Rempattu premium-talo

Anonyymi

Ammattilaisen remontoima. Tuomari: Miehen toteuttamissa remonteissa tehdyt ratkaisut eivät antaneet hänestä kuvaa taitavana rakennusalan ammattilaisena. Näitä rötisköjä on koko Suomi täynnä ja tuulipuvut ostaa näitä pää märkänä velkarahalla.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006656676.html

10

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heh, heh, olipa juttu, sääliksi kyllä käy ostajaa.

    • Erikoista kielenkäyttöä tuomarilta. Ei tainnut olla ihan korkeimman oikeuden tuomari, ne kun osaavat vähän paremmin sanansa asetella.

      • Anonyymi

        Tiedän monta esimerkkiä jotka ostaneet viallisen omakotitalon kun ammattimies itse tehnyt, eräässä talossa oli alapohja kokonaan eristämättä ja välikatto myös, täynnä kosteutta ja hometta.
        Kalliita riitoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän monta esimerkkiä jotka ostaneet viallisen omakotitalon kun ammattimies itse tehnyt, eräässä talossa oli alapohja kokonaan eristämättä ja välikatto myös, täynnä kosteutta ja hometta.
        Kalliita riitoja.

        Kaikki omakotitalot ovat viallisia. Itse asiassa, kaikki talot ovat viallisia.

        Kyse on siitä, että tutustuu kohteeseen riittävällä tasolla ennen ostopäätöksen tekemistä. Kohteen viat pitää huomioida hinnassa. Jos ongelma on vääränväriseksi maalattu seinä, sen korjaus maksaa muutaman kympin. Jos vika on vääränlaisissa perustuksissa, korjaus maksaa muutaman sata tonnia...

        Viatonta taloa ei olekaan, mutta useimmat ovat aika vähävikaisia tai ainakin ostaja on tietoinen siitä, mitä suurimmat viat ovat, ennen ostopäätöstä.

        Ja aina on joillakuilla ongelmia. Yleensä ongelmat johtuvat ihmisistä, eivät kohteista. Asuntokaupassa erityisesti on tärkeää, että on kauppakumppanista jonkinnäköinen vainu, että mahdollisissa ongelmatapauksissa ei aleta turhaan tuhlaamaan rahaa oikeuskäsittelyihin (kuluttajariitalautakunta on muuten aika näppärä ja ilmainen taho, jonka puoleen kannattaa ensin kääntyä).


      • Anonyymi

        Rotalta pääsi taas aivopieru ei voi kuin ymmärtää vaikka tämä ymmärtämätön suvakkirotta onkin kiinnostuneempi vain nuorista maahanmuuttajamiehistä.
        Itse olet asettanut itsesi asemaan eli olotilaasi ja sinulla ei ole minkäänlaista koheesia itse alaan ja sen asettamiin vaatimuksiin eli menehän nyt ja nauretaan yhdessä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rotalta pääsi taas aivopieru ei voi kuin ymmärtää vaikka tämä ymmärtämätön suvakkirotta onkin kiinnostuneempi vain nuorista maahanmuuttajamiehistä.
        Itse olet asettanut itsesi asemaan eli olotilaasi ja sinulla ei ole minkäänlaista koheesia itse alaan ja sen asettamiin vaatimuksiin eli menehän nyt ja nauretaan yhdessä!

        Vai ei ole koheesia minulla. Hmm... Viittaatko numerologiaan, vai mitä tarkoitat koheesilla?

        Pätemisyrityksenä vähän heikko. 1/5.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Vai ei ole koheesia minulla. Hmm... Viittaatko numerologiaan, vai mitä tarkoitat koheesilla?

        Pätemisyrityksenä vähän heikko. 1/5.

        Koitahan miettiä vaikka sinulla rotta ei alaleukaa olekaan..
        Olethan sitä kosketuspintaa hakenut toki mutta lähinnä niihin hyysäämiisi tummiin nuorukaisiin.
        Kaikki jotka tilanteesi oivaltavat nauravat sinulle kun itse olet oriointunut omaan alennustilaasi ja itsesi häpäissyt senkin jälkeen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koitahan miettiä vaikka sinulla rotta ei alaleukaa olekaan..
        Olethan sitä kosketuspintaa hakenut toki mutta lähinnä niihin hyysäämiisi tummiin nuorukaisiin.
        Kaikki jotka tilanteesi oivaltavat nauravat sinulle kun itse olet oriointunut omaan alennustilaasi ja itsesi häpäissyt senkin jälkeen..

        Vai että olen minä oriontunut? Mitäs se sellainen on? Joku tuntemattomampi tähtitieteen termi?

        Kannattaisi ehkä jättää suosiolla joko viinan kittaus tai sivistyssanat muille. Kumpikaan ei tunnu sopivan sinulle.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Vai että olen minä oriontunut? Mitäs se sellainen on? Joku tuntemattomampi tähtitieteen termi?

        Kannattaisi ehkä jättää suosiolla joko viinan kittaus tai sivistyssanat muille. Kumpikaan ei tunnu sopivan sinulle.

        Rotta saa itselleen jatketta noiden fantasioidensa kautta,sinänsä ymmärtää kun diagnoosinsa on luettu eli 10cm jatke rotalle ylä ja alapäähän nostaa hänet jo kirjoihin.
        Sairashan mielenkiintonsa on mutta muuthan sen kustantavat.
        Nauretaan yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rotta saa itselleen jatketta noiden fantasioidensa kautta,sinänsä ymmärtää kun diagnoosinsa on luettu eli 10cm jatke rotalle ylä ja alapäähän nostaa hänet jo kirjoihin.
        Sairashan mielenkiintonsa on mutta muuthan sen kustantavat.
        Nauretaan yhdessä.

        Käh,kiitos linkistä.Rotanpoika ja kumppaninsa Kuphtar Mokka ovatkin kuin kaksi Marjattaa
        Ai niin jokohan mm palstalta poistettiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe