Ihan kamalan inhottavaa kun Marko vetää kurkustaan kauheaa räkälimppiä ja sylkee sen maisemiin. Muutenkin ällö tyyppi jokalailla ja tuo nyt kruunaa sen ettei pysty katsomaan jos räkismake on läsnä.
Keuhkotautinen Marko
7
61
Vastaukset
- Anonyymi
Ellan naama on sen näköinen aina kuin nenän alla haisisi pask*, Ellalla on ilkeän näköinen tuijotus, voiko syy olla, kun pallit on rutistettu kasaan, kai se niihin sattuu, ehkä siitä ilme.
- Anonyymi
Ellan ilme esittelykuvassakin sellainen...Tyly "Jos katseella vois tappaa-ilme"
Tuo ilme kertoo henkilöstä varmasti jotain.
Markolla on mustaa nikotiiniräkää keuhkoputket täynnä. Siksi räkii ja köhii.
Voisi mennä vessaan kurlaamaan ja putsaamaan röörejään.
- Anonyymi
Oliko se juuri Marko joka keittiön tasoa siivotessa sylkäisi ja pyyhki pöytää. Herätti tuolla toisaalla intohimoja.
Muutenkin talon touhu on outoa, kaikki vetää röökiä, räkii je menee vaatteet päällä sänkyyn makaamaan. Valittavat kun makkarissa löyhkää paska, eikä ulko-ovea saa pitää auki.
Talossa sohvia ja tuolejakin, miksi makaavat makuuhuoneessa. Aamulla kaksi miestä, makasi päällekkäin, en tiedä saiko kumpikin vai vai toinen.- Anonyymi
Eihän?
- Anonyymi
Merko on ainut MIES talossa, joka osaakin jotain.
- Anonyymi
Marko on mies tunkiolta ja voisi lähteä sinne takaisin.
- Anonyymi
Joelillakin vinkuu hengitys koko ajan, mikähän tauti sillä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513