Tiedän, että monet ovat jatkuvasti kyllästyneet sarjanumeroitten hävittämisestä ja niiden kyselyistä, sillä ne ovat vain henkilökohtaisia yhden pelin kanssa, niitä ei voi käyttää toista numeroita ollenkaan. Joten autan teitä joka tapauksessa.
Säilyttäkää vihkot ja levyt huolellisesti samassa kotelossa myöhempään varten. Säilyttäkää kotelot mahdollisimman helpoissa paikoissa, kuten hyllyissä tai laatikoissa. Näin ollen pelaamisesta tulisi olemaan helppo kaikille pelaajille, niin kuin minä teen niin.
Sarjanumeroitten säilytys
Anonyymi
2
82
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka käyttää nykyään enää mitään koteloita, kun suurimmalla osalla Sims-pelit on vaan originissa, ni eipä hirveenä koteloita tarvii.
- Anonyymi
"Kuka käyttää nykyään enää mitään koteloita, ..."
Se joka on ostanut levykeversiota peleistä ja edelleen lataa pelinsä niiltä. Pitäisi tyhmänkin tuon verran tajuta.
"... kun suurimmalla osalla Sims-pelit on vaan originissa, ...."
Voitko todistaa että suurimmalla osalla Sims-pelit on vaan originissa? Ai et voi, no sitähän minäkin.
" ... ni eipä hirveenä koteloita tarvii."
Helpottiko? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627