Lummetie sysmä

Anonyymi

Minkälainen alue lummetien ympäristö sysmässä on? Oon katellu kämppää sieltä jos ostais pois pyörimästä :) asiallista kommentointia jookos?

15

1319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rauhallisen oloista siinä leikkipuiston ympäristössä ainakin.

    • Anonyymi

      Kyllä ne omistus asunnot ovat rauhallisia mutta naapuristossa olevat rivarit ja " ns " sijoitusasunnot ovat toinen juttu !

    • Anonyymi

      Ihan vaan meinastit pois ostaa pyörimästä, eli olet siis rahamiehiä, jolla on ylimääräistä. Sijoita hemmo eurosi muualle, kuten vaikka pimeään viinaan, kuten kaltaisillasi on tapana. Siis tarkoitan heimoveljilläsi, ei sulla mitään vitun rahaa ole, pummi.

      • Anonyymi

        Asiaton kommentti, kateus on sairaus!!!!!!!


      • Anonyymi

        Rahaa saa kun myyn asuntoni.
        Jotenkin kiinnostus maaseutua kohtaan
        Kasvaa kun ikääntyy,mitä pimeään viinaan tulee ni onneks sellasta ei tarvi harrastella.
        Haetaan se viinapullo sieltä alkosta jos jano yllättää 🙂 .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahaa saa kun myyn asuntoni.
        Jotenkin kiinnostus maaseutua kohtaan
        Kasvaa kun ikääntyy,mitä pimeään viinaan tulee ni onneks sellasta ei tarvi harrastella.
        Haetaan se viinapullo sieltä alkosta jos jano yllättää 🙂 .

        No tokkopa se viina janoon hyvää on mutta jos päälle juo mummon mehua niin vähän ainikin laimenee paremmin juotavaksi !


      • Anonyymi

        Täh? Itselläkin olisi varaa ostaa kakkosasunto. Ei se ole mikään ihme, kun tekee työtä.
        Itse taidat olla se pummi.


    • Anonyymi

      He, he, ajattelin ostaa pois pyörimästä, tyttöystäväänkö koitat vaikutusta tehdä? Saatko edes pankista lainaa?

      • Anonyymi

        Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi tekstiä? Myyn oman asunnon isosta kaupungista pois,saan siitä asunto rahat sysmään 🙂 en tarvitse lainaa,päinvastoin minulle jää vielä muutama kymppitonni siitä asunto kaupasta. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi tekstiä? Myyn oman asunnon isosta kaupungista pois,saan siitä asunto rahat sysmään 🙂 en tarvitse lainaa,päinvastoin minulle jää vielä muutama kymppitonni siitä asunto kaupasta. 🙂

        Sysmästä asunnon ostaminen on hyvä päätös. Sietääkin jäädä useita kymppejä rempparahaa kun isosta kaupungista myyt ja Sysmästä ostat. Tervetuloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi tekstiä? Myyn oman asunnon isosta kaupungista pois,saan siitä asunto rahat sysmään 🙂 en tarvitse lainaa,päinvastoin minulle jää vielä muutama kymppitonni siitä asunto kaupasta. 🙂

        Isosta kaupungista kun myyt rivarikaksiosi, saat 200-475.000, riippuen alueesta, Sysmästä Lummetieltä saat vastaavankokoisen 30.000 (tosin vaativat täyden remontin) .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isosta kaupungista kun myyt rivarikaksiosi, saat 200-475.000, riippuen alueesta, Sysmästä Lummetieltä saat vastaavankokoisen 30.000 (tosin vaativat täyden remontin) .

        Lummetiellä asuneena voin sanoa oli rauhallista asua . Rivitalot väljästi rakennettu isot pihat.Huoneiston väliseinät betonia ulkoseinät 125mm. runko 50mm.kovavilla
        ulkoverhous tiili. Hyvin rakennetut talot , tosin remontteja tulee jo vuosittain.


    • Anonyymi

      Ja jotkut ymmärtämättömät ottivat tämän avauksen vakavissaan. Kuvastaa tätä seuraavien ÄO:ta. Minä ajattelin ostaa Sysmän pois pyörimästä, kannattaako?

    • Anonyymi

      Aattelin ostaa Sysmän kunnanviraston pois pyörimästä, onhan se jopa vaarallinen kun pyörii holtittomasti, voi joku jäädä alle. Ihan siis vaan ostaisin hyvää hyvyyttäni, vaikka en sitä tartte, mutta kun rahanmies olen, niin mitä vitun väliä, turvallisuus ennen kaikkea.

      • Anonyymi

        Rahaton kehuskelee, vaikka köyttä teet ei tule kovin pitkää eikä paksua??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe