Minkä takia jotkut lesbot ovat miesmäisiä?

Anonyymi

näyttävät miehiltä,pukeutuvat kuin miehet tsm.Toiset lesbot taasen naismaisia.

19

841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi jotkut ihmiset ovat ääliöitä, kirjoittelevat lesbopalstalle kuin miehet tsm.Toiset ihmiset taasen pitävät huolta vain omista asioistaan...?

• Anonyymi

Miksi jotkut hetero miehet ovat lyhyitä ja rumia?

• Anonyymi

Miksi jotkut lesbot on niin kuumia ett väristykset käy läpi kehon.😉

• Anonyymi

Näin viime viikolla niin kuuman butchin et ihan primitiivireaktiona meinasin juosta perään ja heittäytyä kaulaan... ja yleisesti ottaen pidän enemmänkin femmeist enkä todellakaan käyttäydy noin. Mut hänes oli sitä jotain roppakaupalla! Luulenpa et ei tarvi hänen olla seuraa vailla jos ei itse niin halua 🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin viime viikolla niin kuuman butchin et ihan primitiivireaktiona meinasin juosta perään ja heittäytyä kaulaan... ja yleisesti ottaen pidän enemmänkin femmeist enkä todellakaan käyttäydy noin. Mut hänes oli sitä jotain roppakaupalla! Luulenpa et ei tarvi hänen olla seuraa vailla jos ei itse niin halua 🤪

😂 Missä kaupungissa?

• Anonyymi

Joku näkee silmillään ja kysyy "Miksi?"
      Toinen näkee mielessään ja toteaa: "Miksipä ei!"

• Anonyymi

Vastasit itse itsellesi.

• Anonyymi

Miksi joku toinen on ihonväriltään valkoinen tai vähän tummempi yms. Miksi joku käyttää korkkareita, miksi jollakin on vihreä auto, miksi joku .....???? Plaah !!! Annetaan kuulkaa kaikkien kukkien kukkia kukkia vaan ❤❤❤ !!! ☺😀😜

• Anonyymi

Hear hear

• Anonyymi

Miesmäiset lesbot on mun kohdalla out, mutta ihanan poikamaiset, melkein androgyynit tytöt ehdottomasti in ... Lyhyt tukka ja sporttinen vartalo, ehdottomasti ei tatuointeja, ja kaunis hymy - ne saa mut syttymään :)))))

• Anonyymi

Onnistutko iskee tollasia naisia? 😄 Minkä tyyppinen oot ite?

• Anonyymi

Antakaa ihmisten olla sellaisia kun ovat

• Anonyymi

Niin, miksi joku on lyhyt tai tumma, kun ihminen ei sitä itse päätä. Ja jokainen saa todellakin olla sellainen kuin on, kukaan ei ole sitä kieltämässä. Tulee vaan tunne, että tässä on jotain outoa, kun aina jos joku kysyy miksi joku lesbo on miehekäs kukaan ei vastaan vaan kysyjä haukutaan maanrakoon.

• Anonyymi

Varokaa joutumasta miesmäisen lesbon kanssa samaan työyhteisöön. Varoitus on heteromiehille , lesbo pitää reviiristä kiinni ja alkaa heti painostamaan saadakseen miehen ulos.

• Anonyymi

Tämä on lesbojen, ei heteromiesten palsta :) Itse nauttisin suuresti jos työpaikalta löytyisi kuuma butch!

• Anonyymi

Antaa kaikkien olla sellaisia kun ovat. 🤩

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3083
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      42
      2719
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1523
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1261
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      41
      1026
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      126
      922
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      33
      839
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      673
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      60
      631
    Aihe