Karhitie 3 A Kerrostalon Haukkuva Koira
Koira haukkuu joka Sunnuntai koko päivän tauotta. Oletan, että omistajat jättävät sen yksin koko päiväksi joka sunnuntai? Tuo haukkuminen alkaa käydä hermoille, minulla kun on tapana ottaa päiväunia sunnuntaisin kun ei tarvitse töissä käydä sinä päivänä. Se haukkuminen on sanalla sanoen raivostuttavaa, ja tauotonta ja kuuluu aivan selvästi seinän läpi varmaan ties miten moneen taloon! Luulen, että se tulee jostain ylemmästä kerroksesta ja loppuu vasta illalla kun omistajat palaavat mistä lienee.
Tehkää nyt helvetti jotain tuolle koiralle.
Karhitie 3 A Kerrostalon Koira
13
151
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemus vastaavanlaisesta tapauksesta, koira tosin räkytti joka päivä. Omistajan vastaus valitukseen oli; Koira ei hauku, ja jos haukkuu se keskustelee.
- Anonyymi
Koirilla on koirien tavat. Kuten ihmisetkin usein haukkuvat mikä mitäkin, myös koirat haukkuvat, sallikaamme niiden haukkua. Neuvoisin ottamaan ne päikkärit lauantaina kun se koira ei hauku.
- Anonyymi
Kiinassa oli rapeaksi paistettua mopsia, maistui erittäin hyvälle.
- Anonyymi
Koira on omistajansa irtainta omaisuutta. Jos se naulataan tassuistaan lattiaan se on juridisesti omistajansa kiinteää omaisuutta. Oöiko tästä apua ongelmaadi?
- Anonyymi
Karhitiellä tosiaan sunnuntaina vaan nukutaan. Talo hiljenee silloin hetkeksi päivällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karhitiellä tosiaan sunnuntaina vaan nukutaan. Talo hiljenee silloin hetkeksi päivällä.
Haukkuva koira ei pure
- Anonyymi
Mieluummin kuuntelisin kerran viikossa koiran ulvontaa kuin tätä saat anan töminää joka ilta aina puoleen yöhön asti. Ilmeiseti joku urpo nostelee painoja tai muuten urheilee kerrostalossa. Hei urpo: kuntosalit on sitä varten, ei kerrostalo.
- Anonyymi
Kannattaa vaihtaa asuntoa ja ylimpään kerrokseen, pääset ongelmasta eroon.
- Anonyymi
Ilman muuta tämä on oikea paikka tehdä haukkumisesta ilmoitus. Voi pyhä kiesus tätä tyhmyyttä.
- Anonyymi
Eipä sinullakaan älyä näitä olevan sen enempää.
- Anonyymi
Tätä kauttako ajattelin saada koiran hiljaiseksi?
Varsinainen tyhjäpää olet.- Anonyymi
ajattelit
- Anonyymi
Ajattelin? Sieltä varsinainen tyhjäpää huutelee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919