Rempattu premium-talo

Anonyymi

Ammattilaisen remontoima. Tuomari: Miehen toteuttamissa remonteissa tehdyt ratkaisut eivät antaneet hänestä kuvaa taitavana rakennusalan ammattilaisena. Näitä rötisköjä on koko Suomi täynnä ja tuulipuvut ostaa näitä pää märkänä velkarahalla.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006656676.html

10

464

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heh, heh, olipa juttu, sääliksi kyllä käy ostajaa.

• Erikoista kielenkäyttöä tuomarilta. Ei tainnut olla ihan korkeimman oikeuden tuomari, ne kun osaavat vähän paremmin sanansa asetella.

• Anonyymi

Tiedän monta esimerkkiä jotka ostaneet viallisen omakotitalon kun ammattimies itse tehnyt, eräässä talossa oli alapohja kokonaan eristämättä ja välikatto myös, täynnä kosteutta ja hometta.
        Kalliita riitoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedän monta esimerkkiä jotka ostaneet viallisen omakotitalon kun ammattimies itse tehnyt, eräässä talossa oli alapohja kokonaan eristämättä ja välikatto myös, täynnä kosteutta ja hometta.
        Kalliita riitoja.

Kaikki omakotitalot ovat viallisia. Itse asiassa, kaikki talot ovat viallisia.

Kyse on siitä, että tutustuu kohteeseen riittävällä tasolla ennen ostopäätöksen tekemistä. Kohteen viat pitää huomioida hinnassa. Jos ongelma on vääränväriseksi maalattu seinä, sen korjaus maksaa muutaman kympin. Jos vika on vääränlaisissa perustuksissa, korjaus maksaa muutaman sata tonnia...

Viatonta taloa ei olekaan, mutta useimmat ovat aika vähävikaisia tai ainakin ostaja on tietoinen siitä, mitä suurimmat viat ovat, ennen ostopäätöstä.

Ja aina on joillakuilla ongelmia. Yleensä ongelmat johtuvat ihmisistä, eivät kohteista. Asuntokaupassa erityisesti on tärkeää, että on kauppakumppanista jonkinnäköinen vainu, että mahdollisissa ongelmatapauksissa ei aleta turhaan tuhlaamaan rahaa oikeuskäsittelyihin (kuluttajariitalautakunta on muuten aika näppärä ja ilmainen taho, jonka puoleen kannattaa ensin kääntyä).

• Anonyymi

Rotalta pääsi taas aivopieru ei voi kuin ymmärtää vaikka tämä ymmärtämätön suvakkirotta onkin kiinnostuneempi vain nuorista maahanmuuttajamiehistä.
        Itse olet asettanut itsesi asemaan eli olotilaasi ja sinulla ei ole minkäänlaista koheesia itse alaan ja sen asettamiin vaatimuksiin eli menehän nyt ja nauretaan yhdessä!

• Anonyymi kirjoitti:

Rotalta pääsi taas aivopieru ei voi kuin ymmärtää vaikka tämä ymmärtämätön suvakkirotta onkin kiinnostuneempi vain nuorista maahanmuuttajamiehistä.
        Itse olet asettanut itsesi asemaan eli olotilaasi ja sinulla ei ole minkäänlaista koheesia itse alaan ja sen asettamiin vaatimuksiin eli menehän nyt ja nauretaan yhdessä!

Vai ei ole koheesia minulla. Hmm... Viittaatko numerologiaan, vai mitä tarkoitat koheesilla?

Pätemisyrityksenä vähän heikko. 1/5.

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Vai ei ole koheesia minulla. Hmm... Viittaatko numerologiaan, vai mitä tarkoitat koheesilla?

Pätemisyrityksenä vähän heikko. 1/5.

Koitahan miettiä vaikka sinulla rotta ei alaleukaa olekaan..
        Olethan sitä kosketuspintaa hakenut toki mutta lähinnä niihin hyysäämiisi tummiin nuorukaisiin.
        Kaikki jotka tilanteesi oivaltavat nauravat sinulle kun itse olet oriointunut omaan alennustilaasi ja itsesi häpäissyt senkin jälkeen..

• Anonyymi kirjoitti:

Koitahan miettiä vaikka sinulla rotta ei alaleukaa olekaan..
        Olethan sitä kosketuspintaa hakenut toki mutta lähinnä niihin hyysäämiisi tummiin nuorukaisiin.
        Kaikki jotka tilanteesi oivaltavat nauravat sinulle kun itse olet oriointunut omaan alennustilaasi ja itsesi häpäissyt senkin jälkeen..

Vai että olen minä oriontunut? Mitäs se sellainen on? Joku tuntemattomampi tähtitieteen termi?

Kannattaisi ehkä jättää suosiolla joko viinan kittaus tai sivistyssanat muille. Kumpikaan ei tunnu sopivan sinulle.

• Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

Vai että olen minä oriontunut? Mitäs se sellainen on? Joku tuntemattomampi tähtitieteen termi?

Kannattaisi ehkä jättää suosiolla joko viinan kittaus tai sivistyssanat muille. Kumpikaan ei tunnu sopivan sinulle.

Rotta saa itselleen jatketta noiden fantasioidensa kautta,sinänsä ymmärtää kun diagnoosinsa on luettu eli 10cm jatke rotalle ylä ja alapäähän nostaa hänet jo kirjoihin.
        Sairashan mielenkiintonsa on mutta muuthan sen kustantavat.
        Nauretaan yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rotta saa itselleen jatketta noiden fantasioidensa kautta,sinänsä ymmärtää kun diagnoosinsa on luettu eli 10cm jatke rotalle ylä ja alapäähän nostaa hänet jo kirjoihin.
        Sairashan mielenkiintonsa on mutta muuthan sen kustantavat.
        Nauretaan yhdessä.

Käh,kiitos linkistä.Rotanpoika ja kumppaninsa Kuphtar Mokka ovatkin kuin kaksi Marjattaa
        Ai niin jokohan mm palstalta poistettiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 71
      547
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe