Chat on rikki

Anonyymi

Hei,huomasin tonne chattiin mennessä että kaupunkihuoneisiin pääsee sisälle,muut huoneet ei toiminnassa,sinne vaan porukka!

8

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanhalla pohjalla olevaa "sättiä" ei voi enää korjata ,tekohengityksellä ei saada aikaiseksi muuta kuin pitkittynyttä toimimattomuutta.

    • Anonyymi

      Hyvin pääsee huoneisiin.

    • Anonyymi

      Nyt kun olen harvemmin enää vaivautunut sättiin, huomaan selvästi hiipumisen. Väki vähenee ja jutut huononee. Jotkut vanhat jäärät siellä jo kohta 20 vuotta putkeen jauhamassa samoja lauseita ja jos joku joskus yrittää sanoa jotain uutta ja raikasta mielipidettä niin sellainen savustetaan pois. Ihmettelen että minäkin olin joskus melkein joka ilta paikalla, nyt harmittaa kaikki ne tunnit mitä hukkasin muulta elämiseltä.
      Loppukoon sätti, en itke perään.

      • Anonyymi

        Ihan rauhassa voit lopettaa..Tuskin monikaan kaipaa..


      • Anonyymi

        " Ihmettelen että minäkin olin joskus melkein joka ilta paikalla, nyt harmittaa kaikki ne tunnit mitä hukkasin muulta elämiseltä."
        Nyt kuitenkin aamupäivän aikana huomasit etä sätti kiinni, uskoisin että olet enempikin siellä viihtynyt.


    • Anonyymi

      Toimii chatti normaalisti.
      Googlettamalla tai sivuhistorian kautta pääsee sinne.

    • Anonyymi

      Rikki tuo on eikä pääse mistään sisälle. Eipä oo eka kerta..

    • Anonyymi

      Jaa a tätä se vanha tekniikka tekee... varmaan nörttejä asian kimpussa on ja ollut mutta varmaan kohta tulee, kohta ja kohta...mutta nykyinen pohja on vaan sellainen että ei vaan toimi luotettavasti. Alkaa olla joka viikkoista tämä tekohengitys ..vanhempien huoneessa ollut kaatumishetkellä 5 kpl, voidaan sanoa että siinä kolmen maissa aamuyöllä on pimennyt ??? ..syynä ei ole siis ole "ylikuormitus"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe