Miten päästä tylypahkaan

Anonyymi

Öö joo. Oon nähny tik tokissa näitä nii miten mä ns shiftaan tylypahkaan. Onks se niinku nukkumista? Onks se vaarallista? Mitä jos mä joku herättää mut sen kesken? Voiks mä jäädä jumiin sinne. Mitä mun pitää tehä et voisin shiftaa sinne? Ois kiva jos jotku kertoi koska mua kiinnostaa tää nii paljon.

87

8979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis itekki haluisin kokeilla tota shiftaamista, mutta en todellakaan tiedä miten se käytännössä tapahtuu. Oon yrittäny lukea netistä englanniks joitai ohjeita siihen, mut oon niin huono englannissa, etten ymmärrä paljoakaan niistä ohjeista. Mutta kuitenkin mitä niistä ymmärsin, nii ainakaan jumiin sinne ei voi jäädä, joten luulisin sen olevan nukkumista tai vaan mielikuvitusta. Näin jonkun artikkelin (englanniks) miten shiftata eri tavoilla. Tässä ois siihe linkki jos joku sitä kaipaa :)
      https://geektrippers.com/reality-shifting-hogwarts/

      • Anonyymi

        Käy kattoo . Sh1ft1ng tt


      • Anonyymi

        Sulla on mahdollisuus jäädä sinne jumiin muteise oo ihan100%varma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on mahdollisuus jäädä sinne jumiin muteise oo ihan100%varma

        DR:ÄÄN EI VOI JÄÄDÄ JUMIN, TOISAALTA ON TEORIA ETTÄ JOS KUOLET CR VOIT JÄÄDÄ JUMIIN DR


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        DR:ÄÄN EI VOI JÄÄDÄ JUMIN, TOISAALTA ON TEORIA ETTÄ JOS KUOLET CR VOIT JÄÄDÄ JUMIIN DR

        Mua kiinnostaa, mitä ees tarkottaa dr ja cr et niinku joo tiiän paljon shiftaamisest mut en tiiä noit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kiinnostaa, mitä ees tarkottaa dr ja cr et niinku joo tiiän paljon shiftaamisest mut en tiiä noit

        Dr=haluttu todellisuus. Cr=todellisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on mahdollisuus jäädä sinne jumiin muteise oo ihan100%varma

        ei oo mahollista jäädä jumiin. esim jos hyppäät kalliolta alas nii sillo heräät oikees elämäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on mahdollisuus jäädä sinne jumiin muteise oo ihan100%varma

        se ei oo mahollista jäädä sun omaan dr jumiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        DR:ÄÄN EI VOI JÄÄDÄ JUMIN, TOISAALTA ON TEORIA ETTÄ JOS KUOLET CR VOIT JÄÄDÄ JUMIIN DR

        ethän herää


    • Anonyymi

      Se on periaatteessa nukkumista mutta sä voit itse kontroloida sitä ja sä tiiät olevas unessa ja sä pystyt herätä siitä jonkun tietyn sanan avulla esim

      • Anonyymi

        Mul on käyny sellanen et olin päiväkodissa ja mua ärsytti ni sanoin et tää on unta tää on unta ni sit heräsin ja pystyin hallita sitä


      • Anonyymi

        No ei se nukkumistakaa oikee oo se on niinku mielen siirtymistä pois omasta kehosta ja ulottuvuuden vaihtamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se nukkumistakaa oikee oo se on niinku mielen siirtymistä pois omasta kehosta ja ulottuvuuden vaihtamista

        Se on unta tyhmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on käyny sellanen et olin päiväkodissa ja mua ärsytti ni sanoin et tää on unta tää on unta ni sit heräsin ja pystyin hallita sitä

        se on selkouni. shiftaus ei liity mitenkään uneen. kun shiftaat, siirrät sun tietoisuuden haluttuun todellisuuteen uuteen kehoon. selkounessa voit vaikuttaa unessa tapahtuviin asioihin ja hahmoihin, mut shiftaus on ihan oikealta tuntuva todellisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on unta tyhmä

        lol ei ole, unessa oot alitajunnassa mut shiftaus on tietoisuuden siirtämistä uuteen kehoon haluttuun todellisuuteen


