miehen poika lähtee intiin, voi että on odotettu päivä. Tyttö on jo maailmalla opiskelemassa, nyt kun viel tästä päästäs niin meillä olisi aikaa toisillemme. Intissä sais olla yhteen syssyyn, eikä mitään lomia. Tulisi kasvatettuna ja miehenä takas eikä enää kiukuttelisi ja vaatisi äitipuolen aikaa ja ruokia, Vaikka tykkää musta mä en siitä, niin ei vaan meil juttelu toimi, aina se hankaloittaa ja huutaa, ei osaa keskustella, vaikk akuin yrittää rauhoitella ja puhua nätisti niin aina se änkyttää ja kiukkuaa.
Saatas olla perheenä kerrankin rauhassa ja koti olisi siistinä. Kiv vuosi tulee kun ei ole ketään ylinmääräistä täällä hääräämässä ja huutamassa. Sotkua en kestä niin siitäkin päästään.
Stina Charlotta margareeta
Odotan ensivuotta kun
7
73
Vastaukset
- Anonyymi
Odotan ensi vuotta kun NAISENI poika lähtee inttiin , voi että on odotettu päivä. Tyttö on jo maailmalla opiskelemassa, nyt kun viel tästä päästäs niin meillä olisi aikaa toisillemme. Intissä sais olla yhteen syssyyn, eikä mitään lomia. Tulisi kasvatettuna ja miehenä takas eikä enää kiukuttelisi ja vaatisi ISÄPuolen aikaa ja apuja , Vaikka tykkää musta mä en siitä, niin ei vaan meil juttelu toimi, aina se hankaloittaa ja huutaa, ei osaa keskustella, vaikka kuinka yrittää rauhoitella ja puhua nätisti niin aina se änkyttää ja kiukuttelee
Saatas olla perheenä kerrankin rauhassa ja koti olisi siistinä. Kiva vuosi tulee kun ei ole ketään ylinmääräistä täällä hääräämässä ja huutamassa. Sotkua en kestä niin siitäkin päästään.
Steve James Johannes - Anonyymi
Minä odotan kun mun mies lähtee armeijaan ja voisin olla itse maailmalla. Siellä vinkuisi vuoden. Holaaa... Saisin kerankin olla yksin kun ukkko on tossa ollu rippikoulusta asti.Ei jaksais mut en tahtos olla ilmankaan miestä sillä hän on töissä ja tieanaa meidän rahat, ite en jaksa olla töis niin ois kiva ku joku tois rahaa., Jep.
- Anonyymi
Meikä odottelee , kun mun eukko menee armeijaan , ite olen vihreä ja sivari, hyvä , kun edes toinen käy armeijan , minun eukolleni se sopii , kun on määrätietoinen johtaja tyyppi, siellä hän pääsee pätemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikä odottelee , kun mun eukko menee armeijaan , ite olen vihreä ja sivari, hyvä , kun edes toinen käy armeijan , minun eukolleni se sopii , kun on määrätietoinen johtaja tyyppi, siellä hän pääsee pätemään.
M ootan et anoppi lähtee armeijaan on sellain käskytttäjä tyyppi et ei jaksa täällä, sais huutaa ja raivota siel intissä sieluns kyllyydestä.
Anoppi armeijaan!
Simo Timo Anselmi Aikuinen
- Anonyymi
Armeija pakko kaikille kun täyttää 16 veee ja siihen asti kun on 96 v. se olisi varsinkin työttömille hyvä vaihtoehto kun ei olisi enää outen. Niin kauan kunnes on töissä pitää olla armeijan palveluksessa ilmaiseksi, Siellä on asunto ja ruoka muuta ei siellä tarvi.
Herätys 5.30 ja nukkumaan 23.00! Mikä loistava idea laiskoille.- Anonyymi
Suomessa ei tarvita kaikille armeijaa , palkka armeija sopii hyvin, meitä ei kukaan uhkaa , ollaan EU :n suojeluksessa.
- Anonyymi
Laitetaan kaikki vanhukset armeijaan. Ne saisi siellä ruokaa, eikä kuolisi nälkään ja janoon kuten yksityisissä vanhusten hoivayksiköissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802