Raiskausko?

Anonyymi

Malli esimerkki siitä kuinka elävä todellisuus on joskus tarinoita ihmeellisempi.
Tuli otettua hieman liikaa eräänä baari-iltana. Lauantai ja hyvä meininki parikymppisellä nuorella miehellä. Hengailtiin kavereiden kanssa pariin otteeseen myös tanssilattian puolella. Bacardia ja kolaa lirahti kurkkuun ehkä vähän turhankin tiuhaan. Sammuin sitten pöytään. Heräsin siihen kun naamaani taputeltiin. Naisen ääni sanoi että jätkähän heräilee. Valo tulvi silmiini ja makasin selälläni jossain vieraassa paikassa. Allani oli pehmeää joten en ollut lattialla. Koitin liikkua mutta kädet ja jalat oli kiinni jossain. Pikkuhiljaa ympäröivä huone alkoi hahmottua. Olin jonkun makuuhuoneessa sidottuna sänkyyn. Ympärilläni seisoskeli kaksi suunnilleen ikäistäni korkeintaan muutaman vuoden vanhempaa naista. Naiset kyselivät olinko ottanut hieman liikaa ja totesivat että oli hyvä että he korjasivat minut talteen. Taju meni kuitenkin taas. Heräsin uudelleen kun naamalleni kaadettiin vettä. Toinen nainen oli kadonnut ja tajusin olevani edelleen sidottuna mutta nyt täysin alastomana. En tiedä mitä tuo nainen oli tehnyt mutta munani oli täydessä seisokissa. Nyt mä raiskaan sut, oli kaikki mitä hän sanoi kun hän asetti mulkkuni pillua vasten ja alkoi ratsastaa mulkullani. Iihanaaa, pääsi tahattomasti huuliltani kun mulkku liukui sisään märkään ja ahnaaseen pimpsaan. Hän ratsasti ensin pitäen ylävartalonsa korkealla ja kauempana päästäni. Aloin vastata lantiollani hänen liikkeisiinsä. Sen varmasti näki naamastanikin että teki tosi hyvää. Olin ollut puutteessa varmaan jo yli viikon. Siinä hetkessä kiitin luojaa siitä että olen mies. Sukupuoliroolit toisinpäinhän tilanne olisi saattanut olla aika hirveäkin. Kun tämä nainen haki tukea olkapäistäni ja painautui lähemmäs kasvojani, yritin suudella häntä. Huomatessaan tämän hän jäi härnäävän lähelle mutta kasvojeni ulottumattomiin ja hymyillen kysyi että tykkääkö huora kyydistä? Vastasin että huora tykkää kovasti. Kun hän sitten laskeutui suutelemaan se oli taivaallista. Kuiskasin hänen korvaansa että taidan olla rakastunut. Siitä yöstä alkoikin suhde. Hän on nyt tyttöystäväni. Toivottavasti jonain päivänä vaimoni.

1

3779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakko vielä lisätä, että sänkyleikit alkaa edelleen aika usein tuolla tyttöystäväni ilmoituksella että nyt hän raiskaa mut. Sängyssä olen edelleen aina se huora. Pakkohan noin hullusta naisesta on pitää. Edelleen olen korviani myöten lääpälläni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe