Kyllä tuo roope vain jaksaa puhua pahaa ihmisistä heidän selkänsä takana! Kuvottava ihminen!
Tänäkin yönä roope alkoi puhumaan pahaa kristiinasta, ja veti siihen sitten mukaan artun. Hän vihjailee jatkuvasti siitä kuinka hän ei ole enää mökkiläinen, eli käytännössä juonittelee. Tänä yönä oli juonitteluissa mukana marko ja sami.
Ja vasta viime yönä oli roopen pahanpuhumisen kohteena sami! Nyt sami olikin sitten roopen ylin ja paras ystävä!
Roope väittää jatkuvasti kuinka muut pelaavat, mutta käytännössä tuo seläntakana juonittelu on roopen pelaamista.
Ella on jatkuvasti piikitellyt kristiinaa, ja roope nyt yöllä säesti, asettaen ellaa hyvään valoon, mm, väittäen että kristiinalla kiristyy heti tunnelma kun ella tulee paikalle.
Onko se mikään ihme että kristiina käy varovaiseksi, kun käytännössä koko talo on kristiinaa vastaan ja kaksi heistä vielä kiusaa häntä sen minkä ehtii, eli roope ja ella!
Jaksaa läyhää
4
170
Vastaukset 4
- Anonyymi
Sehän on homppeleiden homma juoruta ja panettelua ,kuka noista tykkää ?Ei muuta kuin ulos.
- Anonyymi
Timokin on homppeli mutta tosi fiksu mies.
Roope ja Ella vois painua ulos kiireesti. - Anonyymi
Roope on tänään päivällä juonitellut mm. paulan kanssa, heittänyt mm. sellaista juttua että "Tätä ei varmaan sais sanoo..... mutta eihän se ole juonittelua jos ei sano suoraan? Kenen kanssa lähtisit BB:n jälkeen baariin?" Ja sitten roope on luetellut nimiä.
Hän on kysynyt tuota kaikilta muilta paitsi kristiinalta.
Aikaisemmilla kausilla juonittelusta rankaistiin ankarasti. Nyt kuitenkin, jälleen kerran, koosteessa yritettiin esittää markon, samin, ja roopen läyhäämistä positiivisessa valossa! Roope on rikkonut juonittelusääntöä jo kerran niin että siitä rankaistiin, ja välittömästi samana yönä, kun rankaisu oli päättynyt, roope päätyi juonittelemaan ja rikkomaan sääntöjä niin että BB siitä jo sanoi että "rikot sääntöjä, lopeta heti" (mitä ei kuitenkaan, yllätys yllätys, koosteessa näytetty!) Ja nyt sitten tänään hän juonittelee kristiinaa vastaan, rikkoen jo kolmannen kerran sääntöä.
Olin yllättynyt että viime yön läyhääminen näytettiin, mutta sekin oli oikein musiikin säestyksellä yritetty kääntää positiiviseksi läyhääjiä kohtaan!
Jos BB toimisi oikein, Roope poistettaisiin talosta kolmen SELKEÄN juonittelurikkomuksen jälkeen. Mutta BB ei toimi koskaan oikein ja rehellisesti äänestäjiä kohtaan, vaan nyt se on suojelemassa ja suosimassa kahta asukasta, eli samia ja roopea ja leikkaa koosteeseen ihan mitä sattuu, koska tietää että suurin osa äänestäjistä ei 247:aa katso. - Anonyymi
Marko haukku Krisseä eniten. Vois painua ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta843606Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4021335Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty381014Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72883Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä203838Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s285785Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22740Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33651Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen21647Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan35608