Kun sä et tule sinne toiseen paikkaan?
Haluaisitko että mä tulen sinne?
Anonyymi
70621
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
Vastaukset 70
Vanhimmat
heh heh, sano tuo IRL
Heh. Varmasti sanon.
Niimpä ;)
"Siellä" toisessa sanot
Milloin hei sanot?
Silloin hei sanon kun sanon.
sanon sun vain humaltuneen huviksi, etsi nuorempi poigi mikä sut kesii, senkin ihrava kesäheinä, hähähä'hä.
sun ei tarvitse totella, vaikka kokeilla, kjiäh.
https://www.youtube.com/watch?v=3RFGgTjKtMg
Kyllä haluan
Niin mäkin ajattelin ennen mutta nyt aloin epäillä.
Mikä muutti mielesi?
Halu, sinuun..olet bang..
En muuttanut mieltäni vaan ajattelin jos et halua. Mä haluan kyllä.
Tottakai haluan!
Hyvä sitten niin.
Rakastan sinua ❤
Rakastan myös jos hän olisit. En tiedä ootko.
En halua tänne ketään vieraita ihmisiä 😨🐕
En ole kotiisi tulossa, voit olla ihan rauhassa siellä sohvan nurkassa.
Riston antifeministinen antipatia alkoi taas. Ei tullut seksiä ja nyt pitää kostoa keksiä
Minne sinne?
Alakertaan..taakse..voihan siellä sitten liikkuu!
Hän ymmärtäisi mitä tarkoitan.
Kyllä tule..älä hylkää minua.. ootathan.
Mä en hylkää. Ootan mä.
😭😭😭
Haluaisin. Olisi luontevampaa.
Olisiko, enpä tiedä.
tulepa mies tänne päin.
matka ei pitkä.
=)
Juu ehkä 2 vuoden päästä.
Ootko silloin täysi ikäinen🤭
Juu silloin 18 cm.
Oh hoh!! No hienoo..
No niin rupesko kiinnostaan.
Pitäiskö tulla sinne toiseen paikkaa kuitenkin minun..tässä vaan mietin..
Nyt lopeta heti!!!
Huh, aika paksu 😅
Tietenkin p i t k ä .(hitto)
Ei toi on lepo pituus,jäykkänä kohteesta riippuen 35-45cm.
😂😂😂
Juu nyt naurattaa mutta kun näet sen,voit tukehtua johonkin muuhun kuin nauruun.
Kertakaikkiaan ..♡
Aloitus ei ole sulle. Vastailijat on muita kuin aloittaja.
Mitä mun kimppuun hyökkäät!!! Aika moni täällä vastannut sunaloitukseen..
Enkä hyökännyt. Tiedän ettei se ole sulle. Mulla on hyvä muisti ja sulla on nikki, jäänyt jokunen juttus mieleen. Muilla ei ole nikkiä joten en voi varmasti sanoa, ettei ole heille. Sulle voin.
Kiva sitten..
Jos tulen..haluat vastauksia,minulle tulee tukalaa!!
En halua mitään vastauksia. Haluan vaan nähdä ja jutella jos mahdollista.
Mitä asiaa sinulla on?
Miks ei laita jotain vihjettä? Ehkä.. tunteet.
Ei mitään.
Mä vaan rakastan häntä mutta en sitä ajatellut hänelle heti kertoa. Ei mitään-tyyppi on sivusta.
No samoin ajattelen eräästä naisesta.
Toivottavasti sä pääset joskus sen kertomaan sun hänelle, naiselle, ja mä myös mun hänelle, miehelle.
No sun osoite on tiedossa mutta tiedät että en voi tätä korttia käyttä ,vaan toivon että tulisit oma aloitteisesti esiin kaipauksella yks torvi.
Voisit sä käyttää sitäkin korttia jos haluaisit. Kyllä mä tulenkin vielä en vaan tiedä miten.
Ahdistelu on rikos
Samaa mieltä. Ja toisen asuntoon tunkeutuminen, tihutyöt, jne. Paljon on ahdistelija jo kerinnyt tekemään. Ai niin, ja valittamaan siinä sivussa että rahaa pitää saada jostain
On sitä joillakin otsaa ja pokeria niin
Potki perseelle, laita postimerkki itään!!!!
Aloituksessapa ei ole kyse ahdistelusta vaan kahden normaalin ihmisen kohtaamisesta. Ottakaa poliisiin yhteyttä, jos teitä joku ahdistelee. Aloitus ei liity teihin.
AHDISTELU! on häiritsemisrikos!
rikokseen syyllistytetysessä aloitetaan poliisi-toiminta, mikä johtaa aijna kjäräräsaliin ASTI!!!!!!!
HETI!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=hWIyVRNAxCg
Paikkoja on monia.
Haluaisin vilpittömästi
Ai sinä tämän nostitkin, eikä tuo toinen. Ajattelin häntä tänään paljon ja erittäin vilpittömästi. Tällaisia tunteita ei saisi heittää hukkaan, on niin uskomatonta.
Tule vaan.
Kenelle tämä? Poikkean tänään myöhemmin jos tulee hyvät tunnisteet tähän. ap
Sinne missä nähtiin viimeksi kahvittelun merkeissä ja puullaakin oli.
Et sinä ole ap, mitä höpiset? Mä olen ap.
Ei meillä ollut pullaa eikä kahvia. Me ei koskaan olla syöty tai juotu yhdessä :)
En tiedä milloin ehdin. Tämä on aloittajalta. Nostit aika vanhan aloituksen nyt.