Samsung Galaxy A41 vs iPhone SE 2020

Anonyymi

Samsung Galaxy A41 mittaa 149,9 x 69,8 x 7,9 mm ja painaa vain 152 g. Tämä on 1 cm pitempi kuin iPhone SE (2020)

https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=10138&idPhone2=10170

20

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos itse valitisisin kapulaa niin ensimmäinen päätös olisi "ekosysteeemi" eli droidi vaiko omppu, niillä on paljon eroja. Sitten tärkeimpiin valintakriteereihini sisältyy vesisuojauksen taso, näytönkirkkaus, näytönkoko, akunkesto, SD paikka, kuorimateriaali, 3,5mm audioliitin ja tässä hetkessä pohtisin haluanko 5G version.

      • Anonyymi

        Noista SD ja 3.5mm liitäntä on nykypäivänä aika turhia valintoja. Luureissa myös edullisissa alkaa olla riittävästi sisäistä muistia sekä Bluetooth kuulokkeet ovat nykypäivänä erinomaiset eikä melkein kukaan käytä langallisia malleja näissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista SD ja 3.5mm liitäntä on nykypäivänä aika turhia valintoja. Luureissa myös edullisissa alkaa olla riittävästi sisäistä muistia sekä Bluetooth kuulokkeet ovat nykypäivänä erinomaiset eikä melkein kukaan käytä langallisia malleja näissä.

        Varmasti ne sinulle ovat turhia. Sen sijaan, jos minä valitisisin kapulaa niin ne ovat yhtä tärkeitä seikkoja kuin muutkin listaamani seikat.

        Lankakuulokkeilla on nykypäivänä erinomainen akunkestoaika ja minä käytän lankakuulokkeita aina kun se tilanteeseen soveltuu.

        Silloin kun kapulassa on sellaista dataa jolla on merkitystä (kunnes siitä otetaan backup) niin ainoat järjelliset paikat ovat joko kapulassa oleva SD kortti tai OTG:n kautta tikulle, ja käytännössä SD on paljon sujuvampi. Jos kapula viottuu, mistä tahansa syystä, niin dataa ei internaalimuistista yleensä saa enää mitenkään käsiinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti ne sinulle ovat turhia. Sen sijaan, jos minä valitisisin kapulaa niin ne ovat yhtä tärkeitä seikkoja kuin muutkin listaamani seikat.

        Lankakuulokkeilla on nykypäivänä erinomainen akunkestoaika ja minä käytän lankakuulokkeita aina kun se tilanteeseen soveltuu.

        Silloin kun kapulassa on sellaista dataa jolla on merkitystä (kunnes siitä otetaan backup) niin ainoat järjelliset paikat ovat joko kapulassa oleva SD kortti tai OTG:n kautta tikulle, ja käytännössä SD on paljon sujuvampi. Jos kapula viottuu, mistä tahansa syystä, niin dataa ei internaalimuistista yleensä saa enää mitenkään käsiinsä.

        Kaikille ne on tosiasiassa tarpeettomia..

        Lankakuulokkeilla ei tee näissä mitään. Bluetooth kuulokkeiden akku kestää päiviä ja jopa viikkoja. Ei siis mitään merkitystä sensuhteen.

        Tiedostot menee nykypäivänä automaattisesti pilveen. Ei siis tarvita mitään vanhanaikaista korttipaikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille ne on tosiasiassa tarpeettomia..

        Lankakuulokkeilla ei tee näissä mitään. Bluetooth kuulokkeiden akku kestää päiviä ja jopa viikkoja. Ei siis mitään merkitystä sensuhteen.

        Tiedostot menee nykypäivänä automaattisesti pilveen. Ei siis tarvita mitään vanhanaikaista korttipaikkaa.

        Vesitiivis puhelin huono ääni yleensä ollut, 5G, lasikuoret turhakkeita, yleensä liukkaat kuoret pitäisi lailla kieltää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille ne on tosiasiassa tarpeettomia..

        Lankakuulokkeilla ei tee näissä mitään. Bluetooth kuulokkeiden akku kestää päiviä ja jopa viikkoja. Ei siis mitään merkitystä sensuhteen.

        Tiedostot menee nykypäivänä automaattisesti pilveen. Ei siis tarvita mitään vanhanaikaista korttipaikkaa.

        Vaikka sinä et tee mitään lankakuulokkeilla niin se ei tarkoita sitä ettei joku muu tekisi.

        Miellyttävän kokoisten/painoisten BT kuulokkeiden akku kestää 1h .... 4 h.

        Sinun harvat pikkutiedostot voivat hyvinkin mennä pilveen. Minulla fileet on noin 3 GB paakkuja, muutamia päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sinä et tee mitään lankakuulokkeilla niin se ei tarkoita sitä ettei joku muu tekisi.

        Miellyttävän kokoisten/painoisten BT kuulokkeiden akku kestää 1h .... 4 h.

        Sinun harvat pikkutiedostot voivat hyvinkin mennä pilveen. Minulla fileet on noin 3 GB paakkuja, muutamia päivässä.

        Ei tee kukaan muukaan niillä mitään näissä. Muissa laitteissa ne ovat hyvät.

        Hyvin menee 10 gt tiedostotkin pilveen:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti ne sinulle ovat turhia. Sen sijaan, jos minä valitisisin kapulaa niin ne ovat yhtä tärkeitä seikkoja kuin muutkin listaamani seikat.

        Lankakuulokkeilla on nykypäivänä erinomainen akunkestoaika ja minä käytän lankakuulokkeita aina kun se tilanteeseen soveltuu.

        Silloin kun kapulassa on sellaista dataa jolla on merkitystä (kunnes siitä otetaan backup) niin ainoat järjelliset paikat ovat joko kapulassa oleva SD kortti tai OTG:n kautta tikulle, ja käytännössä SD on paljon sujuvampi. Jos kapula viottuu, mistä tahansa syystä, niin dataa ei internaalimuistista yleensä saa enää mitenkään käsiinsä.

        SD on ihan turha. Jos jotain haluaa talteen niin siirtää puhelimesta vaika läppärille.


    • Anonyymi

      Nämä laitteet edustavat aika erilaista hintaluokkaa, joten ei ole yllätys että kalliimpi tarjoaa selvästi enemmän ominaisuuksia ja parempaa laatua. Kyse on enemmänkin siitä, että minkälaisen laitteen haluat ja paljonko olet valmis investoimaan.

      iPhone SE
      Vedenkestävä
      Parempi kamera
      Tehokkain järjestelmäpiiri mitä markkinoilta löytyy. Kaikki pelit ja sovellukset toimivat nykimättä nyt ja tulevaisuudessa.
      Tietoturvapäivityksiä yli 5 vuotta.
      Langaton lataus
      Ios-käyttöjärjestelmä

      Samsung A41
      Halvempi
      Kuulokeliitäntä
      Isompi näyttö
      Ehkä hitusen parempi akunkesto
      - Suorituskyky ei riitä raskaimmille peleille
      - Tietoturvapäivityksiä vain 2-3 vuotta

      • Anonyymi

        IOS on miinusta koska rajoitettu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IOS on miinusta koska rajoitettu..

        Ja droidi mielestäsi ei olisi rajoitettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja droidi mielestäsi ei olisi rajoitettu?

        Se on vapaa kuin taivaan lintu. Saa sovelluksetkin enemmän hyödyllisiä ominaisuuksia kun järjestelmä ei ole niin suljettu.


      • Anonyymi

        Sampassa selvästi parempi akku, se:n akkua haukkuu koko planeetta, iphone parempi ainoastaan peleihin, mutta kuka pelaa tulitikku rasian kokoisella näytöllä, kamera yks hailee


      • Anonyymi

        Pelipuhelimet eri kategoriassa, SE/A41 ovat peruskäyttöön ja samppa viihdyttävämpi kaikintavoin.. 3v sitten vaihtaa taas..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelipuhelimet eri kategoriassa, SE/A41 ovat peruskäyttöön ja samppa viihdyttävämpi kaikintavoin.. 3v sitten vaihtaa taas..

        Kummassakin noista on suhteellisen huono akunkesto, mutta A41 vetää tältä osin hivenen pidemmän korren.

        Palstan trollit vaikuttaisivat taas olevan vauhdissa. Aloittaja ei kysynyt Android-mainospuheita, eikä mitään väittelyä Androidin tai ios:n paremmuudesta. Aloittaja tehkööt itse omat johtopäätöksensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummassakin noista on suhteellisen huono akunkesto, mutta A41 vetää tältä osin hivenen pidemmän korren.

        Palstan trollit vaikuttaisivat taas olevan vauhdissa. Aloittaja ei kysynyt Android-mainospuheita, eikä mitään väittelyä Androidin tai ios:n paremmuudesta. Aloittaja tehkööt itse omat johtopäätöksensä.

        "Aloittaja ei kysynyt Android-mainospuheita, eikä mitään väittelyä Androidin tai ios:n paremmuudesta."

        Totta. Mutta AP ei mitenkään ilmaissut että tietäisi niillä olevan jotain/mitään eroa. Minusta tilantesssa, jossa henkilö ei tiedä, tai ei ilmaise tietävät, mitä eroa on vaikkapa maidolla ja syanidilla, on paremman tiedon omaavalla olemassa moraalinen velvoite kertoa ko erosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummassakin noista on suhteellisen huono akunkesto, mutta A41 vetää tältä osin hivenen pidemmän korren.

        Palstan trollit vaikuttaisivat taas olevan vauhdissa. Aloittaja ei kysynyt Android-mainospuheita, eikä mitään väittelyä Androidin tai ios:n paremmuudesta. Aloittaja tehkööt itse omat johtopäätöksensä.

        Eipä akunkestolla ole väliä kun on pikalataus olemassa.. Kunhan työpäivän kestää niin se riittää nykypäivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aloittaja ei kysynyt Android-mainospuheita, eikä mitään väittelyä Androidin tai ios:n paremmuudesta."

        Totta. Mutta AP ei mitenkään ilmaissut että tietäisi niillä olevan jotain/mitään eroa. Minusta tilantesssa, jossa henkilö ei tiedä, tai ei ilmaise tietävät, mitä eroa on vaikkapa maidolla ja syanidilla, on paremman tiedon omaavalla olemassa moraalinen velvoite kertoa ko erosta.

        On se kun akku testejä uskota, tällä kertaa numeroilla ON väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vapaa kuin taivaan lintu. Saa sovelluksetkin enemmän hyödyllisiä ominaisuuksia kun järjestelmä ei ole niin suljettu.

        Googlella vapaa kuin taivaan lintu? Hah, siinä mielessä kyllä. että android-käyttäjien yksityisyys valuu googlelle ja alphabet tekee asillä datalla bisnestä ja myy dataa mainostajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlella vapaa kuin taivaan lintu? Hah, siinä mielessä kyllä. että android-käyttäjien yksityisyys valuu googlelle ja alphabet tekee asillä datalla bisnestä ja myy dataa mainostajille.

        Yksityisyys valuu nettiin käytti mitä tahansa:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7001
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      4031
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      63
      3953
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      43
      3379
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      174
      2621
    6. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2392
    7. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2126
    8. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      2010
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1690
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1659
    Aihe