Skoda 125 vuotta juhla-mallisto

Anonyymi

Mitäs nyt juhlitaan? Leninin syntymäpäivää? Kapinaa Pietarissa? Muuta, mitä?

38

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ruotsinkielistä nimipäivää 9.10. viettää Marina.

• Skodan vuonna 1925 ostama Laurin&Klement -autotehdas perustettiin 1895 eli 125 vuotta sitten. Emoyhtiö Skoda toki on paljon vanhempi.

• Anonyymi

Hehehheh…. Skodajorma on haukkana paikalla ketomassa, kun itäkippasta juhlitaan, mutta syystä ei ole tietoa.

No, leikki leikkinä, Skodassa ei ole mitään juhlimista.

PS. Emil Skoda oli Venäläisten agentti, joka sabotoi Itävalta-Unkarin teollisuutta ja välitti kaiken mahdollisen tiedon Venäjälle. Hänen "kunniakseen" venäläinen kopiotuote nimettiin Skodaksi. Oman aikansa partisaani-sankari... :(

• Anonyymi kirjoitti:

Hehehheh…. Skodajorma on haukkana paikalla ketomassa, kun itäkippasta juhlitaan, mutta syystä ei ole tietoa.

No, leikki leikkinä, Skodassa ei ole mitään juhlimista.

PS. Emil Skoda oli Venäläisten agentti, joka sabotoi Itävalta-Unkarin teollisuutta ja välitti kaiken mahdollisen tiedon Venäjälle. Hänen "kunniakseen" venäläinen kopiotuote nimettiin Skodaksi. Oman aikansa partisaani-sankari... :(

Huono trolli on huono...

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Huono trolli on huono...

Mutta Skoda ei ole auto ensinkään, mikä lie kaalivankkuri.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Huono trolli on huono...

On tyypillistä Pietarin trollitehtaan tyyliä väittää vakoojien paljastuksia trollaukseksi. Se Skoda räjähtää, jossa jakoketju pamahtaa jne....

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei ole koskaan vara ostaa parasta AUTOA ELI SKODAA .... Voi harmi............Muut ostaa joilla on varaa ja senhän oletkin nähnyt!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet jotenkin jysähtänyt paikoillesi hokemisinesi.

Miksi kaalivankkurista joutuu maksamaan autoveron?

• Anonyymi

Mutta näinhän se on, että joka kuusen kurkottaa se toyotaan kapsahtaa. Jokaisest myydystä toyota camrystä ja itäturkin corolasta saavat towerit putin ja erdogan mahtavan voitelurahan. Siksi toweritkin puolueuskollisina suosivat toyotaa, onhan se ikäänkuin pakko.

Länsimainen Skoda sen sijaan oli jo heti autotehtaan perustamisen jälkeen ja ensimmäisten mallien ilmestyttyä arvostettu ja kysytty laatutuote.
      Tietysti towerien aikaan 1945 - 1994 jouduttiin tanssimaan kommareiden viisvuotissuunnitelmien mukaan, eikä stalinin maan laatua saanut sateliittivaltioissa missään nimessä ylittää.
      Onneksi koitui taas vapus ja siirtyminen länsivalkaksi ja towereille jäi kontrolliin ulkovaltojen merkeistä vain toyota.

• Anonyymi

Taisi Toveri Skodistilla mennä viikonloppu votkaa nautiskellen, sen verran on paksua propagandaa...

Skoda on täysin venäläinen keksintö, on ollut ja tulee olemaan. Itäauto 100%.

• Anonyymi

Hei komukat, miten meni 125-vuotisjuhlat? Pää kipiä?

• Anonyymi

Miksi ruokitte mt trollia. .

• Anonyymi

Kummasti se itäautoksi haukuttu taas kerää täällä rivejä. Miten se aina vaan jaksaa kiinnostaa, varsinkin näitä vastapuolen mielipiteen omaavia. Ettei vaan kuitenkin vähän mieli tekisi ostaa. Mutta kun ei anna luonne periksi, pitää ajaa sillä tojotalla tai sitten se toinen ryhmä, ne loppuun ajetut ns premium autot joiden viimeinen käyttöpäivä meni jo 10 vuotta sitten.
      Itse päästelen skodalla ja nauran teille surkimuksille. Ei kiinnosta pätkääkään mitä mieltä olette. Jos skoda on teistä itäauto niin siitä vaan sitten. Olkoon itäauto, ei se minun valintaa muuksi muuta. Ostan auton itselleni, en teille.

• Anonyymi

Toyota, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.

Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.

Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi.

• Olen ajanut Skoda autoilla v.1999 asti .1 auto oli Skoda Felicia 1,9 Farmari ,toinen Octavia 1.9 TDI ,sitten huippuhieno Superb Limousine 2.6 TDI ,joka on edelleen käytössä emännän kauppakassina . Optimointi kaikilla mausteilla ...kyllä liikkuu ja vääntää...Parennettu versio Audi v6 .sta . Nyt alla v6 Superb Combi kaikilla mausteilla ohjelmointi . Tällä on mukava kyykyttää mersun ja pemrin paskalinttoja ja pääsee rekan eelle että heilahtaa.........En ihmettele yhtään , että Suomalaiset ostavat parhaita autoja ,eli SKODAA!!!

• Juuri näin ! Olen ajanut Skoda merkkisillä autoilla v.1999 asti ... Eipä tarvi enää merkkiä vaihtaa .. Perheessä 2 Superbia . Itellä 3,6 Combi kaikilla mausteilla ( optimointi ) =jää mersut ja pemarit ,kuin paska rattaasta....Hienoja länsiautoja nämä voittaja SKODAT!!!!

• Anonyymi

Näin tuon 125 vuotis juhlamallin mainoksen, mutta Skodan nettisivuilta ei löytynyt hinnastoa. Lienee sitten saman hintainen kuin ei juhlamalli.

• Anonyymi

No, ensinnäkin 1) ei sulla ole rahaa, 2) Skodassa ei ole mitään juhlimista ja 3) mitä väliä, mitä joku kommarien kaalivankkuri maksaa.

Miksi nämä rahoillaan kehuvat skodisti komukat eivät osta virheetöntä Toyotaa laaduttoman itäpulkan sijaan? Niin, olisko skodajorma sittenkin PA....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, ensinnäkin 1) ei sulla ole rahaa, 2) Skodassa ei ole mitään juhlimista ja 3) mitä väliä, mitä joku kommarien kaalivankkuri maksaa.

Miksi nämä rahoillaan kehuvat skodisti komukat eivät osta virheetöntä Toyotaa laaduttoman itäpulkan sijaan? Niin, olisko skodajorma sittenkin PA....

Jäkäjäkä..... sinähän jäkätät kuin vanha ämmä.
        Ensinnäkin rahaa olisi jotta voisin vaihtaa ikääntyneen ja mieluisan toyotani johonkin vähän parempaan autoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkin SULLA EI OLE SITÄ RAHAA ... On vain suuri suu . Mulla on länsiSKODA jota en todellakaan vaihda mihnkään itäautoon . Kerroppa miksi Suomalaiset ostavat eniten juuri SKODAA ,jos oot noin viisas?

• Anonyymi

1920 Tartton rauhaa juhlitaan. Silloin tuli uusi simpli leeveri-malli skootalta. Pergamoidi-kattopinnoite ja sellofaani-akkunaruudut.
      DDR-tyyppinen korimateriaali Duroplastin aika oli vielä kaukana edessä päin.
      Tämä kaikki on luettavissa Avtomobil.ru sivustolta. Harasoo.

• Anonyymi

Kylläpä Teroa harmittaa kun Euroopasta löytyy perinteitä, osaamista ja kunnianhimoa tehdä kunnollisia autoja, toisin on esim. Toyotalla joka heikentää ja halpuuttaa jälkeen jäänyttä tekniikkaansa kuorruttamalla sen Pokemon kuoriin ja uskoo, että sillä hyvä.

• Anonyymi

Punamatruusien kapinaa Kronstadtissa.

• Anonyymi

Tuleeko juhlavuoden kunniaksi kaupanpäälle kaviaaripurkin kyytipojaksi puteli äkkimakeaa vaaleanpunaista venäläistä kuohuviiniäkin!

• Anonyymi

Kummallista jorinaa, kun huomio pitäisi kohdistaa fossiilisten polttoaineiden päästöleikkauksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummallista jorinaa, kun huomio pitäisi kohdistaa fossiilisten polttoaineiden päästöleikkauksiin.

Minkä vuoksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä vuoksi?

Oletko kuullut ilmastomuutoksesta?

• Anonyymi

Ei kun kaviaaripurkki tulee nykyään venäjän mallin Toyota Camryn mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun kaviaaripurkki tulee nykyään venäjän mallin Toyota Camryn mukana.

Ei vaan aidossa itäautossa eli suhuäänne skoodassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan aidossa itäautossa eli suhuäänne skoodassa.

Tssköödä, praavda.

• Anonyymi

Skodalta piti 70-luvun alussa tulla uusi etuveto mallisto joka sitten Moskovassa tyrmätiin kun vasta Lada oli aloittelemassa ja malleina olisi olleet nykyaikaisemmat Ladaa vastaan.Siksi hiukan erikoinen 120 malli tuli kun keula oli varattu moottorille alkujaan ja kuitenkin etujäähdytys sitten takamoottori koneessa.

• Anonyymi

Lada oli nykyaikaisempi jo 70-luvun alussa mitä skooda olisi ollut etumoottoreineen mitä tosiasiassa ei edes ollut suunnitelmissa.

• Anonyymi

Punalippu liehumaan, kaikki toverit!!!

• Anonyymi

Toverit, Lenin on syntynyt jo huhtikuussa 1870 eli ei ole Leninin syntymäpäiväjuhlintaa! Tuossa juhlitaan Skoda-polkupyörän 125-vuotisjuhlia.

• Anonyymi

Ei ollut vielä Skoda-polkupyöriä tuolloin valitettavasti. Niitä sai vasta 30 vuotta myöhemmin. Itse asiassa tuo onkin todellisuudessa 95-vuotisjuhlat Skodan ostettua toisen firman Laurin & Klementin tuolloin. Tuskinpa Volkkarikaan laskee että heidän autojen valmistuksensa alkoi Laurin &Klement polkupyöristä vuonna 1895!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10152
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6733
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      42
      4827
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4467
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      68
      4171
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      31
      3769
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2848
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36