Kyselen vaan

Anonyymi

Täällä kirjoittaa 123-321 pitkän tauon jälkeen. Vieläkö 167-176 on voimissaan terävällä juridisella näkemyksellä?

32

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se nillittäjä valitettavasti elossa.

      • Anonyymi

        Et sinä ketään "potki", säälittävä tapaus ukolla muutakaan tekemistä kuin valituksien tehtailu ja kuvittelee olevansa mahtava mies kun muutama niistä menee läpi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ketään "potki", säälittävä tapaus ukolla muutakaan tekemistä kuin valituksien tehtailu ja kuvittelee olevansa mahtava mies kun muutama niistä menee läpi.

        Sinä se olet tässä kun kuvittelet ilman todellista tietoa asioista. Minun tekemiseni ei kuulu sinulle eikä muillekkaan kaltasillesi idiooteille jotka kuvittelevat pystyvänsä vaikuttamaan toisten tekemisiin. Turha kuvitella ett voit vaikuttaa siihen mitä teen tai jätän tekemättä.
        Tekemistä on paljon eikä koskaan tarvise miettiä mitä teksi vaan sitä mitä teksi seuraavaksi.


      • Anonyymi
        167-176 kirjoitti:

        Sinä se olet tässä kun kuvittelet ilman todellista tietoa asioista. Minun tekemiseni ei kuulu sinulle eikä muillekkaan kaltasillesi idiooteille jotka kuvittelevat pystyvänsä vaikuttamaan toisten tekemisiin. Turha kuvitella ett voit vaikuttaa siihen mitä teen tai jätän tekemättä.
        Tekemistä on paljon eikä koskaan tarvise miettiä mitä teksi vaan sitä mitä teksi seuraavaksi.

        " jotka kuvittelevat pystyvänsä vaikuttamaan toisten tekemisiin. "

        Lol, aivan kuin betaalastmiehen "suusta". :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        " jotka kuvittelevat pystyvänsä vaikuttamaan toisten tekemisiin. "

        Lol, aivan kuin betaalastmiehen "suusta". :D

        Aivan kun virkanilkin perseestä 😁


      • Anonyymi
        167-176 kirjoitti:

        Aivan kun virkanilkin perseestä 😁

        Mokoma tupauuno.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mokoma tupauuno.

        Oma tupa, oma lupa, mieluumin uuno kun virkanilkkien perskärpänen. Tuo virkanilkkien perskärpänen olisikin hyvä arvonimi joillekin jotka eivät kykene olemaan edes uunoja. Unoa tässä on tullut käytetyäkin viime aikoina.

        Jos älyä ja kielitaitoa piisaa niin voi tutustua unon "sielunelämään" tuolla
        https://platform.uno/blog/introduction-to-webassembly-for-net-developers-building-with-uno-platform-xaml-and-c/

        Käytin tuota uno-platformia makron tekemiseen ja erehdyin laittamaan asian suomi24-keskustelupalstalle, kohtelu oli kun noitavainoissa aikoinaan
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16545231/numberformat-makro

        Tuo sai jotkut jopa raivoihinsa
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16545231/numberformat-makro#comment-104116424

        Tuelee joskus aika hassuja mutta varsin sopivia nimiä noille aliohjelmille ja functioille kuten TapaKalkkis ja JsonninPerseri, VirkanilkinPerseenNuolija olisi myös hyvä aliohjelman nimi mutta sellaista en ole vielä tehnyt 😁


    • Anonyymi

      Ja tämäkin roska kohta poistetaan. Uhkailevaa sisältöä.

      • Tarkoitatko uhkailevalla sisällöllä tuota tekemääni TapaKalkkis() aliohjelmaa?
        Tässä koko koodi:

        Public Sub TapaKalkkis()
        Dim prs() As Process = Process.GetProcessesByName("soffice")
        If prs.Count > 0 Then
        For i = 0 To prs.Count - 1
        prs(i).Kill()
        Next
        End If
        End Sub

        Tuo TapaKalkkis() ei oikeasti tapa ketään vaan lopettaa prosessin (viemättä sitä saunan taakse) lukemisen/kirjoittamisen aluksi ja lopuksi koska se ei voi lukea eikä kirjoittaa auki olevaan tiedostoon.


    • Anonyymi

      Tupauunon äidin tupa ja niinollen myös hänen lupa.

    • Anonyymi

      Sinä et pysty kenenkään asumisiin yhtikäs mitää.

    • Anonyymi

      Kaikki maksaa 0 eur

    • Anonyymi

      Voudin asiakkuus muiden vika ?

    • Anonyymi

      Omaa tyhmyyttä sekin on.

    • Anonyymi

      Mulle kelpais jonkun viisaan neuvo koskien nykytulostimia, niihin pitäis koko ajan olla vaihtamassa värikasetteja. En oikein välittäis/uskaltais touhuta CISS-laitteiston kanssa. Tilasin nyt värit suoraan Epsonilta, maksoi 26€ (3) ja toivat kotiovelle.

      On mulla kysymys tuolla Tulostimet-palstalla.

      Nyt menen kaivamaan pottuja vaikka sitten tupauunoille!

      Syksynjatkoa!

      • Tulostaminen paperille on vanhanaikaista. Minulla on tuossa vieressä 9 vuotta vanha HP:n monitoimilaite jonka ostin aikoinnaan Anttilasta 25 eurolla. Tulostin siinä toimi uutena vain vähän aikaa ja värisyöppö se on ja kallita nuo värit ovat. Skannaukseen käytän sitä nykyisin ja yhä harvemmin kun lähes kaikki tärkeät asiat saa sähköisessä muodossa. Jos todella tarvitsee tulostaa jotain niin ei kun asiakirja muistitikulle ja kirjastoon. Kerran olen tarvinnut tänä vuonna käydä kirjastossa vaikka saahan sitä samalla raitista ulkoilmaa, liikuntaa ei juuri sähköfillarilla tule ja matkaankin on vain kilometri, mennessä lähes kokonaan ylämäkeä ja tullessa tietenkin yhtä paljon alamäkeä.


      • Anonyymi
        167-176 kirjoitti:

        Tulostaminen paperille on vanhanaikaista. Minulla on tuossa vieressä 9 vuotta vanha HP:n monitoimilaite jonka ostin aikoinnaan Anttilasta 25 eurolla. Tulostin siinä toimi uutena vain vähän aikaa ja värisyöppö se on ja kallita nuo värit ovat. Skannaukseen käytän sitä nykyisin ja yhä harvemmin kun lähes kaikki tärkeät asiat saa sähköisessä muodossa. Jos todella tarvitsee tulostaa jotain niin ei kun asiakirja muistitikulle ja kirjastoon. Kerran olen tarvinnut tänä vuonna käydä kirjastossa vaikka saahan sitä samalla raitista ulkoilmaa, liikuntaa ei juuri sähköfillarilla tule ja matkaankin on vain kilometri, mennessä lähes kokonaan ylämäkeä ja tullessa tietenkin yhtä paljon alamäkeä.

        Sähköpyörä tai tavallinen, kirjastot oli kiinni tuossa keväällä. Mun silmät ei tykkää ikuisesta ruudun tuijottamisesta vaan välillä hyvä lukea paperilta.

        Olen jo huomannut ettei it-tyypit ymmärrä tulostinten päälle yhtään mitään. Töissä tulostelee puolisalaa ne joilla on työtä. Niin minäkin silloin kun töitä oli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähköpyörä tai tavallinen, kirjastot oli kiinni tuossa keväällä. Mun silmät ei tykkää ikuisesta ruudun tuijottamisesta vaan välillä hyvä lukea paperilta.

        Olen jo huomannut ettei it-tyypit ymmärrä tulostinten päälle yhtään mitään. Töissä tulostelee puolisalaa ne joilla on työtä. Niin minäkin silloin kun töitä oli.

        Noita tulosteita saa kyllä muualtakin esim. pari vuotta sitten ainakin meidän Kelan toimiston odotushuoneessa oli tulostin eikä siellä näkynyt ketään joten olisi voinut tikulta tulostaa ihan mitä vain mutta en tulostanut kun Kelalle viemäni asiakirjan joka ei tosin ollut edes omani.
        Yksityisiäkin firmoja on missä voi tulostaa, vähän kalliimpia ovat vaikka kirjastokin oli nostanut hintaa 40 sentistä 50 senttiin/sivu, aikamoinen korotusprosentti.
        On nuo tulostimet vähän sellaisia henkimualiman vehkeitä. Jos niissä on ajurit jotenkin perseellään niin eipä juuri auta uuden asentaminen, fyysisiä vikoja voi vielä jotenkin korjata. Joskus oli sellaista juttua että niissä on ns. ohjelmoitu vanheneminen eli järjestelämään on pantu joku päivämäärä tai tulosteiden määrä jonka jälkeen ne lakkavat toimimasta eikä niitä enää millään saa toimiaan ainakaan ilman uuden tulostimen hintaa, bisnes pyörii.
        Mulla oli aikoinaan Canonin mustavalkolaser-tulostin ja hyvin toimi kymmenisen vuotta ja samalla värikasetilla mutta ei siihen saanut enää ajuria win 7:lle ja yritin jopa tehdä sellaista mutta ihan kaikki ei sentään onnistu kun ei systeemistä saanut mistään tarkkoja tietoja vaan se vekotin olisi pitänyt hakkeroida ja yritinkin sitä monta kertaa mutta se on sellaista hakuammuntaa ja tuurin peliä jos onnistuu. Mulla oli erikseen sitten yksi vanha kone jossa oli win XP ja vieläpä Linuxikin samalla kiinolevyllä ja se tulostin kyllä toimi molemmilla järjestelmillä mutta Win7:lla ei inahtanutkaan. Loplta se värikasetti alkoi loppua ja vein sen 4 vuotta sitten kaatopaikalle.


      • Anonyymi

        Pötkis kysyy tulostinten toiminnasta yhteiskunnan tuet palstalta.. Tämänkin kysymyksen itse kirjoittanut, niin saa taas pötköön kirjoittaa "yliviisaita" kommenttejaan "vastauksena" omaan kysymykseensä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pötkis kysyy tulostinten toiminnasta yhteiskunnan tuet palstalta.. Tämänkin kysymyksen itse kirjoittanut, niin saa taas pötköön kirjoittaa "yliviisaita" kommenttejaan "vastauksena" omaan kysymykseensä...

        Pötkylä kirjoitteli Köyhyys-palstalla.

        Täällä ei oikein ole firmoja, missä voi tulostaa. Kela häipyi jo ennen mun työpaikkaani. Menkää ihmeessä Tulostimet-sivulle vastaamaan mun kysymykseen! Ette vaan taida osata!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pötkylä kirjoitteli Köyhyys-palstalla.

        Täällä ei oikein ole firmoja, missä voi tulostaa. Kela häipyi jo ennen mun työpaikkaani. Menkää ihmeessä Tulostimet-sivulle vastaamaan mun kysymykseen! Ette vaan taida osata!

        Tuolla on useita ja aika vanhoja ketjuja koskien Epsonia joihinkin tosin viime päivinä vastattu
        https://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/tietotekniikka/oheislaitteet/tulostimet
        Niin kun jo sanoin niin nuo tulostimet on henkimualiman vehkeitä ja tuota vehjettä näkemättä ja yleensäkin koko merkkiin tutustumatta on vaikea sanoa missä vika.

        Sen sjiaan tänne krjoittavailla kaiken mualiman pätkä-, pöhkö- ja muilla pölvästeillä jotka eivät ymmärrä eivätkä siksi kommentoi mitään asiaa ollenkaan vaan nälvivät vain muita keskustelijoita on päässä vikaa ja vian ei tarvitse olla iso kun se on päässä. Ei kannata tehdä johtopäätöksiä eikä esittää väitteitä joita ei pysty todistamaan mitenkään, ei teitä pölvästejä kukaan usko vaan teille nauretaan 😁 😆 😅 😂 🤣


    • "Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä."
      Ompas varsin kuuma aihe tämä kuulumisien vaihto 123-321:n kanssa😁

      • Anonyymi

        Taidat olla "kuuluisa" betalastmies. Kun et ole kirjautuneena sisään oksentelet hölmöyksiä ja kirjautuneena kehuskelet kuinka käytät suurimman osan aikaasi valitusten tehtailuun. Ja täällä möykkäämiseen.

        Kuten sanottu, tupauuno.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla "kuuluisa" betalastmies. Kun et ole kirjautuneena sisään oksentelet hölmöyksiä ja kirjautuneena kehuskelet kuinka käytät suurimman osan aikaasi valitusten tehtailuun. Ja täällä möykkäämiseen.

        Kuten sanottu, tupauuno.

        Minua on luultu milloin miksikin, ainakin 123-321:si ja joksikin ihmeen pötköoölvästiksikin, kaikkia en edes muista mutta betalastmieheksi ei ole vielä ennen luultu mutta nyt sitten on. Minua huvittaa tuollaiset luulot ja mitä vittua se kenellekkään kuuluisi jos vaikka olisin joku noista joksi minua on luultu mutta voin sanoa etten ole.


      • Anonyymi

        No todellakin.. Pötköpölvästi on ite yhdellä monesta persoonastaan tehnyt aloituksen, että saa taas söheltää ja suoltaa 24:lle omaa kehuaan ja esittää "tosimiestä🤣" kun saa jo sata ellei tuhat kertaa kopsata kyhäilemänsä tyhjänpäiväiset itsekehua täynnä olevat säälittävät räpellykset.. Kyllä on tosi miesten mies kun pystyy noin kyykyttämään virkamiehiä.. Monen tosimiehen ei edes tarvi kenenkään sossutätien kanssa asioida koko elämänsä aikana, kun elämän tarkoitus on muukin, kun yhteiskunnan tuilla eläminen ja ruokkivan käden herjaaminen..


    • Anonyymi

      Ulostaminen paperille ja kelan paereista saa vain hyvää perseen pyyhintä paperia

      • Anonyymi

        Eikä o! Se on liian kovaa siihen tarkoitukseen.


      • Tulostuspaperi on liian kovaa ja täysin imukyvytöntä pyyhkimiseen. Vaikka minun nuoruudessa ainkain maalla käytimme puuceessä sanomalehtiä pyyhkimiseen niin silloin oli sanomalehtipaperikin paljon pehmeämpää vaikka niistä painomustetta irtosikin niin se kyllä hävisi näkyvistä heti kun vetäisi housut jalkaan. Vaikka pyrinkin sähköistämään arjen toimintoja niin ostin tuossa pari viikkoa sitten kollin vessapaperia kun en ole sille sähköistä korvajaa vielä löytänyt. On sähköhammasharja, -fillari, -tupakki ja pirusti muitakin sähkövimpaimia. Vain sähköllä käyvä pässi puuttuu kun sitä ei liene muualla kun Jaakko Tepon laulussa, jos olisi niin sellaisen kotieläimen hankkisin.


    • Anonyymi

      Minä en kysele mitään! Perkele!

    • Anonyymi

      Kyselee herra A itseltään herra A:lta. Sama tyyppi.

      • Anonyymi

        Mutta missä ovat herrat B ja C sekä neiti X?
        Jos vaikka herra C:n nenä on neiti X:n perseessä niin molemmilla on nenä perseessä mutta herra C:n hengittäminen on tukalampaa kun neiti X:n.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe