Ne ovat kai kutsuja rukouksiin. Ne on tehty kovaäänisiksi että sillä hetkellä nukkuvatkin taatusti niihin heräävät. Oikein tehokkaita siihen herätystarkoitukseen toki ovat.
Itse pidän niitä eksoottisina mutta pappa käyttää niistä sellaista kieltä etten tässä ilkiä niitä toistaa.
Tässä hotellimme edestä filmattua ja äänitettyä rukouskutsua:
https://www.youtube.com/watch?v=FyZjAYPZAp4
Kirjoitti Martta.
Minareettirääkynnät Alanyassa.
5
166
Vastaukset
Tässä hieman laajempaa kuvakulmaa ja äänimaailmaa tuohon anopin laittamaan videoon.
Kaupunkia ympäröivät vanhat muurit ovat rapautuneet äänisaasteesta ja älykkäimmät kasvitkin ovat siltä hakeutuneet suojaan; ovathan nekin elollisia:
https://www.youtube.com/watch?v=cK8TawkCYNc- Anonyymi
kauniita maisemia.
- Anonyymi
Suosittelen matkustamaan jonnekin Bora Boralle, niin saat nukkua rauhassa. Mikä ihme siinä on että suomalainen haluaa sanella toisen maan systeemit kun sinne välttämättä on ollut pakko matkustaa?
- Anonyymi
Syy miksi haluan matkustaa Alanyaan on se ihmeellinen maisema Kale-kukkulalta. Olen aina ottanut sieltä valokuvia. Meillä on Olympus-merkkinen kamera ja filmit kehitämme aina siellä paikan päällä kun se on siellä halvempaa. Hienoimmista teetän sitten suurennoksia millä olen tapetoinut jo olohuoneemme pitkän seinän. Melkein. Alakulmista puuttuu vielä muutamia niin sitten on seinä täynnä.
Pappa se hieman jo kyrmii koko Alanyaa ja sanoo nähneensä sitä jo aivan tarpeeksi. Sanoi että parhaat näkymät hänelle ovat olleet kun suomiakat ovat oksennelleet kukkapurkkeihin baareissa hameet korvissa.
Hävytön ukko; siksi minä siitä pidänkin. Varauksin.
Kirjoitti Martta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4285799Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1962032Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3691895- 1231110
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51044- 28971
- 76858
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60854Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743- 37734