Malli esimerkki siitä kuinka elävä todellisuus on joskus tarinoita ihmeellisempi.
Tuli otettua hieman liikaa eräänä baari-iltana. Lauantai ja hyvä meininki parikymppisellä nuorella miehellä. Hengailtiin kavereiden kanssa pariin otteeseen myös tanssilattian puolella. Bacardia ja kolaa lirahti kurkkuun ehkä vähän turhankin tiuhaan. Sammuin sitten pöytään. Heräsin siihen kun naamaani taputeltiin. Naisen ääni sanoi että jätkähän heräilee. Valo tulvi silmiini ja makasin selälläni jossain vieraassa paikassa. Allani oli pehmeää joten en ollut lattialla. Koitin liikkua mutta kädet ja jalat oli kiinni jossain. Pikkuhiljaa ympäröivä huone alkoi hahmottua. Olin jonkun makuuhuoneessa sidottuna sänkyyn. Ympärilläni seisoskeli kaksi suunnilleen ikäistäni korkeintaan muutaman vuoden vanhempaa naista. Naiset kyselivät olinko ottanut hieman liikaa ja totesivat että oli hyvä että he korjasivat minut talteen. Taju meni kuitenkin taas. Heräsin uudelleen kun naamalleni kaadettiin vettä. Toinen nainen oli kadonnut ja tajusin olevani edelleen sidottuna mutta nyt täysin alastomana. En tiedä mitä tuo nainen oli tehnyt mutta munani oli täydessä seisokissa. Nyt mä raiskaan sut, oli kaikki mitä hän sanoi kun hän asetti mulkkuni pillua vasten ja alkoi ratsastaa mulkullani. Iihanaaa, pääsi tahattomasti huuliltani kun mulkku liukui sisään märkään ja ahnaaseen pimpsaan. Hän ratsasti ensin pitäen ylävartalonsa korkealla ja kauempana päästäni. Aloin vastata lantiollani hänen liikkeisiinsä. Sen varmasti näki naamastanikin että teki tosi hyvää. Olin ollut puutteessa varmaan jo yli viikon. Siinä hetkessä kiitin luojaa siitä että olen mies. Sukupuoliroolit toisinpäinhän tilanne olisi saattanut olla aika hirveäkin. Kun tämä nainen haki tukea olkapäistäni ja painautui lähemmäs kasvojani, yritin suudella häntä. Huomatessaan tämän hän jäi härnäävän lähelle mutta kasvojeni ulottumattomiin ja hymyillen kysyi että tykkääkö huora kyydistä? Vastasin että huora tykkää kovasti. Kun hän sitten laskeutui suutelemaan se oli taivaallista. Kuiskasin hänen korvaansa että taidan olla rakastunut. Siitä yöstä alkoikin suhde. Hän on nyt tyttöystäväni. Toivottavasti jonain päivänä vaimoni.
Raiskausko?
Anonyymi
1
4213
Vastaukset
- Anonyymi
Pakko vielä lisätä, että sänkyleikit alkaa edelleen aika usein tuolla tyttöystäväni ilmoituksella että nyt hän raiskaa mut. Sängyssä olen edelleen aina se huora. Pakkohan noin hullusta naisesta on pitää. Edelleen olen korviani myöten lääpälläni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057