Siis onko tämä Big Brother vai Big Brothel-sarja? D:
Arttu otti Kessulta suihin
15
50
Vastaukset
- Anonyymi
Kade?
- Anonyymi
Arttu äitin poika ULOS talosta yllättävä ällö äijä🤢
- Anonyymi
Sairasta touhua
- Anonyymi
Se Arttu on sairas ällö .Ulos talosta ja heti !🤢🦍
- Anonyymi
Mitä pahaa tehny?
- Anonyymi
Näytettiinkö? Tuleeko (heh :D) koosteeseen? Vai kosteeseen?!??!
- Anonyymi
Katoin tämän viikon ekan ja viimeisen BB on se äitin poika Arttu vaan tosi ällö ilmestys.
- Anonyymi
Aika monihan siellä imee kessua.
- Anonyymi
😶 Voitko kertoa tarkemmin? 😛😛😛
Hitaasti, uudestaan... MITÄ Arttu teki? Kessulle?
Aika ja paikka, kiitos. Eikö BB puuttunut asiaan?- Anonyymi
Bluffia koko juttu,, hämäystä.
Kessu on tupakkia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kessu on tupakkia.Arttu ei ole kessulle tehnyt mitään vaan asia on oikeasti nii että arttu n munaa ella runkkasi loppuun asti. 247 katsoneena olen nähnytt. Täällä joku trolli yrittää kessun sotkea tähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arttu ei ole kessulle tehnyt mitään vaan asia on oikeasti nii että arttu n munaa ella runkkasi loppuun asti. 247 katsoneena olen nähnytt. Täällä joku trolli yrittää kessun sotkea tähän
Suvakit sekoilee aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kessu on tupakkia.No minä jo ajattelin...
Kun Ellan itsetyydytyskin keskeytettiin pari viikkoa sitten.
- Anonyymi
onanointi on jees sitä turvallista aina ei koskaan saa lopettaa vaikka vaki suhde t hyvä puhun itsestäni. olen teinistä tähän ikäänasti harrastanut vaikka hyvämies joka osaa antaa hyvät orkut. sanoin tähän ikään koska en tunne olevani sitä mitä numerot näyttää.
- Anonyymi
>>... sanoin tähän ikään koska en tunne olevani sitä mitä numerot näyttää.<<
Ymmärrän. Mutta hämmentävä on hetki, kun itse todella huomaa olevansa (ainakin osin) juuri sitä, mitä numerot näyttää.
Tämän jälkeen ei millään ,= iällä, ole enää väliä. On vain oma itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395680
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2464198- 91765
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541048- 90963
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj67962Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii144957- 85880
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei111815- 42814