17 vuotta vanha auto eikä ole vaihdettu.
Oletteko vaihtaneet jarrunestettä?
5
220
Vastaukset
- Anonyymi
Se on siis kierrätetty 8 vuotta sitten.
- Anonyymi
Autolla ei ole sitten ajettukaan pitkään aikaan. Ellei ole koskaan vaihdettu, on jarrusatulat jo jumissa. Männät ovat juuttuneet. Jarrunesteen sekaan kerääntyvä vesi tekee tehtävänsä. Korroosio on väistämätön. Säästö tulee kalliiksi.
Omallaajoneuvolla on 20 vuotta ikää. Joka päivä on ajossa. Jarrunesteet ja kaikki muutkin nesteet on vaihdettu huolto-ohjelman mukaisesti. Jarrunesteiden vaihtoväli on 2 vuotta. Jarrut toimivat loistavasti. Autoa ei ole tähän mennessä koskaan hylätty katsastuksessa.- Anonyymi
Joutuu niitä jarruja useimmissa korjailemaan vaikka olisi nesteet vaihdettukin ja vaihtuuhan ne ilmatessa jos jarrupaloja vaihtaessa joutuu avaamaan. Korjaamoista ei tiedä vaihtavatko edes jos vie pelkästään nesteen vaihtoon.
Minkähän verran se neste kiertää jos vaihtaa pelkästään säiliöstä, tuskin hyödyttää. Itse en ole vaihtanut yhteenkään autoon ikinä, eikä vesi nesteessä ole ollut ongelma, takajarrut joutui tässä uusimaan 18 vuoden kohdalla. Jarrunesteiden vaihto 2 vuoden välein olisi maksanut varmaan enemmän ja silti voisi sylinterit joutua uusimaan.
Eihän siitä vahinkoakaan ole ja voi tehdä itsekin jos viitsii. Jos itse vaihtaa jarrupalat niin voi saada sylinteritkin toimimaan vaikka korjaamolla eivät viitsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutuu niitä jarruja useimmissa korjailemaan vaikka olisi nesteet vaihdettukin ja vaihtuuhan ne ilmatessa jos jarrupaloja vaihtaessa joutuu avaamaan. Korjaamoista ei tiedä vaihtavatko edes jos vie pelkästään nesteen vaihtoon.
Minkähän verran se neste kiertää jos vaihtaa pelkästään säiliöstä, tuskin hyödyttää. Itse en ole vaihtanut yhteenkään autoon ikinä, eikä vesi nesteessä ole ollut ongelma, takajarrut joutui tässä uusimaan 18 vuoden kohdalla. Jarrunesteiden vaihto 2 vuoden välein olisi maksanut varmaan enemmän ja silti voisi sylinterit joutua uusimaan.
Eihän siitä vahinkoakaan ole ja voi tehdä itsekin jos viitsii. Jos itse vaihtaa jarrupalat niin voi saada sylinteritkin toimimaan vaikka korjaamolla eivät viitsi.Hups, johan se olikin jotain 20v kun takajarrut uusittiin.
- Anonyymi
Mulla ei ollut varmaan koskaan vaihdettu 406 pösössä jarrunesteitä. Oli pakko alkaa niitä vaihdattamaan kun muutama vuosi sitten oli vielä talvi että oli pakkasta, niin jarrut tuntui jäätyävän kovemmalla pakkasella. Autolla oli ikää siinä vaiheessa aika tarkkaan 20 vuotta.
Takapään rumpujarruista ei huoltomies saanut ilmausruuveja auki, joten takapään jarrusylinterit meni uusiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882