Ennenkin tämän tiennyt

Anonyymi

Olet kaunis, herkkä ja seksikäs nainen. Tulen pitämään sinusta vielä vuosienkin päästä. Olisiko yhteinen hetki liikaa tässä tilanteessa?

51

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millainen tämä tilanne on ?

    • Anonyymi

      Ei kannata koska kaikki on vaan ohikiitävää.

    • Anonyymi

      erään kuumiksen kanssa voisi muutaman yhteisen hetken viettää

    • Anonyymi

      Ei.. sinä tiedät sen, minä tiedän sen..

    • Anonyymi

      Juurihan meillä oli yhteinen hetki :)

    • Anonyymi

      Aivan liikaa, ei koskaan enään.

    • Anonyymi

      Jmies?

      • Anonyymi

        Niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin?

        Että onko aloittaja Jmies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että onko aloittaja Jmies?

        Jmies siis mikä ?! Mikä lyhenne toi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jmies siis mikä ?! Mikä lyhenne toi

        Kysyjä halusi ilmeisesti tietää onko aloittaja mies, jonka etunimi alkaa J-kirjaimella.


    • Anonyymi

      Nytkö..sinulle sopii?

    • Anonyymi

      Sininen hetki...sitten🌋

      • Anonyymi

        Ai sitten kum lamppu sammuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sitten kum lamppu sammuu?

        Sininen hetki on silloin kun lamput syttyy. 💡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sininen hetki on silloin kun lamput syttyy. 💡

        Sininen hetki voi tulla luonnossa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sininen hetki on silloin kun lamput syttyy. 💡

        Se on kylläkin kolmelta yöllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kylläkin kolmelta yöllä!

        Urpo googlaa sininen hetki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kylläkin kolmelta yöllä!

        Se on suden hetki..silloin usein kuolema kyläilee ihmisen luona...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kylläkin kolmelta yöllä!

        Niin, silloin kai parhaat provosepostukset ja trollidialogit sepostellaan, voi elämä ja sen puute


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, silloin kai parhaat provosepostukset ja trollidialogit sepostellaan, voi elämä ja sen puute

        Ihanaaa sunnuntaita sinulle..voi elämä ja sen puute..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaaa sunnuntaita sinulle..voi elämä ja sen puute..

        No mikä tässä nyt sitten niin närästää, uskonnonvapauden loukkaus vai joku muu äärimmäinen kysymys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä tässä nyt sitten niin närästää, uskonnonvapauden loukkaus vai joku muu äärimmäinen kysymys?

        Tavoitellaan aloituksesssa esitettyä..yhteistä hetkeä..


    • Anonyymi

      Ei ole liikaa <3

      • Anonyymi

        Haluan vetää hänet syliini


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan vetää hänet syliini

        Ihana <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan vetää hänet syliini

        Sen kun tekisit..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana <3

        Kumpa olisit hän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan vetää hänet syliini

        Oon tosi mielellään sylissä ihan pitkiäkin aikoja. Olen tosin niin heiveröinen ettei sylini miestä kestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa olisit hän

        Olen<3 pidätkö hyvänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen<3 pidätkö hyvänä?

        Näkee silmistäni ja halustani tulla viereesi vaikka et oo yksin kuinka hemmetin hyvänä häntä pitäisin


    • Anonyymi

      Ota yhteyttä jos uskallat.

    • Anonyymi

      En vaan kestä sitä ajatusta, että hän haluaisi minulta vain seksiä. Itse saan seksiä paljon helpomminkin.

    • Anonyymi

      Onhan meillä komistus ollut jo monta kuumaa hetkeä.

    • Anonyymi

      Ei tietenkään. Sinut tapaisin vaikka tilanne olisi vielä ikävämpi😘

    • Anonyymi

      Se ei ikinä olisi liikaa.. kumpa vaan tietäisin mikä meidän kahden tilanne on ..? Voinko olla varma että pidät minusta vielä huomennakin.. tai vuosienkin päästä.

    • Anonyymi

      Jos huom jos mies noin mulle kirjoittais vois ottaa puhelinta käteen....❤️

    • olisin valmis siihen hetkeen nyt jo! tahtoisin hänen syliinsä siinähän se hetken selviäis mihin johtais =)

      • Anonyymi

        Gyl maar jos jotain immeistä kohtaan tuntee liekkiin, on oma häpee jos hukkaa tilaisuuden eikä ota yhteistä iltaa. Siitähän voi syntyä muutakin. Mut oma valinta ja menetys jos ei snaijaa tätä. Ei se tunne sitten ollut tarpeeksi iso.


    • Anonyymi

      Ei ole liikaa, ota yhteyttä, niin käydään vaikka kahvilla tai kävelyllä.

      • Anonyymi

        Oon ruvennu kattomaan muita sillä silmällä. Joku mulle sopivampi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ruvennu kattomaan muita sillä silmällä. Joku mulle sopivampi

        Ihan sama mulle, ei se estä meitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ruvennu kattomaan muita sillä silmällä. Joku mulle sopivampi

        Miksi muita? Miksei hän ole sopiva sulle?


    • Anonyymi

      Ennenkin??? Oletteko tunteneet kauan? Ja jos olette miksi et kerro hänelle?

    • Anonyymi

      Hänen kanssaan yhteinen hetki on vain järjestelykysymys.

      • Anonyymi

        Järjestele sitten...😘N/M


    • Anonyymi

      Pinnallinen aloitus

      • Anonyymi

        Jos ei ole vielä päässyt syvemmälle naisen sisään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole vielä päässyt syvemmälle naisen sisään?

        Millainen syväluotaus aloittajalla on sitten mielessä? Sielunsyövereihin?


    • Anonyymi

      Jos olet Jari... Niin yhteinen hetki kanssasi ois juhlaa... 😘

    • Anonyymi

      No oon sitten vaikka en jaksa tuosta viäntee.

      Meinosin että jos itekkin kattois jotakin jo telkkurista, siitä on vuoan patterit loppu säätimestä ,eikä jaksa lähtöö varastosta kaivomaan paria patteria.

      Sama vaikka nukahtais kohta.

      Huomenna on maanantai.

      Ei kyllä arkeen millään jaksais männä.

      Herree ehkä tiistaina leffaan sitten illalla..

      Vihdoin tämän vappoon alan ymmärtämmään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe