Sulle tunteistani, sit kun ei enää nähdä, jos nää ei mene ohi. Ihan sen takia, että saan tälle päätöksen. Sen viestin lähetys oli kerran jo tosi lähellä, mutta sit tapahtui jotain, miksi en voinut sitä vielä tehdä. Täällä on ikäviä viestejä ja ulkona märkää ja pimeää. Siksi ehkä olen vähän surullinen. Tykkään susta ja ajattelen susta aina vaan parasta.
Naiselta miehelle.
Kyllä mä kerron
Anonyymi
7
54
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro vaan, saisi molemmat mielenrauhan
- Anonyymi
Odotetaan sitte kuin kuuta nousevaa.
- Anonyymi
Sä voit toki omalle hänelle itsekin lähettää viestin. Meidän tapauksessa hän sitä tuskin tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä voit toki omalle hänelle itsekin lähettää viestin. Meidän tapauksessa hän sitä tuskin tekee.
Miksei tekis?
- Anonyymi
Viimeinen tylytys ja napanuoran katkaisu. Siltä kuulostaa kaikki mollivoittoiset vuodatukset täällä vaikka ne miten muotoilisi...
- Anonyymi
Inhimillistä.
Lätetä viesti tai kadu ko et lähettäny!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714086- 332341
- 402204
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171741Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401602Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251512- 801477
- 1431229
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221173Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125