Peliseuraa

Anonyymi

Moi. Olisko täällä 15-18v jätkää tai muijaa ketä haluis tulla pelailee pleikalla rainbow six siegee parin muun jätkän kanssa? Ei tarvii olla hyvä ränkki tai mitää mutta kuhan osaa jotenkin ees pelaa. Jos joku on kiinostunu niin vastaa tähän vaikka laittamalla sun ps4 käyttäjä.

7

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja siis itse olen 16v jätkä.

    • Anonyymi

      Laitan tämän taas varmuuden vuoksi tänne, että on ohjeet luettu ja osataan varoa, että kenen kanssa jakaa yhteistietoja.

      https://www.suomi24.fi/opastus/alaikaiset

      Lainaus: Netissä ihmisillä on mahdollisuus valita, mitä he itsestään kertovat tai mitä jättävät kertomatta. Netissä saatetaan luoda myös täysin kuvitteellisia henkilöitä. 15-vuotias torniolainen teinityttö voikin olla tosimaailmassa kuusikymppinen pappa Joensuusta.

      Täytyy aina muistaa, että henkilö voi olla minkälainen tahansa ja kuka hyvänsä, joten kannattaa varoa, että pitää jopa vain pelatessa oman nimensä ja muut tiedot mahdollisimman salassa.

      • Anonyymi

        Noni vittu taas tämmöstä. Mistä niitä kavereita/peliseuraa sit sais hakee jos kaikialla on sääntöjä siihen liittyen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noni vittu taas tämmöstä. Mistä niitä kavereita/peliseuraa sit sais hakee jos kaikialla on sääntöjä siihen liittyen?

        Nuortennetti on yksi hyvä.
        Sellaisia paikkoja missä on yleensä joku valvoja paikalla. Nuortennetissä minun mielestä nuoret käy ihan keskusteluja keskenään ja missä pidetään huolta, ettei kuka tahansa pääse saalistamaan.
        Tukinetistäkin löytyy aina välillä erilaisia valvottuja teema chattejä nuorille.

        Parasta olisi, jos tänne Suomi24 nuorten palstallekin hommattaisiin joku valvoja, mutta ei ne halua kantaa vastuuta. Siksi niillä on noi säännöt ja neuvot, ettei muka tarvitsisi valvojaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuortennetti on yksi hyvä.
        Sellaisia paikkoja missä on yleensä joku valvoja paikalla. Nuortennetissä minun mielestä nuoret käy ihan keskusteluja keskenään ja missä pidetään huolta, ettei kuka tahansa pääse saalistamaan.
        Tukinetistäkin löytyy aina välillä erilaisia valvottuja teema chattejä nuorille.

        Parasta olisi, jos tänne Suomi24 nuorten palstallekin hommattaisiin joku valvoja, mutta ei ne halua kantaa vastuuta. Siksi niillä on noi säännöt ja neuvot, ettei muka tarvitsisi valvojaa olla.

        Täällä ei muutenkaan kauhean montaa nuorta/teiniä pyöri säännöllisesti. Siksi kannattaakin mennä sellaisiin paikkoihin, jotka on tehty ikäisillesi niin oikeasti löytää pelikavereita yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei muutenkaan kauhean montaa nuorta/teiniä pyöri säännöllisesti. Siksi kannattaakin mennä sellaisiin paikkoihin, jotka on tehty ikäisillesi niin oikeasti löytää pelikavereita yms.

        Okei, kiitos!


    • Anonyymi

      joo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe