijaitsee juuri korvien välissä. Seksikkyys muodostuu monesta asiasta, se on kokonaisuus.

        Eikös se Kekkonenkin pitänyt vaimoaan kovassa komennossa?
        Ei dominoiva, toksinen miehekkyys tehoa kuin naisiin jotka eivät osaa arvostaa tasa-arvoa parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Eikös se Kekkonenkin pitänyt vaimoaan kovassa komennossa?
        Ei dominoiva, toksinen miehekkyys tehoa kuin naisiin jotka eivät osaa arvostaa tasa-arvoa parisuhteessa.

        Tasa-arvoko on sitten sitä, että miehillä ja naisilla on samanlaiset hiukset?


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Tosi macho kaljupäinen testosteroonia tihkuva nyrkinheiluttaja ei oo mun tyyppiä.
        Minulle miehen seksikkäin ruumiinosa on hänen korviensa välissä.
        Tarkoittaako se että inhoan miehiä?

        Melkoinen yleistys hiusten perusteella.

        Voidaanko sitten yleistää myös tämä, että kaikki vaaleat hiukset omaavat naiset ovat hepsankeikkoja vai mitä lie bimboiksi on heitä kutsuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen yleistys hiusten perusteella.

        Voidaanko sitten yleistää myös tämä, että kaikki vaaleat hiukset omaavat naiset ovat hepsankeikkoja vai mitä lie bimboiksi on heitä kutsuttu.

        Kun itsellä on liihuletti kaverina, pitäähän erään lyhyttukkaiset ja kaljut haukkua. Siinä sitä itsensä mainostamaa avarakatseisuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen yleistys hiusten perusteella.

        Voidaanko sitten yleistää myös tämä, että kaikki vaaleat hiukset omaavat naiset ovat hepsankeikkoja vai mitä lie bimboiksi on heitä kutsuttu.

        Ei.
        Alopecia universalis voi johtua monestakin syystä, mutta usein kuulee etenkin tästä vaivasta kärsivien yhdistävän sen tavallista runsaampaan testosteronin tuotantoon . Mikä voi olla tai sitten ei, totta. Joka tapauksessa, testosteronin ylituotantoa esiintyy usein aggressiivisillä ja dominoivilla miehillä Ei ole kaukaa haettu vertaus nyrkinheiluttajasta. Toksisesta maskulinisuudesta. Ei mun kuppini pontikkaa.
        Nyt sellainen miestyyppi sattuu olemaan muodissa. Aina ei ole näin ollut ja hiusten vahvuus on ollut joskus myös mihisen ylpeyden aihe.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Tosi macho kaljupäinen testosteroonia tihkuva nyrkinheiluttaja ei oo mun tyyppiä.
        Minulle miehen seksikkäin ruumiinosa on hänen korviensa välissä.
        Tarkoittaako se että inhoan miehiä?

        Mutta kuitenkin rinnastat Legosi esikuvansa perusteella pelkäksi seikkailijaksi ja taistelijaksi.

        "Minulle miehen seksikkäin ruumiinosa on hänen korviensa välissä"
        Onko Legon tatti kasvanut otsaan?


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Ei.
        Alopecia universalis voi johtua monestakin syystä, mutta usein kuulee etenkin tästä vaivasta kärsivien yhdistävän sen tavallista runsaampaan testosteronin tuotantoon . Mikä voi olla tai sitten ei, totta. Joka tapauksessa, testosteronin ylituotantoa esiintyy usein aggressiivisillä ja dominoivilla miehillä Ei ole kaukaa haettu vertaus nyrkinheiluttajasta. Toksisesta maskulinisuudesta. Ei mun kuppini pontikkaa.
        Nyt sellainen miestyyppi sattuu olemaan muodissa. Aina ei ole näin ollut ja hiusten vahvuus on ollut joskus myös mihisen ylpeyden aihe.

        Ei hyvänen aika sun kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuitenkin rinnastat Legosi esikuvansa perusteella pelkäksi seikkailijaksi ja taistelijaksi.

        "Minulle miehen seksikkäin ruumiinosa on hänen korviensa välissä"
        Onko Legon tatti kasvanut otsaan?

        Melko varmasti.
        Pakko pitää jakaus keskellä otsaa, ettei ole älykkyyden tiellä, kun harrastetaan seksihommia.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Ei.
        Alopecia universalis voi johtua monestakin syystä, mutta usein kuulee etenkin tästä vaivasta kärsivien yhdistävän sen tavallista runsaampaan testosteronin tuotantoon . Mikä voi olla tai sitten ei, totta. Joka tapauksessa, testosteronin ylituotantoa esiintyy usein aggressiivisillä ja dominoivilla miehillä Ei ole kaukaa haettu vertaus nyrkinheiluttajasta. Toksisesta maskulinisuudesta. Ei mun kuppini pontikkaa.
        Nyt sellainen miestyyppi sattuu olemaan muodissa. Aina ei ole näin ollut ja hiusten vahvuus on ollut joskus myös mihisen ylpeyden aihe.

        Siinä paloma taas leimaa ja yleistää ja puhuu oikein miestyypeistä, kun tuo koskee joitakin kehonrakentajia , jotka toimii vastoin terveysohjeita. Ehkä sinun ei ole tarvinnut hakea nyrkinheiluttajaa kaukaa, eikös se isäsikin aseella jahdannut pitkin metsiä.
        Missä tuollainen aggressiivinen miestyyppi on muodissa, ja kuka vaihtaa puolisoa aina vaihtuvan muodin mukaan? Ei ainakaan Suomessa. Yleensä vanhat miehet kärsii testosteronin vähenemisestä, se vaikuttaa eturauhasenkin vointiin. Mutta ei se näköjään kaikkia haittaa , kunhan tukka kasvaa korvien välissä ja hulmuaa pään jatkona. Voihan sitä päänupissa suunnitella vaikka niitä korvaavia leluja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuitenkin rinnastat Legosi esikuvansa perusteella pelkäksi seikkailijaksi ja taistelijaksi.

        "Minulle miehen seksikkäin ruumiinosa on hänen korviensa välissä"
        Onko Legon tatti kasvanut otsaan?

        Vastaan nyt kuitenkin vain ensimmäiseen kommenttiisi. Rinnastan hänet Legolas Greenleafiin ainoastaan ulkoisen olemuksensa perusteella. (Vaalea, vahva tukka, kapeat keijunkorvat jotka eivät ole menneet simpukan muotoon vaikka olen yrittänyt niitä taivutella)


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Vastaan nyt kuitenkin vain ensimmäiseen kommenttiisi. Rinnastan hänet Legolas Greenleafiin ainoastaan ulkoisen olemuksensa perusteella. (Vaalea, vahva tukka, kapeat keijunkorvat jotka eivät ole menneet simpukan muotoon vaikka olen yrittänyt niitä taivutella)

        Ymmärrän.
        Minäkin olen yrittänyt muokata vaimoni ulkonäköä:
        Hänen nukkuessaan otan sakset ja lyhentelen kutreja sopiviksi ja pyöreitä silmiä muokkaan ilmastointiteipillä, joka venyttää niitä sivusuuntaan ja niistä tulee ihanteeni mukaiset.

        Nyrkillä viimeistelen hänen nenänmuotonsa ja kukkakaalikorvansa ja leuk saa usein voimaannuttavan käsittelyn, sillä se on minun mielestäni nätimpi kulmikkaana.
        Oma vikansa, että on syntynyt puutteellisena!


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Vastaan nyt kuitenkin vain ensimmäiseen kommenttiisi. Rinnastan hänet Legolas Greenleafiin ainoastaan ulkoisen olemuksensa perusteella. (Vaalea, vahva tukka, kapeat keijunkorvat jotka eivät ole menneet simpukan muotoon vaikka olen yrittänyt niitä taivutella)

        Minulle tulee tuosta mieleen Rölli-peikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tulee tuosta mieleen Rölli-peikko.

        Se Rölli ite vai se Rölli Rupeltaja?


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Vastaan nyt kuitenkin vain ensimmäiseen kommenttiisi. Rinnastan hänet Legolas Greenleafiin ainoastaan ulkoisen olemuksensa perusteella. (Vaalea, vahva tukka, kapeat keijunkorvat jotka eivät ole menneet simpukan muotoon vaikka olen yrittänyt niitä taivutella)

        Oohh, mieskeijukainen! Jopa on seksikästä. Nyt seksin piiriin pääsi korvat pääkallon lisäksi.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Eikös se Kekkonenkin pitänyt vaimoaan kovassa komennossa?
        Ei dominoiva, toksinen miehekkyys tehoa kuin naisiin jotka eivät osaa arvostaa tasa-arvoa parisuhteessa.

        Jotenkin olen antanut itseni ymmärtää, että Sylvi se Urhoa ohjaili Kekkosen perheessä.
        Sylvi oli pieni, mutta erittäin itsevarma nainen.
        Urholla oli kylläkin noita muita naisia ja Sylvi ne kaiketi hyväksyi, koska hän oli jotenkin synnytyksen jälkeen mennyt henkisesti niin, että ei kai se aviollinen puoli oikein onnistunut. Näin antoi Urho jossain jutussa ymmärtää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tulee tuosta mieleen Rölli-peikko.

        En ole vastuussa sinun rajoittuneista referenssiraameistasi.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        En ole vastuussa sinun rajoittuneista referenssiraameistasi.

        Eikö ole sun kuppi pontikkaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole sun kuppi pontikkaa...

        Minä tiedän kyllä Röllin, mutta sinulla ei tunnu olevan hajuakaan siitä mistä minä puhun...elikkä antsii olla.
        (not my cup of tea=ei mun kuppi pontikkaa)


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Minä tiedän kyllä Röllin, mutta sinulla ei tunnu olevan hajuakaan siitä mistä minä puhun...elikkä antsii olla.
        (not my cup of tea=ei mun kuppi pontikkaa)

        Ajatella!
        Pontikka on englanniksi tea!
        Taidankin tästä lähteä keittelemään vähän teetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella!
        Pontikka on englanniksi tea!
        Taidankin tästä lähteä keittelemään vähän teetä.

        Englantilaisille on tärkeä se kello viiden ryyppyhetki.
        Jopa kuningatar pitää siitä tiukasti kiinni.
        Pari kupillista pontikkaa ja teeleivät piristävät kummasti ja elämä hymyilee.
        Lipton on kuuluisa pontikkamerkki ja Suomessakin on myynnissä kymmeniä eri laatuja.

        Jokainen voi valita oman makunsa mukaisen pontikkapussin.
        Minullakin on kaapissa aina vieraiden varalle muutama pussi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun itsellä on liihuletti kaverina, pitäähän erään lyhyttukkaiset ja kaljut haukkua. Siinä sitä itsensä mainostamaa avarakatseisuutta.

        Eihän tosimiehiä riitä kaikille naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Englantilaisille on tärkeä se kello viiden ryyppyhetki.
        Jopa kuningatar pitää siitä tiukasti kiinni.
        Pari kupillista pontikkaa ja teeleivät piristävät kummasti ja elämä hymyilee.
        Lipton on kuuluisa pontikkamerkki ja Suomessakin on myynnissä kymmeniä eri laatuja.

        Jokainen voi valita oman makunsa mukaisen pontikkapussin.
        Minullakin on kaapissa aina vieraiden varalle muutama pussi.

        Kätevää tuo kuivattu viina, ei tarvitse turhaan kaupastakaan vettä kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tosimiehiä riitä kaikille naisille.

        Tosinaiset vie tosimiehet ja tosimiehet vie tosinaiset. Ovat kuin luotuja toisilleen.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Ei.
        Alopecia universalis voi johtua monestakin syystä, mutta usein kuulee etenkin tästä vaivasta kärsivien yhdistävän sen tavallista runsaampaan testosteronin tuotantoon . Mikä voi olla tai sitten ei, totta. Joka tapauksessa, testosteronin ylituotantoa esiintyy usein aggressiivisillä ja dominoivilla miehillä Ei ole kaukaa haettu vertaus nyrkinheiluttajasta. Toksisesta maskulinisuudesta. Ei mun kuppini pontikkaa.
        Nyt sellainen miestyyppi sattuu olemaan muodissa. Aina ei ole näin ollut ja hiusten vahvuus on ollut joskus myös mihisen ylpeyden aihe.

        Kiitos vastauksestasi, mutta valitettavasti en pysty kommentoimaan noin typerää kommenttia.

        Ei ole minun kuppini vettä.


    • Anonyymi

      Kyllä täytyy sanoa, että pitkä tukka miehellä on erittäin sexikäs . Juuri se kruunaa seksikkään korvien välin. Ja miten se nuorentaakaan, niin raikkaan näköisiä eikä yhtään testosteronimachoja. Tuo vaalea on ihan kenen tahansa pontikkakuppi, nuo tummat ehkä vain kiljukuppi.

      https://fuengirola.fi/michael-monroe-valmiina-fuengirolan-valloitukseen/

      • Anonyymi

        Kylläpä tosiaan nuorentaa tuo pitkä tukka miestä. Heti kasvattaisin jos vaan saisin jostain kaljulääkettä. Millähän saisi pois kaiken mieshormoonin, niin tukka kasvaisi. Varsinkin kun naisten mielestä on seksikkäintä se pitkätukkainen yläpää.


    • Anonyymi

      Tässä vaiheessa voin vain todeta että eipä tämä nyt ollut mitenkään antoisaa jaarittelua.

      • Anonyymi

        Ei ole minun kuppi kaljaa tällainen. Olen harmaantunut lyhyttukkainen mies ja ylpeä alapään mieskunnostani. Näyttää yläpääseksillekin olevan kysyntää, kunhan on pitkät kutrit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minun kuppi kaljaa tällainen. Olen harmaantunut lyhyttukkainen mies ja ylpeä alapään mieskunnostani. Näyttää yläpääseksillekin olevan kysyntää, kunhan on pitkät kutrit.

        Tarkoitin tietenkin että (kai se tuli selväksi) että olen ikäni tuntenut vetovoimaa miehiin joilla on sekä teoreettista että käytännöllistä älykkyyttä. Ja tunneälyä myös. Mielellään älykkäämpiä kuin minä ja yleistietoakin enemmän. Olen periaatteessa enemmän Maria kuin Martta. Ulkoisilla tekijöillä, kuten tukan pituudella tai värillä ei ole niinkään merkitystä.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Tarkoitin tietenkin että (kai se tuli selväksi) että olen ikäni tuntenut vetovoimaa miehiin joilla on sekä teoreettista että käytännöllistä älykkyyttä. Ja tunneälyä myös. Mielellään älykkäämpiä kuin minä ja yleistietoakin enemmän. Olen periaatteessa enemmän Maria kuin Martta. Ulkoisilla tekijöillä, kuten tukan pituudella tai värillä ei ole niinkään merkitystä.

        Mielellään älykkäämpiä kuin sinä?

        Luulisi tarjontaa silloin riittävän.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Tarkoitin tietenkin että (kai se tuli selväksi) että olen ikäni tuntenut vetovoimaa miehiin joilla on sekä teoreettista että käytännöllistä älykkyyttä. Ja tunneälyä myös. Mielellään älykkäämpiä kuin minä ja yleistietoakin enemmän. Olen periaatteessa enemmän Maria kuin Martta. Ulkoisilla tekijöillä, kuten tukan pituudella tai värillä ei ole niinkään merkitystä.

        Jos miehellä on teoreettista ja käytännön älykkyyttä, laajat yleitiedot ja vielä tunneälyä, ei takuulla päädy jonnekkin Ruotsin joenmutkaan maata kääntämään, matkalaukkuja kantamaan ja palstajulkkikseksi.


    • Anonyymi

      Ei tässä nyt ollut oikein muuta kun turhaa suunsoittoa. Joll' aarre on se aarteen kätkeköön, ainakin keskustelupalstoilla. Kateuskortti vilahtaa nopeasti.

      • Anonyymi

        eikös me saatu neuvo pelätä kaljupäitä........


      • Anonyymi

        Aarteeksiko sanot pitkätukkaista miestä? Ai niin, sehän kantaa matkalaukut kun älykkäämpi mies ostaa pyörälliset laukut.


    • Anonyymi

      Onnellisia ovat ikänaiset, joilla on lyhyttukkainen mies. Sellaisen miehen kanssa sujuvat vielä kaikki parisuhteen toiminnat.

      • Anonyymi

        Jo on vanhoilla ämmillä jutut, vaikka ei 30-vuoteen ole edes sokerikaan suussa sulanut, niin vieläkin haikailevat palstalla sujuvista parisuhteistaan!


    • Anonyymi

      Joku kertoi yllä, ettei kahdeksankymppinen mies voi valita tukkamallliaan. Kuka voi, kuka ei.

      Meikäläinen on ajanut hiuksensa lähes 20 vuoden ajan itse juuri siten, kuin on halunnut. Ajaa myös edelleen joka viikko. Viimeksi se tapahtui toissa päivänä.

      Alle 20 euroa maksanut sähköllä käyvä kone on ollut riittävä apuväline.

      Ei ole tullut parturinmaksuja.

      Lukija voineekin arvata, onko kyseessä haroittava pitkä tukka vai siisti tosinaisten ihailema tukansänki, joka ei kampaa vaadi.

      • Anonyymi

        Aijjaisentään miten kiva sellasta karheaa tukansänkeä on silitellä. Parransäkeä poskea vasten hieroa, sellaista päivän vanhaa sänkeä. Eikä räkäjarruja saa miehellä olla, tosi epäsiistit ja niihin tarttuu kalanruodot ja hernesopat. Korvista ja sieraimista pitää tursuvat karvat poistaa myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijjaisentään miten kiva sellasta karheaa tukansänkeä on silitellä. Parransäkeä poskea vasten hieroa, sellaista päivän vanhaa sänkeä. Eikä räkäjarruja saa miehellä olla, tosi epäsiistit ja niihin tarttuu kalanruodot ja hernesopat. Korvista ja sieraimista pitää tursuvat karvat poistaa myös.

        Helppokäyttöinen ja edullinen hiusten leikkuukone säästää paljon rahaa ja aikaa, ei tarvitse parturissa juosta. Siihen saa säätää, monetako milliä jättää. Siili on monen naisen mieleen, jotkut tykkää ihan klanista. Tietysti mies itse valitsee tukkatyylinsä, mutta kuuntelee herkällä korvalla naisensa mielipidettä ja tarkkailee tämän reaktioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppokäyttöinen ja edullinen hiusten leikkuukone säästää paljon rahaa ja aikaa, ei tarvitse parturissa juosta. Siihen saa säätää, monetako milliä jättää. Siili on monen naisen mieleen, jotkut tykkää ihan klanista. Tietysti mies itse valitsee tukkatyylinsä, mutta kuuntelee herkällä korvalla naisensa mielipidettä ja tarkkailee tämän reaktioita.

        Kalju ja testo siihen kykyä, kuinka pissan kaari yltää, vai tiputtaako varpaille?
        Siinä monen ikäuroon voima.


    • Vaimoni tietää minulle sopivan tukkamallin.
      Normaaliin aikaan käyn vuosittain parturissa 3 tai 4 kertaa.
      Kahdesti 6€:n leikkurilla. Kerran tai kahdesti 25€:n riistohinnoittelijalla.
      Tuolla 6€:n leikkaajalla vaimoni tulee mukaan vahtimaan ja ohjeistamaan leikkaajaa.
      25€:n parturiin hän luottaa ilman silmälläpitoa.
      Vertailun vuoksi mainitsen, että tuo 6€:n hntaero merkitsee 47 oluttölkkiä tai 1,5 litraa votkaa.

    • Anonyymi

      Varokaa muutosta, jos hiuksenne muuttuvat "sian harjaksiksi", sillä mieheni ihana vaalea luonnonkihara hius muuttui sellaiseksi, kun sai eturtaus syövän. Syöpä tosi parantui ja hiuksetkin muuttuivat entiselleen.

      Ei hän kyllä kuolemalta pelastunut ja rauhallinen oli lähtönsä lievässä nukutuksessa.

    • Anonyymi

      Se havainto on voimistunut, että pitkätukkainen mies on akkamainen diiva. Ei se miehinen mies ole.

    • Anonyymi

      Pitääkin tässä ottaa esille hiustenleikkuukone ja ajaa tukka millin mittaiseksi. Harmi vain, ettei voi lähteä tansseihin illalla.

      • Anonyymi

        Voihan perse tämän koronan kanssa. Kukaan daami ei voi nyt ihanaa miehekästä millin sänkitukkaasi silitellä ja siihen poskea painaa.
        tervehtien Annabella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan perse tämän koronan kanssa. Kukaan daami ei voi nyt ihanaa miehekästä millin sänkitukkaasi silitellä ja siihen poskea painaa.
        tervehtien Annabella

        Eihän sitä korona estä. Poskenpainajia löytyy nytkin. Kyllähän tanssejakin pidetään.
        Pelkurille se ei onnistu. Rohkea rokan syö, Annabella-kiltti.


    • Anonyymi

      Mies joka pystyy huolehtimaan itsestään, pitää kyntensä ja karvspeitteensä lyhyinä.

    • Anonyymi

      Entäs takut?

    • Anonyymi

      Jaluatko nähdä kuvan siilitukkaisesta Jeesuksesta?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe