Kiinalainen Hevonen

2lesken

Minäpä olen kiinalaisessa horoskoopissa Hevonen.
Tämä on paljon parempi kun se toinen.

Hevosen vuonna syntyneet ihmiset ovat suosittuja.
He ovat hilpeitä, raha-asioissaan taitavia, tarkkaavaisia, vaikka he joskus puhuvatkin hieman liikaa.
He ovat viisaita, lahjakkaita ja käsistään näppäriä, ja heillä on joskus heikkoutta vastakkaisen sukupuolen suhteen.
Vetovoimaiset Hevoset ovat usein avarakatseisia ja muuttumiskykyisiä.
He ovat kärsimättömiä ja kuumaverisiä kaikkea muuta paitsi päivätyötään kohtaan. He pitävät viihdytyksestä ja suurista joukoista.
He ovat itsenäisiä ja ottavat harvoin vastaan neuvoja.

7

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuopiiko kaakkisi?

      • Ano 12:27
        Mitä "kuopiiko kaakkisi" käytännössä tarkoittaa?

        On vähän heikot nuo hevosiin liittyvät termit.
        Täällä maalla on hevosia laitumilla.
        Kun hevonen pyöriskeli laitumella, muistin sanonnan, että hevonen pötkylöi.
        Minulle korjattiin että se on piehtaroimista.


    • Anonyymi

      Oon jänis. Nyt en enää löytänyt googlettamalla mutta joskus analyysissä oli minusta hauska lause: jänis tietää tarkkaan kenen häntää se heiluttaa tai jotenkin niin.
      Nyt löysin toisen hauskan: Jäniksellä on aina kolme reikää kaivettuna maahan, jotta hän pystyy pakenemaan tukalan tilanteen kohdatessa.
      Parhaita kumppaneita olisi toinen jänis, koira ja sika.
      Kohdalle on sattunut Härkä ja Vaaka.
      Enpä tiedä uskoako, mutta rattoisaa noita on joskus lukea. Ei oikien sovi minuun että jänistä pidetään tähtimerkin onnellisempana eläimenä.

      • Perinteisen kiinalaisen astrologian mukaan jäniksen vuonna syntyneitä pidetään hiljaisina, sisäänpäinkääntyneinä pohdiskelijoina, laiskottelijoina ja hyvinä ystävinä.
        Jäniksen vuosi on 12 vuoden välein.
        Niiden odotetaan olevan vauraita ja hyväntuulisia.
        He tulevat parhaiten toimeen Lampaiden , Sikojen ja Koirien kanssa.


    • Anonyymi

      Olen härkä, mitä siitä sanotaan..?

      • Härän vuonna syntyneet ihmiset ovat kärsivällisiä ja vähäpuheisia ja he herättävät muissa luottamusta.
        He ovat kuitenkin usein omalaatuisia ja kiihkoilevia ja he suuttuvat helposti.
        Härkä-ihmiset pitävät yksinäisyydestä, eivätkä he siten erityisemmin nauti sosiaalisesta elämästä.
        He ovat myös sangen riippuvaisia toisista ihmisistä, loogisia ja jääräpäisiä.
        He ovat tuliluontoisia, ja vaikka he puhuvatkin vähän, ovat he puheissaan sangen kaunopuheisia.
        Härkä-ihmiset ovat sekä fyysisesti että henkisesti eloisia ja valppaita.
        Heidän kanssaan on yleensä helppo tulla toimeen. He voivat silti olla sangen itsepäisiä ja he vihaavat epäonnistumista ja vastustusta. He tulevat parhaiten toimeen käärmeiden, kukkojen ja rottien kanssa.


    • Anonyymi

      Suomalaisessa hevoshoroskoopissa olen Karmea Assendaali, vanha juoksija suuruus. Kiinalaisessa kaikki ovat covid19 nykyisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe