Ajattelen sua joka päivä ja usein ajattelenkin. Oot mun mielessä niin päivin kuin öin.. Oikeesti. En tiedä onko tää enää hauskaa ja toisaalta oon todella onnellinen tuntiessani näin, vaikka en tiedä, ootko koskaan mun, mutta toivon sitä kaikkein eniten tässä maailmassa. Sä oot lämpimin ajatus kaikin tavoin.
Saisit mun sydämen ja intohimon ja kaiken minkä omistan, jos todella niin tahtoisit. Ja mä nimittäin tahdon Sut.
Syvästi ihastunut
28
602
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana <3 tämä. Voisin vaikka omia - yksinainen
- Anonyymi
Samoin jos olet hän.
- Anonyymi
Höpö höpö. Nyt nukkumaan. Tähän el lähdetä.
- Anonyymi
Tietäisitpä kuinka lämpimiä sinusta ajattelen. Toivoisin, että voisin sen joskus sinulle kertoa, edes kuiskaten.. Hyvää yötä sinä, ainut, joka olet valloittanut minut niin täydellisesti. (hänelle, sinne jonnekin)
- Anonyymi
Olis ihan parasta maailmassa saada tietää, että sinä (n). .. minua (m) ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis ihan parasta maailmassa saada tietää, että sinä (n). .. minua (m) ...
Sitä se olisi. Ehkä jos ensi kerralla kun tavataan, molemmat sen kuiskaa ääneen. n>m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se olisi. Ehkä jos ensi kerralla kun tavataan, molemmat sen kuiskaa ääneen. n>m
Mutta entä jos siihen menee pitkä aika? Ehkä olet jo unohtanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta entä jos siihen menee pitkä aika? Ehkä olet jo unohtanut.
Niin, en tiedä milloin.. Toivottavasti pian. Unohtanut? Sinutko? Ei ole mahdollista. Olet tullut sydämeeni jäädäksesi. Ehkä menen lukkoon, kun tapaamme ja sanat juuttuvat kurkkuun, mutta näet kaiken katseestani, silmäni kertovat kaiken tarvittavan.
- Anonyymi
Conquistadori.
- Anonyymi
❤ sinä
- Anonyymi
Ai kaiken minkä omistat? Onkos minkä verran varallisuutta?
- Anonyymi
Jännä,mut vaikka yritän työntee sinut pois miun miälestä ,niin aina palaat ajatuksiini.
Se kiusoo minnuu koska en tiedä juuri miteen ennee.
Enhän ole koskoon oikeastaan tiennytkiään mutta rakastuin kirjoituksiisi yli kaiken.
Mutta.
Olet jo lähes tappanut minut ,haavoja ja säröjä sydämeeni .
Myö ollaan pahoja toisillemme vaikka vetovoimo
Tuntuukin olovan välillä ihan ylitsepiäsemätön.
En nyt sano edes sitä tappovvoo sannoo vaikka miäleni tekiskin.
Mutta,olet päivittäin ajatuksissani, en vain piäse siitä mihinkiään.
Vaikka haluaisinkin.
😇😚🤕🤗 - Anonyymi
Voi nainen, sinut syliini tahdon, hellästi hyväillen. Ja sitten...
- Anonyymi
Kunpa eräs mies ajattelisi minusta näin 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa eräs mies ajattelisi minusta näin 😍
Ihanasta M naisesta ajattelen juuri noin ;)
- Anonyymi
Ristiriitaista..
Mutta ymmärrän nuo tunteet vallan hyvin.
Karkuunhan minä lähden vahvoja tunteita ....
Tiedän kin sen.
Ne pelottoo koska ne pahimmillaan rikkoovat myös.
En halua ennee semmoista, vaikka pitäisi antoo myöten mutta en vain pysty. - Anonyymi
Rakastunut olen, ja sen hänelle kertoisin jos mies antaisi mahdollisuuden tavata...
- Anonyymi
Taas, karuston säätyttö, niin lumeneton ja lancoometon että. Aivan ihana.
- Anonyymi
Aurinko niin, pilkahtelee täällä. https://m.youtube.com/watch?v=zU5IKFc8wQ0
Ja siellä. - Anonyymi
Ei mun tarvi saada mitä omistat.
- Anonyymi
Uskoisi myös sinua ainiaan...
- Anonyymi
Minullakaan ei ole juuri nyt hauskaa ja silti en voi luopua susta. Tää on ihan pahinta huumetta. Hormoonit tai mitkä lie on sekoittanut mun pään ihan kokonaan ja tää on tosi rankkaa. Ihan p*skaa. Taidan olla rakastunut, ei tää ehkä enää ihastumisen piikkiin mene. Tuun niin rikkomaan itseni tässä. Ja silti en voi muuta kuin rakastaa.
- Anonyymi
Samat tuntemukset täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat tuntemukset täällä.
Äh. Oon niin sekaisin, että suunnittelen kertovani hänelle suoraan tunteistani. Ei se nolouskaan niin haittaisi, pääsisin ainakin hetkessä eroon näistä tunteista, jos hän sanoisi, että ei tunne mitään minua kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äh. Oon niin sekaisin, että suunnittelen kertovani hänelle suoraan tunteistani. Ei se nolouskaan niin haittaisi, pääsisin ainakin hetkessä eroon näistä tunteista, jos hän sanoisi, että ei tunne mitään minua kohtaan.
Kerro vaan. Mitä tekisit jos olisit mun hän. Jos sanoisin, että samoin tunnen. Kysyisin sua syliin syleilyyn..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro vaan. Mitä tekisit jos olisit mun hän. Jos sanoisin, että samoin tunnen. Kysyisin sua syliin syleilyyn..
En usko, että olet hän. Lyultavasti hän on minua fiksumpi eikä ole minuun ihastunut, eikä ole täällä. Jos hän haluaisi syleillä minua, en pystyisi kieltäytymään. Tälläisia juttuja mun kyllä ei pitäisi ajatella, nää ei auta yhtään.
ihastunut oon yhteen mieheen <3
kovasti<3- Anonyymi
hei, senkin häpy onkohan tuollainen miehen kutsumesi muutakuin, maailman vanhimman ammatin harjoittaman ilmoittamista, senkin höpsö. "haen miestä" MINÄ HAEN KIRVEEN JA LYÖN SILLÄ PÄÄNI IRTI PERKELE!!!!!!!!!!!!
vai haenko, rauhallista illanjatkoa, turvallista.
:)
https://www.youtube.com/watch?v=o5Fz02-oHq0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412