Muilla vastaavaa, pitääkö olla huolidsaan?
Optikon mukaan verkkokalvolla on luomi, pigmenttikeräytymiä ja rosoisuutta.
Näköni tässä silmässä sumentunut, ja näkökenttä hieman kaventunut (alhaalta ja vas.alhaalta).
Kovasti mietityttää!
Lasini ovat siis oikeanvahvuiset, siitä ei ole homma kiinni.
Kokemuksia/tietoa/ajatuksia??
Luomi ja muutokset verkkokalvolla - sumentunut näkö
3
153
Vastaukset
Itsestäni vielä: toiselle lääkärille menossa, ensimmäinen oli silmälääkäri joka laittoi lähetteen neuro-oftalmologille.
Kaihista kuulemma ei ole kyse.
Olen 50-vuotias.- Anonyymi
Hieman vielä tarkennusta:
- Olen siis 50v
- Kyse ei ole kaihista
- Kävin silmälääkärillä, joka laittoi lähetteen neuro-oftalmologille - Anonyymi
Luomi verkkokalvolla on samanlainen kuin luomi iholla.
Sitä kuitenkin tulee seurata säännöllisesti sillä joskus se saattaa muuttua melanoomaksi.
Tarkempi tutkimus silmätauteihin erikoistuneella lääkärillä selvittää sitten enemmän, mutta välttämättä mistään pahanlaatuisesta ei suinkaan ole kyse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904