Sain pakit kun olen liian lihava.

Naapurin komea mies antoi pakit, koska olen liian lihava ja hän ei voi sietää lihavia. Mikä nyt neuvoksi pitäisikö vaan laihduttaa?!

34

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olet oikeasti pyylevä ja se sua haittaa niin laihduta ihmeessä Onhan se muutenkin hyväksi terveydelle.
      Jos taas trollaat ja kiusaat jotain naapuria, niin voit mun puolesta kävellä vaikka junan alle. Kiusaajat on niin out.

• Anonyymi

Eiköhän aloitus ole just siltä junaratapötköttelijältä. Se sama mies, joka uhkasi anonyymeja junan alle kävelyllä jos ei yhteyksiä aleta ottamaan

• Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän aloitus ole just siltä junaratapötköttelijältä. Se sama mies, joka uhkasi anonyymeja junan alle kävelyllä jos ei yhteyksiä aleta ottamaan

Ööööh nyt putosin kärryiltä.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiiä mitä sieki horiset mutta mie en oo huomiota hakenu itsetuhoisuuedella, mutta oon kyllä ollu joskus se joka sellaisesta ihmisestä on huolehtinu!

• Anonyymi
        Pyylevä_Täti kirjoitti:

En tiiä mitä sieki horiset mutta mie en oo huomiota hakenu itsetuhoisuuedella, mutta oon kyllä ollu joskus se joka sellaisesta ihmisestä on huolehtinu!

Jos ei kuulostanut tutulta, niin ei kuulostanut tutulta. Köh.

• Anonyymi

Ei itseään kannata muiden takia alkaa muuttamaan. Pääasia että itse pidät itsestäsi. Asioilla on aina kaksi puolta. Ennen kun olin lihava, niin miehet lähestyi, mutta nyt ei kukaan yritä mitään, kun oon laihempi.

• Anonyymi

Oot siis ruma.

• Anonyymi

OOT YLPEEKS RUVENNA

• Anonyymi

Itse taas oon saanut olla rauhassa miehiltä kun on ollu painoo. Laihana ollessa sitä ukkoa kyllä riitti. AP:lle neuvo: laihdutus kannattaa, ihmissuhteet on kaikin puolin helpompia.

• Anonyymi

Juu jaksaa painaa pitkää päivää ja kerkee ylittää tien ettei jää alle.Nousee paremmin jos lösähtää johki tielle tai jaksavat nostaa.Ei vaiskaan läski on ylivoimaa.

• Anonyymi

Juu älä syö mitää enää paits omppoo ja kurkkua.

• Anonyymi

Mitä vittua haukut ketään. Tiedän että vihjailet mun frendejä. No ei tarvitse ihmetellä sitä että jos joskus yhdessä ollaa iltaa viettämässä siellä ja noin sanot ylipainosta nii luulen että pataa tulee. Lopeta tollanen.ei aikuinen ihminen voi olla noin törkee kuin sinä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vittua haukut ketään. Tiedän että vihjailet mun frendejä. No ei tarvitse ihmetellä sitä että jos joskus yhdessä ollaa iltaa viettämässä siellä ja noin sanot ylipainosta nii luulen että pataa tulee. Lopeta tollanen.ei aikuinen ihminen voi olla noin törkee kuin sinä olet.

Mitä sie horiset? Kelle sie potiset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sie horiset? Kelle sie potiset?

.tiedät että en hyväksy kun pilkkaat ylipainoa. Kaikki mun tutut ja ystävät ja läheiset ihmiset ovat ylipainoisia. Onko he mielestäsi jotenki huonompia kuin ne joilla ei ole ylipainoa. En itsekään ole mikään kevyt. Mutta en siltikään siitä ahdistu vaikka en luonnollisestikaan ole yhtä timmi kuin nuorena ennen lapsia. Ja rehellisesti sanottuna ala vatsaa on erityisen vaikea saada tällä iällä hetkessä kuntoon. Vaikka kuinka urheilee ja minä en edes syö kuin kerran päivässä jotain ja hyvin vähän mutta siltikin niitä kiloja on juurikin vatsan alueella ja sivuilla. Mutta ne lähtee kyllä ajan kanssa. Ja koska minä haluan itselleni vähän lisää kiloja en tietenkään vatsalle mutta muuten haluaisin hiukan enemmän painoa koska aion aloittaa lihaskunnon salilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvää päivää

• Anonyymi

Syväkurkkua ja spermaa sen olla pittää. Mutta pitää tietysti vähän laihtua jo aluksi ennen kuin niitä alkaa saamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syväkurkkua ja spermaa sen olla pittää. Mutta pitää tietysti vähän laihtua jo aluksi ennen kuin niitä alkaa saamaan.

Kuulostaa siltä juttujen perusteella, että sinun kudit on jääny putkeen tukkeeksi

• Anonyymi kirjoitti:

.tiedät että en hyväksy kun pilkkaat ylipainoa. Kaikki mun tutut ja ystävät ja läheiset ihmiset ovat ylipainoisia. Onko he mielestäsi jotenki huonompia kuin ne joilla ei ole ylipainoa. En itsekään ole mikään kevyt. Mutta en siltikään siitä ahdistu vaikka en luonnollisestikaan ole yhtä timmi kuin nuorena ennen lapsia. Ja rehellisesti sanottuna ala vatsaa on erityisen vaikea saada tällä iällä hetkessä kuntoon. Vaikka kuinka urheilee ja minä en edes syö kuin kerran päivässä jotain ja hyvin vähän mutta siltikin niitä kiloja on juurikin vatsan alueella ja sivuilla. Mutta ne lähtee kyllä ajan kanssa. Ja koska minä haluan itselleni vähän lisää kiloja en tietenkään vatsalle mutta muuten haluaisin hiukan enemmän painoa koska aion aloittaa lihaskunnon salilla

Höppänä en mie pilkkaa ylipainoisia ko kiusaan lihavuusmollaajaa. Trollin trollaaja siis.

• Anonyymi
        Pyylevä_Täti kirjoitti:

Höppänä en mie pilkkaa ylipainoisia ko kiusaan lihavuusmollaajaa. Trollin trollaaja siis.

Olisitkin. Sellaisia tarvitaan ja joskus heiluessa saattaa heittää ja pärskyä yli laidan. Näen nikeissäsi pelkkää pahansuopuutta ja paheksun tapojasi mollata toisia ihmisiä

• Anonyymi kirjoitti:

Olisitkin. Sellaisia tarvitaan ja joskus heiluessa saattaa heittää ja pärskyä yli laidan. Näen nikeissäsi pelkkää pahansuopuutta ja paheksun tapojasi mollata toisia ihmisiä

Sulla on nyt aika harhaiset teoriat menossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta toi kiusaaminen. Tiedät että en hyväksy sitä että juttelet niitä nussimis juttuja muiden kanssa. Miks ärsytät minua tahallisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Lopeta toi kiusaaminen. Tiedät että en hyväksy sitä että juttelet niitä nussimis juttuja muiden kanssa. Miks ärsytät minua tahallisesti.

Juu ei saa kiusata ilkiästi. Jos mie kiusaan nii teen sen sillee kivasti.

• Anonyymi

Kosto laihduta itsesi seksikkääksi

• Anonyymi

Laihduttaminen ei ole mikään kosto, vaan hyvä teko itseään ja mahdollisesti myös muita kohtaan jos tyytymättömyys omaan kehoon purkautuu sairaalloisena angstina muita kohtaan. Hölkäten höyröpäisyys pois, on parempi motto kuin, että ole ikikatkera erimallisille

• Anonyymi

Sen verran olet tuosta ns pyylevästä naapuristasi mies kirjoitellut, että siis todella vaikea arvata kuka pykäsi nikin ja mistä syystä

• Kerro teoriasi?

• Pyylevä_Täti kirjoitti:

Kerro teoriasi?

<<... ko kiusaan lihavuusmollaajaa.<<

Jos tunnet tarvetta kiusata ketä tahansa, vaikka kusaajatrollia, luonteessasi on paljon pahempi haitta ja turn off kuin konsanaan ulkonäössäsi.

• kynäM kirjoitti:

<<... ko kiusaan lihavuusmollaajaa.<<

Jos tunnet tarvetta kiusata ketä tahansa, vaikka kusaajatrollia, luonteessasi on paljon pahempi haitta ja turn off kuin konsanaan ulkonäössäsi.

Ok. Sullapa on eritttäin kiintoisa profiili. Meillä on yhteistä enemmän ko arvaatkaan 😉

Onhan kiusaajatrolliki ihminen ja purkaa pahaaoloaan. Olenpa ilkeä 😥

• Anonyymi
        Pyylevä_Täti kirjoitti:

Ok. Sullapa on eritttäin kiintoisa profiili. Meillä on yhteistä enemmän ko arvaatkaan 😉

Voisiko trolli hankkia jo elämän?

• Pyylevä_Täti kirjoitti:

On jo annettu anteeksi. 🌹

Luettiin koulussa Seitsemää veljestä, siis ihan eri kirjaa kuin Lumikki ja seitsemän hyypiötä. Siellä oli tunneilla lievää epäjärjestystä, joten toisiksi viimeisellä oli vielä 2/3 lukematta. Ope sano että "luette sitten loput ensi tunniksi".

Vastasin heti, että en lue. Ope sanoi, että se on luettava. Sanoin, etten lue. Ope sanoi, että se on lu...

Viimeisellä tunnilla heti ennen muita asioita viittasin ja sanoin, etten ole lukenut sitä. Ope sanoi: "No, saat anteeksi, kun noin rehellisesti sen tunnustit."

• Anonyymi kirjoitti:

Voisiko trolli hankkia jo elämän?

Kerro mikä on elämäntarkoitus? Onko huumorikin kielletty nykyisin? Pitääkö vaan apeana paheksua maailman menoa? Kaipaan suurta viisauttasi!

• Anonyymi
        Pyylevä_Täti kirjoitti:

Kerro mikä on elämäntarkoitus? Onko huumorikin kielletty nykyisin? Pitääkö vaan apeana paheksua maailman menoa? Kaipaan suurta viisauttasi!

Ylipainoisten naisten herjaaminen nikin kautta on säälittävää ja patologista puuhaa

• Anonyymi kirjoitti:

Ylipainoisten naisten herjaaminen nikin kautta on säälittävää ja patologista puuhaa

Jaahas et taida olla penaalin terävin kynä. Missä kohtaa oon herjannu ylipainoisia naisia?

• Anonyymi

Minulla on sama ongelma. Ollaan aika samanlaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9444
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2970
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      40
      2736
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2591
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      2005
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1892
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1856
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1399
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1254
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe