Seko Samin työmaat

Anonyymi

Jos lapseni olisi Samin eskarissa hakisin pois. Katsokaa ja kuunnelkaa "miehen" käytöstä ja ajatelkaa ihan itse. Entä työnantaja , hyvät on CV eikun WCeeet

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ulkoinen olemus vaikuttaa hieman sekavalta, onko lääkityksen varassa?

      • Anonyymi

        Keskikehoa rakentanut Jokeri maailmanmestari valmentaja, Triatlonin ja maratonin osallistuja , keskeyttänyt ennen lähtölaukausta, nimi saatu osallistuja listaan.

        Koiraa 2m uiva liikuntaa ohjaava uimamaisteri. Julkisuudenkipeä turhake turnu, onko perusjuomalaiset laittaneet vaalitykiksi Sebustus Tynkkysen kylkijäiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskikehoa rakentanut Jokeri maailmanmestari valmentaja, Triatlonin ja maratonin osallistuja , keskeyttänyt ennen lähtölaukausta, nimi saatu osallistuja listaan.

        Koiraa 2m uiva liikuntaa ohjaava uimamaisteri. Julkisuudenkipeä turhake turnu, onko perusjuomalaiset laittaneet vaalitykiksi Sebustus Tynkkysen kylkijäiseksi.

        Parhaimpaankin suvakkiin verrattuna ylivoimainen! Eihän kukaan täysijärkinen voisi edes olla suvakki :D


      • Anonyymi

        Timo: "Ja sitten Sami nyt kun ollaan ryyppäämässä niin kieli mun perseestä pois ei tarvii enää."
        😂
        😂
        😂
        Hyvä tietää että nuoleskelu ei jäänyt Timolta näkemättä #bbsuomi


    • Anonyymi

      Sami vaikuttaa ryssältä olemukseltaan, ei ihme että Venäläinen Jokerit on ostanut itselleen mainospellen tv näkyvyydellä..

    • Anonyymi

      Aloituksesi on häpeällinen ja häpäiset siinä vain itse.

      Sami on kunnon mies ja varmasti hyvä ammatissaan.

      • Anonyymi

        Valehteleva sikaniska pummi Sami, Jokerit maailmanmestaruuteen valmentanut uimataidoton rassukka. Takaisin äidin helmoihin pillittämään , pois siivestämästä. Itsekäs, yrittää pelata mutta pahasti paljastunut.

        Ei jatkoon .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehteleva sikaniska pummi Sami, Jokerit maailmanmestaruuteen valmentanut uimataidoton rassukka. Takaisin äidin helmoihin pillittämään , pois siivestämästä. Itsekäs, yrittää pelata mutta pahasti paljastunut.

        Ei jatkoon .

        Hahahah, suvakithan ja neiteilijäthän siellä pillittää, Sami on ainoa mies talossa!


    • Anonyymi

      Suojatyöpaikkainen.

    • Anonyymi

      Minä en hakisi lastani pois. Hän on varmasti ihan hyvä työssään, koska ei sinne ketä tahansa oteta töihin.

      • Anonyymi

        Mytomaani paroni Sami von Münchhausen. Keravan kaupungin rekry , pelastakaa Keravan lapset kessua ja päreitä polttavalta.


    • Anonyymi

      Tyypillinen vassari..öyhöttää kylläkin kuin vihreät.

    • Anonyymi

      Päiväkotiin kun pääsee kuka tahansa töihin, ilman koulutustakin. Riittää kunhan ei ole rikosrekisteriä.

      • Anonyymi

        Ei pääse nykyaikana.


      • Anonyymi

        Olet siis katkera kun et rikosrekisterisi takia kelvannut päiväkotiinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis katkera kun et rikosrekisterisi takia kelvannut päiväkotiinkaan.

        "Olet siis katkera kun et rikosrekisterisi takia kelvannut päiväkotiinkaan."
        Olet siis itse katkera kun sinulla ON rikosrekisteri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olet siis katkera kun et rikosrekisterisi takia kelvannut päiväkotiinkaan."
        Olet siis itse katkera kun sinulla ON rikosrekisteri.

        Älä välitä, olisit suvakkina poikkeava jos sinulla ei olisi rikosrekisteriä!


    • Anonyymi

      Pääsee.

    • Anonyymi

      Sami on käyttäytynyt erinomaisesti kun suvakkifemakkoja noin harmittaa. Sopii isänmaallisena ja hyvät arvot omaavana hyvin päiväkotiin, toisin kuin aloittaja ja useimmat BB-talosta.

      • Anonyymi

        Siinä yllä meillä oikein hyvä esimerkki siitä kuinka äärioikeisto ei ole isänmaallista mistään päin katsottuna. He ovat itsekkäitä, haluavat omia kaiken itselleen ja siitä syystä yrittävät nakertaa suomen yhteiskunnan yhtenäisyyttä ja yhteisöllisyyttä.

        Äärioikeisto pelaa jatkuvasti, näköjään pohjattoman tyhmyytensä vuoksi, pietarin trollitehtaan pussiin.

        Veteraanit vetäisivät tuollaisia jästipäitä turpaan. Suomi on vahva ainoastaan yhteisönä. Mutta sitä ei äärioikeisto ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä yllä meillä oikein hyvä esimerkki siitä kuinka äärioikeisto ei ole isänmaallista mistään päin katsottuna. He ovat itsekkäitä, haluavat omia kaiken itselleen ja siitä syystä yrittävät nakertaa suomen yhteiskunnan yhtenäisyyttä ja yhteisöllisyyttä.

        Äärioikeisto pelaa jatkuvasti, näköjään pohjattoman tyhmyytensä vuoksi, pietarin trollitehtaan pussiin.

        Veteraanit vetäisivät tuollaisia jästipäitä turpaan. Suomi on vahva ainoastaan yhteisönä. Mutta sitä ei äärioikeisto ymmärrä.

        Big brother ei ole ole politiikkaa.


      • Anonyymi

        Älä inise. Vaarini taisteli tuollaisia pietarintrollitehtaan sekopäitä vastaan ja voitti. Lääkintäkersanttinakin veti vielä niitä teidän haavoittuneitakin rintamalinjojen välistä Suomen puolelle pelastettavaksi, kun te raukat ette uskaltaneet omianne tulla hakemaan pois vaikka äitiään huusivat avuksi.

        Ruotsi otti vastaan suomalaisten kaatuneitten veteraanien lapsia.

        Väitätkö sinä pietarin trollien pussiin pelaava pelle että heidätkin olisi pitänyt potkia pohjanlahteen, ilman minkäänlaista turvaa?

        Ajatellaan että sinä olisit taistellut ja kaatunut ja olisit jättänyt jälkeesi kaksi orpoa. Sanoisitko noille orvoillesi että menkää uimaan pohjanlahteen ja upotkaa sinne, sillä ruotsilla ei ole minkäänlaista velvollisuutta auttaa tuollaisia mamuja?


      • Anonyymi

        Minä en ole poistattanut täältä yhtään mitään. Se hemmetin botti joka täällä valvoo, on poistanut kymmenittäin kommentteja minultakin, vaikka minä sentään olen nk. "poliittisesti korrekti, vihervasemmistohihhuli", joka sinun mukaasi saa sanoa ihan mitä huvittaa ja vielä oikein ylläpidon siunauksella.

        Muuta sanottavaa minulta sinulle ei ole koska et pysty kuin keksimään satuja omasta päästäsi.

        Toivon että sota tulee, ja haluan olla ehdottomasti sinun vieressä katsomassa kuinka sinulla alkaa puntit tutista kun näet mitä siellä tapahtuu oikeasti. Tuommoisilla pelleillä ei ole muuta suurta kuin puheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole poistattanut täältä yhtään mitään. Se hemmetin botti joka täällä valvoo, on poistanut kymmenittäin kommentteja minultakin, vaikka minä sentään olen nk. "poliittisesti korrekti, vihervasemmistohihhuli", joka sinun mukaasi saa sanoa ihan mitä huvittaa ja vielä oikein ylläpidon siunauksella.

        Muuta sanottavaa minulta sinulle ei ole koska et pysty kuin keksimään satuja omasta päästäsi.

        Toivon että sota tulee, ja haluan olla ehdottomasti sinun vieressä katsomassa kuinka sinulla alkaa puntit tutista kun näet mitä siellä tapahtuu oikeasti. Tuommoisilla pelleillä ei ole muuta suurta kuin puheet.

        Sehän tiedetään että te suvakit haluatte sotaa ja siksi ihailettekin musuja jotka osaa vain sotia ja katkoa päitä, toivottavasti saat mitä tilaat. Kukaan fiksu ei toivo sotaa, mutta meistä isänmaallisista on sentään karkoittamaan terroristit ja muut maahantunkeutujat pois kun tarve vaatii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän tiedetään että te suvakit haluatte sotaa ja siksi ihailettekin musuja jotka osaa vain sotia ja katkoa päitä, toivottavasti saat mitä tilaat. Kukaan fiksu ei toivo sotaa, mutta meistä isänmaallisista on sentään karkoittamaan terroristit ja muut maahantunkeutujat pois kun tarve vaatii.

        Milloin teistä on siihen ollut? Täällä on aika paljon roskasakkia, mutta teitä ei näy ikinä missään. Olette jo reippaasti yli kymmenen vuotta väittäneet että karkotatte terroristit ja muut maahantunkeutujat, mutta missä on näyttö?

        Silloin tällöin kun te olette kokoontuneet jossain, on yhteiskunnan turvaksi perustetut poliisit, tai muut vastaavat ryhmät käskeneet teidät suksia pois jaloista sotkemasta.

        Teitä oli esimerkiksi siellä helsingin torilla aika iso lössi kun yksi terroristi päätti pistää hösseliksi ja mitä te teitte. Juoksitte pakoon, ja kyseistä terroristia ei ole ainakaan karkoitettu, vaan vankilassahan hän elelee, mutta ei teidän toimesta.

        Teistä ei ole ollut kuin huudella puskista suureen ääneen, hemmetin nössöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin teistä on siihen ollut? Täällä on aika paljon roskasakkia, mutta teitä ei näy ikinä missään. Olette jo reippaasti yli kymmenen vuotta väittäneet että karkotatte terroristit ja muut maahantunkeutujat, mutta missä on näyttö?

        Silloin tällöin kun te olette kokoontuneet jossain, on yhteiskunnan turvaksi perustetut poliisit, tai muut vastaavat ryhmät käskeneet teidät suksia pois jaloista sotkemasta.

        Teitä oli esimerkiksi siellä helsingin torilla aika iso lössi kun yksi terroristi päätti pistää hösseliksi ja mitä te teitte. Juoksitte pakoon, ja kyseistä terroristia ei ole ainakaan karkoitettu, vaan vankilassahan hän elelee, mutta ei teidän toimesta.

        Teistä ei ole ollut kuin huudella puskista suureen ääneen, hemmetin nössöt.

        Älä nyt valita kun kun itse olette niitä terroristeja tänne haalineet. Ei niistä ole meille uhkaa pitkiin aikoihin, teiltähän ne päitä katkoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt valita kun kun itse olette niitä terroristeja tänne haalineet. Ei niistä ole meille uhkaa pitkiin aikoihin, teiltähän ne päitä katkoo.

        aiotteko vasta sitten reagoida asiaan kun heistä on uhkaa, niin kuin esimerkiksi ruotsissakaan ette ole vieläkään mitään tehneet, kuten ette missään muuallakaan?

        amerikoissakin teillä on muka pitkät perinteet, mutta missä on teot?

        Nössöjä te olette. nyrkkiä puristatte taskussa ja jonkun erkin autotallissa hörpitte olutta ja uhoatte toisillenne, kun ette mihinkään pysty ja sitten menette takaisin kotia nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aiotteko vasta sitten reagoida asiaan kun heistä on uhkaa, niin kuin esimerkiksi ruotsissakaan ette ole vieläkään mitään tehneet, kuten ette missään muuallakaan?

        amerikoissakin teillä on muka pitkät perinteet, mutta missä on teot?

        Nössöjä te olette. nyrkkiä puristatte taskussa ja jonkun erkin autotallissa hörpitte olutta ja uhoatte toisillenne, kun ette mihinkään pysty ja sitten menette takaisin kotia nukkumaan.

        Miksi itket kun kerran itse haluatte nyrkin ja hellan väliin ja päätä lyhyempänä arkkuun. Kuten sanoin, niistä ei ole meille isänmaallisille mitään vaaraa pitkiin aikoihin, te suvakit saatte vain mitä tilatte joten olisit tyytyväinen.


    • Anonyymi

      Ei minua ole Sami häirinnyt yhtään. Eikös se ole ihan asiallinen mies.

      • Anonyymi

        Minä oon alkanu tykkäämään Samista!


      • Anonyymi

        sami on pelkkä epäaito näyttelijä.

        Näyttelee kikkeliään ja pyllistelee paljasta pyllyään kameralle että pääsisi otsikoihin. Unohtakaa jo ne koosteet, sillä niissä ei näytetä mitään ja siellä samia on kohdeltu silkkihansikkain, yrittäen luoda hänestä muka jonkinlaista kasvutarinaa 100% lihansyöjä, natsimiehestä, vapautuneeksi pridemarssijavegaaniksi.

        Kaikki nuo "kasvutarinat" mitä kessu on tehnyt ovat ihan roskaa. Muistatteko viime kaudelta villen. Hän ei marssinut pridemarsseilla koska hänellä oli vakaumus, ettei sellaista tehdä, eikä kannateta. Ville oli luotettava. Mutta sitten kessu, joka esiintyi muka yhtä vakaumuksellisena, vartin päästä kun oli vastustanut prideä, yhtäkkiä "tajusi" muka jotain syvällistä homoseksuaalisuudesta ja vapaudesta. ROSKAA!

        Entäs sitten tämä että lihansyöjä alkoi muka yhtäkkiä vegaaniksi. Hän on töissä lastentarhassa! Siellä ei syödä lihaa, vaan siellä syödään monipuolisesti ihan työnpuolesta, koska lapsille pitää näyttää esimerkkiä! Että sellainen "lihansyöjä". Hän on vetänyt vegaanista ruokaa lastentarhassa käytännössä joka päivä, mutta tottakai se uppoaa teihin ääliöihin!

        Kessu on poliitikko, ja mitä poliitikot tekevät? Valehtelevat aina!


    • Anonyymi

      Miksi Sami syö kynsiä? Ahdistuneisuus ja hermostuineisuus voivat olla syypäänä tähän tapaan, mutta myös huonolla itsetunnolla on tutkijoiden mukaan jonkinlainen vaikutus.

      Tutkijoiden mukaan kynsien pureskelulla on rauhoittava vaikutus. Ihmiset addiktoituvat tähän tapaan muun muassa sisarusten ja vanhempien esimerkin kautta.
      Puolustusvoimissa harrastetaan kynsien syöntiä.

      • Anonyymi

        Monilla on sellainen tapa että syövät kynsiä esim minun perheessäni kolme syö kynsiään paitsi minä.


      • Anonyymi

        Ketäpä normaalia ei ahdostaisi suvakkien ja friikkien keskellä.


    • Anonyymi

      Höpö höpö joku on taas kateellinen😃

      • Anonyymi

        Sami voittoon paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sami voittoon paras.

        Muistakaa nyt sitten kakki pitää Sami mukana ja äänestää!!!! Muuten ei tämän kauden bb: tä enää kiinnosta katsoa!!!!


    • Anonyymi

      Sami on varmasti ihan hyvä työssään, eiköhän senkin työkaverit todista.
      Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe