Elokapina.

Anonyymi

Elokapinan kahelit. Eikö poliisilla ole kunnon vesitykkejä millä oli raivannu nämä päästään sekasin olevat. Nämä on niitä Vihreitä.

22

641

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä ihmettelen sitä miten ne on saanet mielenosoitusluvan istua keskellä katua.
      Vai eikö kaikkien tarttekaan kysellä lupia ja sitten itketään kun poliisisetä pyytää lähtemään.

• Anonyymi

Ohisalo ja Haavisto siunasi mielenosoituksen.

• Anonyymi

Liittyy Jämsään miten?

• Anonyymi

Joo, ei täällä saa puhua kuin sisällis-sodasta/kellotapulin luodinreijistä, sekä Kaipolan paperimiehistä?

• Anonyymi

Missäpäin Jämsää noita Elokapinan tyyppei on häirinny ihmisiä?

• Anonyymi

Tossa kylällä niitä hortoilee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tossa kylällä niitä hortoilee.

Just! ja yksi Elokapinallinen oli "ankka-lammilla" peräti selällään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just! ja yksi Elokapinallinen oli "ankka-lammilla" peräti selällään!

jos se oli rakastelu asennossa.

• Anonyymi

Onneksi ei missään. Nyt kaikki Lauri Tähkä & Elonkerjuu fanit rintamaan

• Anonyymi

Liika vihreys tuota aiheuttanee. Ei ole hyväksi yhteiskunnalle, eikä virkavallalle. Asettuvat lain väärälle puolelle.

• Anonyymi

Kovemmat otteet, nokialaista ylt ympäri, on kansainvälinen konsti saada ymmärrys kondikseen.

• Anonyymi

Ei taida poliisilla olla vesitykkejä. Palokunnalla vain. Olen samaa mieltä kun lehtikuvia katsoo, niin naiset istuu jalat ja kädet ristissä. Vehreys voittakoon.

• Anonyymi

Täysiä pelle hermanneja koko elokapinan poppoo otetaan mallia muualta maailmasta ihan sama homma se black life hömpän kanssa ja lisää kaasua jos ei käskytystä kuunnella aiheuttivat kapinallaan liikenteelle vaaraa ja onhan noilla kakaroilla kapinaa omia vanhempiaan vastaan ja haluavat huomiota olisi pitänyt antaa remmistä niinkuin itse sain aikanaan ja en ole ollut kapinoissa mukana!!

• Anonyymi

Kyllä vaa mielen ilmaisu pitäis sanktioida kuritushuone ragaistuksella, esim, 5 v pakko työtä jossakin korvessa ja seuraavasta kerrasta 10 v ja jos ei ala mennä perille niin siperiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vaa mielen ilmaisu pitäis sanktioida kuritushuone ragaistuksella, esim, 5 v pakko työtä jossakin korvessa ja seuraavasta kerrasta 10 v ja jos ei ala mennä perille niin siperiaan.

Mitähän nuo vesimeloonit (Päältä kiiltäviä ja vihreitä, mutta sisällä punaista mössöä) vielä saavatkaan aikaan? Se kannabista suosiva viherfemakko ainakin on yhteiskunnalle vaarallinen ja pitäisi saada pois valtakunnan politiikasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän nuo vesimeloonit (Päältä kiiltäviä ja vihreitä, mutta sisällä punaista mössöä) vielä saavatkaan aikaan? Se kannabista suosiva viherfemakko ainakin on yhteiskunnalle vaarallinen ja pitäisi saada pois valtakunnan politiikasta.

Samaa mieltä ja niin on suurin osa ajattelevista kansalaisista.

• Anonyymi

Marin ei välitä nitten hullujen touhuista, kun sillä on pelko persees että nämä kahjot lähtee hallituksesta. On se kallista porukkaa elättää.

• Anonyymi

Suomi olis vieläkin venäjän vallan alla, jos kukaan ei olis uskaltanu vastustaa esivaltaa.

• Anonyymi

On aika lapsellista vetää yhtäläisyysmerkkiä vieraasta vallasta vapauttamiseen ja liikenteen kiusaamiseen. Voinko minäkin mennä kadulle tukkeeksi kun tekaisen syyksi vaikkapa rajat auki, ilmastohätätilan tai jonkun vähemmistön oikeudet tai muuta soopaa?

• Anonyymi

Suomi olisi päässyt paljon vähemmällä, jollei kommunisteja olisi ollut. Ei olisi tullut edes 18-kapinaa ja olisi oltu paljon paremmin varustautuneita talvisotaan. Ja kansa yhtenä miehenä noussut Venäjää vastaan. Hertta kuusinen olisi tietenkin voinut istua turvasäilössä.

Ilman punavihreitä kaikki olisi paremmin, punavihreiden ainut tavoite n olla mahdollisimman ilkeä. Sellaisia tulee lapsista, kun niitä ei lapsena hoideta.

• Anonyymi

Mää oon ettinyt uutista Jämsästä. Missä olis elokapinaan liittyvää??? Ei vaan löydy? Milloin tää on tapahtunut? Eiks Jämsän-seutu pysy mukana uutisoinnissa?

• Anonyymi

Tapahtu Jämsässä ja täälä elokapinalaiset tuntuu ite kirjottavan kommentteja.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1433
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      875
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      57
      734
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      710
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      687
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      655
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      643
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      641
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      637
    Aihe