    • Anonyymi

      Sä et voi jäädä jumiin ja sen on turvallista. Se ei oo unta vaan sä vaan siirrät sun tietoisuuden toiseen todellisuuteen. Tiktokista, youtubesta ja pinterestistä löytää paljon eri metodeja mitä voi käyttää shiftaamiseen. Kaikki tieto mikä liikkuu ei kumminkaan oo totta joten älä usko kaikkeen mitä tiktokissa sanotaan. Youtubesta semmonen kanava kun Shimmey Shay on täynnä tietoa shiftauksesta! Jos joku herättää sut sä siirryt mun käsittääkseni vaan takasin tähän todellisuuteen. :)

    • Anonyymi

      Miks mul ei ikinä toimi se niiku joku tuleee kertoo miten sen saa onnistumaan

      • Anonyymi

        se on aika vaikeeta, kannattaa testata eri metodeja, juo paljon vettä, kirjota scripti (ohjeita saa esim. Tt)


      • Anonyymi

        Kokeile eri meteodoeja


      • Anonyymi

        se vaatii paljon harjottelua!


      • Anonyymi

        Mun kaverilla meni joku 4kk onnistua riippuu siitä henkilöstä ja osaako rentoutua ja luottaa siihen


    • Anonyymi

      Onks jollain kokemusta shiftauksesta?

    • Anonyymi

      Juu siis sun pitää scriptaa niinku et miten pääset pois ja tällee mut se myös ihan riippuu henkilöst ja se on henkilökohtasta et millä metodilla pääsee. Se ei oo vaarallista, sinne ei voi jäädä jumiin jos sä scriptaat sen. En oo itekkää oikee hyvä mut jos sulla on tik tok nii mee vaikka seuraa @.sh1ft1ng sillä on paljon vinkkei ja eri meditoi!

      • Anonyymi

        Metodei! Ei meditoi


      • Anonyymi

        Eli sinne siis ei voi jäädä jumiim? Entä jos sen sanan unohtaa millä pääsee pois sieltä?


      • Anonyymi

        Scriptiä ei ole pakko tehdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinne siis ei voi jäädä jumiim? Entä jos sen sanan unohtaa millä pääsee pois sieltä?

        Jos sä unohdat turvasanan nii viimeinen keino tulla pois sieltä on itsemurha, mutta ensin KAIKKI tahto.
        Ja sä voit kirjoittaa scriptiin että et voi unohtaa turvasanaa. :)


    • Anonyymi

      Ei se vaarallista ole! Ite oon shiftannu koko elämäni ku se tulee luonnostaan! Ja ei se EI OLE TAIKUUTTA sä ET OO siellä oikeasti sä ns kuvittelet olevas siellä ja sun mieli johdattaa sut sinne mielikuvituksellisesti! Sä et voi jäädä sinne , koska SÄ ET ole siellä oikeasti sun mieli on siirtynyt sinne. Toivottavasti auttoi ps. anna mielikuvituksen laukata niin pääset tylypahkaan varmasti;)

      • Anonyymi

        Jos joku herättää sinut kesken shiftaamisen mitä tapahtuu?


    • Anonyymi

      siis mä oon kokeillu ja se toimi se oli tosi kivaa ja aika helppoa, siinä pitää tehdä ensiksi metodi ja sitte jtn muuta, mut sinne ei voi jäädä jumiin

    • Anonyymi

      Voitko sä vaan niinkun herätä itsekseen tavalliseen maailmaan vai miten sieltä voi herätä?

      • Anonyymi

        Enpä tiedä haluisin itsekin tietää


      • Anonyymi

        Sä voit kirjottaa itsellesi vaikka jonkun turvasanan jonka avulla pääset pois ;) näin oon monelta kuullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä voit kirjottaa itsellesi vaikka jonkun turvasanan jonka avulla pääset pois ;) näin oon monelta kuullut.

        voiko sen scriptin kirjoittaa suomeks jos on menos hogwartsii ja voiko siihen kirjoittaa vaik et kaikki osaa puhua suomee ku itellä tuntuis turvallisemmalta puhuu suomee ku enkkuu vaik osaan puhuu enkkua pls vastaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voiko sen scriptin kirjoittaa suomeks jos on menos hogwartsii ja voiko siihen kirjoittaa vaik et kaikki osaa puhua suomee ku itellä tuntuis turvallisemmalta puhuu suomee ku enkkuu vaik osaan puhuu enkkua pls vastaa!

        Voit kirjoittaa suomeksi ja voit kirjoittaa että kaikki puhuvat suomea.


