Haluan kuolla

En jaksa enää.
Ei oo kunnolla kavereita.
En oo hyvä missään
Kukaan ei rakasta.
Koulusta ei saa tukea opiskeluun.
Ihmiset nauravat ulkonäölleni.
Ahdistus kasvaa.
Kiusaamis kokemukset nousevat mieleen.
En pääse korkeakouluun, vaikka yrittäisinkin.
Olen tyhmä/ lahjaton.
Kuolema odottaa minua....

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet korkeakouluun asti pyrkimässä? Ohjaamosta saa apua siihen, että pääset sinne ja heiltä löytyy palveluita myös auttamaan tämänhetkiseen omaan tilanteeseesi ja maailmantilanteeseen.
      Nyt on kaikki ihan sekaisin ja se ahdistaa vielä lisää. Minäkin olen jo tosi vanha mutta jouduin pyytämään tuollaisesta paikasta apua tähän elämään. Siksi suosittelen useammalle, koska itse vain pitkitin turhaan liian pitkään ja sitten vasta menin Ohjaamoon.
      Siellä on tarkoitus löytää sinulle sopiva reitti päämäärääsi ja elämääsi kun kaikki ihmiset ei vain ole samanlaisia, vaikka nämä tehdyt systeemit halusi ihmisten olevan sellasisia.

      • Onko enää mitään väliä?! Ainoa haave minkä aion toteuttaa on korkeakoulutus. Nyt sekin katoaa kun itsetunto on laskenut. Elämälläni ei ole mitään väliä ja joskus pohdin miksi en ole jo kuollut.


      • Anonyymi
        TurhaPaska kirjoitti:

        Onko enää mitään väliä?! Ainoa haave minkä aion toteuttaa on korkeakoulutus. Nyt sekin katoaa kun itsetunto on laskenut. Elämälläni ei ole mitään väliä ja joskus pohdin miksi en ole jo kuollut.

        Annoin paikan missä heidän kovin ammattitaito on juuri tuossa koulutuksessa. Nyt se on sinusta itsestäsi kiinni, että jos oikeasti haluat sen korkeakoulutuksen niin tartut avusta kiinni ja prkl sitä kohti.
        Todista minulle haaveesi! Tällä hetkellä en nimittäin usko, että se on sinun haaveesi, koska et lähtenyt yhtään sitä haavetta kohti. Ei täällä voi muuta tehdä toiset kuin osoittaa sinulle tien portaisiin, jotka johtavat maaliisi.
        Me ei voida sinun puolestasi niitä pitkin kävellä, koska meillä on omat haaveemme ja se on sinun. Mene askel kerrallaan, sitten kun otat sen yhden askeleen sinne Ohjaamoon tai muuhun samanlaiseen paikkaan niin voit määritellä millä kiireellä niitä portaita kiipeät.

        Jostain täytyy vain aloittaa. Ja monesti täytyy vain aloittaa uudestaan. Joku kerta löytyy ne portaat mitkä vie maaliin asti.


    • Anonyymi

      En jaksa enää.
      -juo red bullia
      Ei oo kunnolla kavereita.
      -mee juttelee tyyppien kaa
      En oo hyvä missään
      -valittamisessa ainakin
      Kukaan ei rakasta.
      -yritä edes itse rakastaa itseäsi
      Koulusta ei saa tukea opiskeluun.
      -saa jos uskaltaa vaatia kovasanaisesti
      Ihmiset nauravat ulkonäölleni.
      -koita muuttaa sitä tai peittää
      Ahdistus kasvaa.
      -harrasta liikuntaa tms.
      Kiusaamis kokemukset nousevat mieleen.
      -ajattele silloin kivoja juttuja
      En pääse korkeakouluun, vaikka yrittäisinkin.
      -miksi pitäisi???
      Olen tyhmä/ lahjaton.
      -et oo, oikeesti!
      Kuolema odottaa minua....
      -*meitä kaikkia aikanaan

    • Anonyymi

      Kuule ei munkaan elämässä oo mitään hyvää, joten älä valita. Enkä ees vois päästä korkeakouluun. Lopeta valittaminen ja tee töitä.

    • Anonyymi

      Jos haluaisit kuolla et todennäköisesti olisi tänne kirjoittanut. Itse harkitsin itsaria ja en ikinä kellekään siitä puhunut. Olet 90% todennäköisyydellä henkilö joka haluaa saada muut huolestumaan ja tuntemaan pahaa mieltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe