2009 farkku mondeossa sadekelillä repsikan ja saman puolen takapenkin jalkatilat aivan märkänä. Mistähän lähtisi etsimään vikaa seuraavaksi, kun Ilmanottoaukosta sen ei mielestäni pitäisi tulla. Vettä on Siis ihan merkittävästi. Oven tiivisteet? Tuulilasin tiivisteet?
Vastaukset 1
- Anonyymi
Vika todennäköisesti ovipahvissa. Voi tarkistaa sen niin, että avaa ovi auki ja kaada vettä esim. kastelukannulla ovi-ikkunaan. Vettä pitäis valua vain pois oven alareunan aukoista, mutta jos vettä tulee myös oven verhoilun välistä, on oven sisällä oleva muovikalvo rikki.
Tuossa mallissa taitaa olla jo kylläkin paksumpi suojalevy estämässä oven sisään tulevan veden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512