      • Anonyymi

        Taputtaa kolme kertaa.


      • Anonyymi

        Voit itse päättä milloin haluat pois voit keksiä itsellesi turvasanan turva liikkeen tai voit päättä kellon ajan milloin haluat herätä kellon ajalla tarkoitan siis cr maailman kelloa


    • Anonyymi

      Sinne ei voi jäädä jumiin tai siis voi mut se on tosi tosi harvinaista! Mutta sulla pitää olla tosi tarkat ja selkeät scriptit!

      • Anonyymi

        Scriptiä ei ole pakko kirjoittaa sinne EI voi jäädä jumiin, on kyllä teoria että jos kuolet cr dr:än aikana niin VOIT jäädä jumiin dr


    • Anonyymi

      Shiftaaminen ei ole hirveän vaarallista. Kannatta keksiä jokin turvasana ennen kun shiftaat. Lasket hitaasti sataan ja silloin shiftaat. Jos haluat tylypahkaan niin kun shiftaat mieti tylypahkaa. jos jäät shiftaukseen jumiin ajattele pois pääsemistä ja ssno turvasana

    • Anonyymi

      Jostain tiktokista luin että sinne ei voi jäädä jumiin mutta jos oikein ymmärsin niin pitää taputtaa kolme kertaa nii pääsee pois en oo siis aivan varma mutta aattelin tänään kokeilla että jos kokeilet niin onnea!

    • Anonyymi

      Siis oon nöhny Tiktokissa noita shiftaus eli todellisuuden vaihtamis Tiktokkeja mutta, mä en oikeen niiku tiiä varsin miten sitä tehään kun halusin kovasti testaa mut en sinäänsä ”uskalla” koska jotenki tuntuu että jään sinne jotenkin jumiin, vaikka sinne ei kyllä voi jäädä mutta tässä pari vinkkiä ja jos sulla on jotain vinkkiä kerro ihmeessä. Eli mun mielestä se menee näin. Sä meet makuu asentoo otat rennosti kai sit päätät sen paikan minne meet sitte sun pitää ajatella että oot hississä, ja sit kun se hissi avautuu nii sitten sä oot siellä eikä se varmaan onnistu ekalla yrityksellä mutta niillä tyypeillä voi olla tunteet kai! Mutta toivottavasti tää autto.

    • Anonyymi

      Mä myös haluisin kokeilla shiftaamista, mutta en uskalla. Mulla olis vielä pari kysymystä:
      Voinko shiftata samaan "maailmaan" kaverini kanssa?
      Voinko tehdä monta eri scriptiä?
      Mitä tapahtuu, jos kuolen tai haavoitun desired realityssäni?
      Voinko shiftata esim. koulussa tunnilla, vai pitääkö mun olla jossain tietyssä asennossa tai paikassa ym.?
      Kiitos jos vastaatte!

      • Anonyymi

        olen kuullut että voit shiftata kaverin kanssa siten että kirjoitatte saman scriptin ja toisenne siihen scriptiin tai jtn. et voi vahingoittua jos kirjotat sen scriptiin. perjaatteessa sä voit shiftata vaikka missä mutta koulussa se voi olla ehkä vähän hankalaa jos on paljon melua.


      • Anonyymi

        -Voit shiftata samaan todellisuuteen kaverinkanssa, jos ootte kirjottanu sen teiän scrtiptiin.
        -En oo varma tästä, mutta toisaalta kun miettii niin miks ei? Luin jostain ettei shiftaamisessa oo sääntöjä.
        -Kannattaa kirjoittaa sun scriptiin, että et voi kuolla tai vahingoittua.
        -Riittää, että se paikka on rauhallinen tai sun mieli on rauhallinen kun yrität shiftata.
        Ja asennolla ei oo väliä, voit olla siinä asennossa missä ite tykkäät. Paitsi, että tietyissä methodeissa on väliä asennolla esim. korppimenetelmässä, mut joo :)


    • Anonyymi

      joo mä yritän samaa

    • Anonyymi

      Siis itekki haluisin shiftata mut en tiiä miten voiks joku kertoo🥴😅

      • Anonyymi

        Ok mä yritän selittää yksinkertasesti. Sun pitää ensin tietää minne shiftaat ja sun pitää tietää tosi tarkasti, että miltä siellä näyttää. Scripti voi auttaa sua, se on sellanen “käsikirjoitus/suunnitelma“ siihen sä kirjotat perusjuttuja itestäs ja siitä maailmasta, esim miltä sä näytät ja ketkä on sun kavereita, perheestä jotain...kannattaa kirjottaa että ei tunne kipua, ei voi kuolla, ja TURVASANA eli joku sana, jonka sanot päästäkses pois. Sen scriptin voi sitten lukea, ennenkuin shiftaa. Jos esim shiftaat Tylypahkaan, sun pitää siinä metodin aikana kuvitella Tylypahkaa, miettiä, mitä kaikkea tekisit siellä. Metodi on siis sellanen “keino“ päästä sinne, helpoin on ehkä raven-metodi jossa sä keskityt tosi paljon ja makaat x-asennossa samalla kun lasket hitaasti sataan, sen aikana sulla saattaa olla jännä tunne, esim kihelmöintiä vartalossa tai puutumista , mutta sä et saa liikkua!!! Sen jälkeen sä “nukahat“ ja heräät dr-maailmastasi. Ennen metodia pitää/kannattaa rentoutua etkä saa ajatella sitä ympäristöä missä oot nyt eikä sun pidä keskittyä sun kehoon. Se ei melkein koskaan onnistu ekalla kerralla joten siihen voi mennä useita kuukausia ennenkuin onnistut. Sun pitää luottaa ittees ja päättää, että sä shiftaat, niin kyllä sä vielä shiftaat. Sun ei kannata yrittää shiftata joka päivä ja joka yö vaan kannattaa pitää parin päivän taukoja. Tässä oli nyt aika paljon asiaa mut esim youtubesta ja tik tokista ja pinterestistä löytyy kaikkee😅 mut kaikkee ei kannata uskoo mitä siellä pyörii..


    • Anonyymi

      Sen tiedän, että se ei ole turvallista, vaan loppuelämän terveysriski!!

      • Anonyymi

        Shiftaaminen on kyllä täysin turvallista ja vaaratonta:Dd en käsitä mistä ton vedit?


      • Anonyymi

        Se on täysin turvallista, eikä ole terveysriski.


    • Anonyymi

      En suosittele shiftaamista! Se on vain terveysriski.Shiftaaminen on käytännössä sitä, että pakotat ittes dissosioimaan eli niinku irtaudut todellisuudesta. Se on vain sun aivojen häiriötila. Jos sä pakot ittes dissosioimaan toistuvasti voit laukaista itelles dissosiaatiohäiriön, eli siitä tulee kontrolloimatonta ja tuut saamaan kohtauksia. Se voi vaikuttaa tulevaisuuteen ja työkykyyn negatiivisesti.

    • Anonyymi

      Se ei oo vaarallista mut siis jos sulla on tt ni siel on semmonen käyttäjä ku shiftingsuom1 ni sillä on ihan hyviä videoita

    • Anonyymi

      Haluaisin testtata mut mua pelottaa et voiko päästä pois ja kaikkia muita kysymyksiä.

    • Anonyymi

      Moikka! Jos hakuut tietää lisää nii käy kattoon ig @draconloitsuja shifting kohokohta :)

    • Anonyymi

      Kannattaa katsoa tiktokista tällänen käyttäjä kuin . Sh1ft1ng. Sillä on paljon eri metodeista. Mutta käytännössä voi vaikka mennä tähti asentoon ja laskea sataan ja siis shiftaus on vähän niinkuin uni.

    • Anonyymi

      Eli niinku miten shiftataan oon nähnyt tik tokissa ja mäkin haluisin shiftata niin sekin ihmetyttää että voiko sinne jäädä jumiin?

    • Anonyymi

      Joo kanttii kattoo tik tokista noita shiftaus videoita, koska ite oon saanu hyvii vinkkei niistä:)

    • Anonyymi

      Haluisin shiftata mut mua pelottaa joten tässä on muutama kysymys tästä aiheesta
      1. Mihin sä kirjotat ne asiat käykö esim joku vihko vai häh
      2. Mitä jos sä et oo kirjoittanut että klooni tekis sun arkipäiväisen asiat tai et oo kirjoittanut että herää shiftauksesta niin oonko mä silloin kuollut
      3. Jos oot kirjoittanut kaikki samat asiat kaverin kanssa ja menet shiftaukseen silleen että pidät kaverin kädestä kiinni niin oot sä sit kaverin kanssa siellä tylypahkassa
      4. Mitä jos oot unohtanut sen sanan jolla pääset pois mitä sitten tapahtuu
      5.mutta jos mua kiikutetaan ja oon edelleen shiftauksessa niin herääkö mä edes silloin ja sanotko sä siinä unessa sit sen sanan jolla pääset pois

      • Anonyymi

        oon vähä myöhäs salee mut vastaan näihi nyt silti :)
        -vihko käy, ite kirjotin sen vaa puhlimen muistioo
        -en ihan ymmärtäny tätä kysymust mut et kuole sit ku heräät jos sitä tarkotit?
        -en oo iha varma ryhmä shiftaamisest mut jos ny muistan oikei nii pitää ainaki laittaa scriptii samat jutut ja varmaa myös kirjottaa se et sun kaveriki tulee sinne ja joku kans suositteli et voi laittaa scriptii et ennen ku pääsette sinne minne yritätte shiftaa nii meette sellaseen waiting roomiin ja tapaatte toisenne siel et tiedätte et molemmat on onnistunu. En usko et teijän tarvii pitää käsist kii
        -en oo iha varma mut kai tarvii vaa ajatel tarpeeks et se mis oot ei oo todelline paikka. ite laitoin mun scriptii et mun turvasana on pienellä kirjotettuna mun kädessä eikä voi kuluu pois. kannattaa myös laittaa scriptii joku liike jonka avul pääset pois jos unohat sun turvasanan.
        -en oo iha varma mut sun ei kai tarvii sanoo sun turvasanaa vaan heräät heti. jos ees heräät kosk ethän se välttämät herää jos sua liikutetaa vaa vähä


    • Anonyymi

      Miten se scripti tehään että kirjotetaanko vaa johonki paperille vireen ne jutut vai hä?

      • Anonyymi

        oon vähä myöhäs mut sen voi kirjottaa esim. paperille tai puhelimelle, sil ei pitäis olla välii


    • Anonyymi

      Sinne voi jäädä jumiin mutta ei pitäis sillä on semmonen tunnussana esim:kissa sen kannattaa olla sellanen jota ssä et tuu käyttään paljon. Sen ei pitäis olla vaarallista jos kirjoittaa yhteen lappuun sellain

      • Anonyymi

        DR:ÄÄN EI VOI JÄÄDÄ JUMIIN YMMÄRTÄKÄÄ


    • Anonyymi

      Sulle tulee klooni sun oikeeseen maailmaan sitten jos siftaat.

    • Anonyymi

      Se on toiseen universumin siirtymistä sun sielun kans ja SE EI OLE UNTA. Maailma voi olla minkätahansa lainen ei oo mitään mitä niinku ei vois olla ja kyllä sen sanon että en jaksa kertoo enempää mut se ei OLE UNTA

    • Anonyymi

      Siis onko se nyt vaarallista vai ei?! Voisiko joku jolla on varmaa tietoa tästä vastata ei yhden tik tokin perusteella.

      • Anonyymi

        EI OLE VAARALLISTA!!:Dd shiftaaminen on täysin turvallista ja sä et voi jäädä jumiin:)


      • Anonyymi

        se ei oo vaarallista mut jos oon käsittäny oikein nii jos sitä tekee jatkuvasti nii voi saada kai jonku dissosiaatiohäiriön jossa mun tietääkseni sist tuntuu et sä et oo täs todellisuudes ja sust tuntuu et oot vähä niinku irtautunu MUT saatan olla väärässäki enkä oo perehtyny tähän sen enempää


    • Anonyymi

      Siftaaminen on meditaation muoto, jossa ihminen ns. ”vajoaa alitajuntaansa”. Tila muistuttaa selkounta, eikä mitään maagista ”todellisuuden vaihtamista” tapahdu. Asiat, mitä koet ja näet ovat mielikuvituksesi tuotetta, et voi jäädä jumiin eikä haavemaailmasi tapahtumat vaikuta oikeaan elämään.
      Suosittelen olemaan uskomatta kaikkea, mitä Tik Tokissa näkee. Emme ole suuren tieteellisen, rinnakkaistodellisuusteorian todistavan asian äärellä, vaan oman alitajuntamme syövereissä. :)

    • Anonyymi

      Sinä et voi jäädä sun unelmamaailmaan jumiin, mutta jos joku yrittää keskeyttää tai herättää sinua kesken shiftaamisen, se ei onnistu, joten suosittelen kaikkia shiftaamaan yöllä. Siitäkin syystä, että silloin on paljon vähemmän häiriötekijöitä.
      Mulla itelläni on turvasanana "Kuulla on kaksi puolta" ja lisäksi olen kirjoittanut scriptiini että maailmaani ei voi jäädä jumiin. :)

      • Anonyymi

        Kokemuksella sinut voidaan herättää kesken siftaamisen. Ei se ole selkounta ihmeellisempi tila.


    • Anonyymi

      Joutuuko kirjoittamaan aina uudet skriptit?

    • Anonyymi

      Et voi jäädä jumiin,ei oo vaarallista sun kannattaa ettii tik tokista shifting Suomi siellä on yks tosi hyvä kt joka auttaa sua tietää melkein kaiken! Mut kato sen kaikki tik tokit ennen kun alat shiftaa

    • Anonyymi

      Mut mitä mulle tapahtuu jos en pääse pois voinko mä kuolla oikeessa elämässävoiko mulle tulla nälkä kun olen shiftissä

    • Anonyymi

      En tiedä siis mut opiskelen tylypahkaa nyt ja läksyt on ok vielä. Luuta on ja noidankattila ja hattu ja viitta ja Hogwarts paitoja sekä sukkia. On loitsujen käsikirja 1,taikaliemet ja- juomat, taikakasvit ja- sienet. Oon valmis v.i.p kokeisiin odotan innolla koska mun lempi asiat on:
      Taikuus,kissat, lukeminen ,kirjoittaminen ja piirtäminen. Rakastan piirtämistä ja KISSOJA!
      Mulla on tottakai oma sauva se on mäntyä. Aion olla isona kirjailija palataan aiheeseen eli kyllä iso Britanniassa on joku Harry Potter paikka jossa on vissiin viistokoja ja tylyaho joku on myös vuoristorata josta näkee sen koulun en oo käyny siellä.

    • Anonyymi

      Sinne ei voi jäädä jumiin, sitä ennen kannattaa tehä Scripti, eli käsikirjoitus, jossa on tietoja sun versiosta siellä, sun läheisistä, siitä paikasta mihin shiftaat, sun kloonista siellä, eli mitä siellä teet ja ennen kaikkea säännöt esim. Ei voi kuolla. Ei tunne kipua. Ei unohda turvasanaa. Turvasana on sana, jonka voit sanoa kun kun haluut päästä pois sun DRrästä, eli sun halutusta todellisuudesta; sieltä mihin shiftasit. Se ei kannata olla semmonen sana jota käyttää usein, ettei vahingossa shiftaa itteään takas CR eli nykyiseen todellisuuteen. Sä voit shiftata myös esim. Tylypahkaan tai muihin valmiisiin todellisuuksiin, niihinkin kannattaa scriptata Klooni. Shiftaaminen on täysin turvallista ja hauskaa. Shiftata on helpoin eri metodien avulla. Mun lemppari on korppimetodi eli raven method: Mee meritähtiasentoon, tai niin että sun raajat ei osu toisiinsa. Sitte ala laskeemaan 0-100 rauhassa ja mieti välillä kannustavia lauseita kuten "shiftaaminen on helppoa" "minä pystyn tähän" yms. HUOM! ÄLÄ VAIHDA ASENTOA TAI LIIKU, MUUTEN PITÄÄ ALOTTAA ALUSTA! Sitten vaan anna ittes nukahtaa, ja sun "unessa" sun pitäis herätä sun DR eli sun halutussa todellisuudessa. Metodeja on myös lukuisia muita ja niitä löytää esim. Tiktokissa suomenkielellä ja monella muullakin kielellä, jos hakee "Shiftaaminen" tai "Shiftausmetodit" Shiftaaminen onnistuu harvoin ekalla kerralla, monilla vasta kuukausien epäonnistumisen jälkeen. Älä kuitenkaan lannistu, mitä enemmän yrität, sitä lähempänä oot onnistumista ja sun DR💖🔮

    • Anonyymi

      Ei oo vaarallista

    • Anonyymi

      1. shiftaaminen ei oo unta. en osaa tätä oikein suomeksi selittää, mut shiftaamisessa sä siirrät sun tietoisuutes toiseen todellisuuteen. et siirrä sun kehoa, etkä mitään muutakaan tästä todellisuudesta. ainut asia mikä siirtyy on sun tietoisuus. ihan sama mihin paikkaan shiftaat, ihmiset siellä on yhtä aitoja kun täälläkin ja niillä on tunteet.
      2. jos shiftaat kun nukut ja joku tulee herättämään sut, et palaa tähän todellisuuteen. sä oot siellä siihen asti kunnes haluat, ja kun haluat palata tänne, oot luultavasti scriptannut turvasanan tai -liikkeen yms, jonka tekemällä pääset takas tänne.
      3. tää on vähän lisäystä vielä kakkoskohtaan. sä et oo pelkästään tää keho. sä oot sun oma tietoisuus ja sillä on rajattomat mahdollisuudet, voit mennä mihin todellisuuteen haluat, sillä ei oo mitään rajaa. sillä välin kun oot shiftannut, et oo mitenkään ”koomassa”, etteikö suhun sais mitään kontaktia, vaan sun kehos toimii täysin normaalisti ja käyttäytyy täysin samalla tavalla kuin säkin käyttäytyisit. monet käyttää tästä sanaa ”klooni”, joka on mun mielestä vähän harhaanjohtava. se ei oo sun ”klooni”, se on vaan sun keho tässä todellisuudessa. sun kloonis ei tiedä, että sä oot shiftannut, eli se ei voi esim. kertoa muille siitä.

      mä ite oon nyt yrittänyt shiftata melkein vuoden. en oo vielä onnistunut, mutta oon päässyt tosi lähelle. oon tosin pitänyt aina välillä taukoja, ihan vaan että saan motivaation takaisin. tää on mun mielestä ihan super mielenkiintonen asia ja mielelläni opin lisää.

      • Anonyymi

        vielä tähän niille, jotka tulee väittämään ettei shiftaaminen ole unta enempää, niin tätähän on tuhansia vuosia harjoitettu useissa uskonnoissa ja on tieteellisesti todistettu :D


    • Anonyymi

      Mä en ymmärrä ite ainakaa tääl kenenkää puheist mitään joten suosittelen vaa kysyy joltai luotettavalt aikuiselt ettei tapahu ny mitää ett joku heittää henkensä tai mitää! Ennenku tekee mitää nii ei saa pelätä sitä! Älä kokeile jos sua pelottaa tai et ymmärrä täysin kaikkea! Sen pitää tuntuu sun mielest kivalle ja hyvälle eikä ahistavalle ja pelottavalle! Toivon ett kaikil menee hyvin!

      Lämpimin terkuin Anonyymi<3

    • Anonyymi

      Se ei ole vaarallista ja sinne ei voi jäädä jumiin. Ja joa haluit shiftata sun pitää valita joku metodi esim tyyny metodi. Ja se ei ole nukkymista. Jos sua yritetään herättää kesken kaiken niin et herää ellet oo scriptannut että heräät jos sua yritetään herättää. Sä et pysty jäädä jumiin sinne. Ja siis jos haluut sfitaa sun kannattaa ottaa joku helppo metodi esim estelle- ja hissi- ja tyyny metodi. Ja sun pitää vaan uskoo itteesi.

    • Anonyymi

      mustki ois kiva tietää

    • Anonyymi

      mua taas vähän ihmetyttää et jos on kello soittamassa ja on dr niin heräätkö ja oot sillee ihan normisti cr

    • Anonyymi

      pliis help. haluisin shiftata mut en tiiä miten, en oo viel kokeillu, enkä oo varma minne haluun mut haluun varmistaa pari juttuu ennen sitä. eli jos ymmärsin oikein sinne ei voi jäädä jumiin, se on mielikuvitusta ym, mut tik tokista ymmärsin et sä teet metodin ja nukahdat ja heräät sun dr, et pitääks siinä nukahtaa vai ei. pahoittelut huonoskikirjotetusta viestitä mut voiks joku jol on kokemust antaa jotai infoo tai vinkkei?

      • Anonyymi

        Riippuu metodista. Joihinkin metodeihin kuuluu nukahtaminen mut ei kaikkiin


    • Anonyymi

      Vitun hasut, et siirrä kehoasi toiseen todellisuuteen, etkä jää jumiin koska se tapahtuu sun mielessä. Ei ole unta eikä selkounta mutta et sä sun mieltä siirrä toiseen todellisuuteen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe