..eli reissu junalla venäjän halki. Onko kellään kokemuksia / infoa aiheesta? Tarkoitus olisi parin vuoden päästä kyseinen matka toteuttaa ja kaikki tieto / vinkit olisivat tervetulleita.
"idän pikajuna"
10
1431
Vastaukset
- tsainik
Sama reissu ollu suunnitelmissa,
tai ainaki haaveena myös mulla.
Katopa matkakertomuksia esim. tuolta:
www.venäjaseura.com/sputnik/kertomus/- kuullut
Nämä ovat kuulopuheita mutta kaveri meni vastaavan reitin pari kesää sitten. Vaikka onkin kokenut reissaaja, hän päivitteli että kärsivällisyyttä/tupakkaa/alkoholia saa ottaa matkaan yllättävän paljon...
kuullut kirjoitti:
Nämä ovat kuulopuheita mutta kaveri meni vastaavan reitin pari kesää sitten. Vaikka onkin kokenut reissaaja, hän päivitteli että kärsivällisyyttä/tupakkaa/alkoholia saa ottaa matkaan yllättävän paljon...
välillä hgi-Pietari-Murmansk, liput saa suomesta, suuntaansa 99€.
Olgalle hyvää matkaa- olga74
marko135kg kirjoitti:
välillä hgi-Pietari-Murmansk, liput saa suomesta, suuntaansa 99€.
Olgalle hyvää matkaaKiitos kiitos. Huomenna siis sibbellä eka pietariin ja sieltä murmanskiin. Alkaa matkakuume kasvaa. Kaveri tos jo samahti, tais ottaa reissusuunnitelma liian koville... Palailen toivottavasti ens viikolla reissukuvien ja muistojen kanssa.
- katja.jkl
olga74 kirjoitti:
Kiitos kiitos. Huomenna siis sibbellä eka pietariin ja sieltä murmanskiin. Alkaa matkakuume kasvaa. Kaveri tos jo samahti, tais ottaa reissusuunnitelma liian koville... Palailen toivottavasti ens viikolla reissukuvien ja muistojen kanssa.
Hauskaa matkaa vaan Olgalle ja muille!
Täytyy odotellessa lukee arkistoja. Oli ihan uus juttu mulle tuossa yläpuolella "Tietoja palstasta" -linkki:
http://keskustelu.suomi24.fi/arkisto/104/4500000000000162/
Ressu tais vetää voiton kisassa :-) katja.jkl kirjoitti:
Hauskaa matkaa vaan Olgalle ja muille!
Täytyy odotellessa lukee arkistoja. Oli ihan uus juttu mulle tuossa yläpuolella "Tietoja palstasta" -linkki:
http://keskustelu.suomi24.fi/arkisto/104/4500000000000162/
Ressu tais vetää voiton kisassa :-)se on meitin esi-iso-isä-ressu
marko135kg kirjoitti:
se on meitin esi-iso-isä-ressu
www.venäjaseura.com/sputnik/kertomus/
ja siitä Pekka Siperiaan!Talvella 2004!
- Ljubov
Moi! Ihan mielettömän siistiä reissua suunnittelet, mutta mihin olet tarkalleen ottaen menossa? Me mentiin viime kesänä Moskovasta Baikaljärvelle, ja siitä sitten Ulan Udeen. Pidemmälle ei päästy, mutta aivan mieletön oli kokemus. Kannattaisi ehkä harkita että ostat junalipun ensin Moskovaan ja vasta täältä eteenpäin. Voi säästyä satoja euroja. Ja Venäjää on hyvä osata, ettei tule ihan yksinäistä. =)
hyvä osata, Olga 74 Murmanski kerotmuksessa ilmeisesti Kemiläinen upseeri oli pyytänyt maistiaista Olgan eväspiirakasta ja soppahan siitä syntyi...
- Rea
Itse innostuin junamatkasta yhdestä lehtijutusta. Traveller ainakin (Peter Pan ?) järjestää ko. matkoja. Pistin kyselyn menemään, jotta koska seuraavan ryhmämatkan järjestävät. Omatoimimatka 7 pv 4 pv Kiinassa Travellerin sivuilla näyttäisi maksavan pyöreät 1300 euroa. Itse sain vinkkejä, että Juna matkan TOP5 hyvä muistaa:
1)Termospullo
2)Muki lusikka/veitsi/haarukka -setti
3)Lämminkuppikeitot
4)Oma tyyny
5)Seikkailumieltä
Rea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372