Kyllä mä kerron

Anonyymi

Sulle tunteistani, sit kun ei enää nähdä, jos nää ei mene ohi. Ihan sen takia, että saan tälle päätöksen. Sen viestin lähetys oli kerran jo tosi lähellä, mutta sit tapahtui jotain, miksi en voinut sitä vielä tehdä. Täällä on ikäviä viestejä ja ulkona märkää ja pimeää. Siksi ehkä olen vähän surullinen. Tykkään susta ja ajattelen susta aina vaan parasta.

Naiselta miehelle.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro vaan, saisi molemmat mielenrauhan

    • Anonyymi

      Odotetaan sitte kuin kuuta nousevaa.

      • Anonyymi

        Sä voit toki omalle hänelle itsekin lähettää viestin. Meidän tapauksessa hän sitä tuskin tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä voit toki omalle hänelle itsekin lähettää viestin. Meidän tapauksessa hän sitä tuskin tekee.

        Miksei tekis?


    • Anonyymi

      Viimeinen tylytys ja napanuoran katkaisu. Siltä kuulostaa kaikki mollivoittoiset vuodatukset täällä vaikka ne miten muotoilisi...

      • Anonyymi

        Inhimillistä.


    • Pyylevä_Täti

      Lätetä viesti tai kadu ko et lähettäny!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      132
      1308
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      147
      798
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      736
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      723
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      698
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      551
    Aihe