Jutut Susanna Indrenistä (Salkkarit ex-näyttelijä) Iltasanomissa menee taas mies-naisnäkökulmasta katsottuna 6-0 tälle itse konnalle Samulille ja Susannasta tehdään se pahis. Syytetään jopa ryöstön yrityksestä, mistä Susanna ei tiedä mitään. Eiköhän se ex-puoliso, joka on tehnyt kaikki ne muut jutussa mainitut rötökset , olisi ansainnut saada kaikki syyt niskoilleen. Johan tuossa pitää itseään puolustaa, jos mies käy päälle ja varastaa maksukortit, identiteetin ym. Näin se tässä yhteiskunnassa menee, että itseään ei saa puolustaa ja pitää antaa kaikki mitä omistaa noille roistoille, joiden päätä sitten silitetään kaikilla tahoilla. --- Itse jos olisin Indren, niin nostaisin syytteen Iltasanomia vastaan . Oikea on oikein ja väärä on väärin tässäkin tapauksessa.
Iltasanomien uutisointi
Anonyymi
2
81
Vastaukset
- Anonyymi
Muistanko oikein, eikös Susannakin puristellu tiukasti palleista?
- Anonyymi
Kuka on Susanna Indren?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175