Oliko hänellä kengät jalassa

Anonyymi

kun viimeksi näitte? Kaivatullasi? Millaiset kengät. Kesä, talvi, ...?

37

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kenkiä ollenkaan jalassa 🙂

      • Anonyymi

        Tätä vastausta vähän toivoinkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä vastausta vähän toivoinkin :)

        Lisää vihjeitä?


      • Anonyymi

        Joopa joo'..😑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää vihjeitä?

        Alasti sängyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä vastausta vähän toivoinkin :)

        Miksi toivoit tätä vastausta? Onko kiinnostusta kaipaajan suuntaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi toivoit tätä vastausta? Onko kiinnostusta kaipaajan suuntaan?

        kyllä kengät oli, en katsonut sillä kertaa niin tarkkaan, millaiset kengät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi toivoit tätä vastausta? Onko kiinnostusta kaipaajan suuntaan?

        On kiinnostusta tietysti, kun noin vastasin. Ei ole multa nuo muut vastaukset. Alasti ei olla tavattu.


      • Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

        kyllä kengät oli, en katsonut sillä kertaa niin tarkkaan, millaiset kengät.

        tämä tyyppi on sivusta, aina, ei ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää vihjeitä?

        Liikuntajuttu, lapsia, paljain jaloin.
        Ei 00:32


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikuntajuttu, lapsia, paljain jaloin.
        Ei 00:32

        Ooh, nyt lämpenee 🙏🤔😍 Olisipa näin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikuntajuttu, lapsia, paljain jaloin.
        Ei 00:32

        Ei aloittajalta tämä. Ei liity lapsia tilanteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kiinnostusta tietysti, kun noin vastasin. Ei ole multa nuo muut vastaukset. Alasti ei olla tavattu.

        Toivottavasti joskus ollaan alasti yhdessä 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti joskus ollaan alasti yhdessä 👌

        Ja usein ja pian. Kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja usein ja pian. Kyllä.

        Huh huh, tulee kuuma pelkästä ajatuksesta 🌋


    • Anonyymi

      Oli tullessa ja lähtiessä tietysti

      • Anonyymi

        Lisäys oliko ap kaivatulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys oliko ap kaivatulla?

        Apn kaivatulla oli kengät jalassa koko ajan.


    • Anonyymi

      Jotkut turvakengät oli söpöliinimiehellä❤

    • Anonyymi

      On. Variksensaappaat.

      • Anonyymi

        Mitkä ne sellaiset on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä ne sellaiset on?

        Variksesta tehdyt saappaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä ne sellaiset on?

        Nuoriso ei tiedä.


    • Anonyymi

      Olihan hänellä. Silloin oli kevät. Ei oo nähty aikoihin. En ole varma millaset ne oli. Jotkut kävelykengät oletan miehellä olkeen jalassa.

    • Anonyymi

      Liian paljon tulisi tunnisteita jos niitä kenkiä rupeaisin kuvailemaan. Haluaisin kyllä.

      • Anonyymi

        Hmmm. Kiinnititkö niihin muka huomiota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm. Kiinnititkö niihin muka huomiota?

        Helppo kiinnittää huomiota jos ei uskalla katsella kuin varpaita. Ja vaikka itse näytän köyhältä niin tunnistan luksuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo kiinnittää huomiota jos ei uskalla katsella kuin varpaita. Ja vaikka itse näytän köyhältä niin tunnistan luksuksen.

        Luksuskengät jalassa jollain? Millaisia ne on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luksuskengät jalassa jollain? Millaisia ne on?

        Punaiset kengät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punaiset kengät

        Ei ollut ne kengät punaiset. Joku sivusta tuon laittoi. Luultavasti ne kengät maksaa enemmän kuin minun puolen kuun palkka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut ne kengät punaiset. Joku sivusta tuon laittoi. Luultavasti ne kengät maksaa enemmän kuin minun puolen kuun palkka.

        Höps normaalit lenkkarit ne oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut ne kengät punaiset. Joku sivusta tuon laittoi. Luultavasti ne kengät maksaa enemmän kuin minun puolen kuun palkka.

        Ei niin kalliita kenkiä ole olemassakaan, tai niin huonoja palkkoja :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin kalliita kenkiä ole olemassakaan, tai niin huonoja palkkoja :)

        Kyllä niitä on. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä on. :)

        Ai kumpia, kenkiä vai palkkoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kumpia, kenkiä vai palkkoja?

        Molempia tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molempia tarkoitin.

        En silti usko tuohon maksoi enemmän kuin puolen kuun palkka. Ei kukaan oikeasti halua ostaa sellaisia kenkiä, jos ei ole joku miljardööri. Ja niitä liekö Suomessa yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En silti usko tuohon maksoi enemmän kuin puolen kuun palkka. Ei kukaan oikeasti halua ostaa sellaisia kenkiä, jos ei ole joku miljardööri. Ja niitä liekö Suomessa yhtään.

        Ei nyt varmaan tarvii olla ihan miljardööri jos haluaa designer-kengät. Miten kukakin haluaa rahansa laittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe