Valtterilla on noussut kusi päähän.Ulkonäköä on,rahaa on,mutta ei sivistystä,sen kuulee ja näkee hänen käytöksestään!
Vastaukset 7
- Anonyymi
"Kauneus on katsojan silmissä" -sananparsi ei ole tuulesta temmattu. Mistä ihmeestä kaivoit "ulkonäköä on"- tuolle kaljuuntuvalle pulloposkelle? Muista kohdista jokseenkin samaa mieltä.
- Anonyymi
Hattu pitäis kyllä ottaa päästä kun kansallislaulut soi...
- Anonyymi
Ei Oo vielä soinut eikä tule soimaan, hatut pysyy kyllä päässä, vaikka soisikin
- Anonyymi00006
Anonyymi kirjoitti:
Ei Oo vielä soinut eikä tule soimaan, hatut pysyy kyllä päässä, vaikka soisikin
Joku moukka ei tiedä, että se soi aina palkintojenjaossa ja vain moukka pitää silloin lakin päässä.
- Anonyymi
Mutta sinulta puuttuu kaikki :)
- Anonyymi00007
Saman huomaa aloittajan kommentista....
- Anonyymi00008
Ehkä se kusen nouseminen päähän on aiheuttanut hiusten lähdön? eikös kusessa ole jotain happoja tai entsyymejä, tai jotain https://tinyurl.com/2yd2b6cj
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022142Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109697