Ostin muka koiran kaulapannan v.2003

Anonyymi

Sinä,joka annat hyviä neuvoja,että "maksakaa laskunne,niin ei tarvitse täällä lässyttää",niin kerrotko,miten ja miksi sen laskun maksaisin,kun en ole ko.koiranpantaa ostanut,eikä 17vuoteen ole siitä tullut kertaakaan yhtään huomautusta,vaikka laskussa niin lukeekin!!!??? Muka n.7kertaa on huomautettu ja nyt Lowell oy haluaa saada n.174€ 11.00€uron kaulapannasta,josta olen muka puolet maksanutkin,hah hah... Vai eivät ole roistoja KAIKKI perintäfirmat-joka niin väittää,on hänellä käynyt älytön tuuri tai mitä lie!!! Minulla putoaa JATKUVASTI jotain ihmelaskuja-sellaisiakin,itä olen jo maksanut-postiluukusta!!! En jaksa enää edes avata niitä,menköön luottotiedot,ei se elämä niistä kiinni ole-enpähän enää ota sitten lainaa,vaan maksan KAIKEN käteisellä!!! En mene edes näihin liikkeisiin,jotka eivät huoli käteistä,(esim.Clas Ohlsson)!!! Tämä on tääysin jonkun kusettaja-poliitikon sallimaa meininkiä,mutta on se kumma,ettei kukaan selvitä,kuka tai ketkä tämän menon ovat alunperin sallineet ja mitä he itse siitä saavat-pahempia rikollisia,kuin jopa itse perättömien perijä-nilkit!!! Saunan taakse vaan ja kirveelle töitä!!!!

11

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turhaa kitinäää.. laskus on vanhentunut 2019

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa "laskutus on vanhentunut 2019"?

        2003 tehdyt velat vanhenevat lopullisesti vasta 2023, ellei niillä ole ollut ulosottoperustetta.

        Mutta tässä aloittajan tapauksessa perintätoimisto on ilmeisesti sekoittanut kaksi eri henkilöä toisiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa "laskutus on vanhentunut 2019"?

        2003 tehdyt velat vanhenevat lopullisesti vasta 2023, ellei niillä ole ollut ulosottoperustetta.

        Mutta tässä aloittajan tapauksessa perintätoimisto on ilmeisesti sekoittanut kaksi eri henkilöä toisiinsa.

        Mutta kun perintäfirman perskärpästen mukaan perintäfirmat eivät tee virheitä. Joten maksa laskusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa "laskutus on vanhentunut 2019"?

        2003 tehdyt velat vanhenevat lopullisesti vasta 2023, ellei niillä ole ollut ulosottoperustetta.

        Mutta tässä aloittajan tapauksessa perintätoimisto on ilmeisesti sekoittanut kaksi eri henkilöä toisiinsa.

        Joo sori, näinhän se olikin, 20v jos ei tuomiota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sori, näinhän se olikin, 20v jos ei tuomiota

        Absurdius yllättää Jormalaisetkin, ainakin, jos minulta kysytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sori, näinhän se olikin, 20v jos ei tuomiota

        Minä olen ollut 12 vuotta ulosotossa ja kyllä nykyisin velka vanhenee 15v ensimmäisestä laskusta jonak olet kaupasta saanut.Minulla vanhentunut jo 32000 velat.8600 jäljellä uudempia jotka vanhenee 2025 viimeistään teki perintätoimisto ihna mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ollut 12 vuotta ulosotossa ja kyllä nykyisin velka vanhenee 15v ensimmäisestä laskusta jonak olet kaupasta saanut.Minulla vanhentunut jo 32000 velat.8600 jäljellä uudempia jotka vanhenee 2025 viimeistään teki perintätoimisto ihna mitä tahansa.

        20v jos ei ole tuomiota.

        KKV

        "Vuoden 2008 alusta astuivat voimaan säännökset velkojen lopullisesta vanhentumisesta. Säännöksiä täydennettiin vuoden 2015 alusta voimaantulleilla muutoksilla.

        Säännökset koskevat yksityishenkilöiden rahavelkoja. Nämä velat vanhentuvat lopullisesti

        15 vuodessa ulosottoperusteen (tuomion) antamisesta
        20 vuodessa velan erääntymisestä, jos velkojana on yritys tai yhteisö"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa "laskutus on vanhentunut 2019"?

        2003 tehdyt velat vanhenevat lopullisesti vasta 2023, ellei niillä ole ollut ulosottoperustetta.

        Mutta tässä aloittajan tapauksessa perintätoimisto on ilmeisesti sekoittanut kaksi eri henkilöä toisiinsa.

        Minusta ne vanhentuu 2019, eli 15v.

        Epäilen että tässä vähän sellaista että kun on jotain vanhoja velkoja jälkiperinnässä ja sitten persaukiset kun vaihtaa osoitetta, nimeä yms. niin saatavat menee minne sattuu.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mihinkään kasvanut vaan sinulla on ymmärryskyky pienentynyt.

        Tyhjäpää -syndrooma....kuumeneeko jossakin?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1629
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1569
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1507
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1455
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1256
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1187
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe