Eeti

Henna

Kuulostaako Eeti liikaa kissan/koiran nimeltä vai olisiko sopiva nimi pienelle pojallemme?

13

2135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ean

      Ei se lemmikin nimi juurikaan ole, mutta on harvinainen, ja moni sen kuullessaan voi olla epävarma, onko kyseessä pojan vai tytön nimi.

    • Tytti

      siitä sen teen viivan(vanhalla kaunolla kirjoittaen),niin olisi kyllä selvästi pojan nimi.Minusta EELI olisi kiva nimi ja sopisi niin pienelle pojalle,kuin myös isolle miehelle.EETI vähän väkisin tehty.EETU parempi! Sori vaan!

      • tarja

        nimenä käytetty,muuten ihan kivan kuuloinen...


      • tarja

        luulen että johtaa juurensa nimestä Eedith...


      • pojan nimi
        tarja kirjoitti:

        luulen että johtaa juurensa nimestä Eedith...

        Tunnen parikin pientä Eetiä. Enempi tulee Veeti mieleen kuin Edith.


      • pojan nimi
        pojan nimi kirjoitti:

        Tunnen parikin pientä Eetiä. Enempi tulee Veeti mieleen kuin Edith.

        Väestörekisterikeskuksen mukaan vuodesta 1899 alkaen Eeti-nimi annettu pojille 301 kertaa ja tytöille 82.


      • tarja
        pojan nimi kirjoitti:

        Väestörekisterikeskuksen mukaan vuodesta 1899 alkaen Eeti-nimi annettu pojille 301 kertaa ja tytöille 82.

        että meilläpäin tytön nimenä käytetty.En väittänytkään että se on tytön nimi ainoastaan.
        Nämä on näitä tottumuskin asioita, mihin on tottunut.Esimerkikisi Miska nimi on minusta vain ja ainoastaan pojan nimi,kun taas joku joka tuntee sen nimisen tytön on toista mieltä.


      • Gil
        pojan nimi kirjoitti:

        Tunnen parikin pientä Eetiä. Enempi tulee Veeti mieleen kuin Edith.

        tulee mullekin mieleen. Eeti on ihan kivan kuuloinen.


    • donna

      kysyit mielipidettä,niin kieltämättä kuulostaa oudolta,ihan kuin puuttuisi jotain...
      "Lähinnä" olisi vaikka mielummin
      Eetu
      Veeti
      Erik
      Leevi
      Eero
      Emil,Eemil
      Elmo
      Iiro
      Aaro
      JA vastaus kysymykseesi,niin koiran tai kissan nimi voi olla ihan mikä tahansa nimi,mikä almannakasta löytyy.
      itse en kissalle tai koiralle antaisi Eeti nimeä!

    • Kyllä, olen Eeti

      Otan lähes kaikki kommentit v****iluna johtuen siitä, että osan korvaan nimi kalskahtaa ja he ehdottelevat maailman arkipäiväisimpiä nimiä. Pidän nimestäni

    • &&

      Kyllä Eeti varmaankin on ok nimi, vaikka mielestäni onkin lynenne jostakin, kuten hyvin monet muutkin niemet.

    • Haisuli:)

      Eeti on suloinen nimi, ja varmasti sopii pojallenne nimeksi. Ei ainakaan jokaisella ole luokassa sama nimi! Kivan harvinainen!

    • eetin äiti

      Älkää vaan antako Eeti-nimeä lapsellenne! Mun poika on Eeti ja rakastan poikaa ja nimeä valtavasti, enkä halua joka toiselle pojalle samaa nimeä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3339
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1881
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe