Nainen, tunnistatko milloin

Anonyymi

mies on sinuun ihastunut ja milloin vaan ystävällinen?

72

667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En. Paitsi jos se jää tuijottamaan mun silmiin minuuteiksi niin alan epäillä, että olisko kuitenkin sekin ihastunut kuten itse olen.

• Anonyymi

Mun mielestä on vähän creepyä tuijottaa suoraan silmiin liian kauan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta ei jos oikea henkilö tuijottaa. Tuntuu luonnolliselta. Mutta mä katson muutenkin ihmisiä paljon silmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä creepyä siinä nyt on. Mä ainakin nautin ku mies jää tuijottamaan eli ihailemaan mua.

• Anonyymi

Mies teki juuri noin, katsoin itsekin ja alkoi tekee mieli jo...( minä pidän hänestä enemmän kun uskallan myöntää )🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä creepyä siinä nyt on. Mä ainakin nautin ku mies jää tuijottamaan eli ihailemaan mua.

No meidän kohdalla en oleta, että kyse oli ihailusta. Se kuulostaa kamalan itsekkäälle ja typerälle. Enemmänkin toivon, että kyse olisi tunteista.

• Anonyymi

En todellakaan. Mulle täytyy sanoa se suoraan kasvotusten jotta voin olla varma.

• Anonyymi

Sama

• Anonyymi

En! Oletan varmuuden vuoksi aina, että hän on vain ystävällinen. Ellei hän selkeästi toisin sano.

• Anonyymi

Riippuu aika paljon siitä käyttäytymisestä, jos kovin ristiriitaista niin en usko että tajuaisin kummasta kyse. Tai jos vain hienovaraisia vihjeitä joissa tulkinnanvaraa.

• Anonyymi

Kyllähän sen voi suoraan kysyä, jos epäröi.

• Anonyymi

Mulla ei nykyään ole niin väliä onko kukaan ihastunut vai ei. Parempi kun kukaan ei sotkeennu minuun millään tavoin. Liikaa itseni kanssa tappelua.

• Anonyymi

Nej men herregood flicka, vad menar du? Bra?

• Anonyymi

Kyllä ja sama provoilija vetää tossa ruattiks

• Anonyymi

En. Eikä minusta kovin usein kukaan kiinnostu.

• Anonyymi

Osaan lukea tarkasti ihmisten kehonkieltä. Muiden ihmisten väliset orastavat ihastukset huomaan salaman nopeasti.

Näen myös itseeni kohdistuvan erityishuomion.
      Miehet vaan muuttuu lempeämmiksi, epäitsekkäämmäksi, avuliaammaksi, kantaa huolta mun hyvinvoinnista ja katselee mua lempeämmin ja hellemmällä katseella.

Ei mikään panon kiilto silmissä vaan jotain aitoo lämpöö katseessa. Miehet myös usein selvästi ilahtuu nähdessään mut. Hymy leviää korviin ja heti läppä alkaa lentään kiusoitteluin. Läheisyyteen jäädään ja ei lähettäis kulumallakaab seurastani.

Mut kun jossain nähdään tehdään uparit ja ajetaan vierelle kyseleen kuulumisia tai jäädään parkkiin tienvarteen odottaan ja kysellään miten menee.

MUTTA.. mun perusongelma on sairaalloisen mustasukkaisen exäni hyvin perusteellisesti lytistämä itseluottamus. Menetin kykyni luottaa ja se kohdistuu myös koko minuuteeni.

Henkisellä väkivallalla rikottiin mun sellainen omanarvontunne ja nyt vaikka paljon oon saanut sitä takaisin niin silti kun kyse minusta itsestäni sisäinen haava oireilee. Näen asioita ja järki sanoo mitä se meinaa.. haava sisälläni taasen tihkuu verta ja laittaa mut epäileen itseäni. En luota tulkintoihini ja kyseenalaistan niitä ja päässäni alkaa soimaan nauhat joita kuulin kun mua yritettiin murtaa jotta olisin käsiteltävää muovailuvahaa toisen tahdon alla täysin jotta mut saisi irtisanoon asuntoni ja laittaan allekirjoitukseni maistraattivihkimispapereihin jne

Se on vähän sellainen järjen ja tunteen sisällissota jota käyn. Järki sanoo ” jos se kohde jolle noi miehet tekee noin olisit aivan varma ja et epäilisi ollenkaan!”

