Odotan ensivuotta kun

Anonyymi

miehen poika lähtee intiin, voi että on odotettu päivä. Tyttö on jo maailmalla opiskelemassa, nyt kun viel tästä päästäs niin meillä olisi aikaa toisillemme. Intissä sais olla yhteen syssyyn, eikä mitään lomia. Tulisi kasvatettuna ja miehenä takas eikä enää kiukuttelisi ja vaatisi äitipuolen aikaa ja ruokia, Vaikka tykkää musta mä en siitä, niin ei vaan meil juttelu toimi, aina se hankaloittaa ja huutaa, ei osaa keskustella, vaikk akuin yrittää rauhoitella ja puhua nätisti niin aina se änkyttää ja kiukkuaa.
Saatas olla perheenä kerrankin rauhassa ja koti olisi siistinä. Kiv vuosi tulee kun ei ole ketään ylinmääräistä täällä hääräämässä ja huutamassa. Sotkua en kestä niin siitäkin päästään.
Stina Charlotta margareeta

7

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Odotan ensi vuotta kun NAISENI poika lähtee inttiin , voi että on odotettu päivä. Tyttö on jo maailmalla opiskelemassa, nyt kun viel tästä päästäs niin meillä olisi aikaa toisillemme. Intissä sais olla yhteen syssyyn, eikä mitään lomia. Tulisi kasvatettuna ja miehenä takas eikä enää kiukuttelisi ja vaatisi ISÄPuolen aikaa ja apuja , Vaikka tykkää musta mä en siitä, niin ei vaan meil juttelu toimi, aina se hankaloittaa ja huutaa, ei osaa keskustella, vaikka kuinka yrittää rauhoitella ja puhua nätisti niin aina se änkyttää ja kiukuttelee
      Saatas olla perheenä kerrankin rauhassa ja koti olisi siistinä. Kiva vuosi tulee kun ei ole ketään ylinmääräistä täällä hääräämässä ja huutamassa. Sotkua en kestä niin siitäkin päästään.
      Steve James Johannes

• Anonyymi

Minä odotan kun mun mies lähtee armeijaan ja voisin olla itse maailmalla. Siellä vinkuisi vuoden. Holaaa... Saisin kerankin olla yksin kun ukkko on tossa ollu rippikoulusta asti.Ei jaksais mut en tahtos olla ilmankaan miestä sillä hän on töissä ja tieanaa meidän rahat, ite en jaksa olla töis niin ois kiva ku joku tois rahaa., Jep.

• Anonyymi

Meikä odottelee , kun mun eukko menee armeijaan , ite olen vihreä ja sivari, hyvä , kun edes toinen käy armeijan , minun eukolleni se sopii , kun on määrätietoinen johtaja tyyppi, siellä hän pääsee pätemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meikä odottelee , kun mun eukko menee armeijaan , ite olen vihreä ja sivari, hyvä , kun edes toinen käy armeijan , minun eukolleni se sopii , kun on määrätietoinen johtaja tyyppi, siellä hän pääsee pätemään.

M ootan et anoppi lähtee armeijaan on sellain käskytttäjä tyyppi et ei jaksa täällä, sais huutaa ja raivota siel intissä sieluns kyllyydestä.
        Anoppi armeijaan!

Simo Timo Anselmi Aikuinen

• Anonyymi

Armeija pakko kaikille kun täyttää 16 veee ja siihen asti kun on 96 v. se olisi varsinkin työttömille hyvä vaihtoehto kun ei olisi enää outen. Niin kauan kunnes on töissä pitää olla armeijan palveluksessa ilmaiseksi, Siellä on asunto ja ruoka muuta ei siellä tarvi.

Herätys 5.30 ja nukkumaan 23.00! Mikä loistava idea laiskoille.

• Anonyymi

Suomessa ei tarvita kaikille armeijaa , palkka armeija sopii hyvin, meitä ei kukaan uhkaa , ollaan EU :n suojeluksessa.

• Anonyymi

Laitetaan kaikki vanhukset armeijaan. Ne saisi siellä ruokaa, eikä kuolisi nälkään ja janoon kuten yksityisissä vanhusten hoivayksiköissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      39
      2892
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      28
      2703
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      44
      2356
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1941
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      40
      1873
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      57
      1689
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1563
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      34
      1461
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1393
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26