17 vuotta vanha auto eikä ole vaihdettu.
Oletteko vaihtaneet jarrunestettä?
5
297
Vastaukset
- Anonyymi
Se on siis kierrätetty 8 vuotta sitten.
- Anonyymi
Autolla ei ole sitten ajettukaan pitkään aikaan. Ellei ole koskaan vaihdettu, on jarrusatulat jo jumissa. Männät ovat juuttuneet. Jarrunesteen sekaan kerääntyvä vesi tekee tehtävänsä. Korroosio on väistämätön. Säästö tulee kalliiksi.
Omallaajoneuvolla on 20 vuotta ikää. Joka päivä on ajossa. Jarrunesteet ja kaikki muutkin nesteet on vaihdettu huolto-ohjelman mukaisesti. Jarrunesteiden vaihtoväli on 2 vuotta. Jarrut toimivat loistavasti. Autoa ei ole tähän mennessä koskaan hylätty katsastuksessa.- Anonyymi
Joutuu niitä jarruja useimmissa korjailemaan vaikka olisi nesteet vaihdettukin ja vaihtuuhan ne ilmatessa jos jarrupaloja vaihtaessa joutuu avaamaan. Korjaamoista ei tiedä vaihtavatko edes jos vie pelkästään nesteen vaihtoon.
Minkähän verran se neste kiertää jos vaihtaa pelkästään säiliöstä, tuskin hyödyttää. Itse en ole vaihtanut yhteenkään autoon ikinä, eikä vesi nesteessä ole ollut ongelma, takajarrut joutui tässä uusimaan 18 vuoden kohdalla. Jarrunesteiden vaihto 2 vuoden välein olisi maksanut varmaan enemmän ja silti voisi sylinterit joutua uusimaan.
Eihän siitä vahinkoakaan ole ja voi tehdä itsekin jos viitsii. Jos itse vaihtaa jarrupalat niin voi saada sylinteritkin toimimaan vaikka korjaamolla eivät viitsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutuu niitä jarruja useimmissa korjailemaan vaikka olisi nesteet vaihdettukin ja vaihtuuhan ne ilmatessa jos jarrupaloja vaihtaessa joutuu avaamaan. Korjaamoista ei tiedä vaihtavatko edes jos vie pelkästään nesteen vaihtoon.
Minkähän verran se neste kiertää jos vaihtaa pelkästään säiliöstä, tuskin hyödyttää. Itse en ole vaihtanut yhteenkään autoon ikinä, eikä vesi nesteessä ole ollut ongelma, takajarrut joutui tässä uusimaan 18 vuoden kohdalla. Jarrunesteiden vaihto 2 vuoden välein olisi maksanut varmaan enemmän ja silti voisi sylinterit joutua uusimaan.
Eihän siitä vahinkoakaan ole ja voi tehdä itsekin jos viitsii. Jos itse vaihtaa jarrupalat niin voi saada sylinteritkin toimimaan vaikka korjaamolla eivät viitsi.Hups, johan se olikin jotain 20v kun takajarrut uusittiin.
- Anonyymi
Mulla ei ollut varmaan koskaan vaihdettu 406 pösössä jarrunesteitä. Oli pakko alkaa niitä vaihdattamaan kun muutama vuosi sitten oli vielä talvi että oli pakkasta, niin jarrut tuntui jäätyävän kovemmalla pakkasella. Autolla oli ikää siinä vaiheessa aika tarkkaan 20 vuotta.
Takapään rumpujarruista ei huoltomies saanut ilmausruuveja auki, joten takapään jarrusylinterit meni uusiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san281684Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501130
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661107Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731029Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182960Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58955Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153942- 91899
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114888