Tekis mieli maistaa naisen kultaista suihkua!
Onko kukaan kokeillut / maistanut?
Miltä maistuu?
miltä maistuu naisen virtsa?
32
7038
Vastaukset
- Minna
Kuselta kusi maistuu, mutta jos ei ole mitään tautia niin puhdas kusi on siis puhdasta.
Kusinen kulli ja kusinen pillu maistuu myös kuselta. - Anonyymi
Kustaaville...
- Anonyymi
Voisin itsekin maistaa 😋. Fuck it, why not?
- Anonyymi
Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen nautit siis siitä vittu mikä pervo.
- Anonyymi
Se on vähän kuin kissinkusi, mutta makiampi.
- Anonyymi
Porsaat sekoilee
- Anonyymi
Etkö ole koskaan naisen pillua nuollut? Siinä on aina sellainen sivu maku mikä tulee kusesta.
Jos ei ole hetkeä aiemmin pesty niin takuu varma kusi vittu. - Anonyymi
Todella suolaisille, vaikea kuvailla muuten makua. Ihan hyvää.
- Anonyymi
Jos olet juonu aamulla yönlämmintä kiljua niin tiedät mistä puhutaan.
- Anonyymi
Tekis mieli maistaa.
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hörhö jaksat toistaa ittees. Tee se hörhö ite vittuuko siitä täällä vingut. Delaa vitun idootti.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://al-dzakirah.com/H/R3g7K6
- Anonyymi
kusi maistuu tosi paljo joltain väkevältä ruohokasvilta ja veden sekotukselta. muistan vieläkin monen vuoden takaa kun maistoin tuntemattoman virtsaa kun aattelin maistaa maahan jäänyttä kaljaa kalja tölkistä.
- Anonyymi
Kusikepin ulosanti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusikepin ulosanti
No eipä sulla todellakaan kummoinen ole kusikeppi. Etkö muuta taaskan keksinyt itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä sulla todellakaan kummoinen ole kusikeppi. Etkö muuta taaskan keksinyt itsestäsi.
Sää mää ja bää on nyt kusikeppi buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehehee määkijä olet kusikeppi. Kerro missä olet tullaan porukalla kusee kusikepille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei Teeppä palvelus etsi läheltäsi korkein rakennus ja hyppää pää edellä asfalttiin katolta ja katso selviätkö hengissä. Ihan semmonen testi vaan sulle. Mutta jos satut kuolemaan testissä , Niin se ei ole iso menetys maailmalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oooohhoo Että sellanen tapaus olet tällä kertaa. Delaa dorka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko koirat sut löytäneet ja olet saanut elämällesi tarkoituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kusi maistuis varmaan paskalta. Olet sinä sellainen veijari kun tykkäät tuhkaluukkuja nuohota.
- Anonyymi
nama nami .
- Anonyymi
Jaa-a...lapsena 70-luvun alussa suvussamme tehtiin jäynää, millä kokeiltiin joskus liikaakin huumorintajua; pommac-pullossa oli kusta, en tykännyt , joten syljin pois. Enoni maksoi 2mk/lärvi minulle ja muutamille serkuille, kun kusimme sähköpaimeneen. Eli ensimmäinen sävärini! Emme menneet lankaan toista kertaa, vaikka se 2mk oli iso raha lapsille tuolloin. Eno teki muille sukulaisilleni pahempiakin jänniä, mistä ei sen enempää. No, se pimppi...kyllähän siinä ensimmäistä kertaa asialla ollessa en päässyt asiaan sisälle, digannut siis. Kun sitten alkoi tulla pidempiä, kuin yhden yön suhteita, niin jos ei ole menkat tai pesemättä, niin pidän siitä. Siis se tunne, kun tajuaa, että pelkällä kielellä saa sen toisen valumaan ihan kunnolla ja myöskin ennen yhdyntää saa sillä peliaikaa.
- Anonyymi
hyvältä maistuu.
Jamalin kusirakennustarkastaja. - Anonyymi
2002 🤔
2003. 🤔
2004 🤔
2005 🤔
2006 🤔
2007 🤔
2008 🤔
2009 🤔
2010 🤔
2011 🤔
2012 🤔
2013 🤔
2014 🤔
2015🤔
2016 🤔
2017 🤔
2018 🤔
2019 🤔
2020 🤔
2021 🤔
2022 🤔
2023 🤔 jaa että miltäkö maistui?
2024 🤔 no eipä oo tullu maisteltua!- Anonyymi
2024🤔
2023🤔
2022🤔
2021🤔
2020🤔
2019🤔
2018 🤔
2017🤔
2016 🤔
2015🤔
2014 🤔
2013 🤔
2012 🤔
2011🤔
2010🤔
2009🤔
2008🤔
2007🤔
2006🤔
2005🤔
2004🤔
2003🤔
2002 🤔 ai jaa, ettet oo ite maistanu.
- Anonyymi
suolaiselle, ja tuntuu lämpöiseltä. Kun oikein panettaa ja olen kiihottunut, niin haluan, että vaimoni laskee suihkunsa kasvoilleni, ja avonaiseen suuhuni.
Yleensä vaimokin kiihottunut tuossa vaiheessa, häpyhuulet turvoksissa, ja pillu valmiiksi avoinna. Pissan tullessa aukeaa vielä enemmän. - Anonyymi
Kuselle se maistuu
- Anonyymi
Jo 23 vuotta, 5 vuotta ennenkuin minä synnyin, olet jahkaillut tuota samaa kysymystä täällä.
Minä olen jo siinä ajassa sitä maistaa ja
SE MAISTUU KUSELTA NIINKUIN KUSI MAISTUUKIN!
KU-SI MAIS-TUU KU-SEL-TA!
YM-MÄR-SIT-KÖ?
MENE JA MAKSA JOLLEKIN NAISELLE LASILLISESTA SEN KUSESTA JA MAISTA ITSE! - Anonyymi
kaikki tässä keskustelussa on päästään sekasin.
Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532037Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901405Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611234Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631143- 1141091
- 67906
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72889Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65844Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8791Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72769