Harrastatteko avoimia seurustelu- tai parisuhteita?

Anonyymi

Siedättekö sitä, että ystävänne touhuaa muiden naisten kanssa, joko yhteisestä sopimuksesta, tai salaa toiselta osapuolelta?

Miten toimitte, mikäli ystävänne jää kiinni uskottomuudesta tai edes avoimeen suhteeseenne perustuvista, ulkopuolisista naissuhteista, kertomatta teille? - Onko se kerrasta poikki?

Harrastatteko koskaan kolmen kimppakivaa yhteisten ystävienne kanssa? - Olen muutaman kerran harrastanut seksiä naisparin toisen osapuolen kanssa, jonka jälkeen osattomaksi jäänyt on vaatinut minua hyppäämään myös hänen sänkyynsä, tasa-arvon nimissä 😜 Suostuin tietysti ystävyyden, rauhan ja yhteisöllisyyden nimissä, eikä kukaan jäänyt katkeraksi 😄

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ystävä?

    • Anonyymi

      Niin mikä ystävä

    • Anonyymi

      Saa kai se ystävä tehdä mitä itse haluaa mutta itse en puolisoita/kumppanilta hyväksyisi enkä myöskään itse kävisi vieraissa.

    • Anonyymi

      Tää on toi sama vegaani, jonka ”ystävä” on metsästäjä. Rupeis kirjottamaan oikeasta elämästä, eikä keksis näitä höpötarinoita.

    • Anonyymi

      En harrasta ystävien kanssa seksiä

    • Anonyymi

      Jos tietäisin olevani pitkässä arvostetussa suhteessa ja tuntisin asemani vakaaksi, voisin hyväksyä lyhyempiä juttuja, jos niistä infottaisiin minulle etukäteen. Kolmen kimppaan lähtisin mielelläni, toki henkilökemia pitäis jollain tapaa toimia... Vaihtelu virkistää ja maailmassa pitäisi kokea asioita, ei kieltäytyä ;)

    • Anonyymi

      Ihmettelen tällä palstalla sitä kun luulis et tänne olis mukava saada avautua omista fiiliksistä. Mut sit kuitenkin hetken päästä tullaan sanomaan et tuo on se tietty tyyppi. Ei tällä palstalla kun anonyymina ollaan voi tietää kuka on kuka. Annetaan nyt vaan ihmisten avautua täällä, ilman et aletaan sanomaan tuo on se sama tyyppi joka kirjoittaa aina samoista jutuista. Kun ei voi tietää. Tää on just sen takia anonyymi palsta et olis helppo avautua jos ei ole ketään kenelle avautua.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Mistä kristallipallosta se luulee kaiken tietävänsä? On todella ikävää, kaikkien meidän palstalaisten kannalta, että sateenkaari-ihmisistäkin löytyy niitä laput silmillä kulkijoita, jotka joka käänteessä levittävät kielteisyyttä ja pahaa oloa toisiin keskustelijoihin.


    • Anonyymi

      Ystävien seksielämä ei kuulu mulle, ellei mielipidettäni suoraan kysytä ja silloinkin olen haluton ottamaan kantaa asiaan. Jokainen päättää itse ja mahdollisen kumppaninsa kanssa. En itsekään kerro kaikkea seksielämästäni ystäville, vaikka tykkäänkin keskustella aiheesta. En myöskään harrasta ystävien kanssa seksiä, sotkisi täysin kaikki kuviot. Seksisuhteet tietenkin tuntemattomien kanssa.

      • Anonyymi

        Itse muutaman kerran harrastanut seksiä kaverin kanssa.
        Ei toimisi, kun tietyn tyyppisen ihmisen kanssa.
        Hän on edelleen hyvä ystävä, mutta yhdessä sovittu, että jatkossa emme toisiimme koske.
        Kivaa oli.
        molemmille vain juuri sitä.
        Hän on edelleen ensimmäinen jolle kerron, kun olen mahtavan hetken jonkun kanssa viettänyt.
        Hän tietää, että paikkasi suurta tyhjää kohtaa, jonka yksipuolinen mahdoton ihastuminen sillä hetkellä elämääni aiheutti.
        Hänelle olin kosketus ja läsnäolo, jota hän oli vailla.
        Elämämme ovat raiteillaan ja ystävyys ystävyyttä, ilman kosketusta tai himoa.
        Meillä toimi.
        Puolisolle Ok, seksi on vain yksi osa parisuhdetta.
        En ole itsekään omistaja tyyppiä.
        Elämässä pitää tuntea, ja elää omannäköistä elämää.
        Kun asioista puhutaan ja ollaan avoimia, kehenkään ei satu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse muutaman kerran harrastanut seksiä kaverin kanssa.
        Ei toimisi, kun tietyn tyyppisen ihmisen kanssa.
        Hän on edelleen hyvä ystävä, mutta yhdessä sovittu, että jatkossa emme toisiimme koske.
        Kivaa oli.
        molemmille vain juuri sitä.
        Hän on edelleen ensimmäinen jolle kerron, kun olen mahtavan hetken jonkun kanssa viettänyt.
        Hän tietää, että paikkasi suurta tyhjää kohtaa, jonka yksipuolinen mahdoton ihastuminen sillä hetkellä elämääni aiheutti.
        Hänelle olin kosketus ja läsnäolo, jota hän oli vailla.
        Elämämme ovat raiteillaan ja ystävyys ystävyyttä, ilman kosketusta tai himoa.
        Meillä toimi.
        Puolisolle Ok, seksi on vain yksi osa parisuhdetta.
        En ole itsekään omistaja tyyppiä.
        Elämässä pitää tuntea, ja elää omannäköistä elämää.
        Kun asioista puhutaan ja ollaan avoimia, kehenkään ei satu.

        No kyllä itsekin voisin harrastaa omasta puolestani, mutta ei sovi nykyiseen elämäntilanteeseen. Meillä on kumppanin kanssa pääosin yhteinen ystävä- ja tuttavapiiri, joten seuraisi enemmän tai vähemmän ongelmia.. enkä halua sitä. Sitäpaitsi tuntemattomien kanssa on helppo rajata asioita.

        Seksi on tosiaan vain osa parisuhdetta, ainakin jos mun kumppanilta kysytään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse muutaman kerran harrastanut seksiä kaverin kanssa.
        Ei toimisi, kun tietyn tyyppisen ihmisen kanssa.
        Hän on edelleen hyvä ystävä, mutta yhdessä sovittu, että jatkossa emme toisiimme koske.
        Kivaa oli.
        molemmille vain juuri sitä.
        Hän on edelleen ensimmäinen jolle kerron, kun olen mahtavan hetken jonkun kanssa viettänyt.
        Hän tietää, että paikkasi suurta tyhjää kohtaa, jonka yksipuolinen mahdoton ihastuminen sillä hetkellä elämääni aiheutti.
        Hänelle olin kosketus ja läsnäolo, jota hän oli vailla.
        Elämämme ovat raiteillaan ja ystävyys ystävyyttä, ilman kosketusta tai himoa.
        Meillä toimi.
        Puolisolle Ok, seksi on vain yksi osa parisuhdetta.
        En ole itsekään omistaja tyyppiä.
        Elämässä pitää tuntea, ja elää omannäköistä elämää.
        Kun asioista puhutaan ja ollaan avoimia, kehenkään ei satu.

        Siis miten te pystytte jos ei oo ihastusta toista kohtaan?
        En mä ikin pystyis kaverin kanssa. Kun se on oikeasti ystävä eikä häntä kohta ole fyysistä vetovoimaa. Sen takia hän onkin ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten te pystytte jos ei oo ihastusta toista kohtaan?
        En mä ikin pystyis kaverin kanssa. Kun se on oikeasti ystävä eikä häntä kohta ole fyysistä vetovoimaa. Sen takia hän onkin ystävä.

        Kaveri kävi vänkäämään seksiä, vaikka mun ei tehnyt mieli. Pitihän sitä auttaa, ettei ystävyys olisi loppunut 🤭 siihen paikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten te pystytte jos ei oo ihastusta toista kohtaan?
        En mä ikin pystyis kaverin kanssa. Kun se on oikeasti ystävä eikä häntä kohta ole fyysistä vetovoimaa. Sen takia hän onkin ystävä.

        Samaa mieltä kanssasi, en voisi olla kaverin/ystävän kanssa, enkä antaa, vaikka uhkaisi laittaa välit poikki. Eihän hän silloin oikea ystävä olisi ja silloin on parempi mennä jos ei asiaa voi hyväksyä. En myöskään yksityiskohtia omasta seksielämästäni ystävillekään jaa. Intiimi kosketus minulla kuuluu henkilölle, jota kohtaan tunnen ihastusta. Pelkistä seksisuhteista ei itselläni ole kokemusta, tosin nuorempana asiat eivät olleet näin selvää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse muutaman kerran harrastanut seksiä kaverin kanssa.
        Ei toimisi, kun tietyn tyyppisen ihmisen kanssa.
        Hän on edelleen hyvä ystävä, mutta yhdessä sovittu, että jatkossa emme toisiimme koske.
        Kivaa oli.
        molemmille vain juuri sitä.
        Hän on edelleen ensimmäinen jolle kerron, kun olen mahtavan hetken jonkun kanssa viettänyt.
        Hän tietää, että paikkasi suurta tyhjää kohtaa, jonka yksipuolinen mahdoton ihastuminen sillä hetkellä elämääni aiheutti.
        Hänelle olin kosketus ja läsnäolo, jota hän oli vailla.
        Elämämme ovat raiteillaan ja ystävyys ystävyyttä, ilman kosketusta tai himoa.
        Meillä toimi.
        Puolisolle Ok, seksi on vain yksi osa parisuhdetta.
        En ole itsekään omistaja tyyppiä.
        Elämässä pitää tuntea, ja elää omannäköistä elämää.
        Kun asioista puhutaan ja ollaan avoimia, kehenkään ei satu.

        Ei toimisi minulla... En harrasta paikkasuhteita, enkä myöskään kuuluttaisi omia seksi- ja suhdejuttuja yhdellekään kaverille. Ne kuuluvat vain suhteessa oleville. Sen ymmärrän että suhteita on monenlaisia ja elämäntilanteet voivat muuttua, mutta seksuaalisuuden haluan jakaa ihastuksen/rakkauden kohteen kanssa. Muutoin sooloseksi riittänee☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimisi minulla... En harrasta paikkasuhteita, enkä myöskään kuuluttaisi omia seksi- ja suhdejuttuja yhdellekään kaverille. Ne kuuluvat vain suhteessa oleville. Sen ymmärrän että suhteita on monenlaisia ja elämäntilanteet voivat muuttua, mutta seksuaalisuuden haluan jakaa ihastuksen/rakkauden kohteen kanssa. Muutoin sooloseksi riittänee☺

        Sama juttu mulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri kävi vänkäämään seksiä, vaikka mun ei tehnyt mieli. Pitihän sitä auttaa, ettei ystävyys olisi loppunut 🤭 siihen paikkaan.

        Tämä!

        Ihmisystävällistä ja yleistä hyvinvointia lisäävää toimintaa!


    • Anonyymi

      Siis onko kyseessä nyt seksisuhteen säännöt? Jos kaksi henkilöä tapailee pääsääntöisesti seksin merkeissä? Tällainenhan voisi toimia joissain elämäntilanteissa 😉

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe