Taas se on alkanut Sysmäläisten syyllistäminen

Anonyymi

etelänväen toimesta. Puskaradiossa itketään kuinka täällä ei käytetä yhtä paljon maskeja kuin pääkaupunkiseudulla. Hei haloo pahvit, täällä on 0 tartuntaa/100 000 ihmistä/ 14 vrk (tai alle 5 ikinä) kun vastaava luku uudella maalla on 64,6 ( pääkaupunkiseudulla yli 1000 tartuntaa/14 vrk).

Kunhan muualta tulleet huolehtisivat hyvin etteivät tartuta muita, niin ei täällä ole mitään huolta. Vastuu on nyt heidän.

23

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      V..tuako tänne tunkee, pysykööt paratiisissaan maskeineen ja tauteineen.

    • Anonyymi

      Noku pitää päästä uotiin lukemaan hesarista kultyyrisivut..

    • Anonyymi

      Olepa, sysmäläinen pelle, ihan hiljaa vaan. Me mökkiläiset ja kesäasukkaat mahdollistamme teidän maalaisjunttien palvelutason täällä periferiassanne tuomalla euromme paikkakunalle kiertoon. Uotissa meidän ei tarvitse Hesaria lukea, se kun on meillä sähköisesti aina mukana. Lehmienkin lypsäjiä tarvitaan maailmassa, kuten myös meitä sivistyneempiä varakkaita. Kaikilla on omat paikkansa elämässä.

      • Anonyymi

        Kyllä täällä riittää korpia vaikka kuinka ”sivistyneille” ihmisille. Ylläolevasta kirjoituksesta en valitettavasti sivistystä huomannut, ainoastaan ylenkatsetta työteliäitä sysmäläisiä kohtaan. Sivistys on paljon muuta kuin se, että toteaa itse olevansa sivistynyt. Nousukkaita, varakkaita ns. sivistyneitä en edes viitsi noteerata. Monia olen nähnyt ja päälimmäiseksi on jäänyt sääli heitä kohtaan.


      • Anonyymi

        Täytyy vaan ihmetellä minkälaisilla eväillä se varakkuus on hankittu , kun tänne Sysmään tullaan niin täällä on myös maskinkäyttö suositus että siinä se tyhmyys taas näkyy ei tarkoita että täällä on 0 tartuntaa te voitte tuoda sen tänne mukananne että järkee vai ei !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy vaan ihmetellä minkälaisilla eväillä se varakkuus on hankittu , kun tänne Sysmään tullaan niin täällä on myös maskinkäyttö suositus että siinä se tyhmyys taas näkyy ei tarkoita että täällä on 0 tartuntaa te voitte tuoda sen tänne mukananne että järkee vai ei !

        Ite tuun Sysmään koronaa pakoon, ja minulla ei sitä ole!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite tuun Sysmään koronaa pakoon, ja minulla ei sitä ole!!!

        Hienoa! vielä kun varmistat terveytesi parin viikon vapaaehtoisella karanteenilla mökilläsi, niin sen jälkeen olet enemmän kuin tervetullut kylille, tietysti fiksuna ihmisenä muistat turvavälit ja käsihygienian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy vaan ihmetellä minkälaisilla eväillä se varakkuus on hankittu , kun tänne Sysmään tullaan niin täällä on myös maskinkäyttö suositus että siinä se tyhmyys taas näkyy ei tarkoita että täällä on 0 tartuntaa te voitte tuoda sen tänne mukananne että järkee vai ei !

        Sinä 0-tyyppi. Opi nyt vähitellen kielioppi ja kirjoittamaan. Olet Sysmän myrkyttäjä, en paremminkaan sano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa! vielä kun varmistat terveytesi parin viikon vapaaehtoisella karanteenilla mökilläsi, niin sen jälkeen olet enemmän kuin tervetullut kylille, tietysti fiksuna ihmisenä muistat turvavälit ja käsihygienian.

        Jos vastaat mulle niin älä mitään itsestään selvyyksiä täällä jakele. Kaupassa myös käyn kotipaikkakunnalla, en myöskään käytä muita sysmäläisiä palveluita.


      • Anonyymi

        Mistäs, maalaisjuntti, oletit minun olevan mies? Kyllä meissä naisissakin on voimaa ja halua ilmaista mielipiteemme teistä maajusseista, olkaakin sitten naisia tai miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs, maalaisjuntti, oletit minun olevan mies? Kyllä meissä naisissakin on voimaa ja halua ilmaista mielipiteemme teistä maajusseista, olkaakin sitten naisia tai miehiä.

        Hyvin osu ja uppos näköjää😅takas liiteriin ja sähköinen Hesari kainaloon👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs, maalaisjuntti, oletit minun olevan mies? Kyllä meissä naisissakin on voimaa ja halua ilmaista mielipiteemme teistä maajusseista, olkaakin sitten naisia tai miehiä.

        Helsingin väestö on verrattavissa Amerikkaan, jossa valtaosa on muualta tulleita siirtolaisia. Helsingissä syntyneitä ja siellä ikänsä asuneita on vain pieni osa asukasluvusta. Suurin osa Helsingin ja lähiympäristön väestä on maaseudulta muuttaneita juntteja. Sitten sitä ollaan niin stadilaista, kun muualla liikutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingin väestö on verrattavissa Amerikkaan, jossa valtaosa on muualta tulleita siirtolaisia. Helsingissä syntyneitä ja siellä ikänsä asuneita on vain pieni osa asukasluvusta. Suurin osa Helsingin ja lähiympäristön väestä on maaseudulta muuttaneita juntteja. Sitten sitä ollaan niin stadilaista, kun muualla liikutaan.

        Verkkareissakin vielä vanhan urheiluseuransa logo ”Pönttövuoren Ponnistus”.


    • Anonyymi

      😅😅😅ai stana..oikein sähköisesti mukana...on ne hienoja..

    • Anonyymi

      Meillä on navetassa radio..💪

      • Anonyymi

        Wau! ja mun on iphonessa radio ja airpodit niin voin mehtässäkin kuunnella nettiratiota häiritsemäti luonnon rauhaa, kyllä maalaisen elo on mukavaa.


    • Anonyymi

      Tervetuloa vaan kyllä tänbe mahtuu, kaikki on hyvin

    • Anonyymi

      Hienoa, että lehmipojatkin ovat kännykäs saaneet.

    • Anonyymi

      Uutisisten lukeminen lisää stressiä, tulkaas sysmään ja ottakaa rennommin täällä sielu ja ruumis lepää.

    • Anonyymi

      Täällä myrkynkylväjä, joka keväästä lähtien mollinut mökkiläisiä koronasta ym. Ei vieläkään muista, että te Sysmän köyhät olette tulosiirtojen saajia, ja eteläinen Suomi kustantaa teidänkin limput ja sopat. Aukokaa päätänne vaan, kohta voi tuulet muuttua.

      • Anonyymi

        Saadaanko me myös korona teiltä lahjaksi jää nähtäväksi ! Minä ainakin olen ostanut limput ja piimät ihan omilla rahoillani enkä yhteiskunnan rahoilla !


      • Anonyymi

        Muista meitä sysmäläisiä haukkuessasi, että täällä asustelee monta syntyperäistä Helsinkiläistä, jotka ovat kyllästyneet betoniin ja saasteisiin. Me myös erotamme kirjoituksista milloin siellä huutelee joku "hesalainen" kehä kolmosen hoodeilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista meitä sysmäläisiä haukkuessasi, että täällä asustelee monta syntyperäistä Helsinkiläistä, jotka ovat kyllästyneet betoniin ja saasteisiin. Me myös erotamme kirjoituksista milloin siellä huutelee joku "hesalainen" kehä kolmosen hoodeilta.

        Sinä sysmäläinen olet pässi kirjoituksistasi päätellen. ...Helsinkiläistä, kirjoitetaan pienellä!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe