miehen poika lähtee intiin, voi että on odotettu päivä. Tyttö on jo maailmalla opiskelemassa, nyt kun viel tästä päästäs niin meillä olisi aikaa toisillemme. Intissä sais olla yhteen syssyyn, eikä mitään lomia. Tulisi kasvatettuna ja miehenä takas eikä enää kiukuttelisi ja vaatisi äitipuolen aikaa ja ruokia, Vaikka tykkää musta mä en siitä, niin ei vaan meil juttelu toimi, aina se hankaloittaa ja huutaa, ei osaa keskustella, vaikk akuin yrittää rauhoitella ja puhua nätisti niin aina se änkyttää ja kiukkuaa.
Saatas olla perheenä kerrankin rauhassa ja koti olisi siistinä. Kiv vuosi tulee kun ei ole ketään ylinmääräistä täällä hääräämässä ja huutamassa. Sotkua en kestä niin siitäkin päästään.
Stina Charlotta margareeta
Odotan ensivuotta kun
7
54
Vastaukset
- Anonyymi
Odotan ensi vuotta kun NAISENI poika lähtee inttiin , voi että on odotettu päivä. Tyttö on jo maailmalla opiskelemassa, nyt kun viel tästä päästäs niin meillä olisi aikaa toisillemme. Intissä sais olla yhteen syssyyn, eikä mitään lomia. Tulisi kasvatettuna ja miehenä takas eikä enää kiukuttelisi ja vaatisi ISÄPuolen aikaa ja apuja , Vaikka tykkää musta mä en siitä, niin ei vaan meil juttelu toimi, aina se hankaloittaa ja huutaa, ei osaa keskustella, vaikka kuinka yrittää rauhoitella ja puhua nätisti niin aina se änkyttää ja kiukuttelee
Saatas olla perheenä kerrankin rauhassa ja koti olisi siistinä. Kiva vuosi tulee kun ei ole ketään ylinmääräistä täällä hääräämässä ja huutamassa. Sotkua en kestä niin siitäkin päästään.
Steve James Johannes - Anonyymi
Minä odotan kun mun mies lähtee armeijaan ja voisin olla itse maailmalla. Siellä vinkuisi vuoden. Holaaa... Saisin kerankin olla yksin kun ukkko on tossa ollu rippikoulusta asti.Ei jaksais mut en tahtos olla ilmankaan miestä sillä hän on töissä ja tieanaa meidän rahat, ite en jaksa olla töis niin ois kiva ku joku tois rahaa., Jep.
- Anonyymi
Meikä odottelee , kun mun eukko menee armeijaan , ite olen vihreä ja sivari, hyvä , kun edes toinen käy armeijan , minun eukolleni se sopii , kun on määrätietoinen johtaja tyyppi, siellä hän pääsee pätemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikä odottelee , kun mun eukko menee armeijaan , ite olen vihreä ja sivari, hyvä , kun edes toinen käy armeijan , minun eukolleni se sopii , kun on määrätietoinen johtaja tyyppi, siellä hän pääsee pätemään.
M ootan et anoppi lähtee armeijaan on sellain käskytttäjä tyyppi et ei jaksa täällä, sais huutaa ja raivota siel intissä sieluns kyllyydestä.
Anoppi armeijaan!
Simo Timo Anselmi Aikuinen
- Anonyymi
Armeija pakko kaikille kun täyttää 16 veee ja siihen asti kun on 96 v. se olisi varsinkin työttömille hyvä vaihtoehto kun ei olisi enää outen. Niin kauan kunnes on töissä pitää olla armeijan palveluksessa ilmaiseksi, Siellä on asunto ja ruoka muuta ei siellä tarvi.
Herätys 5.30 ja nukkumaan 23.00! Mikä loistava idea laiskoille.- Anonyymi
Suomessa ei tarvita kaikille armeijaa , palkka armeija sopii hyvin, meitä ei kukaan uhkaa , ollaan EU :n suojeluksessa.
- Anonyymi
Laitetaan kaikki vanhukset armeijaan. Ne saisi siellä ruokaa, eikä kuolisi nälkään ja janoon kuten yksityisissä vanhusten hoivayksiköissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391