Peliseuraa

Anonyymi

Moi. Olisko täällä 15-18v jätkää tai muijaa ketä haluis tulla pelailee pleikalla rainbow six siegee parin muun jätkän kanssa? Ei tarvii olla hyvä ränkki tai mitää mutta kuhan osaa jotenkin ees pelaa. Jos joku on kiinostunu niin vastaa tähän vaikka laittamalla sun ps4 käyttäjä.

7

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja siis itse olen 16v jätkä.

    • Anonyymi

      Laitan tämän taas varmuuden vuoksi tänne, että on ohjeet luettu ja osataan varoa, että kenen kanssa jakaa yhteistietoja.

      https://www.suomi24.fi/opastus/alaikaiset

      Lainaus: Netissä ihmisillä on mahdollisuus valita, mitä he itsestään kertovat tai mitä jättävät kertomatta. Netissä saatetaan luoda myös täysin kuvitteellisia henkilöitä. 15-vuotias torniolainen teinityttö voikin olla tosimaailmassa kuusikymppinen pappa Joensuusta.

      Täytyy aina muistaa, että henkilö voi olla minkälainen tahansa ja kuka hyvänsä, joten kannattaa varoa, että pitää jopa vain pelatessa oman nimensä ja muut tiedot mahdollisimman salassa.

      • Anonyymi

        Noni vittu taas tämmöstä. Mistä niitä kavereita/peliseuraa sit sais hakee jos kaikialla on sääntöjä siihen liittyen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noni vittu taas tämmöstä. Mistä niitä kavereita/peliseuraa sit sais hakee jos kaikialla on sääntöjä siihen liittyen?

        Nuortennetti on yksi hyvä.
        Sellaisia paikkoja missä on yleensä joku valvoja paikalla. Nuortennetissä minun mielestä nuoret käy ihan keskusteluja keskenään ja missä pidetään huolta, ettei kuka tahansa pääse saalistamaan.
        Tukinetistäkin löytyy aina välillä erilaisia valvottuja teema chattejä nuorille.

        Parasta olisi, jos tänne Suomi24 nuorten palstallekin hommattaisiin joku valvoja, mutta ei ne halua kantaa vastuuta. Siksi niillä on noi säännöt ja neuvot, ettei muka tarvitsisi valvojaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuortennetti on yksi hyvä.
        Sellaisia paikkoja missä on yleensä joku valvoja paikalla. Nuortennetissä minun mielestä nuoret käy ihan keskusteluja keskenään ja missä pidetään huolta, ettei kuka tahansa pääse saalistamaan.
        Tukinetistäkin löytyy aina välillä erilaisia valvottuja teema chattejä nuorille.

        Parasta olisi, jos tänne Suomi24 nuorten palstallekin hommattaisiin joku valvoja, mutta ei ne halua kantaa vastuuta. Siksi niillä on noi säännöt ja neuvot, ettei muka tarvitsisi valvojaa olla.

        Täällä ei muutenkaan kauhean montaa nuorta/teiniä pyöri säännöllisesti. Siksi kannattaakin mennä sellaisiin paikkoihin, jotka on tehty ikäisillesi niin oikeasti löytää pelikavereita yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei muutenkaan kauhean montaa nuorta/teiniä pyöri säännöllisesti. Siksi kannattaakin mennä sellaisiin paikkoihin, jotka on tehty ikäisillesi niin oikeasti löytää pelikavereita yms.

        Okei, kiitos!


    • Anonyymi

      joo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2040
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      606
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe