17 vuotta vanha auto eikä ole vaihdettu.
Oletteko vaihtaneet jarrunestettä?
5
238
Vastaukset
- Anonyymi
Se on siis kierrätetty 8 vuotta sitten.
- Anonyymi
Autolla ei ole sitten ajettukaan pitkään aikaan. Ellei ole koskaan vaihdettu, on jarrusatulat jo jumissa. Männät ovat juuttuneet. Jarrunesteen sekaan kerääntyvä vesi tekee tehtävänsä. Korroosio on väistämätön. Säästö tulee kalliiksi.
Omallaajoneuvolla on 20 vuotta ikää. Joka päivä on ajossa. Jarrunesteet ja kaikki muutkin nesteet on vaihdettu huolto-ohjelman mukaisesti. Jarrunesteiden vaihtoväli on 2 vuotta. Jarrut toimivat loistavasti. Autoa ei ole tähän mennessä koskaan hylätty katsastuksessa.- Anonyymi
Joutuu niitä jarruja useimmissa korjailemaan vaikka olisi nesteet vaihdettukin ja vaihtuuhan ne ilmatessa jos jarrupaloja vaihtaessa joutuu avaamaan. Korjaamoista ei tiedä vaihtavatko edes jos vie pelkästään nesteen vaihtoon.
Minkähän verran se neste kiertää jos vaihtaa pelkästään säiliöstä, tuskin hyödyttää. Itse en ole vaihtanut yhteenkään autoon ikinä, eikä vesi nesteessä ole ollut ongelma, takajarrut joutui tässä uusimaan 18 vuoden kohdalla. Jarrunesteiden vaihto 2 vuoden välein olisi maksanut varmaan enemmän ja silti voisi sylinterit joutua uusimaan.
Eihän siitä vahinkoakaan ole ja voi tehdä itsekin jos viitsii. Jos itse vaihtaa jarrupalat niin voi saada sylinteritkin toimimaan vaikka korjaamolla eivät viitsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutuu niitä jarruja useimmissa korjailemaan vaikka olisi nesteet vaihdettukin ja vaihtuuhan ne ilmatessa jos jarrupaloja vaihtaessa joutuu avaamaan. Korjaamoista ei tiedä vaihtavatko edes jos vie pelkästään nesteen vaihtoon.
Minkähän verran se neste kiertää jos vaihtaa pelkästään säiliöstä, tuskin hyödyttää. Itse en ole vaihtanut yhteenkään autoon ikinä, eikä vesi nesteessä ole ollut ongelma, takajarrut joutui tässä uusimaan 18 vuoden kohdalla. Jarrunesteiden vaihto 2 vuoden välein olisi maksanut varmaan enemmän ja silti voisi sylinterit joutua uusimaan.
Eihän siitä vahinkoakaan ole ja voi tehdä itsekin jos viitsii. Jos itse vaihtaa jarrupalat niin voi saada sylinteritkin toimimaan vaikka korjaamolla eivät viitsi.Hups, johan se olikin jotain 20v kun takajarrut uusittiin.
- Anonyymi
Mulla ei ollut varmaan koskaan vaihdettu 406 pösössä jarrunesteitä. Oli pakko alkaa niitä vaihdattamaan kun muutama vuosi sitten oli vielä talvi että oli pakkasta, niin jarrut tuntui jäätyävän kovemmalla pakkasella. Autolla oli ikää siinä vaiheessa aika tarkkaan 20 vuotta.
Takapään rumpujarruista ei huoltomies saanut ilmausruuveja auki, joten takapään jarrusylinterit meni uusiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808