Tunne taas sanoo ” et ole mitään, sussa ei ole mitään. Etkö muista: kukaan muu ei sua pysty edes rakastaan kuin se yksi paha exäs. Muistatko? Niinhän se kertoi että et ole mitään. Koskaan, eikä susta voi kukaan pitää milloinkaan. Kuvittelet kaiken koska olet narsisti. ”

Järki huutaa väliin

” seis! Tiedät todisteet. Se mies oli sairas. Ei puhunut kenestäkään muusta kauniisti kuin itsestään! Susta on pitänyt moni ennen sitä ja sen jälkeen. ”

• Anonyymi

En kyllä tunnista lainkaan. Läheinen kollegani vuosien ajalta joskus pienessä maistissa tunnusti olleeni rakastunut minuun. En ollut aavistanut mitään. Eli ainakin minulle on pakko sanoa ihan suoraan ja mielellään silloinkin avata tarkkaan minkätyyppisestä ja kuinka syvästä tunteesta on kyse.

• Anonyymi

Luulen tunnistavani. Se on helpompaa, jos on itsekin ihastunut, koska silloin tarkkailee toista. Ihastunut mies hakee katsekontaktia ja katsoo silmiin, nauraa herkästi jutuilleni, hymyilee silmiin katsomisen aikana tai jälkeen, tulee juttelemaan, vaikka hänellä ei ole varsinaisesti asiaa, saattaa oikoa vaatteitaan seurassani ja haroa hiuksiaan.

Kaikki miehet eivät toki tee näitä mainittuja, mutta monet tekevät yhtä tai useampaa näistä.

• Anonyymi

Mutta kun nuo kertomasi "mies hakee katsekontaktia ja katsoo silmiin, nauraa herkästi jutuilleni, hymyilee silmiin katsomisen aikana tai jälkeen, tulee juttelemaan, vaikka hänellä ei ole varsinaisesti asiaa, saattaa oikoa vaatteitaan seurassani ja haroa hiuksiaan" eivät ainakaan omalla kohdallani tunnu pitävän paikkaansa. Useampi mies on käyttäytynyt juuri noin, yhden kohdalla jopa rasti kaikkiin kohtiin. Silti en todellakaan koe voivani olla varma, että kyse olis muusta kun kohteliaisuudesta ja että olen "ihan kivaa seuraa".

• Anonyymi

Tunnistan kyllä.

• Anonyymi

En osaa. Voi epäillä pitkistä katseista mutta en tee aloitetta sen perusteella. Jotain konkreettista pitäisi tapahtua. Muuten voin vain olettaa sen olevan vain pelkkää ystävällisyyttä.

• Anonyymi

En osaa, osaanko edes omaa ihastusta tunnistaa? Eikös ihmiset yleensä oo ystävällisiä ja hymyileväisiä, jos heillekin on sitä.

• Anonyymi

Äh, metsään meni tällä leidillä.. Näin se vaan on, vaikka kuinka toinen tuntuisi antavan oikeanlaisia merkkejä niin ne ovatkin oman ihastuksen huuman aikaansaamia virhearviointeja. Näin kävi itselle kun tulkitsin toista niillä ruusunpunaisilla laseilla. Eli en tiedä, en voi luottaa kuin omiin tunteisiini.

• riippuu missä tilanteessa, eihän sitä nyt jos ihminen katsoo silmiin voi mistään ihastumisesta vielä tietää..

rehelliset ihmiset katsoo yleensä toisiaan silmiin.

• Anonyymi

En enää.
      Luulin tietäväni , mutta kun yritin selvittää asiaa , tämä eräs henkilö kielsi ettei mitään tunteita ole minua kohtaan..
      En usko enää ennnen kuin asia kerrotaan kasvotusten , mikäli tällaista vielä joskus tapahtuu tässä elämässä.

Mursit sydämeni , sinä senkin...

• Anonyymi

En välitä typerästä huomiosta, koska miehillä on aina pahat mielessä. Siksi parempi olla noteeraamatta

• Anonyymi

En erota ihastusta ja ystävällisyyttä välttämättä kuten tuolla aiemmin kirjoitin, mutta sen sijaan semmoisen toisesta huokuvan välittämisen, ehkä suojelevaisuudenkin ja se on mielestäni upea juttu. Itekin välitän voimakkaasti joistain ihmisistä ja oikeesti siitä millaista heidän on olla. Kun muuten kelailin nuoruusvuosia niin tuli mieleen eräs tuttava mies, joka oikeesti oli suojeleva ja halusi kaikin keinoin estää minua tekemästä virhettä mikä olisi voinut olla tosi ikävä juttu, onneksi noin ei käynyt, vaikka tuolloin en ymmärtänytkään hänen suojelevuuttaan. Kiittäisin häntä suuresti, jos jossain joskus tapaisin. En tiedä oliko lähimmäisenrakkautta vai isompaa tykkäämistä, mutta ihana juttu ja tommoset ihmiset on niin tärkeitä.

• Anonyymi

Kun on epävarma omasta viehättävyydestään, niin on parempi pistää ylimääräiset huomiot ystävällisyyden piikkiin. Jos mies ei osaa ilmaista itseään/tarkoitusperiään niin jääkööt asianomaisen häpeäksi. Naisena en haluaisi lähteä arvuuttelemaan, että onko joku kiinnostunut vai ei.

• Anonyymi

En odota saavani huomiota keneltäkään ja siksi ihmettelen jos joku toimii niin että tulee lähelle katsomaan. Minulla ei ole tarvetta eikä jaksamista tutustua keneenkään. Siksi sellainen toiminta ei herätä mielenkiintoa sellaiseen ihmiseen joka toimii noin. Moneen vuoteen ei minulle ole ollut tärkeää saada ketään elämääni. Ihan muu asia on ollut haaveissa monen vuoden ajan ja taas vedettiin matto alta sen suhteen. Stressi ei tunnu hellittävän ennen kuin tärkein haave toteutuu ja "muut" lakkaavat "puuttumasta" elämääni.

• Anonyymi

Hyvin helposti. En usko että kukaan on tähän mennessä ollut ihastunut tai kiinnostunut, ystävällisiä toki jotkut ovat olleet.

• Anonyymi

Tuon eron huomaa hyvin selvästi tai aavistaa, mutta sekin voi olla joskus väärin, mutta sen näkee katseesta. Yksi katse ei merkitse mitään, mutta kun niitä tulee useammin ja salaa niin kyllä sen näkee. Mulle kävi näin, et
      huomasin yhden miehen kattovan mua ja huomasin jotain, itse mielessä ajattelin.. ei mennyt kuin tovi niin toinen ihminen sanoi tuo on kyllä nyt ihastunut sinuun sen näkee ja niinhän se sitten oli, oma aavistus ja toisen ihmisen vahvistui osoittautui todeksi.
      Ystävällisyyden myös huomaa, ihastuessaan ihminen katsoo ja käyttäytyy erillä tavalla, mutta
      On ollut kertoja etten ole itse huomannut mitään, mutta toinen onkin ollut ihastunut vaikka kuin mulle ois rautalankasta väännetty niin olen ajattelut, että on ystävällinen.

• Anonyymi

Ei tuollaista yleensä huomaa..jotkut ovat niin ystävällisiä että mahdoton huomata eroa..Kyllä joku sitten.älyää sanoakin yleensä sellainen joka ei ole iältään tai muuten sopiva..Noin niinkun vanhoja tapahtumia kuin muistelee..

• Anonyymi

En huomaa. Monet miehet on sellaisia, että jos heille hymyilee ja katsoo silmiin, niin he tekevät samoin. Hymyilevät ja katsovat silmiin. Ja heittävät läppää jne. Eikä tarvitse itse edes aina aloittaa hymyilyä. Tai jos huomaavat minut jossain tilanteessa, niin jäävät katseellaan seuraamaan, kunnes tervehditään tms. Joten mistä kummasta sitä voisi mitään tunnistaa. Tuskin ne kaikki miehet on minuun ihastuneita. Eli laitan perusystävällisyyden piikkiin, kunnes sanoilla toisin todistetaan.

• Anonyymi

Mä tunnistan siitä lopulta että mulle tökätään numero käteen että soittele jos oot kiinnostunut.

Tai niinkuin pari viikkoo sitten numeroni oli selvitetty ja tuli viestillä puhelimeen kysymys treffeistä

Pari päivää sitten yks mies näki mut kävelemäs töistä kotiin ja pysähtyi odottaan tiensivuun ja juoksi kiinni kysyyn oisko joskus aikaa nähdä kahden jossain

• Anonyymi

Miehet jos niitä kiinnostaa ei todellakaan jätä arvailun varaan asioita

Naiset saattaa hienotunteisuuden takia jättääkin kun se on naisten omassa keskinäisessä maailmassa sellainen toimintatapa.

Kaikki miehetkin tietää että moni nainen on yliherkkä suoralle puheelle. Se on naisten keskinäistäkin toimintamallia kommunikoinnissa.
        Naisten maailmassa asiat sanotaan hienotunteisemmin, varovaisemmin, tunnustellen ja kiertäen jotta ei toinen loukkaannu

Miehet taas keskinäisessä kommunikaatiossa roiskii kaiken suoraa toisilleen! He ei mieti toisen tunteita! He töksäyttää vaan asian pöytään

Sama tyyli on miehillä naisten kanssa. Siinä missä nainen sanoo hienotunteisesti kiinnostustaan tai antaa pakit niin mies taas ei.

Mies toimii suoraan. Töksäyttelee. Ei jätä mitään ajatuksia arvailun varaan

Jos nainen ei tiedä onko mies kiinnostunut niin silloin vastaus on EI OLE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset saattaa hienotunteisuuden takia jättääkin kun se on naisten omassa keskinäisessä maailmassa sellainen toimintatapa.

Kaikki miehetkin tietää että moni nainen on yliherkkä suoralle puheelle. Se on naisten keskinäistäkin toimintamallia kommunikoinnissa.
        Naisten maailmassa asiat sanotaan hienotunteisemmin, varovaisemmin, tunnustellen ja kiertäen jotta ei toinen loukkaannu

Miehet taas keskinäisessä kommunikaatiossa roiskii kaiken suoraa toisilleen! He ei mieti toisen tunteita! He töksäyttää vaan asian pöytään

Sama tyyli on miehillä naisten kanssa. Siinä missä nainen sanoo hienotunteisesti kiinnostustaan tai antaa pakit niin mies taas ei.

Minua vähän ärsyttää naisena tämä lokerointi miehisiin toimintamalleihin ja naisten toimintamalleihin. Minulla on esim. ystävänä ihana heteromies, jolla on kuin naisten aivot. Ei voi lokeroida häntä ainakaan persoonan mukaan.
        Joutais jo unohtaa se "miehet on Marsista, naiset Venuksesta -ajattelu."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua vähän ärsyttää naisena tämä lokerointi miehisiin toimintamalleihin ja naisten toimintamalleihin. Minulla on esim. ystävänä ihana heteromies, jolla on kuin naisten aivot. Ei voi lokeroida häntä ainakaan persoonan mukaan.

Ei oo kyse mistään hölynpölystä vaan ihan lääketieteestä.

Naisten aivojen ja käytöksen eroihin syynä naishormonit ja miehen mieshormonit

Naiset elää naisten seurassa joten heille kaverisuhteissaan vielä korostuu oppi miten naislaumassa pitää sukkuloida joutumatta konflikteihin

Miehet taas mieslaumoissa oppivat miten mieslaumassa selviää joutumatta naurunalaiseksi ja leidiksi haukutuksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim. Itse olen miehen kasvattama nainen ja estrogeenin takia hyvin naismainen. Itken helposti, olen hyvin empaattinen eli otan hyvin henkilökohtaisesti toiselle tuottamani surun ja pettymyksen. Pakkien kohdalla yritän olla hyvin hienotunteinen koska kyyneleet tulee silmiini jos näen miehen pettyvän kovasti.

Mutta koska olen miehen kasvattama niin naishormonien rinnalla mulla on laumakasvaruksessa kykyä siirtyä naisellisesta mulle luontaisemmasta tyylistä miehiseen kommunikointityyliin. Isäni kasvattamana ainoan vanhemman tapa kommunikoida on siis kasvatuksen kautta siirtynyt osittain munkin taidoiksi

Mut tuntevat tietävät että pystyn vaihtaan tarvittaessa omasta tyylistäni miesten tyyliin kommunikoida puhetapani. En mielellään toimi niin kun se ei taas tunne-elämäni puolella tee mulle hyvää mutta joskus miesten kaaliin ei mene asiat kuin heidän omalla tyylillään puhua eli jos vastassa töksäytellen tökerösti puhuva mies niin hänelle saa asiat paremmin kaaliin painuun kun sanoo ne sillä hänen omalla taajuudellaan eli töksäytellen suoraan ja tökerösti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo kyse mistään hölynpölystä vaan ihan lääketieteestä.

Naisten aivojen ja käytöksen eroihin syynä naishormonit ja miehen mieshormonit

Naiset elää naisten seurassa joten heille kaverisuhteissaan vielä korostuu oppi miten naislaumassa pitää sukkuloida joutumatta konflikteihin

Miehet taas mieslaumoissa oppivat miten mieslaumassa selviää joutumatta naurunalaiseksi ja leidiksi haukutuksi

Onpas vanhanaikaista.
        Eikö sulla ole koskaan ollut ystäviä vastakkaisesta sukupuolesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpas vanhanaikaista.

On. Mulla on vain 2 hyvää naispuolista ystävää ja 10 miespuolista kaveria.

Liikun pääsääntöisesti miesten seurassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpas vanhanaikaista.

Tutkija: Naisten ja miesten aivoissa on eroja – ja ne on tärkeää tuntea
        Erot täytyy tuntea, jos haluamme elää tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, ruotsalaistutkija sanoo.

https://www.is.fi/tiede/art-2000006030026.html

Ovatko naisten ja miesten aivot erilaiset? Aivotutkija paljastaa merkittävimmät erot
        Naisen ja miehen aivot ovat erilaiset. Siksi tietyt ammatit ovat mies- tai naisvaltaisia, sanoo ruotsalainen aivotutkija.Biologia ei ole tasa-arvoista

https://www.keskipohjanmaa.fi/uutinen/568078

Ruotsalainen aivotutkija on keräillyt tietoja naisten ja miesten aivojen eroista ja yhtäläisyyksistä.
        Markus Heilig lähtee kirjassaan Naisen aivot, miehen aivot kaukaa menneisyydestä. Suurimmat sukupuolten väliset erot aivoissa johtuvat lisääntymisen asettamista lähtökohdista. Jälkipolvien aikaan saaminen vaatii miehiltä ja naisilta toisistaan poikkeavia ominaisuuksia. Hän esittelee ihmisen pitkän lajihistorian vääjäämättömästi pohjautuneen myös sukupuolten väliseen tehtäväjakoon ja sitä kautta jonkin asteisiin eroihin.

https://www.verkkouutiset.fi/onko-aivoilla-sukupuoli-nain-tutkija-kertoo-eroista/#acb3b5aa

Ai­vo­tut­ki­ja: Naisten ja miesten aivot toi­mi­vat eri ta­val­la, ja siksi tietyt ammatit ovat mies- tai nais­val­tai­sia

Pojat ovat keskimäärin parempia matematiikassa ja avaruudellista hahmottamista vaativissa tehtävissä, tytöt kielellisissä ja sosiaalisissa taidoissa, vahvistaa ruotsalainen aivotutkija Markus Heilig.

https://www.kaleva.fi/aivotutkija-naisten-ja-miesten-aivot-toimivat-eri/1728875

Kolumni: Sukupuolten välillä on eroja – ainakin aivoissa
        Evoluutio on erottanut myös miesten ja naisten aivojen kehityksen omanlaisikseen. Lopputulos: pienempi lapsikuolleisuus ja lisää elinikää, kirjoittaa Jussi Viitala.

https://yle.fi/uutiset/3-9378427

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpas vanhanaikaista.

Tutkija: Naisten ja miesten aivoissa on eroja – ja ne on tärkeää tuntea
        Erot täytyy tuntea, jos haluamme elää tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, ruotsalaistutkija sanoo.

https://www.is.fi/tiede/art-2000006030026.html

Ovatko naisten ja miesten aivot erilaiset? Aivotutkija paljastaa merkittävimmät erot
        Naisen ja miehen aivot ovat erilaiset. Siksi tietyt ammatit ovat mies- tai naisvaltaisia, sanoo ruotsalainen aivotutkija.Biologia ei ole tasa-arvoista

https://www.keskipohjanmaa.fi/uutinen/568078

Ruotsalainen aivotutkija on keräillyt tietoja naisten ja miesten aivojen eroista ja yhtäläisyyksistä.
        Markus Heilig lähtee kirjassaan Naisen aivot, miehen aivot kaukaa menneisyydestä. Suurimmat sukupuolten väliset erot aivoissa johtuvat lisääntymisen asettamista lähtökohdista. Jälkipolvien aikaan saaminen vaatii miehiltä ja naisilta toisistaan poikkeavia ominaisuuksia. Hän esittelee ihmisen pitkän lajihistorian vääjäämättömästi pohjautuneen myös sukupuolten väliseen tehtäväjakoon ja sitä kautta jonkin asteisiin eroihin.

https://www.verkkouutiset.fi/onko-aivoilla-sukupuoli-nain-tutkija-kertoo-eroista/#acb3b5aa

Ai­vo­tut­ki­ja: Naisten ja miesten aivot toi­mi­vat eri ta­val­la, ja siksi tietyt ammatit ovat mies- tai nais­val­tai­sia

Pojat ovat keskimäärin parempia matematiikassa ja avaruudellista hahmottamista vaativissa tehtävissä, tytöt kielellisissä ja sosiaalisissa taidoissa, vahvistaa ruotsalainen aivotutkija Markus Heilig.

https://www.kaleva.fi/aivotutkija-naisten-ja-miesten-aivot-toimivat-eri/1728875

Kolumni: Sukupuolten välillä on eroja – ainakin aivoissa
        Evoluutio on erottanut myös miesten ja naisten aivojen kehityksen omanlaisikseen. Lopputulos: pienempi lapsikuolleisuus ja lisää elinikää, kirjoittaa Jussi Viitala.

https://yle.fi/uutiset/3-9378427

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan:) mun ystävistä löytyy myös näitä, enkä jaksa ymmärtää. Parhaita miehiä ovat juuri ne " naisten aivot" miehet, jos multa kysyttäisiin kumpi on parempi mies mies vain hitusen naisen aivoilla oltava mies niin ei siinä kyllä ois kahta puhetta. Tiedän paljon herkkiä miehiä ja hyvin tunteellisia miehiä ja nämä miehet kun raukat joutuu miesten miesten alalle töihin niin siellä nämä kusip.. Naisten alistajat alistaa tämän herkän miehen. Kyllä osa miehistä on tunteellisia, mutta kun se on pakko peittää. Monet, monet miehet on hienovaraisia ja tunnepuolen otuksia ja niitä naiset rakastaa❤️ mun ystävä piiri on iän kaiken ollut miehissä ja yksikään niistä ei ole ollut töksäyttelevän töykeä. Sivusta-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan:) mun ystävistä löytyy myös näitä, enkä jaksa ymmärtää. Parhaita miehiä ovat juuri ne " naisten aivot" miehet, jos multa kysyttäisiin kumpi on parempi mies mies vain hitusen naisen aivoilla oltava mies niin ei siinä kyllä ois kahta puhetta. Tiedän paljon herkkiä miehiä ja hyvin tunteellisia miehiä ja nämä miehet kun raukat joutuu miesten miesten alalle töihin niin siellä nämä kusip.. Naisten alistajat alistaa tämän herkän miehen. Kyllä osa miehistä on tunteellisia, mutta kun se on pakko peittää. Monet, monet miehet on hienovaraisia ja tunnepuolen otuksia ja niitä naiset rakastaa❤️ mun ystävä piiri on iän kaiken ollut miehissä ja yksikään niistä ei ole ollut töksäyttelevän töykeä. Sivusta-

Minä en tunne miestä joka itkisi kyynelehtien kun sanoo naiselle että ei kiinnosta!

En myöskään tunne yhtäkään miestä joka ei ilmaise kiinnostustaan selkeesti kun kiinnostaa ja mun kavereihin lukeutuu mm. miehiä

-joilla on sosiaalisten tilanteiden pelkoa
        -paniikkihäiriöö
        -depressioo
        - ujoutta
        -ovat petettyjä ja jätettyjä
        -eronneita
        - neitsyitä tai ei koskaan seurustellu
        - pakit useasti saaneita
        - naisiin pettyneitä

Ja kaikki vaivasta huolimatta on mm. Mulle tehnyt selväksi jos muhun ihastunut. Mä olen ollut ujompi ja arempi sekä sulkeutuneempi ilmaiseen itseäni suoraan jokaisessa tilanteessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mm. Mies jolla vakava hoidettava sos.tilanteiden pelko, paniikkihäiriö masennusta ja parisuhdekokemattomuus vielä päälle kysyi rohkeesti mua ulos kanssaan ja ilman ennakkovaroitusta soitti kerran ovikelloon ja sanoi et voiko tulla kyläileen

Tiesi et oon kahvin juoja joten oli vielä ajatellut pidemmälle ja ottanut kotoo teepusseja itselleen siltä varalta et päästän sisään muttei mulla kahvi-ihmisenä ole teetä!

Niin ne miehet ongelmatkin selättää kun tarpeeks kiinnostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en tunne miestä joka itkisi kyynelehtien kun sanoo naiselle että ei kiinnosta!

En myöskään tunne yhtäkään miestä joka ei ilmaise kiinnostustaan selkeesti kun kiinnostaa ja mun kavereihin lukeutuu mm. miehiä

-joilla on sosiaalisten tilanteiden pelkoa
        -paniikkihäiriöö
        -depressioo
        - ujoutta
        -ovat petettyjä ja jätettyjä
        -eronneita
        - neitsyitä tai ei koskaan seurustellu
        - pakit useasti saaneita
        - naisiin pettyneitä

Ja kaikki vaivasta huolimatta on mm. Mulle tehnyt selväksi jos muhun ihastunut. Mä olen ollut ujompi ja arempi sekä sulkeutuneempi ilmaiseen itseäni suoraan jokaisessa tilanteessa

Mä kuulun näköjään onneliseen tilanteeseen kun olen tavannut tälläistä miehiä ja paljon, no tietenkin en edes hakeudu huonojen miesten seuraan, suoraan sanottuna välttelen niitä. Mun ei tartte kun kattoa päällepäin niin näkee mikä mies on miehiään. Ei kukaan puhunut miehestä joka kyynelehtii kun sanoo, ettei kiinnosta, mutta osaa ilmaista asiat hienotunteisesti. Mä tiiän tosi monta jotka puhuu jotain esim surullista niin veet nousee silmiin. Mun ex oli miesten mies muiden seurassa, mutta mun seurassa niin herkkä, arka ja ujo, se oli piirre jota hänessä arvostin. Yleensäkin hakeudun kilttien miesten seuraan ja monet sellaisia onkin, mutta kun rooli on vedettävä niin se on vedettävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mm. Mies jolla vakava hoidettava sos.tilanteiden pelko, paniikkihäiriö masennusta ja parisuhdekokemattomuus vielä päälle kysyi rohkeesti mua ulos kanssaan ja ilman ennakkovaroitusta soitti kerran ovikelloon ja sanoi et voiko tulla kyläileen

Tiesi et oon kahvin juoja joten oli vielä ajatellut pidemmälle ja ottanut kotoo teepusseja itselleen siltä varalta et päästän sisään muttei mulla kahvi-ihmisenä ole teetä!

Niin ne miehet ongelmatkin selättää kun tarpeeks kiinnostaa

Juuri näin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kuulun näköjään onneliseen tilanteeseen kun olen tavannut tälläistä miehiä ja paljon, no tietenkin en edes hakeudu huonojen miesten seuraan, suoraan sanottuna välttelen niitä. Mun ei tartte kun kattoa päällepäin niin näkee mikä mies on miehiään. Ei kukaan puhunut miehestä joka kyynelehtii kun sanoo, ettei kiinnosta, mutta osaa ilmaista asiat hienotunteisesti. Mä tiiän tosi monta jotka puhuu jotain esim surullista niin veet nousee silmiin. Mun ex oli miesten mies muiden seurassa, mutta mun seurassa niin herkkä, arka ja ujo, se oli piirre jota hänessä arvostin. Yleensäkin hakeudun kilttien miesten seuraan ja monet sellaisia onkin, mutta kun rooli on vedettävä niin se on vedettävä.

Jos mies ei jännitystä ja ujoutta tai muuta ongelmaa selätä ja ilmaise kiinnostustaan hän on katsonut että kiinnostuksesta huolimatta hänellä on mukavampi olla yksin kuin kaksin.

Itsellä henk.koht naisenakin on tätä arviointia että ylittääkö kaksin olon edut yksin olon mukavuuden. Tunteet ei mulla yksin riitä aloitteen tekoon, ei varsinkaan jos koen
        Että mies on kovinkin kova tappeleen, raivoon, haukkuun ja pettään.

Saatan katsoo että riskit tehdä aloite on suuremmat negatiivisesti vaikka vastaus myönteinen sillä suhde ei aina oo iloa tuova.
        Ja katson että nykyinen rauhallinen tyyni ja rento tavallinen elämä yksin työn ja harrasteiden parissa on rauhaisampaa ja onnellisempaa kuin saada ihastukseni joka sitten järjestää useita kertoja viikossa minun haukkumissessiot ja raivot sekä mielipahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloinkin näin kun nainen on varattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloinkin näin kun nainen on varattu?

Varmasti silloin vielä enemmän. Tuntemani miehet on ainakin olleet hyvin omistushaluisia joten ajatus naisesta jota pitää jakaa toisen miehen kanssa on ehdoton ei.

Ne jotka varattuun sekaantuu usein on sitoutumishaluttomia ja varatun kanssa vehtaaminen on turvallista. Ei joudu vaaraan sitoutua koska nainen on jo sitoutunut toiseen. Mies saa vaan sitä mitä tarvii eli seksiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä juuri se syy (olipa stereotypia totta tai ei) miksi itse aina oletan miehen olevan vain ystävällinen. "Tieto" siitä, että kiinnostunut mies näyttää aina kiinnostuksensa on syvällä selkäytimessä. Joskus sitä toki järjen kanssa pohtii, että mahtaako tuo todella olla totta. Eikö mies voi olla ujo ja pidättyväinen tai niin moneen kertaan haavoitettu, ettei vain töksäytä ja tunge numeroa kouraan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä juuri se syy (olipa stereotypia totta tai ei) miksi itse aina oletan miehen olevan vain ystävällinen. "Tieto" siitä, että kiinnostunut mies näyttää aina kiinnostuksensa on syvällä selkäytimessä. Joskus sitä toki järjen kanssa pohtii, että mahtaako tuo todella olla totta. Eikö mies voi olla ujo ja pidättyväinen tai niin moneen kertaan haavoitettu, ettei vain töksäytä ja tunge numeroa kouraan?

Näin ...

Tai onko sellasta tilannetta, jossa edes joku mies ei töksäytä? Pomo alaiselle? Opettaja oppilaalle? Koleegalle? Hyvälle ystävälle? Hyvän ystävän vaimolle? Asiakkaalle? jne. Vai ihanko totta aivan jokanen mies töksäyttää noin vaan ihan jokaselle naiselle, joka kiinnosta ja kaikesta muusta viis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin ...

Tai onko sellasta tilannetta, jossa edes joku mies ei töksäytä? Pomo alaiselle? Opettaja oppilaalle? Koleegalle? Hyvälle ystävälle? Hyvän ystävän vaimolle? Asiakkaalle? jne. Vai ihanko totta aivan jokanen mies töksäyttää noin vaan ihan jokaselle naiselle, joka kiinnosta ja kaikesta muusta viis?

Mun mielestä olennaisempi kysymys on, että missä ajassa tietää, että mies ei ole kiinnostunu? Jos siis olettaa, että ihan jokainen mies töksäyttää ja tyrkyttää sitä numeroonsa, jos niin kiinnostaa. Mä ite olettaisin, että ainaki osa miehistä tarvii myös sen olettaman, että naistakin kiinnostaa ... osa tietenki voi tyrkyttää ihan kaikillekin kiinnostaville. Tossa kun aikasemmin sanottiin, että jos naisen tarvii miettiä, niin miestä ei kiinnosta. Mikä on se aikaikkuna jossa tietää, että ok se EI ole kiinnostunu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä olennaisempi kysymys on, että missä ajassa tietää, että mies ei ole kiinnostunu? Jos siis olettaa, että ihan jokainen mies töksäyttää ja tyrkyttää sitä numeroonsa, jos niin kiinnostaa. Mä ite olettaisin, että ainaki osa miehistä tarvii myös sen olettaman, että naistakin kiinnostaa ... osa tietenki voi tyrkyttää ihan kaikillekin kiinnostaville. Tossa kun aikasemmin sanottiin, että jos naisen tarvii miettiä, niin miestä ei kiinnosta. Mikä on se aikaikkuna jossa tietää, että ok se EI ole kiinnostunu?

No ei ainakaan 8-20 vuotta tarvi päivittäin töisså nähdä ja odottaa et tekeekö aloitteen jos miestä kiinnostaa.’

Sellanen 10 vuotta on aivan jo varma aika että miestä ei kiinnosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ainakaan 8-20 vuotta tarvi päivittäin töisså nähdä ja odottaa et tekeekö aloitteen jos miestä kiinnostaa.’

Sellanen 10 vuotta on aivan jo varma aika että miestä ei kiinnosta

Vai, että 10 vuotta. Se on jo aika pitkä aika etsiä rohkaisua. Jos aikaikkuna on kaikki 1 minuutista 10 vuoteen, niin sitten on kyllä ihan mahdoton tietää onko mies kiinnostunut. Sillon ei kyllä paikkaansa, että jos nainen joutuu miettimään niin miestä ei kiinnosta. 10 vuodessa ehtii miettiä ainakin 2 kertaa.

• Anonyymi

Tunnistan vain, milloin mies testaa viehättävyysvoimaansa ja varatut tekee tuota paljon. Nykyisin tiedän pysyä kaukana.

• Anonyymi

Ja naiselle tuo tietää ongelmia. Mies saa buustia omaan liittoonsa ja syntyy vauvoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja naiselle tuo tietää ongelmia. Mies saa buustia omaan liittoonsa ja syntyy vauvoja.

Hyi helv.. Tuli mieleen yksi raksamies🤮.. Oksensin oikeasti kun kuulin pari juttua. Sekin nainen sais varmasti muita kun sen örkin.

• Anonyymi

Miten sen tunnistaa, että mies testaa vain viehätysvoimaansa?

• Anonyymi

Joskus on mennyt sen verran pahasti pieleen luuloni niin oletan nykyään aina sen olevan vain ystävällisyyttä kunnes toinen sanoo asiasta suoraan.

• Anonyymi

Rehellisesti sanottuna en tosiaan tiedä. Olen niin nolo että uskon kaikki typerät puheet ja sit käy huonosti. Parempi olla kiinnittämättä huomiota miehiin.

• Anonyymi

Sä olet kyllä nolo. On noloa osallistua rikoksiin, maalittaa ihmisiä ym tyhmän touhua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet kyllä nolo. On noloa osallistua rikoksiin, maalittaa ihmisiä ym tyhmän touhua

Mitä selität. En oo rikollinen. Ihan vaan kommentoin aloitusta. Ja olen nainen.
        Ihme tyyppi. Ja sinulle ei nolouteni kuulu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, toisina esiintyminen tai jonkun muun esittäminen kuin mitä on, on noloa. Rikoksiin osallistumisessa on eri seikka sekin, että onko itse primus motor vai sivutekijä. Jos arkipäiväisemmistä rikkeistä puhutaan, esimerkiksi perättömiin väitteisiin voi syyllistyä vastoin parempaa tietoa puhuva

• En välttämättä tunnista. Oletan jotenkin kaikkien ystävällisyyden vaan kohteliaaksi käytökseksi.

• Anonyymi

Tietäisin olevan vain kohtelias, koska miehet eivät ihastu minuun. Jotkut narsistit ehkä voisivat kokeilla, että meneekö läpi, mutta yleensä huomaan nopeasti homman olevan vain pilaa. Tajuan olla lähtemättä leikkiin mukaan.

• Anonyymi

Olen käytännössä pilan kohde. En päästä miehiä lähelle, en halua naurunalaiseksi enää

• Anonyymi

Toivon että saat jotain hoitoa tuohon mikä onkaan käytöksesi syy, sadismi tms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hoitoa tarvisin. Muahan tässä kiusataan. Pysyn vaan omissa oloissa, niin on hyvä. Huolehdi vaan omista asioistasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti viittaat tuohon toisena kirjoitteluun ja vihamielisiin fantasioihin suhteessa toisen asemaan. Kaikenlaista kulkijaa sitä on liikkeellä

• Anonyymi

Joo, silloin yleensä mies haluaa laittaa mulle pussin päähän

• Anonyymi

Tietysti. Kyllä sellaisen aina tietää. Luotan näissä asioissa intuitiooni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3462
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      2119
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      77
      1971
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1520
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1358
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1326
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1287
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1217
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1045
    Aihe