Tarkistaako vuokraisäntä silloin, että vuokra on tullut tilille?
Kun on vuokran maksun eräpäivä?
9
176
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai tarkistaa, eihän se muuten tietäisi kuinka tunnollisesti vuokran maksat. Jos maksat yleensä myöhässä niin vuokranantaja saa perusteet periä viivästyskorkoa tai perusteet jopa häätöön kun et noudata sopimusta. Jos jostain syystä tulee tilapäinen viivästys vuokran maksuun kannattaa siitä sopia erikseen vuokraisännän kanssa
- Anonyymi
eräpäivällä tarkoitetaan sitä päivää jolloin maksusuoritus on viimeistään tehtävä. Rahan ei siis tarvitse olla velkojan käytettävissä vielä eräpäivänä, eri pankkien välillä maksujen kulkemisessa voi mennä parikin päivää. Lasku on kuitenkin todistettavasti maksettava viimeistään eräpäiväksi merkittynä päivänä.
- Anonyymi
Jos eräpäivä on lauantai tai sunnuntai, maksu lähtee seuraavana arkipäivänä.
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin tarkistin silloin kun itse olin vuokranantaja ,ja olin tosi tyytyväinen sellaisiin vuokralaisiin jotka aina maksoi ajallaan vuokransa .
- Anonyymi
Kaikkiko ei maksanu?
- Anonyymi
Kun pankkitoiminnassa häiriöitä, tarkistettava itsekin, että viimeistään eräpäivänä maksettu.
- Anonyymi
Saako vuokra-asunnossa suudella?
- Anonyymi
riippuu mitä tai ketä mitä yrittää suudella. seinien suutelu tai ovien kahvojen nuoleskelu niin voi tulla vuokrankorotus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
riippuu mitä tai ketä mitä yrittää suudella. seinien suutelu tai ovien kahvojen nuoleskelu niin voi tulla vuokrankorotus.
Naista saa suudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1193949Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m713291- 262734
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv842468Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html202430Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta392409Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62367En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102271Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä272226Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset282171