Lummetie sysmä

Anonyymi

Minkälainen alue lummetien ympäristö sysmässä on? Oon katellu kämppää sieltä jos ostais pois pyörimästä :) asiallista kommentointia jookos?

15

1210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rauhallisen oloista siinä leikkipuiston ympäristössä ainakin.

• Anonyymi

Kyllä ne omistus asunnot ovat rauhallisia mutta naapuristossa olevat rivarit ja " ns " sijoitusasunnot ovat toinen juttu !

• Anonyymi

Ihan vaan meinastit pois ostaa pyörimästä, eli olet siis rahamiehiä, jolla on ylimääräistä. Sijoita hemmo eurosi muualle, kuten vaikka pimeään viinaan, kuten kaltaisillasi on tapana. Siis tarkoitan heimoveljilläsi, ei sulla mitään vitun rahaa ole, pummi.

• Anonyymi

Asiaton kommentti, kateus on sairaus!!!!!!!

• Anonyymi

Rahaa saa kun myyn asuntoni.
        Jotenkin kiinnostus maaseutua kohtaan
        Kasvaa kun ikääntyy,mitä pimeään viinaan tulee ni onneks sellasta ei tarvi harrastella.
        Haetaan se viinapullo sieltä alkosta jos jano yllättää 🙂 .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahaa saa kun myyn asuntoni.
        Jotenkin kiinnostus maaseutua kohtaan
        Kasvaa kun ikääntyy,mitä pimeään viinaan tulee ni onneks sellasta ei tarvi harrastella.
        Haetaan se viinapullo sieltä alkosta jos jano yllättää 🙂 .

No tokkopa se viina janoon hyvää on mutta jos päälle juo mummon mehua niin vähän ainikin laimenee paremmin juotavaksi !

• Anonyymi

Täh? Itselläkin olisi varaa ostaa kakkosasunto. Ei se ole mikään ihme, kun tekee työtä.
        Itse taidat olla se pummi.

• Anonyymi

He, he, ajattelin ostaa pois pyörimästä, tyttöystäväänkö koitat vaikutusta tehdä? Saatko edes pankista lainaa?

• Anonyymi

Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi tekstiä? Myyn oman asunnon isosta kaupungista pois,saan siitä asunto rahat sysmään 🙂 en tarvitse lainaa,päinvastoin minulle jää vielä muutama kymppitonni siitä asunto kaupasta. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi tekstiä? Myyn oman asunnon isosta kaupungista pois,saan siitä asunto rahat sysmään 🙂 en tarvitse lainaa,päinvastoin minulle jää vielä muutama kymppitonni siitä asunto kaupasta. 🙂

Sysmästä asunnon ostaminen on hyvä päätös. Sietääkin jäädä useita kymppejä rempparahaa kun isosta kaupungista myyt ja Sysmästä ostat. Tervetuloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isosta kaupungista kun myyt rivarikaksiosi, saat 200-475.000, riippuen alueesta, Sysmästä Lummetieltä saat vastaavankokoisen 30.000 (tosin vaativat täyden remontin) .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isosta kaupungista kun myyt rivarikaksiosi, saat 200-475.000, riippuen alueesta, Sysmästä Lummetieltä saat vastaavankokoisen 30.000 (tosin vaativat täyden remontin) .

Lummetiellä asuneena voin sanoa oli rauhallista asua . Rivitalot väljästi rakennettu isot pihat.Huoneiston väliseinät betonia ulkoseinät 125mm. runko 50mm.kovavilla
        ulkoverhous tiili. Hyvin rakennetut talot , tosin remontteja tulee jo vuosittain.

• Anonyymi

Ja jotkut ymmärtämättömät ottivat tämän avauksen vakavissaan. Kuvastaa tätä seuraavien ÄO:ta. Minä ajattelin ostaa Sysmän pois pyörimästä, kannattaako?

• Anonyymi

Aattelin ostaa Sysmän kunnanviraston pois pyörimästä, onhan se jopa vaarallinen kun pyörii holtittomasti, voi joku jäädä alle. Ihan siis vaan ostaisin hyvää hyvyyttäni, vaikka en sitä tartte, mutta kun rahanmies olen, niin mitä vitun väliä, turvallisuus ennen kaikkea.

• Anonyymi

Rahaton kehuskelee, vaikka köyttä teet ei tule kovin pitkää eikä paksua??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      94
      8421
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      44
      4127
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1926
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1440
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1438
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1169
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1140
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      867
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      842
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      817
    Aihe