Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olin kerran idealisti ja halusin puolustaa suomea.

Anonyymi

Olin kerran "tyttö" joka uskoi, että kannattaa suojella suomea ja yrittää saada tänne hävittäjiä puolustamaan KAIKKIA. koska kalusto oli vahentunutta pidin uudempaa edes jonkinlaisena puolustuksena joka antasi edes jonkinlaisen pelotteen, heiveröisenkin.
Rakastin lentokoneita, etenkin rakastin kasitasolentokoneita. vanhat lentokoneet, rakastin niitä.
Intohimoni ajoi minut ajmaan suomeen hävittäjälentäjiä ja se vakaumaus, että oiekasti ne ovat puolustukselle tärkeät.
Ajoin asiaan ja asia eteni.
En nähnyt eturintamlla ketään.
Eturintamalla ei tosiaan ollut ketään. Toimittajat innostuivat, keskustelupalstan eturintamalla olin minä.
Kun asa oli muakmas varma riensivät muut mukaan, kun tuli esittelyt minä olinkin saanut huoraidentiteettivarkauden kontolleni. Sensijaan muut kirjoittelivat kirjoja ja kävivät katsomassa hävittäjiä.

Minä sain kiitoksesksi huora leiman ja muut kunnian.
Ketään ei vaivautunut edes kertomaan kuka hyökkäyksen takana oli.

Joten huomaan kadottaneeni maanpuolustusintoni.
Huomasinkin isänmaani olevan petturin joka lyö lujaa niitä jotka tekevät jotain sen eteen.
Huomasinkin, että jopa entinen avrusmies naureskeli huoraidentiteettivarkaudelle.

Jos saisin tietää kuka teki teon, voisin vielä antaa anteeksi suomelle.
En ole koskaan halunnut purkaa vihaa syyttömiin. Mutta minun on tehtävä joku johtopäätös suhteessa kotimaahani.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen nykyään aikuinen ja teen aikuisena päätöksen tuenko suomea vaiko en.

    • Anonyymi

      Talvisodan ihme tapahtui kauan sitten.
      Nykysuomalaiset ovat pelkurimaista kiipijä kansaa. He odottavat taka-alalla kun joku tekee tytöt ja tulevat sitten ottamaan kunnian asiasta. Tässä analyysi nykysuomalaisista. En tee heidän edestään mitään, eivät he ole niitä jonak takia uhrautua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe