Odotan ensivuotta kun

Anonyymi

miehen poika lähtee intiin, voi että on odotettu päivä. Tyttö on jo maailmalla opiskelemassa, nyt kun viel tästä päästäs niin meillä olisi aikaa toisillemme. Intissä sais olla yhteen syssyyn, eikä mitään lomia. Tulisi kasvatettuna ja miehenä takas eikä enää kiukuttelisi ja vaatisi äitipuolen aikaa ja ruokia, Vaikka tykkää musta mä en siitä, niin ei vaan meil juttelu toimi, aina se hankaloittaa ja huutaa, ei osaa keskustella, vaikk akuin yrittää rauhoitella ja puhua nätisti niin aina se änkyttää ja kiukkuaa.
Saatas olla perheenä kerrankin rauhassa ja koti olisi siistinä. Kiv vuosi tulee kun ei ole ketään ylinmääräistä täällä hääräämässä ja huutamassa. Sotkua en kestä niin siitäkin päästään.
Stina Charlotta margareeta

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Odotan ensi vuotta kun NAISENI poika lähtee inttiin , voi että on odotettu päivä. Tyttö on jo maailmalla opiskelemassa, nyt kun viel tästä päästäs niin meillä olisi aikaa toisillemme. Intissä sais olla yhteen syssyyn, eikä mitään lomia. Tulisi kasvatettuna ja miehenä takas eikä enää kiukuttelisi ja vaatisi ISÄPuolen aikaa ja apuja , Vaikka tykkää musta mä en siitä, niin ei vaan meil juttelu toimi, aina se hankaloittaa ja huutaa, ei osaa keskustella, vaikka kuinka yrittää rauhoitella ja puhua nätisti niin aina se änkyttää ja kiukuttelee
      Saatas olla perheenä kerrankin rauhassa ja koti olisi siistinä. Kiva vuosi tulee kun ei ole ketään ylinmääräistä täällä hääräämässä ja huutamassa. Sotkua en kestä niin siitäkin päästään.
      Steve James Johannes

    • Anonyymi

      Minä odotan kun mun mies lähtee armeijaan ja voisin olla itse maailmalla. Siellä vinkuisi vuoden. Holaaa... Saisin kerankin olla yksin kun ukkko on tossa ollu rippikoulusta asti.Ei jaksais mut en tahtos olla ilmankaan miestä sillä hän on töissä ja tieanaa meidän rahat, ite en jaksa olla töis niin ois kiva ku joku tois rahaa., Jep.

      • Anonyymi

        Meikä odottelee , kun mun eukko menee armeijaan , ite olen vihreä ja sivari, hyvä , kun edes toinen käy armeijan , minun eukolleni se sopii , kun on määrätietoinen johtaja tyyppi, siellä hän pääsee pätemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikä odottelee , kun mun eukko menee armeijaan , ite olen vihreä ja sivari, hyvä , kun edes toinen käy armeijan , minun eukolleni se sopii , kun on määrätietoinen johtaja tyyppi, siellä hän pääsee pätemään.

        M ootan et anoppi lähtee armeijaan on sellain käskytttäjä tyyppi et ei jaksa täällä, sais huutaa ja raivota siel intissä sieluns kyllyydestä.
        Anoppi armeijaan!

        Simo Timo Anselmi Aikuinen


    • Anonyymi

      Armeija pakko kaikille kun täyttää 16 veee ja siihen asti kun on 96 v. se olisi varsinkin työttömille hyvä vaihtoehto kun ei olisi enää outen. Niin kauan kunnes on töissä pitää olla armeijan palveluksessa ilmaiseksi, Siellä on asunto ja ruoka muuta ei siellä tarvi.

      Herätys 5.30 ja nukkumaan 23.00! Mikä loistava idea laiskoille.

      • Anonyymi

        Suomessa ei tarvita kaikille armeijaa , palkka armeija sopii hyvin, meitä ei kukaan uhkaa , ollaan EU :n suojeluksessa.


    • Anonyymi

      Laitetaan kaikki vanhukset armeijaan. Ne saisi siellä ruokaa, eikä kuolisi nälkään ja janoon kuten yksityisissä vanhusten hoivayksiköissä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe