Lummetie sysmä

Anonyymi

Minkälainen alue lummetien ympäristö sysmässä on? Oon katellu kämppää sieltä jos ostais pois pyörimästä :) asiallista kommentointia jookos?

15

1232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rauhallisen oloista siinä leikkipuiston ympäristössä ainakin.

• Anonyymi

Kyllä ne omistus asunnot ovat rauhallisia mutta naapuristossa olevat rivarit ja " ns " sijoitusasunnot ovat toinen juttu !

• Anonyymi

Ihan vaan meinastit pois ostaa pyörimästä, eli olet siis rahamiehiä, jolla on ylimääräistä. Sijoita hemmo eurosi muualle, kuten vaikka pimeään viinaan, kuten kaltaisillasi on tapana. Siis tarkoitan heimoveljilläsi, ei sulla mitään vitun rahaa ole, pummi.

• Anonyymi

Asiaton kommentti, kateus on sairaus!!!!!!!

• Anonyymi

Rahaa saa kun myyn asuntoni.
        Jotenkin kiinnostus maaseutua kohtaan
        Kasvaa kun ikääntyy,mitä pimeään viinaan tulee ni onneks sellasta ei tarvi harrastella.
        Haetaan se viinapullo sieltä alkosta jos jano yllättää 🙂 .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahaa saa kun myyn asuntoni.
        Jotenkin kiinnostus maaseutua kohtaan
        Kasvaa kun ikääntyy,mitä pimeään viinaan tulee ni onneks sellasta ei tarvi harrastella.
        Haetaan se viinapullo sieltä alkosta jos jano yllättää 🙂 .

No tokkopa se viina janoon hyvää on mutta jos päälle juo mummon mehua niin vähän ainikin laimenee paremmin juotavaksi !

• Anonyymi

Täh? Itselläkin olisi varaa ostaa kakkosasunto. Ei se ole mikään ihme, kun tekee työtä.
        Itse taidat olla se pummi.

• Anonyymi

He, he, ajattelin ostaa pois pyörimästä, tyttöystäväänkö koitat vaikutusta tehdä? Saatko edes pankista lainaa?

• Anonyymi

Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi tekstiä? Myyn oman asunnon isosta kaupungista pois,saan siitä asunto rahat sysmään 🙂 en tarvitse lainaa,päinvastoin minulle jää vielä muutama kymppitonni siitä asunto kaupasta. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi tekstiä? Myyn oman asunnon isosta kaupungista pois,saan siitä asunto rahat sysmään 🙂 en tarvitse lainaa,päinvastoin minulle jää vielä muutama kymppitonni siitä asunto kaupasta. 🙂

Sysmästä asunnon ostaminen on hyvä päätös. Sietääkin jäädä useita kymppejä rempparahaa kun isosta kaupungista myyt ja Sysmästä ostat. Tervetuloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isosta kaupungista kun myyt rivarikaksiosi, saat 200-475.000, riippuen alueesta, Sysmästä Lummetieltä saat vastaavankokoisen 30.000 (tosin vaativat täyden remontin) .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isosta kaupungista kun myyt rivarikaksiosi, saat 200-475.000, riippuen alueesta, Sysmästä Lummetieltä saat vastaavankokoisen 30.000 (tosin vaativat täyden remontin) .

Lummetiellä asuneena voin sanoa oli rauhallista asua . Rivitalot väljästi rakennettu isot pihat.Huoneiston väliseinät betonia ulkoseinät 125mm. runko 50mm.kovavilla
        ulkoverhous tiili. Hyvin rakennetut talot , tosin remontteja tulee jo vuosittain.

• Anonyymi

Ja jotkut ymmärtämättömät ottivat tämän avauksen vakavissaan. Kuvastaa tätä seuraavien ÄO:ta. Minä ajattelin ostaa Sysmän pois pyörimästä, kannattaako?

• Anonyymi

Aattelin ostaa Sysmän kunnanviraston pois pyörimästä, onhan se jopa vaarallinen kun pyörii holtittomasti, voi joku jäädä alle. Ihan siis vaan ostaisin hyvää hyvyyttäni, vaikka en sitä tartte, mutta kun rahanmies olen, niin mitä vitun väliä, turvallisuus ennen kaikkea.

• Anonyymi

Rahaton kehuskelee, vaikka köyttä teet ei tule kovin pitkää eikä paksua??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      70
      3831
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      88
      3209
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      103
      2483
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      15
      1679
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      74
      1475
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      98
      1354
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      50
      1296
    8. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      55
      1093
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      56
      1050
    10. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1031
    Aihe