Ostan GTI Polon

Anonyymi

Elikkäs päätös tehty. Ostan parivuotiaan gti polon niin sanotusti kaikilla herkuilla. Mitäs terot tähän sanoo. Niin ja on DSG JA TSI teknologiaa pellin alla 😀

48

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnea..meillä on samanlainen polo ja tero kun olen ni hybrid camry löytyy myös.
      Ei pahaa sanottavaa kummastakaan.

    • Onko tosiaan niin, että viimeinen kaksiovinen Polo oli vm. 2014, eli viidennen sukupolven ja uudempaa Poloa ei enää kaksiovisena toimiteta?

      Mielestäni "Hot Hatch" pitää ehdottomasti olla kaksi/kolmiovinen, kumpaa muotoa nyt sitten itse haluaa käyttää.

      DSG:n ja TSI:n ongelmista on kai jo päästy, joskin omasta mielestäni moottoriöljyt pitää vaihtaa joka vuosi ja vaihteistoöljykin useammin kuin ei koskaan. ; )

    • Anonyymi

      Provo, ei näistä jaksa enää jauhaa, ostakaa jos uskallatte.

    • Anonyymi

      Terot ja Tojopapat kostavat sinulle köröttelemällä edessäsi tientukkona 20 kmh alle rajoituksen.

      • Anonyymi

        Gti Polo on erinomainen auto. Mulla oli sellainen parivuotta. Ei mitään ongelmia. Toimi kuin sveitsiläinen kello ja tehoa oli riittävästi 😀


    • Anonyymi

      Ostakaa ihmeessä 2010 -2012 välillä valmistettu kaksoisahdettu Polo GTI, siinä on eniten palkittu ihmemoottori!!! Turbo ja remmiahdin. 7 lovinen kuiva DSG kruunaa timantin!!!

    • Anonyymi

      Osta pois. Takuukin on juuri sopivasti loppunut.

    • Anonyymi

      Uusi 2020 mallinen Polo R-Line parhaan näköinen Polo koskaan.

      • Anonyymi

        Jep. Itsekin ostan auton aina ulkonäkö edellä. Sitten tulevat vasta ne muut seikat!


      • Anonyymi

        Uusi Yaris on hieno, Poolo näyttää ihan pahvilaatikolta Yariksen rinnalla ja VW vikaisuus on ihan omassa luokassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi Yaris on hieno, Poolo näyttää ihan pahvilaatikolta Yariksen rinnalla ja VW vikaisuus on ihan omassa luokassaan.

        Hihihihihii. Yaris jää kuin tikku *akkaan kun Gti poloa vähän polkaisee. Ja tulihan se Teron katkera tilitys. Hahahahahahaaa.


    • Anonyymi

      siis volkkarin ostat????huh...

      • Anonyymi

        Tojotero on vain kateellinen autollesi. Gti Polo on erittäin pätevä auto. Tojolla ei ole mitään vastaavaa kyseisessä hintaluokassa. Heh...


    • Anonyymi

      Tuota olen kuullut että tuossa on paha öljynsyönti ongelma, en nyt muista minkä vuotisissa malleissa, mutta kannattaisi selvittää ennenkuin ostaa.

      • Anonyymi

        Öljynsyöntiongelmia oli viime vuosikymmenen alun malleissa, joissa on jakoketjullinen kaksoisahdettu moottori.

        Ongelmia ei ole ollut enää liki vuosikymmeneen.

        Mutta saahan Terot unelmoida ja onanoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öljynsyöntiongelmia oli viime vuosikymmenen alun malleissa, joissa on jakoketjullinen kaksoisahdettu moottori.

        Ongelmia ei ole ollut enää liki vuosikymmeneen.

        Mutta saahan Terot unelmoida ja onanoida.

        Volkkareissa on kaikki mahdolliset viat, vw konserni elää korjaamalla, sillä hyvien autojen valmistaminen halvalla on liian kallista heille.

        Odotellaan kun eka ID.3 poksahtaa, sähkömoottoritkaan ei ile ikuisia, jumala auta jos ei yhtä huoltoväliä kestä 😁


    • Anonyymi

      nonniin. GTI polosta tehty alustavasti kaupat ja auton haku olisi huomenna eessä. Vaihdossa meni vanha Opel joten upgradaus on käsinkosketeltava. :)

    • Anonyymi

      Paskaa paketissa VW

      • Anonyymi

        2.0 TSI mäntäongelmat tottuja juttuja, öljypoltin vailla öljyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2.0 TSI mäntäongelmat tottuja juttuja, öljypoltin vailla öljyä

        K-Auto tietty väittää ettei vikoja ole, jos myöntäis niin kuka noita ostais? Harva omistajakaan vikoja myöntää, sehän vois vaikuttaa vaihtoarvoon, Kesko tietää mistä naruista kandee nykiä 😁


    • Anonyymi

      Kannattaisi ostaa heti Yaris GR, kalliimpi ostaa, mutta halvemmaksi tulee lyhyemmälläkin juoksulla, kun tuollainen tarraturbo "GTI".

      • Anonyymi

        GR neliveto sataseen 5.2 sekkaa, monelle Polo GTI kuskille ihan liian räväkkä, he kun hallitsevat vain lussut öljypolttimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        GR neliveto sataseen 5.2 sekkaa, monelle Polo GTI kuskille ihan liian räväkkä, he kun hallitsevat vain lussut öljypolttimet.

        Mitä ne kehuu GTI Poloa, että DSG loota miettii yli sekunnin ennenkuin auto irtoo viivalta, siinä moni kinneri manuskalla on jo kaukana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne kehuu GTI Poloa, että DSG loota miettii yli sekunnin ennenkuin auto irtoo viivalta, siinä moni kinneri manuskalla on jo kaukana...

        se DSG pitää sopeuttaa, kuulemma, oppii kuulemma kuskin ajotavat 🤣

        Ite olen sitä mieltä, että kuskin pitää oppia DSG oikut että pystyy ajamaan turvallisesti, sehän puskee menemään jos ei paina jarrua, kaasun nosto ei riitä, ihme härveli, jarrut kuluu hetkessä.


      • Anonyymi

        Olette te niin kateellisia terot kun toyotalla ei ole mitään vastaavaa tarjota samaan hintaluokkaan. Hih


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette te niin kateellisia terot kun toyotalla ei ole mitään vastaavaa tarjota samaan hintaluokkaan. Hih

        Ei kiinnosta jotkut pikku GTI:t miltään merkiltä,ja vielä käytettynä. Huh huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta jotkut pikku GTI:t miltään merkiltä,ja vielä käytettynä. Huh huh.

        Tero hei. Pidän taukoa kempin kanssa. Kyllä se jariksen pohja tulee pikkuhiljaa paikatuksi. Hihihiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne kehuu GTI Poloa, että DSG loota miettii yli sekunnin ennenkuin auto irtoo viivalta, siinä moni kinneri manuskalla on jo kaukana...

        Ja sen jälkeen jää sutimaan,kun DSG löytää vedon päälle. Tämän voi tsekata YouTubesta.


    • Anonyymi

      Hirveitä romuja noi volkkarit, omakohtasta kokemusta. Käyn täällä joka päivä varoittamassa muita, ettei kannata sortua volkkariin, menee rahat ja mielenterveys

      ex vw kuski

    • Anonyymi

      2020 vuoden Polo R-Line on parhaimman näköinen pikkuauto sisältä ja ulkoa. Upea mittaristokin.

      • Anonyymi

        On siistinnäköinen r-line versiona. Terot kuolaa liikenteessä kun tuollaisen näkevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siistinnäköinen r-line versiona. Terot kuolaa liikenteessä kun tuollaisen näkevät.

        Kromattua muovilistaa lisäillään sinne tänne ja siitä tulee joku R versio.😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kromattua muovilistaa lisäillään sinne tänne ja siitä tulee joku R versio.😅

        Vain hullu maksaa jostain kromilistoista ylimääräistä. Autoa myydessä et saa mitään extraa niistä. Tai jostain ikkunatummennuksista ta,kattoluukuista,matalista renkaista isoilla vanteilla.tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain hullu maksaa jostain kromilistoista ylimääräistä. Autoa myydessä et saa mitään extraa niistä. Tai jostain ikkunatummennuksista ta,kattoluukuista,matalista renkaista isoilla vanteilla.tms.

        Ne maksaa joilla on varaa. Minä ostan auton itselle enkä sille seuraavalle omistajalle.
        Suomalaisten typeryys menee välillä älyttömyyksiin, harmaata autoja ostetaan että ei lika näy ja samaa mustaa sisustusta. Ollaan valmiita ostamaan mielenrauhaa maksamalla ylimääräistä pitkistä takuista, jotka ei kuitenkaan korvaa mitään, tai ne maksatetaan omistajilla älyttömän lyhyillä huoltoväleillä. Korean ihmeitäkin saisi omilla ajoilla juoksuttaa huollossa pari kertaa vuodessa.
        16 vuotta olen ajanut vw ja skodilla, ei ole mitään pahaa sanottavaa niistä.
        Onnea uuden Polon ostajalle, järkevän ja hienon auton ostit. Polo tuntuu ja näyttää pikku autonakin autolta, eikä pölynimurilta kuten aasialaiset vastaavat tekeleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain hullu maksaa jostain kromilistoista ylimääräistä. Autoa myydessä et saa mitään extraa niistä. Tai jostain ikkunatummennuksista ta,kattoluukuista,matalista renkaista isoilla vanteilla.tms.

        Kyllä niistä aina saa enemmän, mutta hankintahintaa et koskaan.


    • Anonyymi

      Jo vuosia nauranu ääneen kun nään volkkarin, paskasta naurua surkimukdille 🤣

      • Anonyymi

        Terot yrittää peittää kateellisuuden hysteerisellä naurullaan. Naura sinä vain jariksessa kun gti polkaisee nii jää tohlo kuin tikku *akkaan 😀


    • Anonyymi

      Itselläni on ollut -18 Polo GTI nyt pari vuotta ja mitään ongelmia ei ole ollut.

      • Anonyymi

        No sun Polo onkin Pamplonassa tehty. Tiedä näistä afrikan Poloista. Lieneekö laatu yhtä hyvää 🤷‍♂️


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tykki? Mun Fordissa on vain 3- sylinteriä ja se pesee ton Polon mennen tulleYaris GR on tykki, 5.2 s sataseen, neliveto. Polon 2 litran moottorin teho on sama kun mun Fordin 1,5 litrasen, 3 pyttysen teho, mun Fordissa myös hiukkasloukku, joten on myös ekologinen ja vähäpäästöinen


        Revi vajakki siitä. Ai niin, mun Fordissa on vakiona ihan oikeat Recaron penkit, ne Polon penkit on semmoset rättäri rimpulat. Mutta eihän Polo GTI kuski nössö mitään hyvää tarvi, sille kelpaa huonoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykki? Mun Fordissa on vain 3- sylinteriä ja se pesee ton Polon mennen tulleYaris GR on tykki, 5.2 s sataseen, neliveto. Polon 2 litran moottorin teho on sama kun mun Fordin 1,5 litrasen, 3 pyttysen teho, mun Fordissa myös hiukkasloukku, joten on myös ekologinen ja vähäpäästöinen


        Revi vajakki siitä. Ai niin, mun Fordissa on vakiona ihan oikeat Recaron penkit, ne Polon penkit on semmoset rättäri rimpulat. Mutta eihän Polo GTI kuski nössö mitään hyvää tarvi, sille kelpaa huonoin.

        Fordsonin ompelukoneen mosa on yliviritetty elikkäs ei kestä yhtä hyvin kuin Polon upea kaksilitrainen nelimukinen tsi kone. Muutoinkin vain vajakit ostaa fordin. Kyllähän volkkari polo pesee fiestat mennen tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fordsonin ompelukoneen mosa on yliviritetty elikkäs ei kestä yhtä hyvin kuin Polon upea kaksilitrainen nelimukinen tsi kone. Muutoinkin vain vajakit ostaa fordin. Kyllähän volkkari polo pesee fiestat mennen tullen.

        Upea ja volkkari, ei sovi samaan lauseeseen, ei jessus haahhaaahhaaaa!!!!


    • Anonyymi

      Muistakaa ottaa Poloon beats-audio poppivehkeet. Aivan ehdoton varuste.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertaillaan vaan.....

        https://youtu.be/7ynOVRMKjPw

        Toi on se vanha Yaris mikä videolla, ei mitään uuteen verrattuna.

        Uusi Yaris GR on neliveto ja kiihtyy 5.2 s sataseen, Polo GTI 6,7 s, pikkuse jää vokkelo jalkoihin.

        Yariksessa 1.6 3 syl motti, Polossa 2.0 4 syl. Vähä vanhentumutta teknologiaa VW autoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on se vanha Yaris mikä videolla, ei mitään uuteen verrattuna.

        Uusi Yaris GR on neliveto ja kiihtyy 5.2 s sataseen, Polo GTI 6,7 s, pikkuse jää vokkelo jalkoihin.

        Yariksessa 1.6 3 syl motti, Polossa 2.0 4 syl. Vähä vanhentumutta teknologiaa VW autoissa.

        Yaris lisäksi manuaali askilla, Polo DSG automaatilla, silti noin hidas on vokkelo vaikkei tarvi ite edes vaihteita vaihtaa 😁


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe