Olen naurettava mielestäsi. Pidä ilosi.
Lopeta. Minäkin olen lopettanut.
Anna minulle edes mahdollisuus unohtaa sinut. Anna minun olla, jätä rauhaan.
Olen alusta asti ollut suora ja tunteeni ovat olleet aitoja. Tiedät, että kanssani olisit voinut keskustella asioista suoraan, jos olisit halunnut.
Miehelle naiselta.
Voitko lopettaa
31
53
Vastaukset
- Anonyymi
Pieni neuvo sulle, että miehelle ei koskaan kannata paljastaa omia tunteitaan tai kiinnostustaan. Siitäkös ne riehaantuu ja nauraa vaan. Itse olen asian oppinut kantapään kautta ja paras neuvo on kylmettää itsensä.
- Anonyymi
Hyvä, kun opit. Voimia sinulle!
- Anonyymi
Tuo on totta. Todellinen helvetti alkoi siitä, kun paljastin tunteeni. Hän käytti valtaa hyväkseen, eikä millään lailla ollut empaattinen minua kohtaan. Elämä pirstaloitui vähitellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta. Todellinen helvetti alkoi siitä, kun paljastin tunteeni. Hän käytti valtaa hyväkseen, eikä millään lailla ollut empaattinen minua kohtaan. Elämä pirstaloitui vähitellen.
Sinun pitää vahvistaa itseäsi. Hieno asia tuossa on se, että sait tietää totuuden. Mikä ihmeen helvetti?
- Anonyymi
Miehet ei reagoi niin vaan pojat/lapset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ei reagoi niin vaan pojat/lapset
Kyllä mä ainakin miehenä myönnän välillä toimivani noin. Koen että voin niin tehdä, sillä olen ulkoisesti erittäin hyvännäköinen ja se oikeuttaa pieneen ylimielisyyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä ainakin miehenä myönnän välillä toimivani noin. Koen että voin niin tehdä, sillä olen ulkoisesti erittäin hyvännäköinen ja se oikeuttaa pieneen ylimielisyyteen.
Kuinka surullista! Olet jäänyt oman peilikuvasi kanssa kahden. Onneksi olkoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi koet asian noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi koet asian noin.
Olen pinnallinen. Huonompi osaisille voi aina vähän ivata. Olen vain tasoisessani seurassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pinnallinen. Huonompi osaisille voi aina vähän ivata. Olen vain tasoisessani seurassa
Tämä on hyvä! Itseironiaa parhaimillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hyvä! Itseironiaa parhaimillaan.
Kyllä muutkin miehet ajattelevat noin. Sitä ei vain moni myönnä. Vain laatua joka asiassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muutkin miehet ajattelevat noin. Sitä ei vain moni myönnä. Vain laatua joka asiassa
Kyllä ajattelemme just noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hyvä osainen ja hyvän näköinen aikuinen mies joka on tasoisesaan seurassa kiusaa muita nettipalstalla. Luonne vika ei ole eduksi kellekään. Eikö tasoiset anna vai mistä kenkä puristaa. Paha olo? Voi kuule se on yksi kaunis päivä kun voit menettää kaiken. Viimeistään vanhana kun huomaatkin ettei pinta enää riitä. Toivottavasti sitten joku osoittaa sinulle inhimillisyyttä ja ystävällisyyttä.
- Anonyymi
9.10 klo 18:43
Toi pätee kyllä nykyään ihan puolin ja toisin. Jos on itsellä epävarma, katkera ja paha olla niin kaikki myrkky tulee kaadettua sen toisen niskaan. Hetken sitä myhäilee itsekseen että sainpas paskan kiertoon, kunnes saa itse takkiin. Ja jos sä tai joku muu haluaakin katkasta ton kehän ja koittaa löytää jotain yhteistä niin omat defenssit sekä testailu kierrätys ja taistelu vaihde käy sen verran lujaa tahtia että huomaa vaan toisen avatun suojakuoren, jonne lorottaa omat skeidat.... Sitten jos toinen tai sä huomaatkin että olikin nyt ihan oma vika, oot kuitenkin jo siinä pisteessä ettei takasin enää käännytä.
Valitettavasti toi tekee nykyään tosi monista ihmissuhteista selvää hyvin äkkiä, vaikka olisi ollut tosi hyvät mahdollisuudet vaikka vahvaankin ystävyyssuhteeseen. Ja monesti sitä huomaa kyrpiintyneensä siihen toiseen osapuoleen vielä pahemmin siinä vaiheessa kun tajuaakin tämän olleen, ainakin osittain ,oikeassa tai kummankin kämmänneen. Sitä ollaan nykyään niin helvetinmoisia suorittajia ja koneita. Ei päästetä toista lähelle ja potkitaan maahan jos toinen ei oikein tiedäkkään miten lähestyä. Samalla kuitenkin itse toivoisi saavansa sitä ymmärrystä, välittämistä, sekä turvan tunnetta.
Ei muuta. Hyvää syksyä
- Anonyymi
Tää ei ole sit multa! En ikinä sanoisi hänelle noin vaikka asia vähän onkin noin..
- Anonyymi
Heh, ei mennyt kuin muutama minuutti ja mieli muuttui....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, ei mennyt kuin muutama minuutti ja mieli muuttui....
Teiyä joiyakin sitten voi näillä provoilla ja saman provoilijan jutuilla vedättää mennen tullen ja palaten. Surullista ja olen muutoinkin höttöisiin teorioihisi tutustunut, enkä julkaisua sulta juuri tilailis
- Anonyymi
Mietin sinun tilanteen kannalta. Kuvitteletko vaan? Toinen voi kokea epäkohteliaaksi sinun asioista puhumisen
- Anonyymi
En kuvittele.
- Anonyymi
Niinpä. Ei kukaan mielellään kerro toisen asioita palstalla tai nostata itseään. Kirjoitan vaan sen verran omasta kokemusta, että huomasin joskus aikoinaan kuinka valheet vaan kasvoivat kun jotain jouduin pakosta paljastamaan. Joskus se tappioputki kävi vaan niin suureksi, että tunteet vaan katosivat. Siinä kun huomaat pelaavasi kolikonheittoa yksipuolisella kolikolla häviten heitosta toiseen alkaa ihmetellä jo omaa tyhmyyttään. Lopulta sitä pääsi yli kun myönsi ettei ole riittävän konna, häikäilemätön tai älykäs kuin vastustajansa. Joillekin asioilla ei vaan voi mitään eikä kukaan ole sen arvoinen, että saat 1000-0 turpaan.
- Anonyymi
No voi voi miten kauheeta elämää teillä....ihanan hirveetä, kauheeta
- Anonyymi
Kehityskykyinen. Tuosta kun hieman, sillä tavalla pikkuriikkisen parannat, niin kyllä se siitä!
- Anonyymi
Prinsessat hiekkalaatikolla
- Anonyymi
Miten itse, oi suuri ylhäisyytesi eksyit tänne, samalle hiekkalaatikolle? 🤣
- Anonyymi
Jonkun pitää olla se lastentarhan täti, ettei ala hiekka lentää toisten silmille, jos prinsessoille tulee paha mieli.
- Anonyymi
Kuka se joku on? Minulla pysyy hiekat ihan omassa ämpärissä. Ei ole tarvetta kiusata toisia. Uskallan epäillä, että tädin taidot eivät riitä. Ei suuret puheet suuta halkaise, sanotaan.
Sille ko sanot että jätä rauhaan, nii se tajuaa mokanneensa ja haluu takas!
- Anonyymi
Kerro tuo suoraan hänelle
- Anonyymi
Tää on varmaan väärä paikka esittää mitään henk koht.Täällä on varmaan muutama muukin.Sano hänelle henk koht äläkä huuda niin että kaikki kuulee eräänlaista lapsellisuutta.Minua ei ainakaan toisten rakkaus huolet kiinnosta.
- Anonyymi
Ei minuakaan kiinnosta nämä provot, enkä niitä tärkeänä kommentoi
- Anonyymi
Näyttää oudolta kun on pitänyt rekkautua kirjottaakseen naapurista tämän tasosta juttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136