näyttävät miehiltä,pukeutuvat kuin miehet tsm.Toiset lesbot taasen naismaisia.
Minkä takia jotkut lesbot ovat miesmäisiä?
19
737
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi jotkut ihmiset ovat ääliöitä, kirjoittelevat lesbopalstalle kuin miehet tsm.Toiset ihmiset taasen pitävät huolta vain omista asioistaan...?
- Anonyymi
Miksi jotkut hetero miehet ovat lyhyitä ja rumia?
- Anonyymi
Miksi jotkut lesbot on niin kuumia ett väristykset käy läpi kehon.😉
- Anonyymi
Näin viime viikolla niin kuuman butchin et ihan primitiivireaktiona meinasin juosta perään ja heittäytyä kaulaan... ja yleisesti ottaen pidän enemmänkin femmeist enkä todellakaan käyttäydy noin. Mut hänes oli sitä jotain roppakaupalla! Luulenpa et ei tarvi hänen olla seuraa vailla jos ei itse niin halua 🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin viime viikolla niin kuuman butchin et ihan primitiivireaktiona meinasin juosta perään ja heittäytyä kaulaan... ja yleisesti ottaen pidän enemmänkin femmeist enkä todellakaan käyttäydy noin. Mut hänes oli sitä jotain roppakaupalla! Luulenpa et ei tarvi hänen olla seuraa vailla jos ei itse niin halua 🤪
😂 Missä kaupungissa?
- Anonyymi
Joku näkee silmillään ja kysyy "Miksi?"
Toinen näkee mielessään ja toteaa: "Miksipä ei!" - Anonyymi
Vastasit itse itsellesi.
- Anonyymi
Miksi joku toinen on ihonväriltään valkoinen tai vähän tummempi yms. Miksi joku käyttää korkkareita, miksi jollakin on vihreä auto, miksi joku .....???? Plaah !!! Annetaan kuulkaa kaikkien kukkien kukkia kukkia vaan ❤❤❤ !!! ☺😀😜
- Anonyymi
Hear hear
- Anonyymi
Miesmäiset lesbot on mun kohdalla out, mutta ihanan poikamaiset, melkein androgyynit tytöt ehdottomasti in ... Lyhyt tukka ja sporttinen vartalo, ehdottomasti ei tatuointeja, ja kaunis hymy - ne saa mut syttymään :)))))
- Anonyymi
Onnistutko iskee tollasia naisia? 😄 Minkä tyyppinen oot ite?
- Anonyymi
Antakaa ihmisten olla sellaisia kun ovat
- Anonyymi
Niin, miksi joku on lyhyt tai tumma, kun ihminen ei sitä itse päätä. Ja jokainen saa todellakin olla sellainen kuin on, kukaan ei ole sitä kieltämässä. Tulee vaan tunne, että tässä on jotain outoa, kun aina jos joku kysyy miksi joku lesbo on miehekäs kukaan ei vastaan vaan kysyjä haukutaan maanrakoon.
- Anonyymi
Varokaa joutumasta miesmäisen lesbon kanssa samaan työyhteisöön. Varoitus on heteromiehille , lesbo pitää reviiristä kiinni ja alkaa heti painostamaan saadakseen miehen ulos.
- Anonyymi
Tämä on lesbojen, ei heteromiesten palsta :) Itse nauttisin suuresti jos työpaikalta löytyisi kuuma butch!
- Anonyymi
Antaa kaikkien olla sellaisia kun ovat. 🤩
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940