Olet kaunis, herkkä ja seksikäs nainen. Tulen pitämään sinusta vielä vuosienkin päästä. Olisiko yhteinen hetki liikaa tässä tilanteessa?
Ennenkin tämän tiennyt
Anonyymi
511002
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
Vastaukset 51
Vanhimmat
Millainen tämä tilanne on ?
Ei kannata koska kaikki on vaan ohikiitävää.
erään kuumiksen kanssa voisi muutaman yhteisen hetken viettää
Ei.. sinä tiedät sen, minä tiedän sen..
Juurihan meillä oli yhteinen hetki :)
Aivan liikaa, ei koskaan enään.
Jmies?
Niin?
Että onko aloittaja Jmies?
Jmies siis mikä ?! Mikä lyhenne toi
Kysyjä halusi ilmeisesti tietää onko aloittaja mies, jonka etunimi alkaa J-kirjaimella.
Nytkö..sinulle sopii?
Sininen hetki...sitten🌋
Ai sitten kum lamppu sammuu?
Sininen hetki on silloin kun lamput syttyy. 💡
Sininen hetki voi tulla luonnossa...
Se on kylläkin kolmelta yöllä!
Urpo googlaa sininen hetki.
Se on suden hetki..silloin usein kuolema kyläilee ihmisen luona...
Niin, silloin kai parhaat provosepostukset ja trollidialogit sepostellaan, voi elämä ja sen puute
Ihanaaa sunnuntaita sinulle..voi elämä ja sen puute..
No mikä tässä nyt sitten niin närästää, uskonnonvapauden loukkaus vai joku muu äärimmäinen kysymys?
Tavoitellaan aloituksesssa esitettyä..yhteistä hetkeä..
Ei ole liikaa <3
Haluan vetää hänet syliini
Ihana <3
Sen kun tekisit..
Kumpa olisit hän
Oon tosi mielellään sylissä ihan pitkiäkin aikoja. Olen tosin niin heiveröinen ettei sylini miestä kestä.
Olen<3 pidätkö hyvänä?
Näkee silmistäni ja halustani tulla viereesi vaikka et oo yksin kuinka hemmetin hyvänä häntä pitäisin
Ota yhteyttä jos uskallat.
En vaan kestä sitä ajatusta, että hän haluaisi minulta vain seksiä. Itse saan seksiä paljon helpomminkin.
Onhan meillä komistus ollut jo monta kuumaa hetkeä.
Ei tietenkään. Sinut tapaisin vaikka tilanne olisi vielä ikävämpi😘
Se ei ikinä olisi liikaa.. kumpa vaan tietäisin mikä meidän kahden tilanne on ..? Voinko olla varma että pidät minusta vielä huomennakin.. tai vuosienkin päästä.
Jos huom jos mies noin mulle kirjoittais vois ottaa puhelinta käteen....❤️
olisin valmis siihen hetkeen nyt jo! tahtoisin hänen syliinsä siinähän se hetken selviäis mihin johtais =)
Gyl maar jos jotain immeistä kohtaan tuntee liekkiin, on oma häpee jos hukkaa tilaisuuden eikä ota yhteistä iltaa. Siitähän voi syntyä muutakin. Mut oma valinta ja menetys jos ei snaijaa tätä. Ei se tunne sitten ollut tarpeeksi iso.
Ei ole liikaa, ota yhteyttä, niin käydään vaikka kahvilla tai kävelyllä.
Oon ruvennu kattomaan muita sillä silmällä. Joku mulle sopivampi
Ihan sama mulle, ei se estä meitä.
Miksi muita? Miksei hän ole sopiva sulle?
Ennenkin??? Oletteko tunteneet kauan? Ja jos olette miksi et kerro hänelle?
Hänen kanssaan yhteinen hetki on vain järjestelykysymys.
Järjestele sitten...😘N/M
Pinnallinen aloitus
Jos ei ole vielä päässyt syvemmälle naisen sisään?
Millainen syväluotaus aloittajalla on sitten mielessä? Sielunsyövereihin?
Jos olet Jari... Niin yhteinen hetki kanssasi ois juhlaa... 😘
No oon sitten vaikka en jaksa tuosta viäntee.
Meinosin että jos itekkin kattois jotakin jo telkkurista, siitä on vuoan patterit loppu säätimestä ,eikä jaksa lähtöö varastosta kaivomaan paria patteria.
Sama vaikka nukahtais kohta.
Huomenna on maanantai.
Ei kyllä arkeen millään jaksais männä.
Herree ehkä tiistaina leffaan sitten illalla..
Vihdoin tämän vappoon alan ymmärtämmään.