Digikuvat paperille - mistä edullisimmin?

-minni-

Kertokaa, missä halvin digikuvien kehitys!? Sikamaisia hintoja revitään monessa paikassa, 0,19e ->. Joskus näin jo jossain 0,09e/kpl, mutta nyt en löydä enää sen hintaisia.. Osaisiko joku auttaa? Olisi reilu 200 kuvaa kehitettäväksi.., mahdollisimman pian, kun niitä näköjään kertyy aika vauhdilla lisää! =)

36

101025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suikulainen

      Oon käyttäny efotoa säännöllisesti. tosi tyytyväinen kuvajälkeen.
      Hinta 0,20 ja tuolla kuvamäärällä postikulut vain 1 euro.

      • -minni-

      • -minni-
        -minni- kirjoitti:

        http://www.digikuvat.com/ Siellä on monia eri vaihtoehtoja, halvin taitaa olla fastlab (0,13e/kpl pk 2,9e).

        että ainoa huono puoli tuossa "halvimmassa" oli maksutapa: luottokortti (itse kun en sellaista omista).


      • lefa
        -minni- kirjoitti:

        http://www.digikuvat.com/ Siellä on monia eri vaihtoehtoja, halvin taitaa olla fastlab (0,13e/kpl pk 2,9e).

        Kuule Minni. Minulla on huonoja kokemuksia tuosta Fastlabista. Oikeammin sen nimi pitäisi olla Slowlab. Niin hitaasti kuvat sieltä tulevat. Ja kyselyihin ne eivät vastaa ollenkaan. Laatu oli mitä oli ja kuvat leikattu ei-suorakulmaisiksi miten sattuu. Tein sinne reklamaationkin asiasta, mutta ne eivät vaivautuneet siihenkään vastaamaan. Kokeile itse jos et usko, mutta älä sano ettei ole varoitettu.


      • -minni-
        lefa kirjoitti:

        Kuule Minni. Minulla on huonoja kokemuksia tuosta Fastlabista. Oikeammin sen nimi pitäisi olla Slowlab. Niin hitaasti kuvat sieltä tulevat. Ja kyselyihin ne eivät vastaa ollenkaan. Laatu oli mitä oli ja kuvat leikattu ei-suorakulmaisiksi miten sattuu. Tein sinne reklamaationkin asiasta, mutta ne eivät vaivautuneet siihenkään vastaamaan. Kokeile itse jos et usko, mutta älä sano ettei ole varoitettu.

        En ole vielä(kään) kuvia minnekään lähettänyt, ja tuskin tuonne fastlabiinkään niitä sitten lähetän. Kiitos varoituksesta! =) Eniten siinä huolestutti tuo luottokortilla maksaminen, kuinka turvallista mahtaisi olla luovuttaa tiedot..


      • Jore
        -minni- kirjoitti:

        En ole vielä(kään) kuvia minnekään lähettänyt, ja tuskin tuonne fastlabiinkään niitä sitten lähetän. Kiitos varoituksesta! =) Eniten siinä huolestutti tuo luottokortilla maksaminen, kuinka turvallista mahtaisi olla luovuttaa tiedot..

        Olen teettänyt muutaman kerran sellasessapaikkaa ko www.foto-fr.com kuvien laatu oli tosi hyvä, toimitus seuraavaksi päiväksi ja hinta oli 0,18 eur.kpl, lasku tuli matkassa eli näin kuvani ennenkuin tartti maksaa, maksoin kyllä mielelläni laadusta.
        voin suositella lämpimästi.


      • Re-Entry
        -minni- kirjoitti:

        http://www.digikuvat.com/ Siellä on monia eri vaihtoehtoja, halvin taitaa olla fastlab (0,13e/kpl pk 2,9e).

        Ylivoimaisesti edullisin tapa saada kuvat on tilata kokonainen albumi. Samalla valmis kooste, ei irtokuvia. Tarkista www.multikuva.fi
        www.digipicworks.fi www.koirakuvat.fi www.myphotofun.fi
        Katso ja hämmästy, paljon muuta kuin pelkkiä kuvia.


      • Re-Entry

        Ylivoimaisesti edullisin tapa saada kuvat on tilata kokonainen albumi. Samalla valmis kooste, ei irtokuvia. Tarkista www.multikuva.fi
        www.digipicworks.fi www.koirakuvat.fi www.myphotofun.fi
        Katso ja hämmästy, paljon muuta kuin pelkkiä kuvia.


      • fghjjkhhghcj
        lefa kirjoitti:

        Kuule Minni. Minulla on huonoja kokemuksia tuosta Fastlabista. Oikeammin sen nimi pitäisi olla Slowlab. Niin hitaasti kuvat sieltä tulevat. Ja kyselyihin ne eivät vastaa ollenkaan. Laatu oli mitä oli ja kuvat leikattu ei-suorakulmaisiksi miten sattuu. Tein sinne reklamaationkin asiasta, mutta ne eivät vaivautuneet siihenkään vastaamaan. Kokeile itse jos et usko, mutta älä sano ettei ole varoitettu.

        muutama vuos sitten oli hyvä tuo fastlab, käytin sitä aina... noin 4pv tuli kuvat,ja lasku mukana. nykyään toimitus kestää, maksutavat muuttuneet. en kyllä enää voisi sitä suositella.


    • mikrobitti

      Viimeisimmässä Mikrobitti-lehdessä on vertailu kyseisistä palveluista. Fotonetti on hinta/laatusuhteeltaan paras.

      Seuraavaksi itse aioin käyttää sitä.

      Olen teettänyt NetAnttilassa kuvia ja olin tyytyväinen, hinta oli tilapäisesti TARJOUKSESSA 0.9c/kuva. Noin halvalla ei normaalihinnoilla kuvia saa. Fotonetissä halvimmillaan 0,16c/kuva.

      • -minni-

        "Mitä maksaa?
        49 ensimmäisestä kuvasta maksat 0,29 €/kpl
        Kuvista 50-99 0,19 €/kpl
        100. kuvasta eteenpäin 0,09 €/kpl
        Postimaksu 3,50 €
        Esimerkki 60 kuvaa: 16,30 € (14,21 € kuvista 1-49 ja 2,09 € kuvista 50-60). Postimaksu lisätään loppusummaan. Koskee vakiokokoja."


      • tiitu
        -minni- kirjoitti:

        "Mitä maksaa?
        49 ensimmäisestä kuvasta maksat 0,29 €/kpl
        Kuvista 50-99 0,19 €/kpl
        100. kuvasta eteenpäin 0,09 €/kpl
        Postimaksu 3,50 €
        Esimerkki 60 kuvaa: 16,30 € (14,21 € kuvista 1-49 ja 2,09 € kuvista 50-60). Postimaksu lisätään loppusummaan. Koskee vakiokokoja."

        surffailin extrafilmin sivuilla ja KAIKKI kuvat näytti olevab 0,09€ kappale. ilman mitään suurien kuvapakettien tarjouksia. ja post.kulut sen 3.5€. tuon halvemmalla tuskin löytää.


      • Re-Entry

        Ylivoimaisesti edullisin tapa saada kuvat on tilata kokonainen albumi. Samalla valmis kooste, ei irtokuvia. Tarkista www.multikuva.fi
        www.digipicworks.fi www.koirakuvat.fi www.myphotofun.fi
        Katso ja hämmästy, paljon muuta kuin pelkkiä kuvia.


      • jubbbe
        tiitu kirjoitti:

        surffailin extrafilmin sivuilla ja KAIKKI kuvat näytti olevab 0,09€ kappale. ilman mitään suurien kuvapakettien tarjouksia. ja post.kulut sen 3.5€. tuon halvemmalla tuskin löytää.

        tialsin extrafilmiltä kuvapussin jonka päällä luki 0,13cnt/kpl.. kotisivulla luvattiin tuohon 0.09cnt/kpl. jännä juttu.


      • Nimetön

        Mää löysin tänään tosi kätsän palvelun netissä kun etsiskelin digivalokuva
        kehittäjää. Olen ennen käyttännyt ifi(ifolor) ja eiri, mut tää oli yllättavän easy
        käyttää, tää fotoQ. Kumma et se ei ole näkynyt mainoksissa enemmän?? Olis kyl
        ykkönen jos pääsis vertailuihin johonkin lehteen. Sanon vaan että WOW. Kehitys mene
        tosi hyvin eteenpäin kun ihmiset hiffaa parantaa palveluja täl alalla.

        Jalski From Korppoo


      • Seppo L

    • luin just jonku mikrolehen

      fotoyks kans hyvä ja ifiki...eiri kallis eikä hyvä

    • -minni-

      ExtraFilmiin, ja tyytyväisiä olemme. Aiomme jatkossakin tilata kuvamme sieltä, suosittelen muillekin! =)

      • Nimetön

        Suosittelen myöskin extrafilmiä.. Siellä tosissaan kuvat 0.09e kpl.

        jossain muualla näin samaan hintaa. mutten enää löydä sitä..


      • nuppunen
        Nimetön kirjoitti:

        Suosittelen myöskin extrafilmiä.. Siellä tosissaan kuvat 0.09e kpl.

        jossain muualla näin samaan hintaa. mutten enää löydä sitä..

        Tuo extrafilm on kauhean vaikea... En yhtään ymmärrä miten ne kuvat sinne saa siirrettyä. Osaisikohan joku auttaa? :D


      • digivalo
        nuppunen kirjoitti:

        Tuo extrafilm on kauhean vaikea... En yhtään ymmärrä miten ne kuvat sinne saa siirrettyä. Osaisikohan joku auttaa? :D

        Joo-o. Hankala on verrattuna mitä oon testannu monia eri firmoja. Katkee yhteys, vaikka mulla onkin tosi nopeat linjat.

        Ja postikuluja joku kehui... melkein 5 euroa! (Plus lisäksi joitakin toimituskuluja tuotteesta riippuen.) Miettikää jos tilaatte 50 kuvaa mitä tulee yhden kuvan hinnaksi todellisuudessa 5 euron postimaksujen jälkeen? Ja vielä ruotsalainen firma...

        Itse oon käyttänyt fotoyks, (fotonetti joskus) ja FotoQ. Verratkaa siitä mikä on teille sopivin.


    • Jon
    • copy/paste

      Tälläinen firma kuinn http://www.pixdiscount.com
      lupaa kyllä ehdottomasti netin halvimmat hinnat (6 centtiä / 10x15 kuvat) ja on käsittääkseni sama paikka mitä moni muu suomalainen firma käyttää kuvien tekemiseen. Paperi on Kodakin perus-pahvia.

      Laatua tässä kyselen, onko kokemuksia?

      copy/paste

      • ilu44

        Sain ko.firmalta tarjouksen, jossa luvattiin ilmainen kansio 30:llä paperikuvalla. Kuvien lataaminen osoittautui jo erittäin vaikeaksi. Kuvia ei koskaan tullut. eikä heidän asiakaspalvelunsakkaan pystynyt avittamaan asiassa. Että sellainen firma.


      • hopla
        ilu44 kirjoitti:

        Sain ko.firmalta tarjouksen, jossa luvattiin ilmainen kansio 30:llä paperikuvalla. Kuvien lataaminen osoittautui jo erittäin vaikeaksi. Kuvia ei koskaan tullut. eikä heidän asiakaspalvelunsakkaan pystynyt avittamaan asiassa. Että sellainen firma.

        Olen nyt pari päivää tuskaillut pixdiscountin kuvalatauksen kanssa. Ei yksinkertaisesti vain toimi. Vähän aikaa tussuttaa itsekseen, kunnes lakkaa lataamasta.


    • halpaa

      Ei aina mainostettu halpahinta ole oikotie onneen! Kannatta ottaa selville mitä kokonaisuus tulee kustantamaan ja tietysti laatu on tärkeä asia, ainakin minulle. Pyydä tarjous, jos haluat selvittää mistä saat halvimmalla. Itse olen käyttänyt www.colorkolmio.fi palvelua ja tähän mennessä olen ollut tyytyväinen....

      • Samaa mieltä...

        Itse kokeilin "halvinta" vaihtoehtoa sillä hetkellä. Extrafilmiltä sain koodin jolla sai 12 kuvaa "ilmaiseksi". No, kuvat oli ilmaisia, mutta kun siihen lisäsi posti-, toimitus-, valkoreuna- ja verokulut, olikin 12 kuvan hinta yhteensä 7,69 euroa. Eli, 0,64 euroa/KUVA!!! Siis HÄ? Eikä se laatu edes ollut hyvä. Kaikki etelän aurinkoiset kuvat oli tosi tummia ja värittömiä. Tota ehdottamaasi firmaa en ole kokeillut, onhan niitä monia muitakin.


    • hintavertailu

      Digikuvien hintavertailu

      Halvimmat 10-koon digikuvat sellaisista paikoista jotka onnistuin googlettamaan helposti
      ja joista sivujen perusteella arvelen voivan tilata valokuvat netistä kotiin. Postituskulut tulevat tuohon tietysti päälle. Jos löydät muita paikkoja tai hinnat muuttuvat niin vastaa ihmeessä!

      23.10.2008

      hinta minimitilaus paikka
      ----- ------------ ------
      0,05 1000 kpl fi.foto.com (ekat 500 kpl 0,09 ja toiset 500 0,01)
      0,07 1 kpl (tarjous) fi.photobox.com
      0,07 250 kpl fastlab.fi
      0,08 120 kpl fastlab.fi
      0,09 1 kpl fi.photobox.com
      0,09 1 kpl (tarjous) ifolor.fi
      0,09 60 kpl fastlab.fi
      0,09 200 kpl eiri.fi
      0,09 200 kpl stockmann.eirikuva.fi, netanttila.com jne
      0,09 1 kpl? extrafilm.fi
      0,09 1 kpl? fi.foto.com, lennalomalle.com jne
      0,10 1 kpl fastlab.fi
      0,10 1 kpl int.pixum.com
      0,12 1 kpl digiexpress.fi
      0,12 1 kpl (tarjous) fotonetti.fi
      0,14 1 kpl colormailer.fi
      0,15 1 kpl efoto.fi
      0,15 300 kpl airfoto.fujikuvat.fi
      0,16 1 kpl fotonetti.fi
      0,16 100 kpl colorkolmio.fi
      0,17 100 kpl airfoto.fujikuvat.fi
      0,17 100 kpl fotoman.fi
      0,18 100 kpl eiri.fi
      0,18 100 kpl stockmann.eirikuva.fi, netanttila.com jne
      0,19 1 kpl ifolor.fi
      0,19 100 kpl fotomylly.fi
      0,19 100 kpl fotoliiga.fi
      0,20 1 kpl airfoto.fujikuvat.fi
      0,20 1 kpl stockmann.eirikuva.fi, netanttila.com jne
      0,20 1 kpl eiri.fi
      0,20 50 kpl colorkolmio.fi
      0,20 50 kpl fotoman.fi
      0,25 1 kpl fotomylly.fi
      0,25 1 kpl fotoliiga.fi
      0,25 1 kpl fotoman.fi
      0,26 101 kpl dix.fi
      0,27 1 kpl colorkolmio.fi
      0,29 1 kpl dix.fi

    • digikuvien kehitys!?

      Miksi haluat halvimmat?
      Eikö kannattaisi tettää siellä missä saa parhaat kuvat?

      Köyhän ei kannata halpaa ostaa

    • Lahtelainen

      Tämä on vain veikkaus, mutta luulen, että noissa valokuvien tulostusfirmoissa on aikalailla samat koneet. Tietysti masiinoilla saa varmasti erilaistakin jälkeä aikaiseksi, mutta siti luulen että tällainen tavan pulliainen ei laatueroa näe.

      Digikuvat Eirikuvasta yli 200 kpl, hinta 0,12 €/kpl:
      http://www.eirikuva.fi/valokuvat/digikuvat.html

      • ssuomalainen

        Kappas lahtelaista, köysi jostain kolme vuotta vanhan jutun. Ai niin piti sanomani että se paras on entiseltä nimeltään Extrafilm, nykyjänsä omaasukua Smartphoto. Ei ne koneet mitään ratkaise vaan paperin laatu ja tekijöiden ammattitaito jotka smartissa ovat huippuluokkaa. Tämmöisiä olen havannoinut, nyt poistun kiireenvilkkaan takavasemmalle.


      • Ifolor on paras
        ssuomalainen kirjoitti:

        Kappas lahtelaista, köysi jostain kolme vuotta vanhan jutun. Ai niin piti sanomani että se paras on entiseltä nimeltään Extrafilm, nykyjänsä omaasukua Smartphoto. Ei ne koneet mitään ratkaise vaan paperin laatu ja tekijöiden ammattitaito jotka smartissa ovat huippuluokkaa. Tämmöisiä olen havannoinut, nyt poistun kiireenvilkkaan takavasemmalle.

        Minun vanhemmat teettivät Extrafilmillä kuvia ja niissä värit eivät olleet kohdillaan ja muutenkin näittivät pliisuilta. Aivan kuin joku osaväri puuttuisi kokonaan... Sellaisia haaleita.

        Ifolorilla sen sijaan on upean tarkka piirto ja hyvät värit. Siellä olen teettänyt jo vuosien ajan.


      • ssuomalainen
        Ifolor on paras kirjoitti:

        Minun vanhemmat teettivät Extrafilmillä kuvia ja niissä värit eivät olleet kohdillaan ja muutenkin näittivät pliisuilta. Aivan kuin joku osaväri puuttuisi kokonaan... Sellaisia haaleita.

        Ifolorilla sen sijaan on upean tarkka piirto ja hyvät värit. Siellä olen teettänyt jo vuosien ajan.

        Jaaha vai niin. Itse olen teettänyt smartphotolla (extrafilm) useita kuvakirjoja ja valokuvia. Aivan loistavaa jälkeä. Paitsi kerran, mutta se johtui kamerasta joka oli Olympuksen pokkari. Kyllä se piirto ja terävyys tulee kamerasta ja objektiivin laadusta, ja itse ainakin arvostan smartphoton realistista värimaailmaa. Kuvat ovat näyttäneet samanlaisilta kuin tietsikan ruudultakin. Näin ainakin Nikon D90 kuvatessa.


      • pelaa ilmankin
        ssuomalainen kirjoitti:

        Jaaha vai niin. Itse olen teettänyt smartphotolla (extrafilm) useita kuvakirjoja ja valokuvia. Aivan loistavaa jälkeä. Paitsi kerran, mutta se johtui kamerasta joka oli Olympuksen pokkari. Kyllä se piirto ja terävyys tulee kamerasta ja objektiivin laadusta, ja itse ainakin arvostan smartphoton realistista värimaailmaa. Kuvat ovat näyttäneet samanlaisilta kuin tietsikan ruudultakin. Näin ainakin Nikon D90 kuvatessa.

        Riippuu näytöstä ja sen kalibroinnista


    • digikuvat edullisest

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe